Staat op beeld hoor zoek maar Rijschool 69quote:
Kale oude mannen kunnen niet vuisten?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hork is een oude kale vent hoor haha
Eau de Hansquote:
Kan bevestigen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hork is een oude kale vent hoor haha
Chocolade wakkert je lustgevoelens aan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:53 schreef Cronometer het volgende:
Zal ik kaasknabbels eten of chocolade mensen
die staan 24/7 aanquote:Op zaterdag 4 mei 2019 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chocolade wakkert je lustgevoelens aan.
ja je hebt gelijkquote:Op zaterdag 4 mei 2019 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch beter kaasknabbels anders blijft er niets van de bank over.
Met je lekkere cellulitis reetquote:Op zondag 5 mei 2019 00:24 schreef Myrr het volgende:
Heb 2 bodems van chipszakken opgegeten en haat mezelf nu.
En goeie tittiesquote:Op zondag 5 mei 2019 01:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee klopt niet. Die is namelijk echt rete strak!
?quote:Op zondag 5 mei 2019 07:50 schreef scrupuleus het volgende:
Men heeft gisteravond hier weer een ijzersterk statement gemaakt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan Flam ook niet volgen.quote:
Uh ok.quote:Op zondag 5 mei 2019 07:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik kan Flam ook niet volgen.
Zal wel door haar stress komen en ik denk dat ze stiekem een oogje heeft op Kwark.
Watte?quote:Op zondag 5 mei 2019 07:50 schreef scrupuleus het volgende:
Men heeft gisteravond hier weer een ijzersterk statement gemaakt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe oud is hij?quote:Op zondag 5 mei 2019 09:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha ben je boos omdat ik je oud noemde. Maar heb niet op mn reet, wel beetje op benen.
Prima, maar goed dat ik niet zo nieuwsgierig aangelegd benquote:
Bedankt voor deze fantastische tip weer.quote:Op zondag 5 mei 2019 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima, maar goed dat ik niet zo nieuwsgierig aangelegd ben![]()
Maar wel een tip, meisjes zijn meisjes maar zelf wel man blijven.
Ja of je pakt nog een kop koffie.quote:Op zondag 5 mei 2019 09:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bedankt voor deze fantastische tip weer.
quote:
Topquote:Op zondag 5 mei 2019 09:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]![]()
Ontroerende post weer..
Jij weet mij altijd te raken, je ga je voordragen om een lintje te krijgen.
Ahw vind ik sad voor je.quote:Op zondag 5 mei 2019 09:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb nooit gasten..
Maar anders..
Als mijn ouders ooit nog komen oploskoffie..
Dankjewelquote:
Knuffels aan je oma namens de FOK klb. ❤👵❤quote:Op zondag 5 mei 2019 09:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dankjewel
Ik ben uitermate sad.
Ik ga nu koffie drinken bij omaatje lief.
Later nog een verjaardag bij een neef.
Veel plezier gewenst bij het afwachten van de ontvangst van jouw toekomstige man.
quote:Op zondag 5 mei 2019 09:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb nooit gasten..
Maar anders..
Als mijn ouders ooit nog komen oploskoffie..
De broedkipperigheid is strong in this one.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:10 schreef Myrr het volgende:
Wanneer je zwager zegt van Ahahah straks hij thuis is gelijk aan een broertje of zusje beginnen niks mis mee 💪🏽😜
Awk.
Naja vind seks bespreken met schoonfam een beetje too much.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De broedkipperigheid is strong in this one.
Hehe ja zit wat awkwards in, heb ooit tegen mijn conservatieve Italiaanse schoonvader gezegd dat hij beter was in lekkere dochters maken dan in pizza, was een succes die opmerkingquote:Op zondag 5 mei 2019 10:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Naja vind seks bespreken met schoonfam een beetje too much.
Haha gvd.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe ja zit wat awkwards in, heb ooit tegen mijn conservatieve Italiaanse schoonvader gezegd dat hij beter was in lekkere dochters maken dan in pizza, was een succes die opmerking
Nou ja best lullig toch, vind het ook weer te erg om erover te zeiken en janken op internet, zo'n grietje moet maar eens even stront gaan ruimen in een gehandicapteninstelling om wat harder te worden, maar slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:58 schreef Rozevla het volgende:
Ontkende trekt broek naar beneden van Dee, ze is in tranen.
![]()
Ga janken dat je broek naar beneden is getrokken.
Ik vond het wel sneu voor haar.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:58 schreef Rozevla het volgende:
Ontkende trekt broek naar beneden van Dee, ze is in tranen.
![]()
Ga janken dat je broek naar beneden is getrokken.
Hahah nee sorryquote:Op zondag 5 mei 2019 10:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles chill?Ben je al aan de tekening begonnen?
Haha snap het wel hoorquote:Op zondag 5 mei 2019 11:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hahah nee sorryook echt geen zin in tbh (überhaupt in iets creatiefs echt even klaar mee door school).
Post het clipje eens.quote:Op zondag 5 mei 2019 11:28 schreef Myrr het volgende:
Heb echt een crush op een guy uit een clip puur om zijn stem.
quote:
Snap gedeeltelijk, ben zelf wel meer van de zware mannenstemmen.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
En dan die guy buiten. Hnng. Johnny Deppish.
Ja ik doorgaans ook. Maar ja, soms zie je iets en dan ben je hooked al valt het totaal buiten je straatje.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap gedeeltelijk, ben zelf wel meer van de zware mannenstemmen.
Ja dat wel alleen dit is weer zo’n jank bericht voor veel likes en insta doekoe tochquote:
That's the way love goes.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik doorgaans ook. Maar ja, soms zie je iets en dan ben je hooked al valt het totaal buiten je straatje.
Ik heb dat met negerinnenquote:Op zondag 5 mei 2019 12:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ik doorgaans ook. Maar ja, soms zie je iets en dan ben je hooked al valt het totaal buiten je straatje.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag trouwens, was het helemaal vergeten.quote:
Denk juist dat het na dit bericht nog vaker gebeurtquote:Op zondag 5 mei 2019 12:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja dat wel alleen dit is weer zo’n jank bericht voor veel likes en insta doekoe toch
Erg voor zo'n meisje, moet ze iedere ochtend haar bikinilijn bijwerken.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk juist dat het na dit bericht nog vaker gebeurt
Zij heeft wel een dik kutje dus die heeft ook een grote bikini lijnquote:Op zondag 5 mei 2019 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erg voor zo'n meisje, moet ze iedere ochtend haar bikinilijn bijwerken.
Schijnt een vriend te hebben dus doet ze toch al.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erg voor zo'n meisje, moet ze iedere ochtend haar bikinilijn bijwerken.
Weet je niet zeker, misschien is dat vriendje wel van de harige hamsters.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Schijnt een vriend te hebben dus doet ze toch al.
Vind zo’n kale kut zelf wel een beetje saai ja.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je niet zeker, misschien is dat vriendje wel van de harige hamsters.
Het is wel handig, zie je de witte bolletjes tenminste op tijd zitten om aan de kant te vegen.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind zo’n kale kut zelf wel een beetje saai ja.
Nee hoor ben niet oud 🙄quote:Op zondag 5 mei 2019 09:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha ben je boos omdat ik je oud noemde. Maar heb niet op mn reet, wel beetje op benen.
Heeeeeey Prof. alles goed kerel?quote:Op zondag 5 mei 2019 12:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Negers daarentegen he haha gekke homo
Hoeveel lievelingsusers heb jequote:Op zondag 5 mei 2019 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha mooi, zomaar, beetje warme belangstelling voor mijn lievelingsuser.
Namenquote:Op zondag 5 mei 2019 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje maar, ja en nog wat goede tweede en derde plekjes.
Nou zeg. Gelukkig voor je ga jij toch nooit raken.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee hoor ben niet oud 🙄
Oh gatver 🤢 haha
😥quote:Op zondag 5 mei 2019 13:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou zeg. Gelukkig voor je ga jij toch nooit raken.
Myrr is lief en pittig tegelijkertijd, Flam geheimzinnig en doet me denken aan een mooie vlinder met een gaatje in haar vleugel, Chloro lekker recht door zee en zwartgallig, die andere met die naam die erop lijkt Turks en ik heb wel zin in olijven, Scrupje is kwetsbaar, wankel en aardig, Rozenvla zo gek als een schup en de rest die ik even vergeet is ook meer dan fantastisch.quote:
Gvdquote:Op zondag 5 mei 2019 13:11 schreef Catkiller het volgende:
Beter toch anders moet je papa spelen terwijl de originele ergens in Azië ladyboys neukt en kat eet
Hahahquote:Op zondag 5 mei 2019 13:11 schreef Catkiller het volgende:
Beter toch anders moet je papa spelen terwijl de originele ergens in Azië ladyboys neukt en kat eet
Zou scrupukneus van die lijst halenquote:Op zondag 5 mei 2019 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Myrr is lief en pittig tegelijkertijd, Flam geheimzinnig en doet me denken aan een mooie vlinder met een gaatje in haar vleugel, Chloro lekker recht door zee en zwartgallig, die andere met die naam die erop lijkt Turks en ik heb wel zin in olijven, Scrupje is kwetsbaar, wankel en aardig, Rozenvla zo gek als een schup en de rest die ik even vergeet is ook meer dan fantastisch.
Klopt, sorry Catkiller, je hebt inderdaad harde jedoch leuke humor.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou scrupukneus van die lijst halen
Catkiller ben je nog vergeten, hij is de grappigste
Vergeet de cum niet.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:15 schreef UitStraling het volgende:
Dat je zo'n welkom terug tongkus wil geven en je vriendje boert nog even rottende kat op in je gezicht.
Pls om papa te mogen spelen moet je aan een waslijst van eisen voldoen.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:11 schreef Catkiller het volgende:
Och, het is al goed als je zelf klaar bent voor de ontvangst, seks is echt tien keer zo geil na een tijdje zonder elkaar.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zal wel even een warme anale douche klaarmaken voor die jongen.
Waarschijnlijk ook tien keer zo kort ahahahahaha. Haha. haha. ha.....quote:Op zondag 5 mei 2019 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Och, het is al goed als je zelf klaar bent voor de ontvangst, seks is echt tien keer zo geil na een tijdje zonder elkaar.
Laatste keer was toen mijn vriendin alleen op vakantie geweest was, zij tachtig keer zo knap en wild als ik, vroeg ze "Ben je vreemd gegaan?"quote:Op zondag 5 mei 2019 13:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook tien keer zo kort ahahahahaha. Haha. haha. ha.....
Ze benaderde wel de vrouwelijke perfectie ja.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Tachtig keer zo knap en dan te bedenken dat jij al perfect bent
Ja dat is na 7 jaar wel een beetje anders tho. Eerste twee jaar deden we niets anders het is een godswonder dat ik niet door alle conceptie heen ben bevrucht.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste keer was toen mijn vriendin alleen op vakantie geweest was, zij tachtig keer zo knap en wild als ik, vroeg ze "Ben je vreemd gegaan?"
Vond dat zo'n rare vraag, ik was schijtverliefd op haar immers en andersom en we kenden elkaar nog maar zo kort en ik was duizend doden gestorven in de tijd dat ze weg was, rare kwibus was het ook eigenlijk![]()
Maar wel thuiskomseks urenlang, nou ja de hele dag en de dag erna ook nog een paar keer lafjes
Hehehe ja dat komt helaas nooit meer terug, ja met de volgende (als je elkaar gruwelijk aantrekkelijk en geil vind tenminste), dan neuk je elkaar weer twee tot drie jaar lang meerdere keren per dag dwars door het plafond heen.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat is na 7 jaar wel een beetje anders tho. Eerste twee jaar deden we niets anders het is een godswonder dat ik niet door alle conceptie heen ben bevrucht.
Maar nu gewoon denk twee keer ballen en dan volgende dag nog een keer en daarna waarschijnlijk helaas weer over tot de orde van de dag.
Op welke celeb leek zequote:Op zondag 5 mei 2019 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze benaderde wel de vrouwelijke perfectie ja.
Qua uiterlijk dan.
Leuke periode is dat wel, maar ook een met onzekerheid dus. Vind dit voorspelbare wel beter.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehehe ja dat komt helaas nooit meer terug, ja met de volgende (als je elkaar gruwelijk aantrekkelijk en geil vind tenminste), dan neuk je elkaar weer twee tot drie jaar lang meerdere keren per dag dwars door het plafond heen.
Pffooe lastig, Katy Perry denk ik, tenminste dezelfde ogen, hetzelfde haar en hetzelfde gezicht, betere kont wel.quote:
Heb ik ook een tijdje gehad in mijn huwelijk, vond dat iets rustigere wel prima en was grotendeels gelukkig, had soms wel last om mezelf in toom te houden, die vrouw had werkelijk alleen mij nodig en het goede gezinsleven (echt 100 % huisje, boompje, beestje), ik zal altijd degene zijn die graag om hoekjes kijkt of er geen lol te trappen valt.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Leuke periode is dat wel, maar ook een met onzekerheid dus. Vind dit voorspelbare wel beter.
Zolang je je pik in je broek houdt. Maar ze ging nooit stappen of iets?quote:Op zondag 5 mei 2019 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje gehad in mijn huwelijk, vond dat iets rustigere wel prima en was grotendeels gelukkig, had soms wel last om mezelf in toom te houden, die vrouw had werkelijk alleen mij nodig en het goede gezinsleven (echt 100 % huisje, boompje, beestje), ik zal altijd degene zijn die graag om hoekjes kijkt of er geen lol te trappen valt.
Nee, ook geen vriendinnen of zo, ik was meer dan genoeg, voelde me een mannetje op een berg met een adorerende vrouw die naar me staarde en die 100 procent afhankelijk was van mij voor wat betreft haar geluk, beklemmend wel........en dat terwijl het zo'n gruwelijk wilde vrouw was eigenlijk.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zolang je je pik in je broek houdt. Maar ze ging nooit stappen of iets?
Beetje tevredenheid en gezapigheid is lekker juist, kan me daar ook wel voor een groot deel aan laven hoor.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zolang je je pik in je broek houdt. Maar ze ging nooit stappen of iets?
Zo loopt de leef.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, ook geen vriendinnen of zo, ik was meer dan genoeg, voelde me een mannetje op een berg met een adorerende vrouw die naar me staarde en die 100 procent afhankelijk was van mij voor wat betreft haar geluk, beklemmend wel........en dat terwijl het zo'n gruwelijk wilde vrouw was eigenlijk.
Nu raak ik melancholisch
Ja nooit doen inderdaad, gewoon zelf een leuk leiden en daarnaast genieten van de tijd samen, niet een van de twee vergeten.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:10 schreef Myrr het volgende:
Zou echt leip worden als leven alleen om hem zou draaien.
Haha klopt he !!!quote:Op zondag 5 mei 2019 12:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Negers daarentegen he haha gekke homo
quote:Op zondag 5 mei 2019 14:27 schreef UitStraling het volgende:
Zo, zes gangen koken voor kwakveel culinair verwend bezoek, waar ben ik weer aan begonnen
quote:Op zondag 5 mei 2019 14:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haha klopt he !!!
ZO BIEM RECHT IN HUN ROZE ANUS
Niet, vind je jezelf niet mooi dan?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:08 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij mij een schoonheid vindt hoor in real life.
Ik vind mijzelf niet lelijk, de een vindt mij mooi de ander niet. Ik denk alleen niet dat Nederlanders mij interessant vinden. Of je met een oude lul van 50 zijn met jeuk aan zijn ballen.quote:
Wat is dit nu weer voor een onzin.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:14 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf niet lelijk, de een vindt mij mooi de ander niet. Ik denk alleen niet dat Nederlanders mij interessant vinden. Of je met een oude lul van 50 zijn met jeuk aan zijn ballen.
Ligt er maar net aan wat je uitstraalt denk ik, als je een beetje a la Beyoncé de verwaande dikkont uithangt met bijbehorende maniertjes zal een nuchtere saaie kaaskop je niet snel zien staan maar ik heb toch echt andere ervaringen met Turken.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nou, gewoon. Is ervaring. Heb alleen maar sjans met negers en mocro's.
Ik ben niet verwaand, denk dat ik meer lief overkom. Maar met krullen, een lengte van 1.80 en een volle lichaam is de gemiddelde blanke man niet geinteresseerd. Is ook niet erg, hoor. Zo heb ik ook nooit sjans met Aziaten.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je uitstraalt denk ik, als je een beetje a la Beyoncé de verwaande dikkont uithangt met bijbehorende maniertjes zal een nuchtere saaie kaaskop je niet snel zien staan maar ik heb toch echt andere ervaringen met Turken.
Omdat je booty hebt zeker?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Misschien intimiderend dan door je lengte en gewicht?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben niet verwaand, denk dat ik meer lief overkom. Maar met krullen, een lengte van 1.80 en een volle lichaam is de gemiddelde blanke man niet geinteresseerd. Is ook niet erg, hoor. Zo heb ik ook nooit sjans met Aziaten.
Let's meet. Heb besloten geen allochtoon meer te daten.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien intimiderend dan door je lengte en gewicht?
Alles rond de Middellandse Zee vind mij meestal wel erg leuk
Ben je gek geworden?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Let's meet. Heb besloten geen allochtoon meer te daten.
Ok, doen we, ik regel het.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Let's meet. Heb besloten geen allochtoon meer te daten.
Zo'n klein varkentje als Crip is wel lekker om mee te knuffelen juistquote:Op zondag 5 mei 2019 16:26 schreef Cronometer het volgende:
HOE BEDOEL JE INTIMIDATIE DOOR MIJN GEWICHT
Ik ben niet zo dik als crip ofzo hoor?
Bedoel meer dat je die halve gare wil meeten.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Het werkt niet, ben te onafhankelijk om allochtonen te daten. Ze kunnen mij niet aan
Ja, lekker boobiessssssssquote:Op zondag 5 mei 2019 16:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo'n klein varkentje als Crip is wel lekker om mee te knuffelen juist
Ik meet niet joh, was grapjequote:Op zondag 5 mei 2019 16:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bedoel meer dat je die halve gare wil meeten.
Beetje pit is wel grappig en onderhoudend, beter dan een dode nietszeggende vogel.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Het werkt niet, ben te onafhankelijk om allochtonen te daten. Ze kunnen mij niet aan
Nog niet bekantquote:Op zondag 5 mei 2019 16:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geef die kerel ook maar een positieve opmerking en hij stalkt je nog jaren later.
Ik heb veel pit.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje pit is wel grappig en onderhoudend, beter dan een dode nietszeggende vogel.
LOL, niemand stalkt mij. Dat lef heeft niemand.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geef die kerel ook maar een positieve opmerking en hij stalkt je nog jaren later.
Ben je de vrouw waar je kinderen mee wil maken al tegengekomen Jimmy?, de tijd tikt en de trein is naderende.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe verslaafd ben je?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:29 schreef Cronometer het volgende:
Moet echt weer mijn ass trainen heb ik net besloten.
En weer stoppen met roken, ben echt bang rimpels te krijgen. Zou dan wel sterven van verdriet.
Heb nog 5 jaar.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je de vrouw waar je kinderen mee wil maken al tegengekomen Jimmy?, de tijd tikt en de trein is naderende.
Komt door stress denk ik, zodra dat mindert minder de behoefte ook wel.quote:
er is geen tijd gebonden aan het maken van kinderen en andere zaken. Laat je ajb niet door de maatschappij opfokken om zo te denken.quote:
Zou een negatieve reactie accepteren als je niet zelf een compleet verneukt leven hebt, nu komt het nogal sneu over.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoop het serieus voor je ook al kots ik op jouw type.
Uiteindelijk krijg je er alleen maar meer stress door.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:31 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Komt door stress denk ik, zodra dat mindert minder de behoefte ook wel.
wat is incel?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jimmy probeert me al maanden terug te steken omdat ik hem ooit incel noemde.
Lol, dat is niet de reden. De reden is dat je op elk gebied faalt maar toch een grote muil hebt, mensen de les wilt lezen en elke dag hier komt zeiken over hoe geweldig je wel niet bent, met je opgeklopte verhaaltjes over toen je nog wel mensen had die wat om je gaven.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jimmy probeert me al maanden terug te steken omdat ik hem ooit incel noemde.
incelquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lol, dat is niet de reden. De reden is dat je op elk gebied faalt maar toch een grote muil hebt, mensen de les wilt lezen en elke dag hier komt zeiken over hoe geweldig je wel niet bent, met je opgeklopte verhaaltjes over toen je nog wel mensen had die wat om je gaven.
Whatever helpt om ze in het kussen te laten bijten van genot.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:36 schreef Cronometer het volgende:
Jeetje Jimmy, ben je in bed ook zo passief agressief?
Oehquote:Op zondag 5 mei 2019 16:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Whatever helpt om ze in het kussen te laten bijten van genot.
Dit is geen correct Nederlands.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:37 schreef Cronometer het volgende:
Even lief van nu. Als ik zeikerds wil zoek ik Aber wel op.
Ga eens snel de keuken in dan gvd.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Modern Family. Maar moet eigenlijk de keuken opruimen.
Opruimen is altijd nog leuker dan die postmoderne aids kijken.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ken je plek iddquote:Op zondag 5 mei 2019 16:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
wat kijk je?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kijk ook gewoon een film hoor. Ik doe dit er altijd een beetje naast.
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:42 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik heb vanaf volgende week een schoonmaakster.
Nicequote:Op zondag 5 mei 2019 16:42 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Niet echt een hele plezierige film.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:45 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Trailer ziet er nogal dramatisch uit..
Ik ga zo afwassen, kastjes ontvetten, koelkast uitruimen en schoonmaken, stofzuigen, dweilen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Afwassen/afdrogen, stofzuigen, aanrecht schoonmaken.
wat?quote:
ziet er gezond uitquote:Op zondag 5 mei 2019 16:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet dat soort, meer dit soort:
[ afbeelding ]
Hij was toch enorm afgevallen voor zijn rol en zo ziek geworden dat hij daar nog last van heeft gehadquote:Op zondag 5 mei 2019 16:46 schreef JimmyDean het volgende:
Christian Bale is echt zo'n fantastische acteur![]()
Waarom dat dan?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:42 schreef Cronometer het volgende:
[..]
vind dat altijd beetje onzin maargoedquote:Op zondag 5 mei 2019 16:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ga zo afwassen, kastjes ontvetten, koelkast uitruimen en schoonmaken, stofzuigen, dweilen.
[..]
wat?
Daarna meteen weer buffed voor Batman, en laatst 30 kilo aangekomen voor Vicequote:Op zondag 5 mei 2019 16:47 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij was toch enorm afgevallen voor zijn rol en zo ziek geworden dat hij daar nog last van heeft gehad
Ik werk 40 uur per week. Ik laat haar 1 x per 2 weken komen voor klusjes waar ik geen tijd voor heb.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Volgende week een elektrische fiets, een Netflix abbo en over een maand past een tampon niet eens meer want dichtgegroeid door chips, chocolade en luidheid.
Ja dan begrijp ik het.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik werk 40 uur per week. Ik laat haar 1 x per 2 weken komen voor klusjes waar ik geen tijd voor heb.
Das nie veel niequote:Op zondag 5 mei 2019 16:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij woog 50 kilo hier... sicke method actor
werkverschaffing, niks mis meequote:Op zondag 5 mei 2019 16:50 schreef Cronometer het volgende:
Altijd maar dat geoordeel van mensen :s Ik wil mijn huis gewoon perfect schoon hebben en mijzelf lukt dat niet als ik elke avond pas om 18 uur thuis ben. Mijn weekend bestaat alleen maar uit klusjes of moe zijn. Heb daar geen zin meer in en kan het geld prima missen, zeiksnollen.
Ik ook. En Nederlandse vaders in de supermarkt. Nee eig. ook wel Nederlandse jongens maar die spreken me minder ranzig aan als negers. Die zijn echt erg.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Schoonmaakster inhuren is het eerste wat ik doe wanneer ik een nieuw appartement heb.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:50 schreef Cronometer het volgende:
Altijd maar dat geoordeel van mensen :s Ik wil mijn huis gewoon perfect schoon hebben en mijzelf lukt dat niet als ik elke avond pas om 18 uur thuis ben. Mijn weekend bestaat alleen maar uit klusjes of moe zijn. Heb daar geen zin meer in en kan het geld prima missen, zeiksnollen.
Hihahoquote:Op zondag 5 mei 2019 16:52 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Heb je toch nog iets gedaan deze week, haha.
10 per uur, maar ze zal vast wat slomer werken.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
werkverschaffing, niks mis mee
Kosta per uur?
Die spreken mij gewoon niet aan. Mijn collega zei dat ik alleen lekker ben voor in bed :/quote:Op zondag 5 mei 2019 16:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ook. En Nederlandse vaders in de supermarkt. Nee eig. ook wel Nederlandse jongens maar die spreken me minder ranzig aan als negers. Die zijn echt erg.
Volgens mij mis ik echt iets ofzo want ik zou nooit zo tegen een vrouw praten. Is dit normaal?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:53 schreef Cronometer het volgende:
Die spreken mij gewoon niet aan. Mijn collega zei dat ik alleen lekker ben voor in bed :/
Ben je zo saai en oninteressant in de omgang en qua gesprekjes of wat?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
10 per uur, maar ze zal vast wat slomer werken.
[..]
Die spreken mij gewoon niet aan. Mijn collega zei dat ik alleen lekker ben voor in bed :/
Ik werk in een bedrijf met boeren, ben het gewend inmiddels. Als het echt te ver gaat doe ik er iets mee.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik echt iets ofzo want ik zou nooit zo tegen een vrouw praten. Is dit normaal?
dat was je nog niet opgevallen nee?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je zo saai en oninteressant in de omgang en qua gesprekjes of wat?
Ik weet het niet, maar met collega's ben ik wel saai. Hou graag wat afstand.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je zo saai en oninteressant in de omgang en qua gesprekjes of wat?
Zou ze een knal voor de gore muil geven.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:54 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik werk in een bedrijf met boeren, ben het gewend inmiddels. Als het echt te ver gaat doe ik er iets mee.
Dan kan ik op zoek naar ander werk en met een jaarsalaris van meer dan 50.000 euro per jaar ga ik dat nog even niet doen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou ze een knal voor de gore muil geven.
I truly don't give a fuck. Aan een man komen is niet lastig.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:57 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen boeiend vinden begint voor mannen toch altijd met iets liefs zoeken, naast alle uiterlijkheden dan.
Dat soort taal is geen reden voor ontslag?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dan kan ik op zoek naar ander werk en met een jaarsalaris van meer dan 50.000 euro per jaar ga ik dat nog even niet doen.
Ja rare sjappies genoeg.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
I truly don't give a fuck. Aan een man komen is niet lastig.
Hij zei het iets beter verpakt hoorquote:Op zondag 5 mei 2019 16:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat soort taal is geen reden voor ontslag?
ahquote:Op zondag 5 mei 2019 16:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij zei het iets beter verpakt hoorIk post de samenvatting van een verder normaal gesprek.
Ja, bedankt voor je nuttige bijdrage verder.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:01 schreef UitStraling het volgende:
En als je alleen maar negers en Marokkanen achter je kont aan krijgt is dat natuurlijk wel de sleutel tot het ultieme geluk, dat weet iedereen.
Nee joh, heb net 1 aflevering gezienquote:Op zondag 5 mei 2019 17:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Bingewatch gedaan en alles in een keer gezien, heb je het einde al gezien.
OMG HET EINDE LIET MIJ ECHT GILLEN VAN SPANNINGquote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh, heb net 1 aflevering gezienMaar weet nu al dat het wel leuk is.
OKE IK WEET GENOEGquote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
OMG HET EINDE LIET MIJ ECHT GILLEN VAN SPANNING
Zij is er ook niet knapper op gewordenquote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
OMG HET EINDE LIET MIJ ECHT GILLEN VAN SPANNING
Alleen geinteresseerd in dirty talk als er ook dirty actions volgen, anders is het inefficiëntquote:Op zondag 5 mei 2019 17:08 schreef Cronometer het volgende:
Jimmy ben je weg, laten we wat dirty talk doen.
Oh hou op, ze is nog steeds prettyquote:Op zondag 5 mei 2019 17:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zij is er ook niet knapper op geworden
Ik ben geen snelle geverquote:Op zondag 5 mei 2019 17:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alleen geinteresseerd in dirty talk als er ook dirty actions volgen, anders is het inefficiënt
Alsof ik daar wat geef, dat is liefdeloos opportunisme. Meestal.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:11 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jawel, want jij doet aan zielige one night stands.
Lijkt mij echt niets.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alsof ik daar wat geef, dat is liefdeloos opportunisme. Meestal.
Jij moet doen wat jij wil doenquote:Op zondag 5 mei 2019 17:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Och, bij gebrek aan beter. Ik word sowieso niet verliefd, dus wat moet ik dan?
Klinkt echt ranzig zo.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:16 schreef UitStraling het volgende:
Lekker man dat lauwe kutsap dat je om de oren vliegt met een one night stand, gaat puur om seks, aantrekkingskracht en pure geilheid en niet om kindernamen en of je spruitjes lust juist, jullie zijn saai![]()
Kun je achteraf nog hard om elkaar lachen en samen douchen.
Het is allemaal een beetje té inderdaad.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:20 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij moet per se tonen dat hij WEL vol levenslust zit en wij niet.
Je zou bijna denken dat hij IRL gewoon een soort van Niels is op rolschaatsen.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje té inderdaad.
Misschien is het Niels welquote:Op zondag 5 mei 2019 17:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hij IRL gewoon een soort van Niels is op rolschaatsen.
Goed verhaal weerquote:Op zondag 5 mei 2019 17:16 schreef UitStraling het volgende:
Lekker man dat lauwe kutsap dat je om de oren vliegt met een one night stand, gaat puur om seks, aantrekkingskracht en pure geilheid en niet om kindernamen en of je spruitjes lust juist, jullie zijn saai![]()
Kun je achteraf nog hard om elkaar lachen en samen douchen.
Oepsquote:Op zondag 5 mei 2019 17:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dan zou hij zeggen dat hij Crip wel een lekker varkentje vindt om mee te knuffelen.
Nee, al lijkt haar figuur links wel op de mijne. Maar heb ik meer fatty boobs.quote:
Assfillers zijn werkelijk altijd lelijk.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, al lijkt haar figuur links wel op de mijne. Maar heb ik meer fatty boobs.
Ik schrok gewoon, omdat ze er leuk uitzag en er nu vies uitziet.
Nou, soms lijkt het erg natuurlijk maar dit is gewoon geen porem.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Assfillers zijn werkelijk altijd lelijk.
Zo danquote:Op zondag 5 mei 2019 17:31 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nou, soms lijkt het erg natuurlijk maar dit is gewoon geen porem.
Net als zij, volgens mij het nichtje van Chloro
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:41 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Iedereen wil toch zijn pik in zo'n kont douwen.
Ja ik weet idd nog niet hoe je eruit ziet.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik hecht zeer aan mijn laatste restje anonimiteit hier...
Jou vertrouw ik wel, maar ik ga hier geen link dumpen.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik weet idd nog niet hoe je eruit ziet.
Daar bestaat DM toch voor?quote:Op zondag 5 mei 2019 17:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jou vertrouw ik wel, maar ik ga hier geen link dumpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |