Wat is dit nu weer voor een onzin.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:14 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf niet lelijk, de een vindt mij mooi de ander niet. Ik denk alleen niet dat Nederlanders mij interessant vinden. Of je met een oude lul van 50 zijn met jeuk aan zijn ballen.
Ligt er maar net aan wat je uitstraalt denk ik, als je een beetje a la Beyoncé de verwaande dikkont uithangt met bijbehorende maniertjes zal een nuchtere saaie kaaskop je niet snel zien staan maar ik heb toch echt andere ervaringen met Turken.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nou, gewoon. Is ervaring. Heb alleen maar sjans met negers en mocro's.
Ik ben niet verwaand, denk dat ik meer lief overkom. Maar met krullen, een lengte van 1.80 en een volle lichaam is de gemiddelde blanke man niet geinteresseerd. Is ook niet erg, hoor. Zo heb ik ook nooit sjans met Aziaten.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je uitstraalt denk ik, als je een beetje a la Beyoncé de verwaande dikkont uithangt met bijbehorende maniertjes zal een nuchtere saaie kaaskop je niet snel zien staan maar ik heb toch echt andere ervaringen met Turken.
Omdat je booty hebt zeker?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nou, gewoon. Is ervaring. Heb alleen maar sjans met negers en mocro's.
Misschien intimiderend dan door je lengte en gewicht?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben niet verwaand, denk dat ik meer lief overkom. Maar met krullen, een lengte van 1.80 en een volle lichaam is de gemiddelde blanke man niet geinteresseerd. Is ook niet erg, hoor. Zo heb ik ook nooit sjans met Aziaten.
Let's meet. Heb besloten geen allochtoon meer te daten.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien intimiderend dan door je lengte en gewicht?
Alles rond de Middellandse Zee vind mij meestal wel erg leuk
Ben je gek geworden?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Let's meet. Heb besloten geen allochtoon meer te daten.
Ok, doen we, ik regel het.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Let's meet. Heb besloten geen allochtoon meer te daten.
Zo'n klein varkentje als Crip is wel lekker om mee te knuffelen juistquote:Op zondag 5 mei 2019 16:26 schreef Cronometer het volgende:
HOE BEDOEL JE INTIMIDATIE DOOR MIJN GEWICHT
Ik ben niet zo dik als crip ofzo hoor?
Bedoel meer dat je die halve gare wil meeten.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Het werkt niet, ben te onafhankelijk om allochtonen te daten. Ze kunnen mij niet aan
Ja, lekker boobiessssssssquote:Op zondag 5 mei 2019 16:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo'n klein varkentje als Crip is wel lekker om mee te knuffelen juist
Ik meet niet joh, was grapjequote:Op zondag 5 mei 2019 16:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bedoel meer dat je die halve gare wil meeten.
Beetje pit is wel grappig en onderhoudend, beter dan een dode nietszeggende vogel.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Het werkt niet, ben te onafhankelijk om allochtonen te daten. Ze kunnen mij niet aan
Nog niet bekantquote:Op zondag 5 mei 2019 16:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geef die kerel ook maar een positieve opmerking en hij stalkt je nog jaren later.
Ik heb veel pit.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje pit is wel grappig en onderhoudend, beter dan een dode nietszeggende vogel.
LOL, niemand stalkt mij. Dat lef heeft niemand.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geef die kerel ook maar een positieve opmerking en hij stalkt je nog jaren later.
Ben je de vrouw waar je kinderen mee wil maken al tegengekomen Jimmy?, de tijd tikt en de trein is naderende.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe verslaafd ben je?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:29 schreef Cronometer het volgende:
Moet echt weer mijn ass trainen heb ik net besloten.
En weer stoppen met roken, ben echt bang rimpels te krijgen. Zou dan wel sterven van verdriet.
Heb nog 5 jaar.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je de vrouw waar je kinderen mee wil maken al tegengekomen Jimmy?, de tijd tikt en de trein is naderende.
Komt door stress denk ik, zodra dat mindert minder de behoefte ook wel.quote:
er is geen tijd gebonden aan het maken van kinderen en andere zaken. Laat je ajb niet door de maatschappij opfokken om zo te denken.quote:
Zou een negatieve reactie accepteren als je niet zelf een compleet verneukt leven hebt, nu komt het nogal sneu over.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoop het serieus voor je ook al kots ik op jouw type.
Uiteindelijk krijg je er alleen maar meer stress door.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:31 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Komt door stress denk ik, zodra dat mindert minder de behoefte ook wel.
wat is incel?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jimmy probeert me al maanden terug te steken omdat ik hem ooit incel noemde.
Lol, dat is niet de reden. De reden is dat je op elk gebied faalt maar toch een grote muil hebt, mensen de les wilt lezen en elke dag hier komt zeiken over hoe geweldig je wel niet bent, met je opgeklopte verhaaltjes over toen je nog wel mensen had die wat om je gaven.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jimmy probeert me al maanden terug te steken omdat ik hem ooit incel noemde.
incelquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 16:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lol, dat is niet de reden. De reden is dat je op elk gebied faalt maar toch een grote muil hebt, mensen de les wilt lezen en elke dag hier komt zeiken over hoe geweldig je wel niet bent, met je opgeklopte verhaaltjes over toen je nog wel mensen had die wat om je gaven.
Whatever helpt om ze in het kussen te laten bijten van genot.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:36 schreef Cronometer het volgende:
Jeetje Jimmy, ben je in bed ook zo passief agressief?
Oehquote:Op zondag 5 mei 2019 16:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Whatever helpt om ze in het kussen te laten bijten van genot.
Dit is geen correct Nederlands.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:37 schreef Cronometer het volgende:
Even lief van nu. Als ik zeikerds wil zoek ik Aber wel op.
Ga eens snel de keuken in dan gvd.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Modern Family. Maar moet eigenlijk de keuken opruimen.
Opruimen is altijd nog leuker dan die postmoderne aids kijken.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ken je plek iddquote:Op zondag 5 mei 2019 16:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
wat kijk je?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kijk ook gewoon een film hoor. Ik doe dit er altijd een beetje naast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |