Kattengejankquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe was het ESF-nummer van t.A.T.u. eigenlijk? Kan ik me niet herinneren
Zou het stiekem Marijke Helwegen zijn. Die is ook zo eng.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:34 schreef Guanabana het volgende:
Hahaha oja dit. Ik ken het niet heel goed, maar weet nu welke dit is.
Is toch enig. Is toch om te gieren. Roekoe.Ofzo.
Een beetje in lijn van hun andere nummers.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:
Nje vjer, nje bojsaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
JAWOHLquote:
Nou ja, aan de ene kant wel, aan de andere kant niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, eh, moet ik me er dan niks van aantrekken?
Gewoon afgekeken van onze Lindaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:35 schreef Aoibhin het volgende:
En irl kwamen er nog dansers onder zijn jurk vandaan. ESF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Not gonna get us vond ik nog wel aardigquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een beetje in lijn van hun andere nummers.
Ik had die meet meegekregen jaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:34 schreef Peter het volgende:
[..]
Kom je hier ook moemoe?
ESF / [MEET] 2e halve finale op groot scherm!
Argentinië is via WimLex Nederland en dus Europa binnen gehuwd.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gaat die Naat er met een orgeltje Don't cry for me Argentina tussendoor doenEuropa is een rekbaar begrip bij het ESF, maar niet zozeer dat Argentinië er ook bij hoort
Yepquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik had die meet meegekregen ja.
Dit jaar sla ik even over, maar wel tof dat het weer wordt georganiseerd.
Jij gaat wel met boyfriend?
Maar voor onze Cezar werkte het wel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |