Ja ik elke keer maar zeggen "ohja moet echt ff kijken" en dan een jaar later net zoquote:Op maandag 6 mei 2019 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik 1, jij! En dat was keihard werken kan ik je vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
quote:Op maandag 6 mei 2019 00:20 schreef Jane het volgende:
Het mooie van De Mol is dat het zo goed gemaakt is, dat het me uiteindelijk eigenlijk geen bal uitmaakt of ik het nu bij het rechte eind had.Mja, ze gaan niet de uitkomst van die 'game'-opdracht met de karakters helemaal veranderen omdat de mol toevallig die uitkomst wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In elk ander scenario was het geen toneelstukje maar juist een mooie toevoeging geweest.Fuck the EBU.
Ik ook niet, om dezelfde reden. Gewoon genietenquote:Op maandag 6 mei 2019 00:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind het bij WIDM nog steeds wel leuk om zo te speuren, maar zit er de laatste jaren wel steeds iets minder in. Bij De Mol idd die behoefte niet, dat is gewoon genieten.
Zei nog dat ik de afleveringen terug wilde kijken (nadat de helft was afgevallen) zodat je beter op het gedrag van de overblijvers kunt letten (dus niet speuren naar hints maar kijken naar wat ze doen bij de opdrachten), maar zelfs dat niet gedaan
* G * ipv * O *quote:Op maandag 6 mei 2019 00:22 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Ik ook niet, om dezelfde reden. Gewoon genieten![]()
Trouwens, hoe doe je dezesmiley maar dan in het groen? Die zie ik er niet tussen staan
Achteraf gezien zo opvallend met die tunnel-opdrachtquote:Op maandag 6 mei 2019 00:22 schreef Maartel het volgende:
Ze wilden dit jaar, door t last minute kiezen, de mol ook meer mens maken, iemand waar je ergens ook mee meeleeft en beseft 'je zult t maar te doen hebben' en dat hebben ze volgens mij heel goed gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Inderdaad, omdat Elisabeth ook geen enkel voordeel had bij die opdracht en dus een even grote kans als de andere kandidaten om te winnen, vind ik het helemaal niet erg.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja, ze gaan niet de uitkomst van die 'game'-opdracht met de karakters helemaal veranderen omdat de mol toevallig die uitkomst wint.
In elk ander scenario was het geen toneelstukje maar juist een mooie toevoeging geweest.
SPOILER: misschien niet lezen als je vorige seizoenen nog niet hebt gezien en dat nog van plan bentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op maandag 6 mei 2019 00:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk niet dat ze 't zo makkelijk wegstreepbaar maken eigkSPOILER: misschien niet lezen als je vorige seizoenen nog niet hebt gezien en dat nog van plan bentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Ze hadden natuurlijk de mol kunnen briefen om die opdracht niet te halen. Sterker nog, ik dacht dat ze dat gedaan haddenquote:Op maandag 6 mei 2019 00:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja, ze gaan niet de uitkomst van die 'game'-opdracht met de karakters helemaal veranderen omdat de mol toevallig die uitkomst wint.
quote:Op maandag 6 mei 2019 00:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Thx voor spoiler.SPOILER: misschien niet lezen als je vorige seizoenen nog niet hebt gezien en dat nog van plan bentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk nu een aflevering van S6![]()
Ja, voor mijn gevoel dus ongeveer wel hetzelfdequote:Op zondag 5 mei 2019 23:46 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Ik ook niet verder, maar het wordt op social media / Youtube / WIDM fora wel uitgebreid besproken. Voorgaande seizoenen heb ik hier maar weinig van gezien, geen idee hoe het toen was.
Ja dit inderdaad. Het liep zo. Voor hetzelfde geld was een kandidaat sneller geweest. Het voordeel van dat je gast de test ook mocht invullen was voor de mol niet interessant. Voor elke andere kandidaat, die uiteraard net zo makkelijk kon winnen wel. Ik denk dat het voor de mol zo ontzettend belangrijk was om te winnen omdat ze smachtte naar even iemand om mee te praten. Jammer maar helaas. Ik kan dat de productie niet echt kwalijk nemen.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
In elk ander scenario was het geen toneelstukje maar juist een mooie toevoeging geweest.
Ik helemaal gefrustreerd achter mijn laptop nog maar weer eens lange dm's sturen want dit zou jij zo tof gaan vinden.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik elke keer maar zeggen "ohja moet echt ff kijken" en dan een jaar later net zo![]()
Maar zo dankbaar ben ik je
quote:Op maandag 6 mei 2019 00:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Achteraf gezien zo opvallend met die tunnel-opdrachtEn vervolgens ook nog terug gaan de tunnel in voor die pasvraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zet m'n antwoord toch maar ff in een spoiler.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Jane op 06-05-2019 00:46:41 ]Lying awake, wondering if there is a Dog...
Inderdaad!quote:Op maandag 6 mei 2019 00:26 schreef Tijn het volgende:
Weer een reden waarom ik dacht dat het Bas was, want die zat daar zo onmogelijk hard te falen dat ik niet geloofde dat dat echt was
Precies dat ja. Ik wil best geloven dat de controls van dat spel zwaar kut waren omdat alle kandidaten als een idioot op het toetsenbord aan het rammen waren, maar Bas deed wel echt zijn best om die bedragen niet te rakenquote:Op maandag 6 mei 2019 00:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze hadden natuurlijk de mol kunnen briefen om die opdracht niet te halen. Sterker nog, ik dacht dat ze dat gedaan haddenWeer een reden waarom ik dacht dat het Bas was, want die zat daar zo onmogelijk hard te falen dat ik niet geloofde dat dat echt was
quote:Op maandag 6 mei 2019 00:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik zet m'n antwoord toch maar ff in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Misschien hebben ze niet zo'n geweldige relatie.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:45 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Precies dat ja. Ik wil best geloven dat de controls van dat spel zwaar kut waren omdat alle kandidaten als een idioot op het toetsenbord aan het rammen waren, maar Bas deed wel echt zijn best om die bedragen niet te raken
quote:Op maandag 6 mei 2019 00:45 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lying awake, wondering if there is a Dog...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |