SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Nee zo werkt het niet. Geeft niet dat je het niet snapt. Maar doe dan niet mee aan de discussie.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:02 schreef Ensiferum het volgende:
Ja wat een gelul. Niet vervolgen ondanks, dat zegt meer dan "als er meer bewijs is voor iets dat niet is gebeurd, zouden we het zeggen". Ben je een aanklager en heb je (voldoende) bewijs, dan maak je er een zaak van (tenzij je een door Soros gesponsorde Kim Foxx bent natuurlijk). Slechts in selecte gevallen kan men onschuld bewijzen. In zaken als deze niet. Schuld bewijzen of bakkus houden geldt dan.
Hoe werkt het dan? Oranje man is schuldig, tenzij hij extreem overtuigend zijn onschuld bewijst? Ik snap rechtspraak, maar jouw regels snap ik niet. Dat komt natuurlijk door mijn domheid, en niet door jouw willekeur, onconsistentie en leugens.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet. Geeft niet dat je het niet snapt. Maar doe dan niet mee aan de discussie.
Je praat poep hier.
Nope oranje man kan niet aangeklaagd worden omdat hij president is. Mueller heeft daarom besloten geen oordeel te vellen wb obstructie omdat hij het een probleem vindt dat Trump zich dan (juridisch gezien) de rest van zijn termijn niet kan verdedigen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:38 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Hoe werkt het dan? Oranje man is schuldig, tenzij hij extreem overtuigend zijn onschuld bewijst? Ik snap rechtspraak, maar jouw regels snap ik niet. Dat komt natuurlijk door mijn domheid, en niet door jouw willekeur, onconsistentie en leugens.
Dus je vind dat Barr had moeten zeggen dat Trump een lompe zak is?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik blijf het wel bijzonder vinden dat Trump gelovigen echt niet in staat blijken te zijn te snappen dat je feitelijke zaken kunt vertellen en toch liegen.
Bijvoorbeeld ik kan zeggen dat roken je concentratie kan verhogen en dat roken stress kan reduceren. Dat is feitelijke informatie. Als ik echter weglaat dat roken dodelijk is presenteer ik informatie op een leugenachtige manier.
Dat is wat Barr deed en wat hij ook toe heeft gegeven.
Dan kun je wel blijven herhalen Mueller zegt dat de feiten die Barr gaf klopten, ja dat is ook zo. Maar Mueller vind ook dat de feiten die Barr gaf niet het hele verhaal vertelden.
In plaats van deze werkelijkheid onder ogen te zien kun je natuurlijk ook gewoon dezelfde ingeprente memes blijven herhalen. Trump is geweldig en iedereen die Trump aanstelt is geweldig. Iedereen die dat niet inziet is gek
Well, that isn't a crimequote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus je vind dat Barr had moeten zeggen dat Trump een lompe zak is?
Hij had de obstruction niet onder het tapijt moeten proberen te schuiven. Je ziet hoe succesvol dat was. Nouja van de andere kant heeft hij types als jou wel mooi ermee te pakken, jullie verdedigen de man alsof hij heilig is. Nou is hij dat natuurlijk in jouw geest ook zolang hij god emperor Trump beschermt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Barr had gewoon de executive summary die bij het rapport zat kunnen doorgeven in plaats van de persoonlijke advocaat van Trump te spelen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En conspiracy niet collusion moeten noemen, en surveillance niet spying moeten noemen en en enquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hij had de obstruction niet onder het tapijt moeten proberen te schuiven.
Trump's reactie:quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:26 schreef Ulx het volgende:
Wat was hèt grote succesverhaal van de NK politiek van Trump?
Geen rakettesten meer, daar had Trump met zijn geniale diplomatie toch maar mooi voor gezorgd. Dat was altijd het antwoord.
Gisteren testte Kim een flink aantal raketten.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:42:21Anything in this very interesting world is possible, but I believe that Kim Jong Un fully realizes the great economic potential of North Korea, & will do nothing to interfere or end it. He also knows that I am with him & does not want to break his promise to me. Deal will happen! reageer retweet
Ja ik vind het bizar dat men spreekt van iets onder het tapijt schuiven als het rapport gewoon OPENBAAR is.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hij had de obstruction niet onder het tapijt moeten proberen te schuiven. Je ziet hoe succesvol dat was. Nouja van de andere kant heeft hij types als jou wel mooi ermee te pakken, jullie verdedigen de man alsof hij heilig is. Nou is hij dat natuurlijk in jouw geest ook zolang hij god emperor Trump beschermt.
Fijne manier van discussiëren ook met jou zo totaal in bad faith.
We gaan in rondjes. Het was niet openbaar. Daarom ging Barr het samenvatten. De bedoeling was ook het geheim te houden maar dat leverde teveel kritiek op. Barr rekende duidelijk niet erop dat het openbaar zou worden anders was hij wel dichter bij de waarheid gebleven. Nu kan iedereen zien dat hij loog behalve Trump gelovigen als jij.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja ik vind het bizar dat men spreekt van iets onder het tapijt schuiven als het rapport gewoon OPENBAAR is.
Barr heeft gezegd dat hij geen samenvatting heeft gemaakt. Hij heeft de conclusies gepresenteerd in een brief. Vervolgens heeft hij het rapport gepubliceerd.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
We gaan in rondjes. Het was niet openbaar. Daarom ging Barr het samenvatten.
Er is geen leider in de wereld die niet in lachen uitbarst nadat hij/zij met Trump heeft gesproken. Iedere leider.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:56 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Trump's reactie:twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 04-05-2019 om 15:42:21Anything in this very interesting world is possible, but I believe that Kim Jong Un fully realizes the great economic potential of North Korea, & will do nothing to interfere or end it. He also knows that I am with him & does not want to break his promise to me. Deal will happen! reageer retweet
Denk aan je bloeddruk!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Er is geen leider in de wereld die niet in lachen uitbarst nadat hij/zij met Trump heeft gesproken. Iedere leider.
Trump is een slapoeling, een pushover en een zachtgekookt ei. Een blaaskaak en een windbuil vol gebakken lucht. Een miskleun en faalhaas.
Precies! Barr heeft 2 weken lang het idee post laten vatten dat Mueller geconstateerd had dat er "NO COLLUSION' en 'NO OBSTRUCTION' heeft plaatsgevonden en het domvolk blaat dat nog steeds na.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
We gaan in rondjes. Het was niet openbaar. Daarom ging Barr het samenvatten.
Echt elke media heeft het over een summary oftewel een samenvatting.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:12 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Barr heeft gezegd dat hij geen samenvatting heeft gemaakt. Hij heeft de conclusies gepresenteerd in een brief. Vervolgens heeft hij het rapport gepubliceerd.
Jaja, feiten en wetenschap zijn een gevalletje van de meeste stemmen gelden. De meerderheid kan het fout hebben, weet je wel? Hou toch eens op met liegen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Echt elke media heeft het over een summary oftewel een samenvatting.
Ja hij heeft ook het rapport uiteindelijk met tegenzin gepubliceerd.
Oh wacht je doet gewoon een Barretje hier. Feiten presenteren die niet het hele verhaal vertellen, maar wel wat je goed uitkomt.
Ik weet niet of dit wel klopt. Hij zei destijds ook wel al dat hij het zou gaan publiceren met redacties.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja hij heeft ook het rapport uiteindelijk met tegenzin gepubliceerd.
Dat wil niet zeggen dat hij het met alle plezier deed natuurlijkquote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit wel klopt. Hij zei destijds ook wel al dat hij het zou gaan publiceren met redacties.
Nee, ok, dat is ook wel weer zo. Ik sloeg meer aan het op het woord "uiteindelijk".quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat hij het met alle plezier deed natuurlijk
Ik kan me zo voorstellen dat als hij de mogelijkheid gehad had om het hele rapport geheim te houden hij dat ook gedaan zou hebben. Het feit dat hij zijn presser gaf (met de opvallende afwezigheid van Mueller zelf) vóór het openbaar maken van het rapport duidt er iig op dat hij er verder liever geen moeilijke vragen over wilde.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, ok, dat is ook wel weer zo.
Dit op zichzelf is al schandalig.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Precies! Barr heeft 2 weken lang het idee post laten vatten dat Mueller geconstateerd had dat er "NO COLLUSION' en 'NO OBSTRUCTION' heeft plaatsgevonden en het domvolk blaat dat nog steeds na.![]()
Een reden voor Mueller om Barr een paar brieven te sturen.
Oh misschien had ik dat anders kunnen formuleren ja. Maar dit topic met zoveel trolls nodigt niet bepaald uit tot super secuur schrijfwerk. Daarbij deed hij er zoals bij die graph in het vorige topic te zien was wel meer dan 3 weken over om het uit te brengen. Terwijl je zou denken dat met wat fanatiek lakwerk een week haalbaar had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:28 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee, ok, dat is ook wel weer zo. Ik sloeg meer aan het op het woord "uiteindelijk".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |