Nee joh, heb net 1 aflevering gezienquote:Op zondag 5 mei 2019 17:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Bingewatch gedaan en alles in een keer gezien, heb je het einde al gezien.
OMG HET EINDE LIET MIJ ECHT GILLEN VAN SPANNINGquote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh, heb net 1 aflevering gezienMaar weet nu al dat het wel leuk is.
OKE IK WEET GENOEGquote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
OMG HET EINDE LIET MIJ ECHT GILLEN VAN SPANNING
Zij is er ook niet knapper op gewordenquote:Op zondag 5 mei 2019 17:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
OMG HET EINDE LIET MIJ ECHT GILLEN VAN SPANNING
Alleen geinteresseerd in dirty talk als er ook dirty actions volgen, anders is het inefficiëntquote:Op zondag 5 mei 2019 17:08 schreef Cronometer het volgende:
Jimmy ben je weg, laten we wat dirty talk doen.
Oh hou op, ze is nog steeds prettyquote:Op zondag 5 mei 2019 17:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zij is er ook niet knapper op geworden
Ik ben geen snelle geverquote:Op zondag 5 mei 2019 17:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alleen geinteresseerd in dirty talk als er ook dirty actions volgen, anders is het inefficiënt
Alsof ik daar wat geef, dat is liefdeloos opportunisme. Meestal.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:11 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jawel, want jij doet aan zielige one night stands.
Lijkt mij echt niets.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alsof ik daar wat geef, dat is liefdeloos opportunisme. Meestal.
Jij moet doen wat jij wil doenquote:Op zondag 5 mei 2019 17:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Och, bij gebrek aan beter. Ik word sowieso niet verliefd, dus wat moet ik dan?
Klinkt echt ranzig zo.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:16 schreef UitStraling het volgende:
Lekker man dat lauwe kutsap dat je om de oren vliegt met een one night stand, gaat puur om seks, aantrekkingskracht en pure geilheid en niet om kindernamen en of je spruitjes lust juist, jullie zijn saai![]()
Kun je achteraf nog hard om elkaar lachen en samen douchen.
Het is allemaal een beetje té inderdaad.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:20 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij moet per se tonen dat hij WEL vol levenslust zit en wij niet.
Je zou bijna denken dat hij IRL gewoon een soort van Niels is op rolschaatsen.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het is allemaal een beetje té inderdaad.
Misschien is het Niels welquote:Op zondag 5 mei 2019 17:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hij IRL gewoon een soort van Niels is op rolschaatsen.
Goed verhaal weerquote:Op zondag 5 mei 2019 17:16 schreef UitStraling het volgende:
Lekker man dat lauwe kutsap dat je om de oren vliegt met een one night stand, gaat puur om seks, aantrekkingskracht en pure geilheid en niet om kindernamen en of je spruitjes lust juist, jullie zijn saai![]()
Kun je achteraf nog hard om elkaar lachen en samen douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |