17 lijkt me juist een heel kwetsbare leeftijd voor zoiets en 19/20 lijkt me heel andersquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hij blijft bij zijn vader! En een knul van 17 zit echt niet meer op zijn moeders schoot, als het geen papkindje is.
En de wekrlui te laatquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:54 schreef Sheffield het volgende:
Toch heb ik deze nog niet gezien geloof ik!
Maar gelukkig zijn ze weer veel te optimistisch
En onpraktisch lange nagels.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:04 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Ze ziet er iedere keer niet gekleed uit alsof ze zoveel doet
Moeten eens wat van die lui in dienst hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
Semana blanca.... En die Nederlandse werkgevers maar klagen dat Nederlanders te veel vrij hebben.
Ze faket volgens mij allerlei blessures en ze spreken geen Spaans waardoor alle leveranciers je beschouwen als een op te lichten buitenlander.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:04 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Ze ziet er iedere keer niet gekleed uit alsof ze zoveel doet
Ja maar, ja maar, kijk dan hoe liefquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:11 schreef la_perle_rouge het volgende:
Als je nou nog midden in de zooi zit, dan haal je er toch niet twee nieuwe honden bij?
Dat zie ik wel, maar je hebt er geen tijd voor! t Volgende nestje is net zo lief!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:11 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, kijk dan hoe lief
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:14 schreef amaranta het volgende:
Die Joost is inmiddels overleden lees ik op Twitter
Welke is joost?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:14 schreef amaranta het volgende:
Joost is inmiddels overleden lees ik op Twitter
Link?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:14 schreef amaranta het volgende:
3 maanden na de 1e uitzending al lees ik netquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:14 schreef amaranta het volgende:
Link? Hij was toch pas 52 ?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:15 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
[..]
3 maanden na de 1e uitzending al lees ik net
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:15 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
https://www.avrotros.nl/i(...)met-de-bb-van-susan/
jeetje heftig dat je dan opeens alleen staatquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:15 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
https://www.avrotros.nl/i(...)met-de-bb-van-susan/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |