Klopt, maar als je de link leest die hierboven gepost is zie je dat ze schrijft dat ze iets nieuws wil beginnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:23 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij runt ze het nu gewoon alleen
Had ik ook wel verwachtquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:25 schreef Lienekien het volgende:
Triest van Joost. Wel raar dat het bij deze herhaling niet even in beeld kwam. (Of heb ik dat gemist?)
Ze zeggen dat zij 5 jaar voor ik vertrek al wist dat hij homo was. Ze zijn dit jaar opnieuw getrouwd.quote:Op donderdag 30 mei 2019 08:53 schreef Cynix ® het volgende:
Zij kwam er toch later achter dat hij homo was, wat wij meteen al zagen?
De laatste trouwerij was handig voor de belastingen/emigratie en zo. Vertelden ze gewoon eerlijk in die aflevering. Scheelt vast een boel ingewikkeld gepuzzel met bezit en investeren etc.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ze zeggen dat zij 5 jaar voor ik vertrek al wist dat hij homo was. Ze zijn dit jaar opnieuw getrouwd.
Ze zeggen dat ze soulmates zijn en een platonische relatie hebben.
Geen idee of dit waar is, maar dit is wat ze zelf zeggen.
Ik denk eigenlijk dat het opnieuw trouwen vooral te maken heeft met de nieuwe serie
Herhalingenquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:29 schreef Snoopyfrl het volgende:
Jippie... herhalingen. Krijgen we die vent in zijn blote tokus weer eens te zien:
https://www.gids.tv/tv-gids/uitzending/10-jaar-ik-vertrek/1435055
Printermonteur met obesitas en 5 cm die hij zelf niet kan zienquote:Op donderdag 25 juli 2019 14:29 schreef Snoopyfrl het volgende:
Jippie... herhalingen. Krijgen we die vent in zijn blote tokus weer eens te zien:
Ook 5 cm thuis?quote:Op donderdag 25 juli 2019 16:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Printermonteur met obesitas en 5 cm die hij zelf niet kan zien![]()
![]()
![]()
Vrouw heeft dikke tetten dat dan weer wel![]()
Ik sla deze over, ik heb thuis ook een printer die wel eens stuk zou kunnen gaan![]()
Dat is al; dichtbij genoeg
Ik weet het, maar deze post was nog voordat het werd uitgezondenquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De laatste trouwerij was handig voor de belastingen/emigratie en zo. Vertelden ze gewoon eerlijk in die aflevering. Scheelt vast een boel ingewikkeld gepuzzel met bezit en investeren etc.
Zie ik morgen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |