Bedankt voor deze fantastische tip weer.quote:Op zondag 5 mei 2019 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima, maar goed dat ik niet zo nieuwsgierig aangelegd ben![]()
Maar wel een tip, meisjes zijn meisjes maar zelf wel man blijven.
Ja of je pakt nog een kop koffie.quote:Op zondag 5 mei 2019 09:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bedankt voor deze fantastische tip weer.
quote:
Topquote:Op zondag 5 mei 2019 09:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]![]()
Ontroerende post weer..
Jij weet mij altijd te raken, je ga je voordragen om een lintje te krijgen.
Ahw vind ik sad voor je.quote:Op zondag 5 mei 2019 09:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb nooit gasten..
Maar anders..
Als mijn ouders ooit nog komen oploskoffie..
Dankjewelquote:
Knuffels aan je oma namens de FOK klb. ❤👵❤quote:Op zondag 5 mei 2019 09:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dankjewel
Ik ben uitermate sad.
Ik ga nu koffie drinken bij omaatje lief.
Later nog een verjaardag bij een neef.
Veel plezier gewenst bij het afwachten van de ontvangst van jouw toekomstige man.
quote:Op zondag 5 mei 2019 09:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb nooit gasten..
Maar anders..
Als mijn ouders ooit nog komen oploskoffie..
De broedkipperigheid is strong in this one.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:10 schreef Myrr het volgende:
Wanneer je zwager zegt van Ahahah straks hij thuis is gelijk aan een broertje of zusje beginnen niks mis mee 💪🏽😜
Awk.
Naja vind seks bespreken met schoonfam een beetje too much.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De broedkipperigheid is strong in this one.
Hehe ja zit wat awkwards in, heb ooit tegen mijn conservatieve Italiaanse schoonvader gezegd dat hij beter was in lekkere dochters maken dan in pizza, was een succes die opmerkingquote:Op zondag 5 mei 2019 10:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Naja vind seks bespreken met schoonfam een beetje too much.
Haha gvd.quote:Op zondag 5 mei 2019 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe ja zit wat awkwards in, heb ooit tegen mijn conservatieve Italiaanse schoonvader gezegd dat hij beter was in lekkere dochters maken dan in pizza, was een succes die opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |