quote:Op zondag 5 mei 2019 16:42 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik heb vanaf volgende week een schoonmaakster.
Nicequote:Op zondag 5 mei 2019 16:42 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Niet echt een hele plezierige film.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:45 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Trailer ziet er nogal dramatisch uit..
Ik ga zo afwassen, kastjes ontvetten, koelkast uitruimen en schoonmaken, stofzuigen, dweilen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Afwassen/afdrogen, stofzuigen, aanrecht schoonmaken.
wat?quote:
ziet er gezond uitquote:Op zondag 5 mei 2019 16:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet dat soort, meer dit soort:
[ afbeelding ]
Hij was toch enorm afgevallen voor zijn rol en zo ziek geworden dat hij daar nog last van heeft gehadquote:Op zondag 5 mei 2019 16:46 schreef JimmyDean het volgende:
Christian Bale is echt zo'n fantastische acteur![]()
Waarom dat dan?quote:Op zondag 5 mei 2019 16:42 schreef Cronometer het volgende:
[..]
vind dat altijd beetje onzin maargoedquote:Op zondag 5 mei 2019 16:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ga zo afwassen, kastjes ontvetten, koelkast uitruimen en schoonmaken, stofzuigen, dweilen.
[..]
wat?
Daarna meteen weer buffed voor Batman, en laatst 30 kilo aangekomen voor Vicequote:Op zondag 5 mei 2019 16:47 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij was toch enorm afgevallen voor zijn rol en zo ziek geworden dat hij daar nog last van heeft gehad
Ik werk 40 uur per week. Ik laat haar 1 x per 2 weken komen voor klusjes waar ik geen tijd voor heb.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Volgende week een elektrische fiets, een Netflix abbo en over een maand past een tampon niet eens meer want dichtgegroeid door chips, chocolade en luidheid.
Ja dan begrijp ik het.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik werk 40 uur per week. Ik laat haar 1 x per 2 weken komen voor klusjes waar ik geen tijd voor heb.
Das nie veel niequote:Op zondag 5 mei 2019 16:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij woog 50 kilo hier... sicke method actor
werkverschaffing, niks mis meequote:Op zondag 5 mei 2019 16:50 schreef Cronometer het volgende:
Altijd maar dat geoordeel van mensen :s Ik wil mijn huis gewoon perfect schoon hebben en mijzelf lukt dat niet als ik elke avond pas om 18 uur thuis ben. Mijn weekend bestaat alleen maar uit klusjes of moe zijn. Heb daar geen zin meer in en kan het geld prima missen, zeiksnollen.
Ik ook. En Nederlandse vaders in de supermarkt. Nee eig. ook wel Nederlandse jongens maar die spreken me minder ranzig aan als negers. Die zijn echt erg.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nou, gewoon. Is ervaring. Heb alleen maar sjans met negers en mocro's.
Schoonmaakster inhuren is het eerste wat ik doe wanneer ik een nieuw appartement heb.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:50 schreef Cronometer het volgende:
Altijd maar dat geoordeel van mensen :s Ik wil mijn huis gewoon perfect schoon hebben en mijzelf lukt dat niet als ik elke avond pas om 18 uur thuis ben. Mijn weekend bestaat alleen maar uit klusjes of moe zijn. Heb daar geen zin meer in en kan het geld prima missen, zeiksnollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |