abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 00:39:40 #1
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186598298




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George R.R. Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden. Inmiddels zijn we aan het genieten van het 6e seizoen.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.







De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 00:45:22 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186598395
De take home message van dat hele Arthur Dayne stukje was de herosche backstab van Howland Reed en hoe Ned dat altijd heeft doen laten voorkomen dat hij herosch hem had overwonnen... dus ik vond dat best een aardige twist
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_186598472
Nog een dingetje: waarom was er geen interactie tussen Ghost en Jon (Aegon)?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_186598488
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:49 schreef FireFox1 het volgende:
Nog een dingetje: waarom was er geen interactie tussen Ghost en Jon (Aegon)?
He, hij heeft nu een draak man
  zaterdag 4 mei 2019 @ 00:51:52 #5
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186598519
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:49 schreef FireFox1 het volgende:
Nog een dingetje: waarom was er geen interactie tussen Ghost en Jon (Aegon)?
Omdat ze die scnes met die wolf apart filmen en er dan later in plaatsen, maar daardoor is het lastiger om hem interacties te laten hebben met de personages. Dus plaatsen ze hem er maar later in op de achtergrond zodat we nog weten dat hij leeft.
Oh.
pi_186598540
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Omdat ze die scnes met die wolf apart filmen en er dan later in plaatsen, maar daardoor is het lastiger om hem interacties te laten hebben met de personages. Dus plaatsen ze hem er maar later in op de achtergrond zodat we nog weten dat hij leeft.
Ja, en daarom was hij fucking nutteloos :') en bovendien kleiner dan normaal.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_186598556
Wat een geouwehoer hier trouwens topics vol over Arya, dat ze zo snel bij de boom bij Bran was...

De NK was toen nog buiten op het slagveld.

Ik blijf trouwens bij mij mijn eerder stellingname dat Bran warft met de NK. Of zelfs de NK is, daarvoor hadden we hem volgens mij nog nooit gezien.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 00:57:42 #8
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186598588
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat een geouwehoer hier trouwens topics vol over Arya, dat ze zo snel bij de boom bij Bran was...

De NK was toen nog buiten op het slagveld.

Ik blijf trouwens bij mij mijn eerder stellingname dat Bran warft met de NK. Of zelfs de NK is, daarvoor hadden we hem volgens mij nog nooit gezien.
Arya is toch Nobody, faceless. Ik snap wel dat juist zij de NK heeft gedood.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 4 mei 2019 @ 00:58:50 #9
442397 UitStraling
pi_186598599
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

He, hij heeft nu een draak man
Moest lachen :')
  zaterdag 4 mei 2019 @ 00:59:09 #10
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186598604
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ja, en daarom was hij fucking nutteloos :') en bovendien kleiner dan normaal.
Ja het is ook raar dat hij niet terugkeerde na die aanval, maar blijkbaar nog wel schijnt te leven.

De direwolves zijn trouwens altijd wel kleiner geweest dan had gemoeten.
Oh.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 01:00:08 #11
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186598613
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  zaterdag 4 mei 2019 @ 01:05:17 #12
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_186598684
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 00:57 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Arya is toch Nobody, faceless. Ik snap wel dat juist zij de NK heeft gedood.
Hebben ze mooi in elkaar gezet, zag het in de making off duidelijk. Hand om haar nek en andere hand om haar linker steekarm, wapen laten vallen, opvangen met rechts en hop..
  zaterdag 4 mei 2019 @ 01:08:02 #13
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186598721
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 01:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hebben ze mooi in elkaar gezet, zag het in de making off duidelijk. Hand om haar nek en andere hand om haar linker steekarm, wapen laten vallen, opvangen met rechts en hop..
Goed gedaan dan ^O^
  zaterdag 4 mei 2019 @ 01:22:16 #14
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186598940
quote:
Wel een beetje jammer dat hij de wights white walkers bleef noemen, maar verder wel een goed punt. Vooral de "mAaR hEt iS fAntAsy"-drogreden.
Oh.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 01:27:16 #15
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186599018
Al dat gezeik over dat de NK te makkelijk dood ging en uiteindelijk toch niet zo bijzonder bleek te zijn.

Echt, get over it already!

Helft van die mensen die nu nog filmpjes maken over hoe slecht het allemaal wel niet was doen het om hits te scoren en onderbouwen echt niks. Beetje dom gniffelen, hi hi ha ha D&D zijn dom, hi hi ha ha GoT is geen GoT meer, gniffel gniffel.

Jammer dat het niet precies liep zoals sommigen hadden verwacht. Helaas.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 01:33:07 #16
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186599118
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 4 mei 2019 @ 01:41:11 #17
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186599206
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 01:42:30 #18
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186599222
Hoop dat er aan het einde een relatief goed betaalbaar LP box komt van alle seizoenen. Nu is ieder seizoen 35, voor 200 ofzo zou ik het nog doen ook als een LP verzamelaar :D
pi_186599233
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 01:27 schreef Kyran het volgende:
Al dat gezeik over dat de NK te makkelijk dood ging en uiteindelijk toch niet zo bijzonder bleek te zijn.

Echt, get over it already!

Helft van die mensen die nu nog filmpjes maken over hoe slecht het allemaal wel niet was doen het om hits te scoren en onderbouwen echt niks. Beetje dom gniffelen, hi hi ha ha D&D zijn dom, hi hi ha ha GoT is geen GoT meer, gniffel gniffel.

Jammer dat het niet precies liep zoals sommigen hadden verwacht. Helaas.
Gelukkig onderbouw jij wat. Zeg dan gewoon niks. Jezus en dat is mod.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 01:54:42 #20
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186599356
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 01:43 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Gelukkig onderbouw jij wat. Zeg dan gewoon niks. Jezus en dat is mod.
Lieve schat, ik heb het al 100x onderbouwd. Lees maar terug of als je vragen hebt stel ze gewoon dan kan ik het uitleggen :)

Ik val niemand persoonlijk aan. Ging mij om al die filmpjes op YouTube waar ze hetzelfde blijven herhalen en dom gniffelen. Allemaal om hits te scoren zonder iets toe te voegen.

Waar wil je dat ik op reageer?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 02:05:27 #21
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186599450
quote:
Denk wel echt mijn favoriet tot nu toe _O_
pi_186599453
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 01:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Lieve schat, ik heb het al 100x onderbouwd. Lees maar terug of als je vragen hebt stel ze gewoon dan kan ik het uitleggen :)

Ik val niemand persoonlijk aan. Ging mij om al die filmpjes op YouTube waar ze hetzelfde blijven herhalen en dom gniffelen. Allemaal om hits te scoren zonder iets toe te voegen.

Waar wil je dat ik op reageer?
Je valt juist wel iedereen die onderbouwde kritiek heeft persoonlijk aan. Maar leg mij dan maar eens uit waar de plot armor vandaan komt en de opbouw van 7 seizoenen WW en NK voor helemaal niks.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 02:11:22 #23
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186599491
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 02:05 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Je valt juist wel iedereen die onderbouwde kritiek heeft persoonlijk aan. Maar leg mij dan maar eens uit waar de plot armor vandaan komt en de opbouw van 7 seizoenen WW en NK voor helemaal niks.
Als je nou gewoon even niet op de man blijft spelen en terugleest kan je zien dat ik op users die echt onderbouwing gaven gewoon heb gereageerd en zelfs vaak met ze eens was.

Ik kan weinig met dingen als "het is kut, want nu staat de NK niet in het lijstje van de beste villains", zoals dat filmpje hierboven begint. Ik kan het al helemaal niet serieus nemen door dat arrogant lachje wat er de hele tijd tussen zit.

Plot armor? Eens.
Slechte tactiek? Eens.

Dat zijn mijn grootste kritiekpunten op de vorige aflevering. Rest kan ik of mee leven of vind ik dikke prima :)

Kom nou eens met voorbeelden, vragen, kritiek, feedback in plaats van persoonlijke aanvallen als je serieus genomen wil worden.
pi_186599506
Zo, ik heb in anderhalve week alle afleveringen van alle seizoenen tot de vorige aflevering gebingd :D

Had daarvoor nog nooit 1 aflevering gezien
pi_186599517
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 02:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als je nou gewoon even niet op de man blijft spelen en terugleest kan je zien dat ik op users die echt onderbouwing gaven gewoon heb gereageerd en zelfs vaak met ze eens was.

Ik kan weinig met dingen als "het is kut, want nu staat de NK niet in het lijstje van de beste villains", zoals dat filmpje hierboven begint. Ik kan het al helemaal niet serieus nemen door dat arrogant lachje wat er de hele tijd tussen zit.

Plot armor? Eens.
Slechte tactiek? Eens.

Dat zijn mijn grootste kritiekpunten op de vorige aflevering. Rest kan ik of mee leven of vind ik dikke prima :)

Kom nou eens met voorbeelden, vragen, kritiek, feedback in plaats van persoonlijke aanvallen als je serieus genomen wil worden.
Sorry maar je blijft persoonlijk. Daar heb ik geen zin in. Bedankt dat je wel durft toe te geven het met mij eens te zijn.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zaterdag 4 mei 2019 @ 02:20:32 #26
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186599536
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 02:14 schreef Max23 het volgende:
Zo, ik heb in anderhalve week alle afleveringen van alle seizoenen tot de vorige aflevering gebingd :D

Had daarvoor nog nooit 1 aflevering gezien
Haha nice man, en wat vind je ervan tot nu toe?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186599561
Plot armor heeft er mijns inziens ook vrij weinig mee te maken. Ja, wellicht dat het voor Dany en Arya nog een rol speelt (omdat ze nog 'een appeltje te schillen hebben' met Cersei).

Het was niet zo dat mensen bleven leven omdat ze later in het verhaal waarschijnlijk nog wat belangrijks te doen hebben. Voor velen was dit ht belangrijkste ding waar ze berhaupt in betrokken waren.

Nee, mensen bleven puur en alleen leven omdat de makers er keer op keer voor kozen om een scene abrupt te eindigen wanneer iemand op het punt stond om dood te gaan. Waarbij de levensbedreigende situatie dan buiten het zicht van de camera op magische wijze opgelost wordt.

Dat is geen 'plotarmor', dat is slecht schrijven, regie en editing.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 02:24:05 #28
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186599564
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 02:05 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Je valt juist wel iedereen die onderbouwde kritiek heeft persoonlijk aan. Maar leg mij dan maar eens uit waar de plot armor vandaan komt en de opbouw van 7 seizoenen WW en NK voor helemaal niks.
Over plot armor heb ik juist al gezegd dat ik dat ook onnodig vond. Als je niet wil dat je hoofdpersonages doodgaan kan dat ook op een andere manier. Het is jammer dat veel van die personages in situaties werden gebracht waar je normaal gesproken niet uit zou moeten komen. Nogmaals, plot armor was aanwezig, jammer en onnodig.

Opbouw van NK en WW was er zeker, weer eens. Alleen werd dit ook groter gemaakt (door de fans) dan dat het daadwerkelijk was. Persoonlijk had ik op geen enkel moment in de serie de verwachting dat de NK echt een motief had of dat wij echt veel meer achtergrond zouden krijgen over zijn beweegredenen. Voor mij was de NK (en de WW) gewoon "het kwaad" of "de dood". Ik snap heel goed dat mensen teleurgesteld zijn als de verwachtingen te hoog waren, maar omdat ik die zelf niet had heb ik daar dus geen last van. Dat is toch niet zo heel gek?

Een ander iets waar veel mensen over lijken te vallen is dat Arya de NK heeft gedood. Hoe kon ze daar komen? Hoe kan een klein meisje de NK doden. Waarom zagen de WW's niks etc. etc.

Je kan dat op heel veel manier uitleggen. Ten eerste denk ik juist dat Arya de enige echt geschikte kandidaat was. Wie anders? Jon? Daenerys? Brienne? Ik heb nooit een 1 op 1 gevecht verwacht met de NK, want 1 op 1 winnen tegen de NK zag ik niet gebeuren. Kijk hoe makkelijk hij afrekende met Theon (goed, nou was dat niet de beste warrior die je kan hebben, maar toch). Ik had altijd al een stealth actie verwacht.

Arya wist waar de NK zou zijn (bij Bran) en ging al richting Bran terwijl de NK nog bezig was met rondvliegen en Jon klieren. Zij had dus alle tijd om al een plekje te zoeken/vinden voordat de NK en zijn WW's daar waren.

Daarnaast is Arya een assassin. In de scenes in de bibliotheek kon je zien hoe goed en stil ze kon rondluipen. Deze scenes waren juist om dit te laten zien. De wights hadden haar pas door toen zij een paar druppels bloed verloor. Zij was in principe dus stiller dan het geluid van een paar druppels bloed die op de grond vielen.

Dat is precies waarom niemand haar heeft gezien of gehoord. Dat gecombineerd met de arrogantie van de NK (hij dacht al gewonnen te hebben en was de hele aflevering behoorlijk arrogant) zorgde ervoor dat Arya hem kon neersteken.

Dit is gewoon mijn mening. Ik snap dat er andere meningen zijn en als mensen het echt goed kunnen onderbouwen dan heb ik daar alle begrip voor. Agree to disagree. Ik heb alleen moeite met mensen die hier binnen komen denderen en meteen roepen "kut serie, ik kijk nooit meer", "Dumb & Dumber", "NK had in het lijstje van de beste villains moeten komen" etc.

Dat is geen onderbouwing en ook geen reden om een serie/aflevering af te kraken. Weer mijn eigen mening natuurlijk :)

Hoop dat dit mijn standpunt een beetje duidelijk maakt :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Evenstar op 04-05-2019 02:32:39 ]
  zaterdag 4 mei 2019 @ 02:28:25 #29
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186599597
Nog eentje dan. Om het af te leren.

"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_186599684
Dikke prima dat het Arya is die hem molt hoor. Iemand moest het doen en zij is een prima kandidaat. Misschien niet d beste, maar zeker een van de beste opties.

De manier waarop ze het doet (door blijkbaar langs al die white walkers te glippen) tsja ... ik acht het niet totaal ongeloofwaardig. Wellicht had dat wat beter weergegeven kunnen worden door een paar seconden daadwerkelijk te laten zien dat ze er langs sluipt. Maar och ..

Ik had het alleen qua verhaal een stuk waardevoller gevonden als het iemand geweest was die al wat langer dan 'enkele dagen' bij dat hele white walker gedoe betrokken was. Iemand wiens persoonlijke ontwikkeling daadwerkelijk mede gevormd werd door die hele verhaallijn.
"Pools are perfect for holding water"
pi_186599705
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 02:24 schreef Kyran het volgende:

[..]

Over plot armor heb ik juist al gezegd dat ik dat ook onnodig vond. Als je niet wil dat je hoofdpersonages doodgaan kan dat ook op een andere manier. Het is jammer dat veel van die personages in situaties werden gebracht waar je normaal gesproken niet uit zou moeten komen. Nogmaals, plot armor was aanwezig, jammer en onnodig.

Opbouw van NK en WW was er zeker, weer eens. Alleen werd dit ook groter gemaakt (door de fans) dan dat het daadwerkelijk was. Persoonlijk had ik op geen enkel moment in de serie de verwachting dat de NK echt een motief had of dat wij echt veel meer achtergrond zouden krijgen over zijn beweegredenen. Voor mij was de NK (en de WW) gewoon "het kwaad" of "de dood". Ik snap heel goed dat mensen teleurgesteld zijn als de verwachtingen te hoog waren, maar omdat ik die zelf niet had heb ik daar dus geen last van. Dat is toch niet zo heel gek?

Een ander iets waar veel mensen over lijken te vallen is dat Arya de NK heeft gedood. Hoe kon ze daar komen? Hoe kan een klein meisje de NK doden. Waarom zagen de WW's niks etc. etc.

Je kan dat op heel veel manier uitleggen. Ten eerste denk ik juist dat Arya de enige echt geschikte kandidaat was. Wie anders? Jon? Daenerys? Brienne? Ik heb nooit een 1 op 1 gevecht verwacht met de NK, want 1 op 1 winnen tegen de NK zag ik niet gebeuren. Kijk hoe makkelijk hij afrekende met Theon (goed, nou was dat niet de beste warrior die je kan hebben, maar toch). Ik had altijd al een stealth actie verwacht.

Arya wist waar de NK zou zijn (bij Bran) en ging al richting Bran terwijl de NK nog bezig was met rondvliegen en Jon klieren. Zij had dus alle tijd om al een plekje te zoeken/vinden voordat de NK en zijn WW's daar waren.

Daarnaast is Arya een assassin. In de scenes in de bibliotheek kon je zien hoe goed en stil ze kon rondluipen. Deze scenes waren juist om dit te laten zien. De wights hadden haar pas door toen zij een paar druppels bloed verloor. Zij was in principe dus stiller dan het geluid van een paar druppels bloed die op de grond vielen.

Dat is precies waarom niemand haar heeft gezien of gehoord. Dat gecombineerd met de arrogantie van de NK (hij dacht al gewonnen te hebben en was de hele aflevering behoorlijk arrogant) zorgde ervoor dat Arya hem kon neersteken.

Dit is gewoon mijn mening. Ik snap dat er andere meningen zijn en als mensen het echt goed kunnen onderbouwen dan heb ik daar alle begrip voor. Agree to disagree. Ik heb alleen moeite met mensen die hier binnen komen denderen en meteen roepen "kut serie, ik kijk nooit meer", "Dumb & Dumber", "NK had in het lijstje van de beste villains moeten komen" etc.

Dat is geen onderbouwing en ook geen reden om een serie/aflevering af te kraken. Weer mijn eigen mening natuurlijk :)

Hoop dat dit mijn standpunt een beetje duidelijk maakt :)
Kyran. Ik wil jou een compliment geven. Goeie uitleg en je onderbouwd je mening met argumemten. Dit is leuk. voor een discussie :P Dit soort reacties zorgen voor toffe discussies. Beter dan het kansloze "ALLES IS KUT" en "MENSEN MET KRITIEK ZIJN ZUUUUR" geschreuw. Dat was helaas erg aanwezig bij veel mensen. Uiteindelijk kunnen we met zijn allen wel 1 ding concluderen en dat is dat de aflevering niet was wat er van verwacht werd (objectief gezien). Qua rating staat het niet eens in de top 20 qua episodes ! En dat met het grootste budget ooit en de grootste fanbase.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 02:46:36 #32
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186599734
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 02:39 schreef probeer het volgende:
Dikke prima dat het Arya is die hem molt hoor. Iemand moest het doen en zij is een prima kandidaat. Misschien niet d beste, maar zeker een van de beste opties.
^O^

quote:
De manier waarop ze het doet (door blijkbaar langs al die white walkers te glippen) tsja ... ik acht het niet totaal ongeloofwaardig. Wellicht had dat wat beter weergegeven kunnen worden door een paar seconden daadwerkelijk te laten zien dat ze er langs sluipt. Maar och ..
Dit was natuurlijk om een verrassingseffect te creren. Je ziet net voordat je Arya ziet n van de White Walkers opzij kijken. Die heeft het dan pas door en net iets later zie je de NK naar zijn zwaard grijpen en Arya die er aan komt vliegen. Het had beter in beeld gebracht kunnen worden. Zeker mee eens, maar dan had je niet die paar seconden gehad waar je van "Bran gaat dood en alles is hopeloos" naar "Aryaaaaa" naar "oh come on, niet Arya vermoorden" naar "hell yeah" ging.

quote:
Ik had het alleen qua verhaal een stuk waardevoller gevonden als het iemand geweest was die al wat langer dan 'enkele dagen' bij dat hele white walker gedoe betrokken was. Iemand wiens persoonlijke ontwikkeling daadwerkelijk mede gevormd werd door die hele verhaallijn.
Snap ik, maar dan hadden ze het iemand moeten laten doen die in principe minder geloofwaardig was, toch? Wie had het kunnen doen? Ik zou Jon bijvoorbeeld weer te clich en ongeloofwaardig hebben gevonden.
pi_186599740
En over wat ons nog te wachten staat ...

Ik denk dat Bran nog eea moet doen om te garanderen dat er in het verleden zodanig gebeuren dat de NK uiteindelijk verslagen kan worden. En dat Dany en haar vader daar iets mee te maken hebben. Een beetje zoals Hodor in het verleden benvloed werd.

En ik dan zie ik het dus nog best gebeuren dat niet Dany of Cersei op de troon terecht komen, en geef ik zelfs Tyrion een kans. Een van de weinige mensen die er denk ik daadwerkelijk goed in (en goed voor het volk) zou kunnen zijn. Ipv dat trieste 'ik heb erfrecht' gehuil, compleet tegenstrijdig met 'breaking the wheel'.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 02:54:05 #34
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186599781
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 02:42 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Kyran. Ik wil jou een compliment geven. Goeie uitleg en je onderbouwd je mening met argumemten. Dit is leuk. voor een discussie :P Dit soort reacties zorgen voor toffe discussies. Beter dan het kansloze "ALLES IS KUT" en "MENSEN MET KRITIEK ZIJN ZUUUUR" geschreuw. Dat was helaas erg aanwezig bij veel mensen. Uiteindelijk kunnen we met zijn allen wel 1 ding concluderen en dat is dat de aflevering niet was wat er van verwacht werd (objectief gezien). Qua rating staat het niet eens in de top 20 qua episodes ! En dat met het grootste budget ooit en de grootste fanbase.
Thanks! Het werkt beide kanten op en beide kanten (aflevering was geweldig vs. aflevering was totaal kut) moeten vooral leren om te accepteren dat de andere kant zijn/haar mening niet gaat aanpassen omdat iemand anders dat wil.

Ik vind het heerlijk om een discussie te voeren en ook andere ideen te horen en ben altijd ook bereid om mijn mening aan te passen als ik daar reden voor zie. Ik heb gewoon het gevoel dat veel mensen (dan heb ik het niet over users hier) gewoon een beetje zeiken om het zeiken. Als ik geen goede argumenten zie krijg ik inderdaad een beetje het gevoel dat ze zuur zijn, omdat het niet ging zoals ze wilden. Als ze dan ook nog eens mensen gaan afkraken die het wel leuk vonden kan ik best fel reageren. Ben ik mij ook zeker van bewust :D

Verder is het een feit dat het beter had gekund en dat dit qua reviewscores een relatief lage score krijgt. Als je dat dan combineert met het aantal dagen van opnemen en het budget dan is het wel een beetje teleurstellend. Het had zeker beter gekund.

En dan heb ik het nog niet eens gehad dat ze echt 0/10 scoren qua battle tactics. Ze hebben duidelijk gekozen voor het mooie effect van uitdovende Dothraki zwaarden en offerden zo duizenden krijgers op voor een leuk effect. Het is niet dat ze niet wisten dat er tienduizenden WW en Wights hun stonden op te wachten .....
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 02:57:07 #35
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186599800
En nu ga ik slapen :D Bedankt voor leuke discussie. Keep it civil!
pi_186599802
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 02:46 schreef Kyran het volgende:

Dit was natuurlijk om een verrassingseffect te creren. Je ziet net voordat je Arya ziet n van de White Walkers opzij kijken. Die heeft het dan pas door en net iets later zie je de NK naar zijn zwaard grijpen en Arya die er aan komt vliegen. Het had beter in beeld gebracht kunnen worden. Zeker mee eens, maar dan had je niet die paar seconden gehad waar je van "Bran gaat dood en alles is hopeloos" naar "Aryaaaaa" naar "oh come on, niet Arya vermoorden" naar "hell yeah" ging.
Fair enough. Mee eens. En inderdaad totaal onverwacht van Arya. Ik telde zelfs 1 en 1 nog niet bij elkaar op toen Melissandre die blauwe ogen opmerking maakte en dacht 'goh, wie van haar hitlist heeft blauwe ogen ...?'

quote:
Snap ik, maar dan hadden ze het iemand moeten laten doen die in principe minder geloofwaardig was, toch? Wie had het kunnen doen? Ik zou Jon bijvoorbeeld weer te clich en ongeloofwaardig hebben gevonden.
Sam die zijn moed verzamelt en tussenbeide springt wanneer de NK op het punt staat om Jon te vermoorden (en wellicht zelfs net Beric een kopje kleiner gemaakt heeft). Misschien door het met zijn eigen leven te bekopen.

Zou ik wel mooi vinden. Het is altijd al Sam's ding geweest om zijn angsten te overwinnen, en aangezien Jon hem (volgens mij?) al meerdere keren gered heeft ... Dat de noodzaak van Jon's herrijzenis hem er in zit dat Sam omwille van zijn beste vriend de moed vindt om de NK aan te vallen.

Dan mag Arya haar gram halen op Cersei. Of in een episch duo-gevecht met the Hound tegen the Mountain. Of beide. Dat zij en de Hound eerst the Mountain mollen (waarbij the Hound ook dood gaat) en dat zij daarna alleen tegenover Cersei staat.

[ Bericht 15% gewijzigd door probeer op 04-05-2019 03:35:08 ]
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 03:01:54 #37
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186599817
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 02:57 schreef probeer het volgende:

[..]

Fair enough. Mee eens.
[..]

Sam die zijn moed verzamelt en tussenbeide springt wanneer de NK op het punt staat om Jon te vermoorden (en wellicht zelfs net Beric een kopje kleiner gemaakt heeft). Misschien door het met zijn eigen leven te bekopen.

Zou ik wel mooi vinden. Het is altijd al Sam's ding geweest om zijn angsten te overwinnen, en aangezien Jon hem (volgens mij?) al meerdere keren gered heeft ...

Dan mag Arya haar gram halen op Cersei. Of in een episch duo-gevecht met the Hound tegen the Mountain. Of beide. Dat zij en de Hound eerst the Mountain mollen (waarbij the Hound ook dood gaat) en dat zij daarna alleen tegenover Cersei staat.
Sam had wel gekund ja. Had ik ook een prima manier gevonden. Leuk!

Alleen was ik zelf altijd een beetje tegen Jon vs. NK gevecht en hoopde dat die nooit zou komen. Dat zou ik nou pas echt heel heel heeeeeel clich hebben gevonden. Arya had ik ook niet verwacht (achteraf gezien waren er genoeg aanwijzingen). Ik had het pas door toen ze niet meer in beeld kwam nadat ze weg ging bij the Hound etc. Niet dat zij het op zo'n manier ging doen, maar ik miste haar op een gegeven moment en wist dat ze daarom nog een belangrijke rol zou spelen.

.. maar ja, Sam idee is wel een geloofwaardige.

... en nu echt slapen :D
pi_186599847
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 03:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Sam had wel gekund ja. Had ik ook een prima manier gevonden. Leuk!

Alleen was ik zelf altijd een beetje tegen Jon vs. NK gevecht en hoopde dat die nooit zou komen. Dat zou ik nou pas echt heel heel heeeeeel clich hebben gevonden. Arya had ik ook niet verwacht (achteraf gezien waren er genoeg aanwijzingen). Ik had het pas door toen ze niet meer in beeld kwam nadat ze weg ging bij the Hound etc. Niet dat zij het op zo'n manier ging doen, maar ik miste haar op een gegeven moment en wist dat ze daarom nog een belangrijke rol zou spelen.

.. maar ja, Sam idee is wel een geloofwaardige.

... en nu echt slapen :D
Jon vs NK was inderdaad erg clich geweest. Heb zelf inderdaad ook geen moment aan Arya gedacht. Toen Melisandre die blauwe ogen opmerking maakte dacht ik ook echt 'goh, wie van haar hitlist heeft blauwe ogen?' en niet 'hmm ... de NK heeft blauwe ogen ...'.

Ik ben bang dat Jon's echte gevecht nog moet komen. Dat Dany in het nauw gedreven wordt, haar dromen in duigen ziet vallen, flipt en de hele boel in de hens wilt zetten (burn them all), en Jon die haar dan vermoordt (net als met zijn vorige liefje, lekker noodlottig voor zijn personage) terwijl Bran wat fuckt met de tijdlijn zodat die gedachte a la Hodor ook in haar vader geplant wordt (wat nodig is om alles in werking te zetten om uiteindelijk de NK te verslaan).

Dany moet verliezen, omdat haar vader (met hulp van Bran) over het mentale randje geduwd moet worden, omdat de Lannisters (via Robert) de macht moeten grijpen, omdat Ned dood moet omdat Arya die faceless shit moet leren omdat de NK dood moet. Of zo iets.

GRRM is nogal van de cyclische verhaallijnen / elementen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_186599861
En dan Tyrion op de troon. Omdat hij verreweg het meest geschikt is, qua kwaliteiten, persoonlijkheid, en ervaring.

En dan trouwt hij Sansa. Varys als hand of the king. Podrick als kingsguard.

Met Arya (en Gendry) als lady of Winterfell, en Jaime (en Brinne) als lord of Casterly Rock.

(In dat laatste geval mag Cersei lang genoeg blijven leven om dat kind te krijgen zodat Jaime en Brinne het op kunnen voeden. Ik zou het zelfs voor GoT standaarden te hardvochtig vinden als die man zelfs geen vader mag zijn voor zijn 4e kind. Maar misschien ben ik soft geworden sinds de Red Wedding.)

En Jon, Dany, the Hound, Cersei, Thormund, dood.

[ Bericht 19% gewijzigd door probeer op 04-05-2019 03:25:22 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_186599915
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 02:57 schreef probeer het volgende:

[..]

Dan mag Arya haar gram halen op Cersei. Of in een episch duo-gevecht met the Hound tegen the Mountain. Of beide. Dat zij en de Hound eerst the Mountain mollen (waarbij the Hound ook dood gaat) en dat zij daarna alleen tegenover Cersei staat.
Scratch that ... the Hound die FrankenMountain afleidt zodat Arya voor Cersei kan gaan, en dat Thormund en Brinne hem dan komen helpen en ze met z'n 3en tegelijkertijd tegen FM vechten.. En dat alleen Brinne het overleeft.

[ Bericht 10% gewijzigd door probeer op 04-05-2019 03:53:25 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_186600156
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 03:10 schreef probeer het volgende:

[..]

Jon vs NK was inderdaad erg clich geweest. Heb zelf inderdaad ook geen moment aan Arya gedacht. Toen Melisandre die blauwe ogen opmerking maakte dacht ik ook echt 'goh, wie van haar hitlist heeft blauwe ogen?' en niet 'hmm ... de NK heeft blauwe ogen ...'.

Ik ben bang dat Jon's echte gevecht nog moet komen. Dat Dany in het nauw gedreven wordt, haar dromen in duigen ziet vallen, flipt en de hele boel in de hens wilt zetten (burn them all), en Jon die haar dan vermoordt (net als met zijn vorige liefje, lekker noodlottig voor zijn personage) terwijl Bran wat fuckt met de tijdlijn zodat die gedachte a la Hodor ook in haar vader geplant wordt (wat nodig is om alles in werking te zetten om uiteindelijk de NK te verslaan).

Dany moet verliezen, omdat haar vader (met hulp van Bran) over het mentale randje geduwd moet worden, omdat de Lannisters (via Robert) de macht moeten grijpen, omdat Ned dood moet omdat Arya die faceless shit moet leren omdat de NK dood moet. Of zo iets.

GRRM is nogal van de cyclische verhaallijnen / elementen.
Jon wil danys doden, maar wordt in het nauw gedreven door de unsullied. Jamie zal uiteindelijk wederom de kingslayer worden en danys afmaken.
pi_186600393
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 03:15 schreef probeer het volgende:
En dan Tyrion op de troon. Omdat hij verreweg het meest geschikt is, qua kwaliteiten, persoonlijkheid, en ervaring.

En dan trouwt hij Sansa. Varys als hand of the king. Podrick als kingsguard.

Met Arya (en Gendry) als lady of Winterfell, en Jaime (en Brinne) als lord of Casterly Rock.

(In dat laatste geval mag Cersei lang genoeg blijven leven om dat kind te krijgen zodat Jaime en Brinne het op kunnen voeden. Ik zou het zelfs voor GoT standaarden te hardvochtig vinden als die man zelfs geen vader mag zijn voor zijn 4e kind. Maar misschien ben ik soft geworden sinds de Red Wedding.)

En Jon, Dany, the Hound, Cersei, Thormund, dood.
Het gaat in GoT niet om wie het meesg geschikt is. Men moet je ook erkennen. Tyrion heeft het als Hand goed voor elkaar, hij zal nooit de leider zijn. Jon wel.
pi_186600403
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 03:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Sam had wel gekund ja. Had ik ook een prima manier gevonden. Leuk!

Alleen was ik zelf altijd een beetje tegen Jon vs. NK gevecht en hoopde dat die nooit zou komen. Dat zou ik nou pas echt heel heel heeeeeel clich hebben gevonden. Arya had ik ook niet verwacht (achteraf gezien waren er genoeg aanwijzingen). Ik had het pas door toen ze niet meer in beeld kwam nadat ze weg ging bij the Hound etc. Niet dat zij het op zo'n manier ging doen, maar ik miste haar op een gegeven moment en wist dat ze daarom nog een belangrijke rol zou spelen.

.. maar ja, Sam idee is wel een geloofwaardige.

... en nu echt slapen :D
In feite was dit ook niet het eerste gevecht tegen NK. Jon heeft het al eens tegenover hem gestaan en toen verloor Dani haar draak.
pi_186600422
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 02:23 schreef probeer het volgende:
Plot armor heeft er mijns inziens ook vrij weinig mee te maken. Ja, wellicht dat het voor Dany en Arya nog een rol speelt (omdat ze nog 'een appeltje te schillen hebben' met Cersei).

Het was niet zo dat mensen bleven leven omdat ze later in het verhaal waarschijnlijk nog wat belangrijks te doen hebben. Voor velen was dit ht belangrijkste ding waar ze berhaupt in betrokken waren.

Nee, mensen bleven puur en alleen leven omdat de makers er keer op keer voor kozen om een scene abrupt te eindigen wanneer iemand op het punt stond om dood te gaan. Waarbij de levensbedreigende situatie dan buiten het zicht van de camera op magische wijze opgelost wordt.

Dat is geen 'plotarmor', dat is slecht schrijven, regie en editing.
Hebben we eigenlijk gezien dat iedereen nog leeft? Of kunnen we volgende aflevering een shock verwachten.

Hebben we allemaal gezien dat Jamie Brienne had gered toen er een aantal op haar doken O+
pi_186600425
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 02:14 schreef Max23 het volgende:
Zo, ik heb in anderhalve week alle afleveringen van alle seizoenen tot de vorige aflevering gebingd :D

Had daarvoor nog nooit 1 aflevering gezien
Ergens ook wel zonde, om er zo snel doorheen te gaan. :@

quote:
Yesss O+
  zaterdag 4 mei 2019 @ 08:37:35 #46
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_186600692
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 02:47 schreef probeer het volgende:
En over wat ons nog te wachten staat ...

Ik denk dat Bran nog eea moet doen om te garanderen dat er in het verleden zodanig gebeuren dat de NK uiteindelijk verslagen kan worden. En dat Dany en haar vader daar iets mee te maken hebben. Een beetje zoals Hodor in het verleden benvloed werd.

En ik dan zie ik het dus nog best gebeuren dat niet Dany of Cersei op de troon terecht komen, en geef ik zelfs Tyrion een kans. Een van de weinige mensen die er denk ik daadwerkelijk goed in (en goed voor het volk) zou kunnen zijn. Ipv dat trieste 'ik heb erfrecht' gehuil, compleet tegenstrijdig met 'breaking the wheel'.
HODOR!
  zaterdag 4 mei 2019 @ 08:51:54 #47
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_186600831
Waar is die gast eigenlijk? En komt die vader van die kids nog terug?
  zaterdag 4 mei 2019 @ 09:35:52 #48
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_186601220
quote:
Topmuziek inderdaad. Bizar om te zien hoe veel goede muziek Djawadi al heeft gemaakt en hoeveel dat toevoegt aan de hele serie.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 mei 2019 @ 09:37:18 #49
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186601235
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 03:10 schreef probeer het volgende:

[..]

Jon vs NK was inderdaad erg clich geweest. Heb zelf inderdaad ook geen moment aan Arya gedacht. Toen Melisandre die blauwe ogen opmerking maakte dacht ik ook echt 'goh, wie van haar hitlist heeft blauwe ogen?' en niet 'hmm ... de NK heeft blauwe ogen ...'.
Ik dacht daar gewoon 'blauwe ogen, oh ja ze heeft net een hele berg wights om zeep geholpen' :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 4 mei 2019 @ 09:52:39 #50
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_186601473
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 02:28 schreef EP3 het volgende:
Nog eentje dan. Om het af te leren.

Ik heb nooit iets gesnapt van die Youtube filmpjes waar ze zichzelf filmen
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 mei 2019 @ 09:57:20 #51
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186601555
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 09:52 schreef EasyLife het volgende:

[..]

Ik heb nooit iets gesnapt van die Youtube filmpjes waar ze zichzelf filmen
Dan zie je hoe superinteressant hun omgeving is enzo.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186601613
Zo, voor de tweede keer kijken was fijn. De night was iets minder dark en nog steeds full of plotholes, maar ik heb wel meer genoten (niet zo nerveus gekeken). Het is eigenlijk een prachtige aflevering. Heel mooi gefilmd. Maar dat er zoveel hoofdpersonen bleven leven leek nu ng onrealistischer omdat ik nu duidelijker zag hoe allemachtig veel doden er wel niet aankwamen, over de muren klommen en ook weer herrezen werden. Dat was binnen no time dood. Voor iedereen. Maar nee, toch niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 4 mei 2019 @ 10:02:41 #53
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_186601627
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 02:14 schreef Max23 het volgende:
Zo, ik heb in anderhalve week alle afleveringen van alle seizoenen tot de vorige aflevering gebingd :D

Had daarvoor nog nooit 1 aflevering gezien
Lekker! Had je een gebroken been ofzo?

O nee, het was natuurlijk vakantie.

En wat vond je ervan?
  zaterdag 4 mei 2019 @ 10:05:31 #54
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_186601663
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 10:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Lekker! Had je een gebroken been ofzo?

O nee, het was natuurlijk vakantie.

En wat vond je ervan?
Deze is dag en nacht wakker geweest.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 10:08:50 #55
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_186601722
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 02:42 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Kyran. Ik wil jou een compliment geven. Goeie uitleg en je onderbouwd je mening met argumemten. Dit is leuk. voor een discussie :P Dit soort reacties zorgen voor toffe discussies. Beter dan het kansloze "ALLES IS KUT" en "MENSEN MET KRITIEK ZIJN ZUUUUR" geschreuw. Dat was helaas erg aanwezig bij veel mensen. Uiteindelijk kunnen we met zijn allen wel 1 ding concluderen en dat is dat de aflevering niet was wat er van verwacht werd (objectief gezien). Qua rating staat het niet eens in de top 20 qua episodes ! En dat met het grootste budget ooit en de grootste fanbase.
Wie zegt dat dit niet de opbouw is naar de volgende aflevering?

Ik zie aflevering drie niet als end battle. Het noorden was gericht op hun grote dreiging, dat was de NK. Net als de andere gevechten om KL en om de troon.

Ik moet er een beetje om lachen dat mensen het allemaal kut vonden gewoon omdat hun voorspellingen niet klopten. Het was gewoon een gave aflevering en ik mis er nog een paar, dus verwacht nog wel wat doden maandag.
pi_186601744
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 10:05 schreef EasyLife het volgende:

Deze is dag en nacht wakker geweest.
Mwoah, maar 67 uur :+ In 10 dagen is dat nog geen 8 uur per dag, volkomen te doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 4 mei 2019 @ 10:10:25 #57
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_186601745
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 10:05 schreef EasyLife het volgende:

[..]

Deze is dag en nacht wakker geweest.
Dat geloof ik, maar je kunt nog een dikke 55 uur slepen voor de volgende aflevering
  zaterdag 4 mei 2019 @ 10:13:48 #58
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_186601788
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 10:01 schreef Isabeau het volgende:
Zo, voor de tweede keer kijken was fijn. De night was iets minder dark en nog steeds full of plotholes, maar ik heb wel meer genoten (niet zo nerveus gekeken). Het is eigenlijk een prachtige aflevering. Heel mooi gefilmd. Maar dat er zoveel hoofdpersonen bleven leven leek nu ng onrealistischer omdat ik nu duidelijker zag hoe allemachtig veel doden er wel niet aankwamen, over de muren klommen en ook weer herrezen werden. Dat was binnen no time dood. Voor iedereen. Maar nee, toch niet.
Je ziet vooral de ijsdraak misspugen door al die gaten in zijn kop...
Verder viel het me op dat veel doden niet bewapend waren. Dus dat verklaart mogelijk ook waarom de beste strijders overbleven.
Arya had ook ruim de tijd om naar Bran te gaan.
pi_186602493
quote:
Epic _O_
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 mei 2019 @ 10:56:13 #60
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186602498
Ook lekker dit.
https://www.distractify.c(...)up-on-the-night-king

"How did Arya sneak up on the Night King?" als grote kop, en dan je tekst beginnen met 'pas op, hier volgen spoilers' _O-

Kom dan niet met zo'n kop als je mensen wilt waarschuwen voor spoilers _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  PR en moderator zaterdag 4 mei 2019 @ 10:57:46 #61
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_186602535
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 02:14 schreef Max23 het volgende:
Zo, ik heb in anderhalve week alle afleveringen van alle seizoenen tot de vorige aflevering gebingd :D

Had daarvoor nog nooit 1 aflevering gezien
Trots _O_
Blij dat je toch op de GoT-trein bent gestapt? *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_186602742
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 10:57 schreef Moira. het volgende:

[..]

Trots _O_
Blij dat je toch op de GoT-trein bent gestapt? *O*
Jazeker, al heb ik het de eerste 2 seizoenen wel lastig gehad om alle namen te onthouden _O-
  PR en moderator zaterdag 4 mei 2019 @ 11:09:32 #63
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_186602788
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 11:07 schreef Max23 het volgende:

[..]

Jazeker, al heb ik het de eerste 2 seizoenen wel lastig gehad om alle namen te onthouden _O-
Ja de eerste 2 seizoenen zijn ook echt om er een beetje in te komen :')
Die zijn ook echt saai als ik ze nu terug zou kijken, maar iig ben je dan wel bekend met de namen _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 mei 2019 @ 11:10:44 #64
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186602825
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 11:09 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja de eerste 2 seizoenen zijn ook echt om er een beetje in te komen :')
Die zijn ook echt saai als ik ze nu terug zou kijken, maar iig ben je dan wel bekend met de namen _O-
Bom gedropt
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 4 mei 2019 @ 11:14:45 #65
442397 UitStraling
pi_186602909
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 11:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Bom gedropt
3,2,1...
pi_186603144
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 mei 2019 @ 11:32:56 #67
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_186603280
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 4 mei 2019 @ 11:36:47 #68
37887 Dauthi
Progressive
pi_186603361
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 01:27 schreef Kyran het volgende:
Al dat gezeik over dat de NK te makkelijk dood ging en uiteindelijk toch niet zo bijzonder bleek te zijn.

Echt, get over it already!

Helft van die mensen die nu nog filmpjes maken over hoe slecht het allemaal wel niet was doen het om hits te scoren en onderbouwen echt niks. Beetje dom gniffelen, hi hi ha ha D&D zijn dom, hi hi ha ha GoT is geen GoT meer, gniffel gniffel.

Jammer dat het niet precies liep zoals sommigen hadden verwacht. Helaas.
Het is waarschijnlijk de allerslechtste aflevering in de historie van TV series.
De schrijvers van deze aflevering hebben de serie niet gezien, de boeken niet gelezen en hebben geen opleiding gehad tot schrijver.

Het is werkelijk zo verschrikkelijk slecht. Maar het past wel in de serie seizoen 5, 6 en 7 zaten in de neerwaartse spiraal en deze aflevering was wat dat betreft de kers op de taart.

Hbo bewijst weer eens dat tenzij je TV show, voordat men begint met filmen, een verhaal heeft van begin tot einde dat afgerond is en zonder plotholes, zo'n TV show alleen inboet aan kwaliteit en als een soort zwanenzang sterft.

Holy shit wat was the long night een slechte aflevering.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_186604154
_O- _O- _O_

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 mei 2019 @ 12:18:43 #70
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186604190
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 11:36 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Het is waarschijnlijk de allerslechtste aflevering in de historie van TV series.

Nou, nee, dat is geen feit ofzo. Zelf vind ik bijvoorbeeld ongeveer elke aflevering ooit van elke serie ooit slechter als men er in aan het 'hacken' is. Nog onrealistischer dan ondode draken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 4 mei 2019 @ 12:18:47 #71
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186604192
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 09:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dan zie je hoe superinteressant hun omgeving is enzo.
Hallo ik zie dat u niet bekend bent met bald & bankrupt


veel kijkplezier <3
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186604193
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 11:36 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Het is waarschijnlijk de allerslechtste aflevering in de historie van TV series.

Ik vond het ook geen topaflevering maar wat een hyperbool man. De hele serie designated survivor heeft geen aflevering die beter is dan deze. Heb je wel eens iets als flikken gekeken, genoeg voorbeelden van veel slechtere shit.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 12:20:22 #73
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186604216
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 11:36 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Het is waarschijnlijk de allerslechtste aflevering in de historie van TV series.

Lol :') salty af

GRRM heeft ze het einde verteld en zal niet veel afwijken vd serie.

Er kunnen dingen beter maar komop man stel je aan zeg
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186604224
Hopelijk wordt er nog iets gedaan met ´Breaking The Wheel´. Westeros heeft natuurlijk een kut systeem. Leuk dat Dany of Jon de troon gaat overnemen, maar een aantal generaties later, wordt er weer een enfant terrible er uitgeperst, ala Joffrey of The Mad King. Dan krijgen we de zoveelste conflict om de troon. :') En vergeet natuurlijk niet dat de normale burger, als stront wordt behandeld, door mensen met ´ik heb blauw bloed in mijn lichaam, gegeven door de goden, houd je bek anders hak ik je kop af´. Tyrion en Varys hebben nog iets te doen dus.
  Forum Admin zaterdag 4 mei 2019 @ 12:24:00 #75
58651 crew  murp
murp
pi_186604273
Hebben jullie wel eens de verfilming van de "sword of thruth"gezien?
Een veel mooier verhaal dan de boeken van GoT, alleen de serie was echt van andere kwaliteit dat dan van de serie GoT



GRRM mag echt in zijn handjes knijpen met HBO en D&D.

Wij trouwens ook O+
  Forum Admin zaterdag 4 mei 2019 @ 12:27:52 #76
35723 crew  GGMM
pi_186604345
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:24 schreef murp het volgende:

GRRM mag echt in zijn handjes knijpen met HBO en D&D.

Wij trouwens ook O+
Ja, die zal wel heel blij zijn dat ze zijn levenswerk verneukt hebben ja.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 mei 2019 @ 12:29:02 #77
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186604360
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:27 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, die zal wel heel blij zijn dat ze zijn levenswerk verneukt hebben ja.
Had 'ie maar geen honderd jaar over n boek moeten doen, dan hadden ze meer 'origineel' (of nou ja, uit de boeken afkomstig) materiaal.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186604368
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:20 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Lol :') salty af

GRRM heeft ze het einde verteld en zal niet veel afwijken vd serie.

Er kunnen dingen beter maar komop man stel je aan zeg
Dat denk ik niet. Dumb and Dumber begrijpen helemaal niks van GRRM.
  Forum Admin zaterdag 4 mei 2019 @ 12:31:13 #79
58651 crew  murp
murp
pi_186604388
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:27 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, die zal wel heel blij zijn dat ze zijn levenswerk verneukt hebben ja.
Wees blij dat het niet zon serie als legend of the seeker was :')
pi_186604420
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Had 'ie maar geen honderd jaar over n boek moeten doen, dan hadden ze meer 'origineel' (of nou ja, uit de boeken afkomstig) materiaal.
True. Tolkien heeft tenminste zijn magnum opus afgemaakt en had als professor in Oxford, nog een zeer drukke baan erbij. GRRM kijkt liever naar de NFL draft. :D
  Forum Admin zaterdag 4 mei 2019 @ 12:33:23 #81
35723 crew  GGMM
pi_186604424
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:31 schreef murp het volgende:

[..]

Wees blij dat het niet zon serie als legend of the seeker was :')
Dat had je juist beter gevonden. Dat was altijd al bagger dus daar was ik nooit naar gaan kijken.

Dit was eerst heel goed en toen werd het opeens bagger. Dat is veel irritanter.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186604486
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:29 schreef heywoodu het volgende:

Had 'ie maar geen honderd jaar over n boek moeten doen, dan hadden ze meer 'origineel' (of nou ja, uit de boeken afkomstig) materiaal.
:Y wanneer is het laatste boek wel niet uitgekomen? Jaren geleden toch?
Even gekeken: 2011 :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 mei 2019 @ 12:36:49 #83
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186604497
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y wanneer is het laatste boek wel niet uitgekomen? Jaren geleden toch?
Even gekeken: 2011 :')
Toen het vorige boek uitkwam had ik volgens mij nog niet eens van Game of Thrones gehoord.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186604514
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:36 schreef heywoodu het volgende:

Toen het vorige boek uitkwam had ik volgens mij nog niet eens van Game of Thrones gehoord.
Hij schreef in het begin nog wel redelijk 'vlot'.
A Game of Thrones (1996)
A Clash of Kings (1998)
A Storm of Swords (2000)
A Feast for Crows (2005)
A Dance with Dragons (2011)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 mei 2019 @ 12:39:17 #85
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186604555
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij schreef in het begin nog wel redelijk 'vlot'.
A Game of Thrones (1996)
A Clash of Kings (1998)
A Storm of Swords (2000)
A Feast for Crows (2005)
A Dance with Dragons (2011)
En dan moet er hierna ng een boek komen. Dat wordt in dit tempo dus niet voor 2030. En die vent is al 70, en moddervet (en dus niet al te gezond). Succes ermee, ik begin wel met lezen als dat laatste boek er ooit is :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186604667
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:24 schreef murp het volgende:
Hebben jullie wel eens de verfilming van de "sword of thruth"gezien?
Een veel mooier verhaal dan de boeken van GoT, alleen de serie was echt van andere kwaliteit dat dan van de serie GoT
[ afbeelding ]


GRRM mag echt in zijn handjes knijpen met HBO en D&D.

Wij trouwens ook O+
'
Wat een godsgruwelijke tyfuszooi was dat zeg :') _O- :r :r :r
pi_186604673
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y wanneer is het laatste boek wel niet uitgekomen? Jaren geleden toch?
Even gekeken: 2011 :')
Waited six fucking years for Dance Of Dragons. Winter is coming for sixteen twenty four fucking years. Nou ja winter is eindelijk gearriveerd in Dance Of Dragons, na 16 jaar dus, werd tijd. :D
  zaterdag 4 mei 2019 @ 12:50:08 #88
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186604708
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:29 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Dumb and Dumber begrijpen helemaal niks van GRRM.

D&D hebben juist de verfilming mogen doen omdat ze de boeken wel hebben gelezen :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 4 mei 2019 @ 13:17:17 #89
37887 Dauthi
Progressive
pi_186605140
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik vond het ook geen topaflevering maar wat een hyperbool man. De hele serie designated survivor heeft geen aflevering die beter is dan deze. Heb je wel eens iets als flikken gekeken, genoeg voorbeelden van veel slechtere shit.
Het eerst seizoen van designated survivor is beter dan dit. Dat had tenminste nog een doordacht verhaal. Daarna stort het in als een pudding.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:20 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Lol :') salty af

GRRM heeft ze het einde verteld en zal niet veel afwijken vd serie.

Er kunnen dingen beter maar komop man stel je aan zeg
Een willekeurige editor kan een betere aflevering maken met de overgebleven beelden dan we voorgeschoteld hebben gekregen.

Maar bij deze aflevering is heel duidelijk te zien dat Martin er echt niets meer mee te maken heeft. Het lijkt ook alsof de schrijvers van deze aflevering de afgelopen 7 seizoenen niet hebben gezien of meegekregen.
En dan gaat het niet eens om het verhaal, of het eind resultaat (arya killed nk, horde dood, unsullied dood) maar de manier waarop.
Je krijgt 15 miljoen om een aflevering te maken voor de epische eindstrijd en en je hebt 80 min! en dit is wat je produceert. Een aflevering die bol staat van de thematische fouten, zwak acteerwerk, en alles behalve een epische strijd.
Het had goed kunnen zijn met hetzelfde eindresultaat in het verhaal.
Nu is GoT een tv show cliche, zo goed als in het begin zo slecht is het op eind.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  zaterdag 4 mei 2019 @ 13:26:23 #90
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186605292
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 11:09 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja de eerste 2 seizoenen zijn ook echt om er een beetje in te komen :')
Die zijn ook echt saai als ik ze nu terug zou kijken, maar iig ben je dan wel bekend met de namen _O-
:')

Die seizoenen zijn juist het meeste genot om te rewatchen, vooral seizoen 1 hoe je het net ziet sluiten rondom Ned.
Oh.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 13:27:49 #91
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186605319
quote:
Een willekeurige editor kan een betere aflevering maken met de overgebleven beelden dan we voorgeschoteld hebben gekregen.
Sure dude.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186605442
Prachtig. _O-
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 4 mei 2019 @ 13:49:10 #93
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186605703
we leven in een hyperbole wereld tegenwoordig, dat is stoer...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 14:04:42 #94
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186605978
Jammer dat weer dezelfde personen meteen niveau laten dalen hier. Kap aub. toch eens met al die hyperbolen en gezeik zonder enige vorm van onderbouwing. Je mening is ondertussen wel duidelijk. Je hoeft niet iedereen te overtuigen dat het kut was. Jij vond het kut, iemand anders vond het te doen en weer iemand anders vond het geweldig.

Dit wordt nu een beetje zoals bij sommige bands ... band X was geweldig voor album Y, want daarna (lees: toen ze bij een grote groep bekend werden) was het niks meer (lees: was ik niet meer uniek).Nu is het even leuker om te blijven schoppen tegen mensen die het wel prima vonden. Als je daar je lol uit moet halen, ga zo door ^O^

Ik vond het fijn dat gisteravond er gisteravond even een korte inhoudelijke discussie was met leuke invalshoeken en oplossingen.
  Moderator zaterdag 4 mei 2019 @ 14:09:58 #95
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_186606150
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 13:17 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Het eerst seizoen van designated survivor is beter dan dit. Dat had tenminste nog een doordacht verhaal. Daarna stort het in als een pudding.
[..]

Een willekeurige editor kan een betere aflevering maken met de overgebleven beelden dan we voorgeschoteld hebben gekregen.

Maar bij deze aflevering is heel duidelijk te zien dat Martin er echt niets meer mee te maken heeft. Het lijkt ook alsof de schrijvers van deze aflevering de afgelopen 7 seizoenen niet hebben gezien of meegekregen.
En dan gaat het niet eens om het verhaal, of het eind resultaat (arya killed nk, horde dood, unsullied dood) maar de manier waarop.
Je krijgt 15 miljoen om een aflevering te maken voor de epische eindstrijd en en je hebt 80 min! en dit is wat je produceert. Een aflevering die bol staat van de thematische fouten, zwak acteerwerk, en alles behalve een epische strijd.
Het had goed kunnen zijn met hetzelfde eindresultaat in het verhaal.
Nu is GoT een tv show cliche, zo goed als in het begin zo slecht is het op eind.
Gewoon niet meer kijken, want je kan er blijkbaar niet tegen. :|W
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_186606180
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:24 schreef murp het volgende:
Hebben jullie wel eens de verfilming van de "sword of thruth"gezien?
Een veel mooier verhaal dan de boeken van GoT, alleen de serie was echt van andere kwaliteit dat dan van de serie GoT
[ afbeelding ]


GRRM mag echt in zijn handjes knijpen met HBO en D&D.

Wij trouwens ook O+
Een van m'n favoriete boekenseries O+ Steekt zo goed in elkaar allemaal.

De serie is wel vermakelijk ja, maar meer van het niveau Xena ipv GoT :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zaterdag 4 mei 2019 @ 14:15:08 #99
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186606207
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 14:09 schreef Slobeend het volgende:
Maar waar was Yohn Royce?
Hoi Slobeend, wat vond jij van de laatste aflevering?
Oh.
pi_186606279
quote:
:{w

Ik heb een fijnere stoel (bank), surround sound, geen vervelende mensen om me heen, net zo goed beeld en sowieso de beste plek in de 'zaal' ;)
Oh ja, en m'n eten en drinken is goedkoper :D
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 mei 2019 @ 14:19:16 #101
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186606291
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 14:09 schreef Slobeend het volgende:
Maar waar was Yohn Royce?
Zat ik me ook af te vragen ja, met name toen ik las dat House Royce in die hele lore schijnbaar een van de oudste families is en ook een vrij bijzondere status heeft :P

En ik kwam er vorige week achter dat Royce de vader is van een van die drie die in de allereerste scene van GoT wights en White Walkers tegenkomen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 mei 2019 @ 14:19:31 #102
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186606296
quote:
Al kreeg ik geld toe, alsjeblieft niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 14:20:32 #103
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186606314
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 14:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Al kreeg ik geld toe, alsjeblieft niet.
Nee, inderdaad. Laatste aflevering kijken met krijsende mafkezen die hun gezicht vol aan het proppen zijn met chips en popcorn. The horror ...
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 mei 2019 @ 14:21:55 #104
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186606329
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 14:20 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee, inderdaad. Laatste aflevering kijken met krijsende mafkezen die hun gezicht vol aan het proppen zijn met chips en popcorn. The horror ...
Nou zou ik het op zich wel in een bioscoop willen kijken...heel graag zelfs, als ik de nige persoon in de zaal ben :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 4 mei 2019 @ 14:22:15 #105
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186606334
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 14:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zat ik me ook af te vragen ja, met name toen ik las dat House Royce in die hele lore schijnbaar een van de oudste families is en ook een vrij bijzondere status heeft :P

En ik kwam er vorige week achter dat Royce de vader is van een van die drie die in de allereerste scene van GoT wights en White Walkers tegenkomen :+
Ik hoopte dat we hem oog in oog zouden laten komen met zijn zoon als wight, wellicht wel wat te toevallig en gemakkelijk maar het had dan nog wel waarde gehad. Sowieso te weinig gedaan met bekende mensen die terugkomen als wight naar mijn mening.
Oh.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 14:22:40 #106
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186606342
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 14:21 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou zou ik het op zich wel in een bioscoop willen kijken...heel graag zelfs, als ik de nige persoon in de zaal ben :+
Niet met een paar FOK!kers erbij?
Oh.
pi_186606392
quote:
Vorig jaar gedaan en ik ga dit jaar weer. Nadat ik uiteraard in alle rust thuis de aflevering eerst gezien heb. Maar in de bios is wel chill. Ben blij met mijn 65 inch oled tv maar in de bios is het toch net wat indrukwekkender. Ondanks mensen die er doorheen praten en smakgeluiden maken :P
mag het weten
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 mei 2019 @ 14:29:41 #108
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186606455
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik hoopte dat we hem oog in oog zouden laten komen met zijn zoon als wight, wellicht wel wat te toevallig en gemakkelijk maar het had dan nog wel waarde gehad. Sowieso te weinig gedaan met bekende mensen die terugkomen als wight naar mijn mening.
Mwah, ik zou het wel ernstig toevallig vinden allemaal. Honderdmiljoenmiljard wights en dan precies de bekenden die ineens in beeld komen...blij dat daar weinig mee is gedaan eigenlijk :@

Ik vond het al kut genoeg om EddGod met blauwe ogen te zien ;( Look out, he's got blue eyes ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 mei 2019 @ 14:29:53 #109
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186606458
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niet met een paar FOK!kers erbij?
Misschien als ze stil zijn en in een andere hoek zitten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 14:31:41 #110
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186606491
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 14:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Misschien als ze stil zijn en in een andere hoek zitten.
Je zal maar met een paar zure gasten zitten die halverwege de aflevering beginnen te zeiken :D
  zaterdag 4 mei 2019 @ 14:35:02 #111
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186606538
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 14:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Mwah, ik zou het wel ernstig toevallig vinden allemaal. Honderdmiljoenmiljard wights en dan precies de bekenden die ineens in beeld komen...blij dat daar weinig mee is gedaan eigenlijk :@

Ik vond het al kut genoeg om EddGod met blauwe ogen te zien ;( Look out, he's got blue eyes ;(
Het is niet alsof ze Hollywood clichs hebben ontlopen die aflevering, dan had dit ook nog wel zo kunnen zijn. Je kan er zelfs nog iets van maken dat sommige wights een kleine herinnering aan vroeger hebben en daarom trekken naar iets wat ze herkennen.

Ik vroeg me in die bibliotheek af of het dan Hodor of Benjen Stark als wights waren daar, die nog herinnering hadden aan Winterfell.
Oh.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 14:35:24 #112
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186606544
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 14:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je zal maar met een paar zure gasten zitten die halverwege de aflevering beginnen te zeiken :D
Of met een paar mensen die gaan juichen voor de domste plottwisten of slechtste dialogen.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 mei 2019 @ 14:35:55 #113
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186606552
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Of met een paar mensen die gaan juichen
Dat lijkt me sowieso kut met peren van epische proporties, ongeacht waarvoor ze juichen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 14:39:49 #114
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186606613
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Of met een paar mensen die gaan juichen voor de domste plottwisten of slechtste dialogen.
Dat is net zo erg. Snap ook niet dat mensen bijvoorbeeld in een bar staan kijken waar mensen gewoon kletsen, drinken, eten etc. Snap de lol daar echt niet van.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 14:40:44 #115
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186606627
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 14:39 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat is net zo erg. Snap ook niet dat mensen bijvoorbeeld in een bar staan kijken waar mensen gewoon kletsen, drinken, eten etc. Snap de lol daar echt niet van.
Nee en allemaal mensen die klappen door dialogen heen zodat je de helft alsnog mist.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 mei 2019 @ 14:41:05 #116
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186606638
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 14:39 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat is net zo erg. Snap ook niet dat mensen bijvoorbeeld in een bar staan kijken waar mensen gewoon kletsen, drinken, eten etc. Snap de lol daar echt niet van.
Ik raak al ernstig gerriteerd als ik net klaar zit om te gaan kijken en de buurman slingert de grasmaaier aan ofzo :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zaterdag 4 mei 2019 @ 14:42:57 #117
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_186606665
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoi Slobeend, wat vond jij van de laatste aflevering?
Gisteren pas gekeken, intensieve 80 minuten!

Maar ja, ik heb er een dubbel gevoel over. Vond het begin sfeer-technisch erg sterk en onheilspellend (Dothraki die ineens helemaal verdwijnen was goed gedaan) en had steeds meer het gevoel dat bijna iedereen wel dood zou gaan richting het einde, maar toen was daar ineens Arya! Ik vind het wel leuk dat zij de NK gekilled heeft, puur omdat het wel een van mn favoriete personages is. Maar los daarvan is het wel vreemd dat het dan ineens helemaal klaar is met de White Walkers etc., sowieso een vreemd karakter die NK, veel inconsistenties.

Maar waar ik me het meest aan gestoord heb is de plotarmor van Brienne, Jamie, Greyworm, Thormund etc. Die hebben een vol uur lopen hakken terwijl honderden wights allang gepasseerd waren. Bijna iedereen bij de muur en achter de poort had moeten sterven om het enigszins geloofwaardig te houden. En de achtervolging van de wights door de bibliotheek etc. vond ik ook wat raar, alsof we ineens in de gangen van Moria waren belandt. En waarom bleven Clegane en Melissandre bij die deur staan die het ieder moment kon begeven maar dat kennelijk niet deed? Veel van die bedenkelijke momentjes.

Maar al bij al heb ik er wel van genoten, zou deze aflevering een 7,5 geven. Ik zit er niet zo diep in (qua boek en narratief) dat het als een anticlimax aanvoelt, we hebben nog drie afleveringen wat dat betreft :).
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 14:47:30 #118
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186606724
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 14:42 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Gisteren pas gekeken, intensieve 80 minuten!

Maar ja, ik heb er een dubbel gevoel over. Vond het begin sfeer-technisch erg sterk en onheilspellend (Dothraki die ineens helemaal verdwijnen was goed gedaan) en had steeds meer het gevoel dat bijna iedereen wel dood zou gaan richting het einde, maar toen was daar ineens Arya! Ik vind het wel leuk dat zij de NK gekilled heeft, puur omdat het wel een van mn favoriete personages is. Maar los daarvan is het wel vreemd dat het dan ineens helemaal klaar is met de White Walkers etc., sowieso een vreemd karakter die NK, veel inconsistenties.

Maar waar ik me het meest aan gestoord heb is de plotarmor van Brienne, Jamie, Greyworm, Thormund etc. Die hebben een vol uur lopen hakken terwijl honderden wights allang gepasseerd waren. Bijna iedereen bij de muur en achter de poort had moeten sterven om het enigszins geloofwaardig te houden. En de achtervolging van de wights door de bibliotheek etc. vond ik ook wat raar, alsof we ineens in de gangen van Moria waren belandt. En waarom bleven Clegane en Melissandre bij die deur staan die het ieder moment kon begeven maar dat kennelijk niet deed? Veel van die bedenkelijke momentjes.

Maar al bij al heb ik er wel van genoten, zou deze aflevering een 7,5 geven. Ik zit er niet zo diep in (qua boek en narratief) dat het als een anticlimax aanvoelt, we hebben nog drie afleveringen wat dat betreft :).
Dat van de Dothraki vond ik ook heel mooie gedaan om er een heel onheilspellend karakter aan te geven, maar het was verder niet logisch wat betreft tactiek. Lekker even een paar duizend man zonder armor of juiste wapens richting tienduizenden White Walkers en wights sturen zonder fatsoenlijke ondersteuning.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 mei 2019 @ 14:50:41 #119
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186606784
Wat ik dan weer wel apart vind is dat die White Walkers, behalve de NK, een best aanzienlijke bos haar op hun hoofd hebben. Terwijl ze verder vooral uit ijs lijken te bestaan. Raar.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 4 mei 2019 @ 15:21:39 #120
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186607266
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 14:04 schreef Kyran het volgende:
band X was geweldig voor album Y, want daarna (lees: toen ze bij een grote groep bekend werden) was het niks meer
Dit was wel zo bij Metallica.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Forum Admin zaterdag 4 mei 2019 @ 15:39:00 #121
35723 crew  GGMM
pi_186607516
quote:
Tussen die schreeuwende idioten zitten, daar moet ik niet aan denken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 4 mei 2019 @ 15:39:47 #122
442397 UitStraling
pi_186607531
Waarom ging de Night King niet dood in het vuur van Dany's draak?
  Forum Admin zaterdag 4 mei 2019 @ 15:39:56 #123
58651 crew  murp
murp
pi_186607533
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 15:39 schreef GGMM het volgende:

[..]

Tussen die schreeuwende idioten zitten, daar moet ik niet aan denken.
:')
  Forum Admin zaterdag 4 mei 2019 @ 15:40:41 #124
35723 crew  GGMM
pi_186607552
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 15:39 schreef UitStraling het volgende:
Waarom ging de Night King niet dood in het vuur van Dany's draak?
Daar is geen in-serie verklaring voor.

quote:
2s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 15:39 schreef murp het volgende:

[..]

:')
:?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186607584
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 15:39 schreef UitStraling het volgende:
Waarom ging de Night King niet dood in het vuur van Dany's draak?
  zaterdag 4 mei 2019 @ 15:46:16 #126
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_186607644
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 15:39 schreef UitStraling het volgende:
Waarom ging de Night King niet dood in het vuur van Dany's draak?
IJs > vuur. Zie Pokmon.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 mei 2019 @ 15:46:46 #127
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186607655
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 15:39 schreef murp het volgende:

[..]

:')
Jij wel? :D

De helft van wat er gezegd wordt hoor je niet want geschreeuw, mensen die de spanning en mooie momenten verneuken met gelul en alles.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186607692
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 15:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Jij wel? :D

De helft van wat er gezegd wordt hoor je niet want geschreeuw, mensen die de spanning en mooie momenten verneuken met gelul en alles.
Helemaal met een serie met een fan gehalte als GoT. Mensen die gaan klappen en joelen enzo
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 mei 2019 @ 15:52:17 #129
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186607735
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 15:49 schreef opreis het volgende:

[..]

Helemaal met een serie met een fan gehalte als GoT. Mensen die gaan klappen en joelen enzo
Ach, ze hebben het naar hun zin, prima natuurlijk. Ik moet er alleen niet aan denken om met zulke mensen te kijken :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 4 mei 2019 @ 16:25:43 #130
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_186608362
Dat soort evenementen zijn leuk als je de aflevering als eens hebt gezien. Als je de laatste aflevering voor de eerste keer gaat kijken in zo'n zaal verpest je het alleen maar voor jezelf imo.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_186608393
Het verschil tussen het vuur en valyerian steel/dragonglass is dat het vuur niet door de Night Kings "frost aura" kon breken. De wapens penetreerden door zijn huid en raakten hem intern.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 16:29:14 #132
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186608419
De White Walkers konden altijd al tegen vuur door de manier waarop ze er doorheen liepen, nu is drakenvuur wel iets sterker maar dan nog kon de ijsmagie er wel tegen blijkbaar.

Wel bijzonder dat Valyrian Steel geschikt is tegen White Walkers, zouden die er speciaal voor gemaakt zijn toen? Wellicht prequel materiaal.
Oh.
  Moderator zaterdag 4 mei 2019 @ 16:58:30 #133
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186608910
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 12:24 schreef murp het volgende:
Hebben jullie wel eens de verfilming van de "sword of thruth"gezien?
Een veel mooier verhaal dan de boeken van GoT, alleen de serie was echt van andere kwaliteit dat dan van de serie GoT
[ afbeelding ]


GRRM mag echt in zijn handjes knijpen met HBO en D&D.

Wij trouwens ook O+
De tv serie zag er wellicht leuk uit, maar volgde amper de boeken. Het begint al meteen met het feit dat Richard Zedd een "ouwe gek" noemt terwijl ze in de boeken hele goede vrienden zijn :') Na een tijdje kon ik me over de frustratie heenzetten en de serie een piepklein beetje waarderen (Kahlan :9~ ), maar was toch blij dat er geen 3e seizoen kwam.

Zou graag zien dat iemand anders de boeken goed neerzet in een tv serie, en de acteurs die Zedd en Kahlan speelden mogen wel terugkomen, want hij is tof en zij is lekker :9 :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_186609459
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

De tv serie zag er wellicht leuk uit, maar volgde amper de boeken. Het begint al meteen met het feit dat Richard Zedd een "ouwe gek" noemt terwijl ze in de boeken hele goede vrienden zijn :') Na een tijdje kon ik me over de frustratie heenzetten en de serie een piepklein beetje waarderen (Kahlan :9~ ), maar was toch blij dat er geen 3e seizoen kwam.

Zou graag zien dat iemand anders de boeken goed neerzet in een tv serie, en de acteurs die Zedd en Kahlan speelden mogen wel terugkomen, want hij is tof en zij is lekker :9 :D
Met betere acteurs, betere CGI en betere schrijvers kan het misschien wel wat worden ja ;)

Maar eerst The Wheel of Time *O* *O* *O*
Sowieso beter dan de hele SoT serie
  Moderator zaterdag 4 mei 2019 @ 17:37:28 #135
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186609484
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 17:35 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Met betere acteurs, betere CGI en betere schrijvers kan het misschien wel wat worden ja ;)

Maar eerst The Wheel of Time *O* *O* *O*
Sowieso beter dan de hele SoT serie
Van WoT heb ik alleen boek 1 en ergerde me er aan dat iedereen continu boos op elkaar was :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 4 mei 2019 @ 17:41:31 #136
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186609545
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Van WoT heb ik alleen boek 1 en ergerde me er aan dat iedereen continu boos op elkaar was :')
Er zaten allemaal FOK!kers in die over Game of Thrones aan het praten waren?
Oh.
pi_186609562
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Er zaten allemaal FOK!kers in die over Game of Thrones aan het praten waren?
:D
  Moderator zaterdag 4 mei 2019 @ 17:52:43 #138
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_186609731
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Er zaten allemaal FOK!kers in die over Game of Thrones aan het praten waren?
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 4 mei 2019 @ 18:05:46 #139
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186609924
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 17:35 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Met betere acteurs, betere CGI en betere schrijvers kan het misschien wel wat worden ja ;)

Maar eerst The Wheel of Time *O* *O* *O*
Sowieso beter dan de hele SoT serie
Jij bent niet goed.

Daar kan je gewoon een boek of 4, 5 achter elkaar overslaan en naadloos invallen
Laffe huichelaar
  PR en moderator zaterdag 4 mei 2019 @ 18:20:11 #140
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_186610141
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

:')

Die seizoenen zijn juist het meeste genot om te rewatchen, vooral seizoen 1 hoe je het net ziet sluiten rondom Ned.
Dat heb je na 1x rewatchen ook wel gezien hoor
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 4 mei 2019 @ 18:25:27 #141
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186610216
Ik heb het nu voor dit laatste seizoen allemaal een tweede keer gezien, maar dat is voor de komende 10 jaar ook echt wel weer genoeg. Dan komt er misschien ng een rewatch, maar eerder niet.
Laffe huichelaar
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 18:30:03 #142
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186610280
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 18:20 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat heb je na 1x rewatchen ook wel gezien hoor
Yup, prima seizoenen, maar het wordt nu wel een beetje overdreven en verheerlijkt om maar te kunnen zeggen dat vroeger alles beter was :D Nu waren de eerste paar seizoenen ook echt wel krachtiger qua dialogen vooral, maar ik geniet nog steeds :D
  zaterdag 4 mei 2019 @ 18:51:25 #143
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186610726
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 18:20 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat heb je na 1x rewatchen ook wel gezien hoor
Oneens, ik heb die eerste vier seizoenen iets van 8x gezien en het blijft goed en je ontdekt telkens weer nieuwe details.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 mei 2019 @ 19:00:31 #144
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186610885
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 18:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb het nu voor dit laatste seizoen allemaal een tweede keer gezien, maar dat is voor de komende 10 jaar ook echt wel weer genoeg. Dan komt er misschien ng een rewatch, maar eerder niet.
Dat verwacht ik hier ook wel ja. Hoe langer het duurt, hoe meer dingen ik vergeten ben en hoe leuker het dus wordt om het weer te kijken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186611421
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 18:05 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jij bent niet goed.

Daar kan je gewoon een boek of 4, 5 achter elkaar overslaan en naadloos invallen
Je kan ook overdrijven.
Daarnaast zijn Sony en Amazon er al mee bezig dus I'm in luck en jij kan over weer iets nieuws janken :)
Ervan uitgaande dat het fatsoenlijk wordt, anders jank ik met je mee..
pi_186611440
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Oneens, ik heb die eerste vier seizoenen iets van 8x gezien en het blijft goed en je ontdekt telkens weer nieuwe details.
Klopt ja. Als dit seizoen klaar is ga ik weer een rewatch doen al skip ik wat episodes van seizoen 7.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zaterdag 4 mei 2019 @ 19:30:43 #147
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186611465
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

ik heb die eerste vier seizoenen iets van 8x gezien
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  zaterdag 4 mei 2019 @ 19:33:56 #148
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186611538
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 19:28 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven.
Daarnaast zijn Sony en Amazon er al mee bezig dus I'm in luck en jij kan over weer iets nieuws janken :)
Ervan uitgaande dat het fatsoenlijk wordt, anders jank ik met je mee..
Ja ik zal het vast meteen kut vinden want ik vind hier ook alles kut en loop ook alleen maar te zeiken toch?

Als je de dingen graag zo wil zien moet je dat vooral doen.
Laffe huichelaar
pi_186612132
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 19:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja ik zal het vast meteen kut vinden want ik vind hier ook alles kut en loop ook alleen maar te zeiken toch?

Als je de dingen graag zo wil zien moet je dat vooral doen.
Ja dat dus.
pi_186613203
Ik ga in m'n zomervakantie de hele serie (op s7 na, die heb ik net gerewatched) opnieuw bekijken.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 21:19:18 #151
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186614050
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 19:29 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Klopt ja. Als dit seizoen klaar is ga ik weer een rewatch doen al skip ik wat episodes van seizoen 7.
Ik denk niet dat ik het nog een keer ga rewatchen nu door dit laatste seizoen.
Oh.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 21:43:06 #152
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186614625
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik het nog een keer ga rewatchen nu door dit laatste seizoen.
Seizoen 7 vond je nog acceptabel?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 4 mei 2019 @ 21:46:42 #153
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186614716
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Seizoen 7 vond je nog acceptabel?
Nee dat was ook onvoldoende voor mij, maar zoals het er nu naar uitziet ga ik seizoen 8 nog matiger vinden omdat ze alle opbouw en verhaallijnen uit de eerdere seizoenen nutteloos hebben gemaakt waar ik dat bij S7 minder had.
Oh.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 21:47:56 #154
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186614740
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee dat was ook onvoldoende voor mij, maar zoals het er nu naar uitziet ga ik seizoen 8 nog matiger vinden omdat ze alle opbouw en verhaallijnen uit de eerdere seizoenen nutteloos hebben gemaakt waar ik dat bij S7 minder had.
vind het nog wat vroeg om 8 al af te schrijven
Laffe huichelaar
  zaterdag 4 mei 2019 @ 21:56:45 #155
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186614905
het is toch niet zo vreemd om vele verhaallijnen te laten oplossen tot een par relevante, anders krijg je weer LOST-achtige taferelen waarin niets werd opgelost. Seizoen 8 moet gewoon een eind breien aan de serie, en met de meeste kijkers ooit voor een serie (overall) zal dat eind voor velen niet voldoende zijn.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 4 mei 2019 @ 21:59:23 #156
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186614956
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee dat was ook onvoldoende voor mij, maar zoals het er nu naar uitziet ga ik seizoen 8 nog matiger vinden omdat ze alle opbouw en verhaallijnen uit de eerdere seizoenen nutteloos hebben gemaakt waar ik dat bij S7 minder had.
Weet niet of ik het uberhaupt nog terug ga kijken. Daar is het me toch allemaal te lang voor. Spanningsboog is er toch niet omdat er geen verrassingen of iets inzitten.

Is vast wel iets anders leuks om te zien tegen die tijd. Better Call Saul, Stranger Things, etc.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_186614971
Ze hebben nog 4 uur ofzo om het verhaal af te maken. Dat vind ik niet zo heel veel eigenlijk. Ik hoop op nog meer verklaringen van Bran maar heel veel verwacht ik er niet meer van.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 22:02:57 #158
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186615041
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 21:59 schreef opreis het volgende:
Ze hebben nog 4 uur ofzo om het verhaal af te maken. Dat vind ik niet zo heel veel eigenlijk. Ik hoop op nog meer verklaringen van Bran maar heel veel verwacht ik er niet meer van.
Maarja wisten we al lang geleden dat het maar 6 episodes zouden zijn dus tja.. moeten ze ook wel een beetje versnellen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186615066
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:02 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Maarja wisten we al lang geleden dat het maar 6 episodes zouden zijn dus tja.. moeten ze ook wel een beetje versnellen
Vandaar ook dat ik zo verbaasd was over het tempo in afleveringen 1 en 2
  zaterdag 4 mei 2019 @ 22:05:59 #160
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186615101
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Weet niet of ik het uberhaupt nog terug ga kijken. Daar is het me toch allemaal te lang voor. Spanningsboog is er toch niet omdat er geen verrassingen of iets inzitten.

Is vast wel iets anders leuks om te zien tegen die tijd. Better Call Saul, Stranger Things, etc.
Better Call Saul duurt nog een tijdje en Stranger Things ben je zo doorheen :+

Zoveel goede series komen er ook niet uit hoor, het grootste deel op Netflix is ook weggooi-amusement.
Oh.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 22:09:43 #161
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186615194
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 21:59 schreef opreis het volgende:
Ze hebben nog 4 uur ofzo om het verhaal af te maken. Dat vind ik niet zo heel veel eigenlijk. Ik hoop op nog meer verklaringen van Bran maar heel veel verwacht ik er niet meer van.
Op dit moment vind ik dat nog vrij veel hoor, die tijd gaan ze nu alleen besteden aan de oorlog met Cersei en hoe daarna iedereen terecht komt. Dat valt opzich best in die tijdsduur te bewerkstelligen.
Oh.
pi_186615607
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Op dit moment vind ik dat nog vrij veel hoor, die tijd gaan ze nu alleen besteden aan de oorlog met Cersei en hoe daarna iedereen terecht komt. Dat valt opzich best in die tijdsduur te bewerkstelligen.
Best vooral benieuwd hoe snel ze de 2.400 km. afstand tussen Winterfell en King's landing afleggen :P Of ze gaan weer teleporten.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 mei 2019 @ 22:28:35 #163
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186615644
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Best vooral benieuwd hoe snel ze de 2.400 km. afstand tussen Winterfell en King's landing afleggen :P Of ze gaan weer teleporten.
Nou ja, als daar onderweg weinig noemenswaardig gebeurd (de Freys zijn dood dus dat scheelt al) kun je daar natuurlijk wat aflevering betreft rap doorheen wandelen. Die hele weg is in principe niet zo boeiend.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 4 mei 2019 @ 22:30:10 #164
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186615675
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Best vooral benieuwd hoe snel ze de 2.400 km. afstand tussen Winterfell en King's landing afleggen :P Of ze gaan weer teleporten.
Zaten in de preview niet al die Targaryen schepen? Denk dat ze daar al aankomen ja.
Oh.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 22:30:55 #165
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_186615693
Ik heb er 0 vertrouwen in dat dit nog iets verrassends gaat opleveren.
Het wordt een Hollywood-spektakel met een happy ending.
In die zin wordt het wel een slagveld, met als slachtoffers de miljoenen teleurgestelde kijkers.
  Forum Admin zaterdag 4 mei 2019 @ 22:31:05 #166
58651 crew  murp
murp
pi_186615699
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Best vooral benieuwd hoe snel ze de 2.400 km. afstand tussen Winterfell en King's landing afleggen :P Of ze gaan weer teleporten.
nee, de komende 3 afleveringen wordt alles gemobiliseerd en gaan dan aanstalte maken om naar het zuiden te reizen.

Mooi zon open eind :')
  zaterdag 4 mei 2019 @ 22:33:01 #167
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186615732
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Op dit moment vind ik dat nog vrij veel hoor, die tijd gaan ze nu alleen besteden aan de oorlog met Cersei en hoe daarna iedereen terecht komt. Dat valt opzich best in die tijdsduur te bewerkstelligen.
Dark vind ik echt wel leuk, Black Mirror ook wel (niet echt een serie, maar toch), Ozark, Mindhunter, You, 7 seconds.. Narcos (eerste seizoen) en echt nog wel wat andere Europese producties (Casa etc.)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 4 mei 2019 @ 22:33:44 #168
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186615747
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zaten in de preview niet al die Targaryen schepen? Denk dat ze daar al aankomen ja.
Denk dat dat the Iron Islands zal zijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 4 mei 2019 @ 22:38:03 #169
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186615843
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:33 schreef Re het volgende:

[..]

Denk dat dat the Iron Islands zal zijn
Wat? Waarom zouden ze daarheen gaan?
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:33 schreef Re het volgende:

[..]

Dark vind ik echt wel leuk, Black Mirror ook wel (niet echt een serie, maar toch), Ozark, Mindhunter, You, 7 seconds.. Narcos (eerste seizoen) en echt nog wel wat andere Europese producties (Casa etc.)
Casa la Papel is echt een vreselijk overschatte hypeserie.
Oh.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 mei 2019 @ 22:42:08 #170
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186615931
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:04 schreef opreis het volgende:

[..]

Vandaar ook dat ik zo verbaasd was over het tempo in afleveringen 1 en 2
Dat vond ik ook raar ja. Gebeurde weinig en weinig interessante dialogen, dus had best even in 1 aflevering gekund van 80 minuten ofzo. Hadden ze misschien The Long Night kunnen verdelen over 2 afleveringen met iets meer diepgang en achtergrond informatie.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 22:42:48 #171
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_186615943
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:30 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb er 0 vertrouwen in dat dit nog iets verrassends gaat opleveren.
Het wordt een Hollywood-spektakel met een happy ending.
In die zin wordt het wel een slagveld, met als slachtoffers de miljoenen teleurgestelde kijkers.
Ik denk ook niet dat ze het aandurven om hier een definitief einde aan te breiden inderdaad. Des te meer omdat het boek (ondanks dat het verhaal anders zal lopen) niet af is.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zaterdag 4 mei 2019 @ 22:43:01 #172
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186615946
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat vond ik ook raar ja. Gebeurde weinig en weinig interessante dialogen, dus had best even in 1 aflevering gekund van 80 minuten ofzo. Hadden ze misschien The Long Night kunnen verdelen over 2 afleveringen met iets meer diepgang en achtergrond informatie.
Denk dat seizoen 7 en seizoen 8 allebei gewoon tien afleveringen hadden kunnen hebben.
Oh.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 22:43:55 #173
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186615966
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat? Waarom zouden ze daarheen gaan?
[..]

Casa la Papel is echt een vreselijk overschatte hypeserie.
dat mag je vinden, die anderen zijn dan wellicht echt wel de moeite waard hoor, soms lijkt het er wel op dat je leeft om de negativiteit


Iron islands omdat Yara daar zit en ze wellicht daar ook hun Greyjoy vloot hebben omgeturnd tot Targs
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 4 mei 2019 @ 22:49:11 #174
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_186616082
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat vond ik ook raar ja. Gebeurde weinig en weinig interessante dialogen, dus had best even in 1 aflevering gekund van 80 minuten ofzo. Hadden ze misschien The Long Night kunnen verdelen over 2 afleveringen met iets meer diepgang en achtergrond informatie.
Dat had enkel gekund als de schrijvers inspiratie hadden of wisten wat ze deden. De serie wordt nu gewoon afgeraffeld. Of ze dat nu in 6 afleveringen doen van 50 minuten of 16 van 80 minuten, maakt verder niet uit, dat is een resultaat daarvan. Die diepgang en achtergrond is er gewoon niet blijkbaar.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 22:50:50 #175
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186616117
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:43 schreef Re het volgende:

[..]

dat mag je vinden, die anderen zijn dan wellicht echt wel de moeite waard hoor, soms lijkt het er wel op dat je leeft om de negativiteit
Dark, Mindhunter, Black Mirror (niet alle afleveringen tho), Narcos heb ik erg van genoten hoor. Dus het is niet dat ik leef van de negativiteit, maar ben wel kritisch op sommige series die overschat worden naar mijn mening ;)
quote:
Iron islands omdat Yara daar zit en ze wellicht daar ook hun Greyjoy vloot hebben omgeturnd tot Targs
Waarom zouden ze dat doen? Die varen gewoon onder hun eigen banners.

En voor wat zouden ze naar de Iron Islands moeten? Ze kunnen hun voorbereidingen al treffen in Winterfell, hoeven ze niet nog een keer naar de Iron Islands om het daar te doen en dan om heel Westeros moeten varen om in Kings Landing te komen (lol).
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 4 mei 2019 @ 22:59:36 #176
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186616311
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat? Waarom zouden ze daarheen gaan?
Theon nog even afleveren bij Yara.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 4 mei 2019 @ 23:00:37 #177
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186616338
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Theon nog even afleveren bij Yara.
Die kunnen ze gewoon in zee dumpen.

What is dead may never die!
Oh.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 23:00:53 #178
262 Re
Kiss & Swallow
pi_186616344
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dark, Mindhunter, Black Mirror (niet alle afleveringen tho), Narcos heb ik erg van genoten hoor. Dus het is niet dat ik leef van de negativiteit, maar ben wel kritisch op sommige series die overschat worden naar mijn mening ;)
[..]

Waarom zouden ze dat doen? Die varen gewoon onder hun eigen banners.

En voor wat zouden ze naar de Iron Islands moeten? Ze kunnen hun voorbereidingen al treffen in Winterfell, hoeven ze niet nog een keer naar de Iron Islands om het daar te doen en dan om heel Westeros moeten varen om in Kings Landing te komen (lol).
Die vaar routes maakten toch meestal al geen sense (vooral einde seizoen 6 geloof ik iedereen 2x heen en weer van Mereen naar Westeros). Was idd ff vergeten dat ze aan 2 verschillende kanten liggen van Westeros, zou wel apart zijn
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 4 mei 2019 @ 23:26:28 #179
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186617101
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:00 schreef Re het volgende:

[..]

Die vaar routes maakten toch meestal al geen sense (vooral einde seizoen 6 geloof ik iedereen 2x heen en weer van Mereen naar Westeros).
Muah dat kan best kloppen als je er vanuit gaat dat ze maanden onderweg waren (al was het domme gedeelte daar vooral hoe Yara en Theon al die schepen konden stelen tijdens Euron zijn kroning. Maar dat ze daarna naar Meereen vertrokken in een paar afleveringen was niet zo gek.
Oh.
pi_186617257
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:04 schreef opreis het volgende:

[..]

Vandaar ook dat ik zo verbaasd was over het tempo in afleveringen 1 en 2
Waarom hadden ze voor zo weinig afleveringen gekozen dan?
  zaterdag 4 mei 2019 @ 23:37:26 #181
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186617377
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:32 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Waarom hadden ze voor zo weinig afleveringen gekozen dan?
Ze vonden dat ze maar materiaal hadden voor 73 afleveringen.
Oh.
pi_186617748
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze vonden dat ze maar materiaal hadden voor 73 afleveringen.
Dat wil ik best geloven :)

Na dit is het wel klaar.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_186617782
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:33 schreef Re het volgende:

[..]

Dark vind ik echt wel leuk, Black Mirror ook wel (niet echt een serie, maar toch), Ozark, Mindhunter, You, 7 seconds.. Narcos (eerste seizoen) en echt nog wel wat andere Europese producties (Casa etc.)
Black Mirror _O_

edit: verder haalt niets het bij Columbo, Frost en Midsomer Murders natuurlijk ;)
pi_186617858
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Denk dat seizoen 7 en seizoen 8 allebei gewoon tien afleveringen hadden kunnen moeten hebben met enkele afleveringen van meer dan een uur.
Fixed that for you ;)
pi_186617892
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 22:43 schreef Re het volgende:

Iron islands omdat Yara daar zit en ze wellicht daar ook hun Greyjoy vloot hebben omgeturnd tot Targs
Welke vloot?
  zondag 5 mei 2019 @ 00:00:23 #186
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186618010
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:51 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat wil ik best geloven :)

Na dit is het wel klaar.
Ja ik vind van niet, buiten het feit dat ze zelfs uit de laatste twee boeken nog veel meer plotlijnen hadden kunnen halen (al is niet alles verfilmbaar natuurlijk, en veel acteurs waren er ook wel klaar mee dus begrijpelijk) vond ik dat deze twee laatste seizoenen ook gewoon uit 10 afleveringen had moeten bestaan om alles beter uit te werken.
Oh.
  zondag 5 mei 2019 @ 00:01:40 #187
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186618038
Hoe kan Yara trouwens die Iron Islands terugveroveren? Ze zijn toch loyaal aan Euron omdat ze hem gekozen hebben daar? Of zijn alle Iron Islanders die loyaal aan hem zijn met hem in Kings Landing en zitten op die Iron Islands nu alleen ouwelui en wat salt wives?
Oh.
pi_186618412
quote:
7s.gif Op zondag 5 mei 2019 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja ik vind van niet, buiten het feit dat ze zelfs uit de laatste twee boeken nog veel meer plotlijnen hadden kunnen halen (al is niet alles verfilmbaar natuurlijk, en veel acteurs waren er ook wel klaar mee dus begrijpelijk) vond ik dat deze twee laatste seizoenen ook gewoon uit 10 afleveringen had moeten bestaan om alles beter uit te werken.
Ik ben het deels met je eens, maar van een zeer uitgebreid en ingenieus politiek steekspel zoals in de eerste 6 seizoenen, is er al een tijdje niks meer van over.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 5 mei 2019 @ 00:16:47 #189
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186618466
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 00:14 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben het deels met je eens, maar van een zeer uitgebreid en ingenieus politiek steekspel zoals in de eerste 6 seizoenen, is er al een tijdje niks meer van over.
Nee weet ik, de schrijvers waren op dat punt gewoon niet meer genspireerd helaas. Jammer dat ze niet wat nieuwe schrijvers met een frisse blik hebben ingehuurd op dat punt tho.
Oh.
  zondag 5 mei 2019 @ 00:48:50 #190
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186621070
quote:
Neppe promotie shit. Geen enkele kritisch vraag terwijl het halve internet negstief is
pi_186621104
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe kan Yara trouwens die Iron Islands terugveroveren? Ze zijn toch loyaal aan Euron omdat ze hem gekozen hebben daar? Of zijn alle Iron Islanders die loyaal aan hem zijn met hem in Kings Landing en zitten op die Iron Islands nu alleen ouwelui en wat salt wives?
Of een deel is niet meer loyaal omdat Euron het nu met Cersei doet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 5 mei 2019 @ 06:58:37 #193
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186621127
Ben benieuwd wie ze nu als laatste antagonist hebben bedacht.
De voorspelbare Cersei, of Bran als de Three-Eyed Raven.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 5 mei 2019 @ 07:34:08 #194
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186621206
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 06:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben benieuwd wie ze nu als laatste antagonist hebben bedacht.
De voorspelbare Cersei, of Bran als de Three-Eyed Raven.
Raar dat dt je enige opties zijn
Laffe huichelaar
pi_186621334
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 06:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben benieuwd wie ze nu als laatste antagonist hebben bedacht.
De voorspelbare Cersei, of Bran als de Three-Eyed Raven.
Van Bran verwacht ik het niet. De acteur legde ook al uit wat de gedachte was achter het laatste moment met de NK. Blijkbaar had Bran/3ER medelijden met hem en wat hij was geworden, maar dan vind ik dat wel een enorme faal van de director of van de acteur zelf, want zo kwam het totaal niet over.

Ik verwacht geen twist dat hij ineens slecht blijkt te zijn oid.
  Forum Admin zondag 5 mei 2019 @ 08:25:09 #196
58651 crew  murp
murp
  zondag 5 mei 2019 @ 09:20:16 #197
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186621907
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2019 07:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Raar dat dt je enige opties zijn
Ja, want Euron zou zoveel beter zijn ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 5 mei 2019 @ 09:21:29 #198
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186621928
quote:
1s.gif Op zondag 5 mei 2019 07:58 schreef so.original het volgende:

[..]

Van Bran verwacht ik het niet. De acteur legde ook al uit wat de gedachte was achter het laatste moment met de NK. Blijkbaar had Bran/3ER medelijden met hem en wat hij was geworden, maar dan vind ik dat wel een enorme faal van de director of van de acteur zelf, want zo kwam het totaal niet over.

Ik verwacht geen twist dat hij ineens slecht blijkt te zijn oid.
Of van de schrijvers.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 mei 2019 @ 09:26:44 #199
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186621992
Hoe zou Bran nou ineens de slechterik kunnen zijn dan?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186622074
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze vonden dat ze maar materiaal hadden voor 73 afleveringen.
Dat zien we inderdaad, seizoen 7 en tot nu toe 8 is pure stront omdat ze alles afraffelen.
pi_186622084
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2019 09:26 schreef heywoodu het volgende:
Hoe zou Bran nou ineens de slechterik kunnen zijn dan?
Beetje fantasie.
pi_186622089
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 09:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Of van de schrijvers.
Ook zo. Ze hadden op zijn minst een zinnetje kunnen toevoegen...
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 mei 2019 @ 09:35:17 #203
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186622090
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 09:34 schreef so.original het volgende:

[..]

Beetje fantasie.
Ja, misschien komt Khal Drogo nog wel terug als superwight en vermoordt hij iedereen!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 5 mei 2019 @ 09:37:32 #204
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186622112
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja, want Euron zou zoveel beter zijn ;(
Nou ja die gedachte is nog ergens op gebaseerd. Bran niet.

Cersei is de komende focus en misschien wordt Danaerys nog gek maar een twist als in 'hij was al die tijd de echte boef' zou wel heel random zijn
Laffe huichelaar
  Grootste filosoof 2022 zondag 5 mei 2019 @ 09:48:33 #205
442397 UitStraling
pi_186622288
Waarom onderschat iedereen Cersei als antagonist, Cersei martelt en vermoord Dany voor Jon zijn neus, neemt wraak op Sansa door haar door The Mountain te laten bestijgen, laat Tyrion vierendelen, slacht Drogon af en drinkt lekker wijn voordat ze zich tot Night Queen laat omtoveren door die gekke alchemist, mooi toch?
pi_186622321
quote:
Hij is nog best mild maar je hoort toch wel een beetje negatieve ondertoon van verbazing hoe ze het uiteindelijk hebben aangepakt.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 mei 2019 @ 09:52:37 #207
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186622364
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Waarom onderschat iedereen Cersei als antagonist
Dat heb ik echt nog niemand zien doen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Forum Admin zondag 5 mei 2019 @ 10:12:30 #208
58651 crew  murp
murp
pi_186622687
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Waarom onderschat iedereen Cersei als antagonist, Cersei martelt en vermoord Dany voor Jon zijn neus, neemt wraak op Sansa door haar door The Mountain te laten bestijgen, laat Tyrion vierendelen, slacht Drogon af en drinkt lekker wijn voordat ze zich tot Night Queen laat omtoveren door die gekke alchemist, mooi toch?
Voor mensen zoals ik niet weten wat een antagonist is:
quote:
Antagonist (Oudgrieks: ἀνταγωνιστής, antagonistēs) betekent 'tegenstander' of een 'tegenstelling van meningen'. Een antagonist is een tegenpool, een tegenhanger of een tegenwerker. De woorden antagonisme en antagonistisch hebben betrekking op een antagonist.
pi_186623093
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2019 09:26 schreef heywoodu het volgende:
Hoe zou Bran nou ineens de slechterik kunnen zijn dan?
De 3ER is geaffilieerd met de CotF. Die hebben meerdere oorlogen gevoerd met de mensheid. Zo ver gezocht is het niet.
pi_186623360
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Waarom onderschat iedereen Cersei als antagonist, Cersei martelt en vermoord Dany voor Jon zijn neus, neemt wraak op Sansa door haar door The Mountain te laten bestijgen, laat Tyrion vierendelen, slacht Drogon af en drinkt lekker wijn voordat ze zich tot Night Queen laat omtoveren door die gekke alchemist, mooi toch?
:D

Ik verwacht wel een shocker waardoor iedereen weer met beide beentjes op de grond staat.
  zondag 5 mei 2019 @ 11:00:21 #211
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186623398
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Waarom onderschat iedereen Cersei als antagonist, Cersei martelt en vermoord Dany voor Jon zijn neus, neemt wraak op Sansa door haar door The Mountain te laten bestijgen, laat Tyrion vierendelen, slacht Drogon af en drinkt lekker wijn voordat ze zich tot Night Queen laat omtoveren door die gekke alchemist, mooi toch?
Omdat ze al 4 seizoenen op haar dikke reet zit, wijn te drinken met een gezicht alsof ze al 2 weken niet heeft kunnen schijten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Grootste filosoof 2022 zondag 5 mei 2019 @ 11:04:42 #212
442397 UitStraling
pi_186623453
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Omdat ze al 4 seizoenen op haar dikke reet zit, wijn te drinken met een gezicht alsof ze al 2 weken niet heeft kunnen schijten.
Trap er niet in Kaneel!!!

Geloof me dat de makers ons echt nog wel een salade met citroen, ui en azijn willen laten eten.
  zondag 5 mei 2019 @ 11:08:30 #213
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186623513
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:04 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Trap er niet in Kaneel!!!

Geloof me dat de makers ons echt nog wel een salade met citroen, ui en azijn willen laten eten.
Aangezien Lena een van de favorieten van de schrijvers is, geloof ik het best hoor.
En iedereen in de show is spontaan achterlijk geworden de laatste seizoenen, dus het kan nog best spannend worden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Grootste filosoof 2022 zondag 5 mei 2019 @ 11:12:03 #214
442397 UitStraling
pi_186623574
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Aangezien Lena een van de favorieten van de schrijvers is, geloof ik het best hoor.
En iedereen in de show is spontaan achterlijk geworden de laatste seizoenen, dus het kan nog best spannend worden.
Ja dat Sam ineens de slechterik is die alles op de achtergrond in scene heeft gezet of zo :')
  zondag 5 mei 2019 @ 11:15:53 #215
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186623628
quote:
15s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:12 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja dat Sam ineens de slechterik is die alles op de achtergrond in scene heeft gezet of zo :')
Plus nog een scene dat Drogo terugkomt uit de dood om Arya te vertellen dat ze knap en slim is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Grootste filosoof 2022 zondag 5 mei 2019 @ 11:29:51 #216
442397 UitStraling
pi_186623854
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Plus nog een scene dat Drogo terugkomt uit de dood om Arya te vertellen dat ze knap en slim is.
:')

Of dat Arya met Robin een ellenlange ongemakkelijke seksscne heeft, de hele laatste aflevering van begin tot einde, in kaal koud licht :{
  zondag 5 mei 2019 @ 11:35:03 #217
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186623943
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 06:31 schreef opreis het volgende:

[..]

Neppe promotie shit. Geen enkele kritisch vraag terwijl het halve internet negstief is
Ja maar dan komen dat soort gasten niet meer.

Ik vond het vooral bijzonder dat ze niet wilden toegeven dat de White Walker verhaallijn nu echt gespeeld is.
Oh.
  zondag 5 mei 2019 @ 11:36:12 #218
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186623974
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 09:50 schreef opreis het volgende:

[..]

Hij is nog best mild maar je hoort toch wel een beetje negatieve ondertoon van verbazing hoe ze het uiteindelijk hebben aangepakt.
Had hij in S7 ook al een paar keer, flinke teleurstelling.

Snap ik ook wel want hij is iemand die wel vrij bekend is met de lore en de boeken.
Oh.
  Grootste filosoof 2022 zondag 5 mei 2019 @ 11:37:44 #219
442397 UitStraling
pi_186623994
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar dan komen dat soort gasten niet meer.

Ik vond het vooral bijzonder dat ze niet wilden toegeven dat de White Walker verhaallijn nu echt gespeeld is.
De serie gaat dan ook eindigen met een shot van een opkomende sneeuwstorm en een blik op die Whitewalker stad terwijl honderden blauwe ogen zich openen.
  zondag 5 mei 2019 @ 11:38:38 #220
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186624016
quote:
14s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:37 schreef UitStraling het volgende:

[..]

De serie gaat dan ook eindigen met een shot van een opkomende sneeuwstorm en een blik op die Whitewalker stad terwijl honderden blauwe ogen zich openen.
Zou wel zoiets moeten zijn, want de White Walkers waren duizenden jaren terug ook verslagen en kwamen toen ook weer terug. Iets met dat je die dreiging nooit 100% kan uitroeien.
Oh.
  zondag 5 mei 2019 @ 11:40:48 #221
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186624058
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]

:')

Of dat Arya met Robin een ellenlange ongemakkelijke seksscne heeft, de hele laatste aflevering van begin tot einde, in kaal koud licht :{
Dat kun je Robin niet aandoen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Grootste filosoof 2022 zondag 5 mei 2019 @ 11:41:57 #222
442397 UitStraling
pi_186624078
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zou wel zoiets moeten zijn, want de White Walkers waren duizenden jaren terug ook verslagen en kwamen toen ook weer terug. Iets met dat je die dreiging nooit 100% kan uitroeien.
Zou voor mij een uiterst bevredigend einde zijn.
  zondag 5 mei 2019 @ 11:43:20 #223
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186624103
quote:
11s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:41 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Zou voor mij een uiterst bevredigend einde zijn.
Voor mij kan dat al niet meer gebeuren ben ik bang, of het moet iets zijn met Bran als de twistvillain. Maar dan alleen als het goed uitgewerkt is :')
Oh.
  Grootste filosoof 2022 zondag 5 mei 2019 @ 11:48:48 #224
442397 UitStraling
pi_186624186
Of iets met Valyria, zwak voor, dat Jon daarheen vlucht als enige overlevende en daar een nestje van 9 drakeneieren vind of zo.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 mei 2019 @ 11:49:48 #225
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186624210
Bran die ineens de berslechterik is zou ik echt het meest kansloze einde mogelijk vinden. Gilly op de Iron Throne zou ik nog beter vinden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186624233
Jullie ook met jullie totaal gestoorde theorien/ideen :D _O-
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 mei 2019 @ 11:52:00 #227
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186624254
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:50 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Jullie ook met jullie totaal gestoorde theorien/ideen :D _O-
Je moet toch ets? Over 'ik vond het tof' vs 'ik vond het kut' is alles wel al lang en breed honderd keer gezegd.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 5 mei 2019 @ 11:53:23 #228
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186624285
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:49 schreef heywoodu het volgende:
Bran die ineens de berslechterik is zou ik echt het meest kansloze einde mogelijk vinden. Gilly op de Iron Throne zou ik nog beter vinden.
Meer dat de Three Eyed Raven ook een agenda zou moeten hebben.

Stel dat dit het is en Bran naar de achtergrond verdwijnt, waarom hebben we zijn verhaallijn dan al die seizoenen gevolgd? Voor die staredown van een minuut met de NK?
Oh.
  zondag 5 mei 2019 @ 11:54:03 #229
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186624297
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:50 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Jullie ook met jullie totaal gestoorde theorien/ideen :D _O-


Ja want als dit het is dan is het einde van GoT nog slechter dan dat van Dexter.
Oh.
  zondag 5 mei 2019 @ 11:54:09 #230
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186624301
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:50 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Jullie ook met jullie totaal gestoorde theorien/ideen :D _O-
Als ze die rommel van Dan en Dave publiceren, moet mijn fanfiction ook goed genoeg zijn ;(

Maar van Bran snap ik het nog wel. Bloodraven is shady as fuck in de boeken, het is moeilijk te geloven dat hij eerlijk is en het beste met mensen voor heeft.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Grootste filosoof 2022 zondag 5 mei 2019 @ 11:56:14 #231
442397 UitStraling
pi_186624339
quote:
9s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ja want als dit het is dan is het einde van GoT nog slechter dan dat van Dexter.
_O-
pi_186624352
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Je moet toch ets? Over 'ik vond het tof' vs 'ik vond het kut' is alles wel al lang en breed honderd keer gezegd.
Aangezien ik hier boven ergens las dat het alleen nog maar goed kan worden mits <insert idiotic idea> is het natuurlijk gewoon een voortzetting van 'ik vond het kut'.
Maakt niet uit verder, ik moet er gewoon om lachen ;)
  Grootste filosoof 2022 zondag 5 mei 2019 @ 11:58:43 #233
442397 UitStraling
pi_186624382
Is het een ideetje om George Lucas de laatste aflevering te laten schrijven en te laten regisseren, dat ze de laatste aflevering gewoon vernietigen en voor 2020 een twee uur durend passend einde maken?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 mei 2019 @ 11:58:57 #234
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186624387
quote:
9s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ja want als dit het is dan is het einde van GoT nog slechter dan dat van Dexter.
Kun je Euron's grafhoofd niet nog even van m'n scherm houden? ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186624391
quote:
9s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ja want als dit het is dan is het einde van GoT nog slechter dan dat van Dexter.
Dit zegt wel genoeg ja, lol.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zondag 5 mei 2019 @ 12:00:00 #236
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186624410
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Kun je Euron's grafhoofd niet nog even van m'n scherm houden? ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 5 mei 2019 @ 12:02:09 #237
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186624450
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Kun je Euron's grafhoofd niet nog even van m'n scherm houden? ;(
Oh.
  Grootste filosoof 2022 zondag 5 mei 2019 @ 12:03:32 #238
442397 UitStraling
pi_186624474
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jaime zal het ook best prima vinden dat Euron zijn piemel in zijn zusje heeft gestoken, meestal schept dat wel een band maar in dit geval wat minder denk ik.
  zondag 5 mei 2019 @ 12:03:50 #239
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186624487
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Is het een ideetje om George Lucas de laatste aflevering te laten schrijven en te laten regisseren, dat ze de laatste aflevering gewoon vernietigen en voor 2020 een twee uur durend passend einde maken?
George Lucas heeft de laatste 2 seizoenen toch al geschreven?
De focus ligt sinds seizoen 7 duidelijk op special effects en actiescenes. :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186624506
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 5 mei 2019 @ 12:05:33 #241
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186624513
quote:
11s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:03 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Jaime zal het ook best prima vinden dat Euron zijn piemel in zijn zusje heeft gestoken, meestal schept dat wel een band maar in dit geval wat minder denk ik.
Ach, hij heeft Lancel ook vergeven.

LANCEL? GODS WHAT A STUPID NAME! WHO NAMED YOU? SOME WHORE WITH A STUTTER?

Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 5 mei 2019 @ 12:06:11 #242
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186624526
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ach, hij heeft Lancel ook vergeven.

LANCEL? GODS WHAT A STUPID NAME! WHO NAMED YOU? SOME WHORE WITH A STUTTER?

[ afbeelding ]
HALF-WIT*
Oh.
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 mei 2019 @ 12:06:37 #243
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186624538
GRRM had toch al wel gezegd dat het einde wel in de lijn zou liggen met wat hij zelf gaat doen in zijn boeken? Hij zei volgens mij alleen dat de secondary characters iets andere of extra verhaallijnen zouden krijgen, maar dat de grote lijnen wel hetzelfde zou zijn als dat wat hij D&D heeft verteld.

Daarom verwacht ik niet echt een super Hollywood einde.
  zondag 5 mei 2019 @ 12:06:58 #244
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
  zondag 5 mei 2019 @ 12:07:36 #245
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186624552
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

HALF-WIT*
Shit, moet seizoen 1 maar weer eens herkijken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 5 mei 2019 @ 12:07:50 #247
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186624556
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:06 schreef Kyran het volgende:
GRRM had toch al wel gezegd dat het einde wel in de lijn zou liggen met wat hij zelf gaat doen in zijn boeken? Hij zei volgens mij alleen dat de secondary characters iets andere of extra verhaallijnen zouden krijgen, maar dat de grote lijnen wel hetzelfde zou zijn als dat wat hij D&D heeft verteld.

Daarom verwacht ik niet echt een super Hollywood einde.
Maar hoe je op de bestemming komt van een verhaal maakt vaak een groot verschil of het logisch en vervullend is, of totaal uit het niks komt.
Oh.
  Grootste filosoof 2022 zondag 5 mei 2019 @ 12:07:50 #248
442397 UitStraling
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 mei 2019 @ 12:08:37 #249
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186624572
quote:
Hij schijnt er juist weer best goed mee bezig te zijn. Ook een cameo rol afgeslagen in laatste aflevering van seizoen 8 bijvoorbeeld. Denk dat wij volgende boek ergens volgend jaar gaan krijgen. Die laatste .... ja weet niet of hij die ooit gaat maken / halen. Heel gezond ziet hij er niet uit en als die er tien jaar over zou doen dan is die al ruim in de 80, dus ja ...

Hopelijk heeft hij genoeg op papier staan dat iemand ander het verhaal af kan maken. Hebben we tenminste nog iets.
pi_186624574
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 11:50 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Jullie ook met jullie totaal gestoorde theorien/ideen :D _O-
Echt he, haha. Blij dat niemand hier meewerkt aan zo'n productie.
  Forum Admin zondag 5 mei 2019 @ 12:08:38 #251
58651 crew  murp
murp
pi_186624575
quote:
15s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:07 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Over tien jaar zitten we hier nog te klagen en kut te roepen tegen mensen die het nog wel goed vinden ;(
Ja :')
pi_186624587
quote:
15s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:07 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Over tien jaar zitten we hier nog te klagen en kut te roepen tegen mensen die het nog wel goed vinden ;(
Wat een mooi leven moet jij hebben zeg :D
pi_186624602
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hij schijnt er juist weer best goed mee bezig te zijn. Ook een cameo rol afgeslagen in laatste aflevering van seizoen 8 bijvoorbeeld. Denk dat wij volgende boek ergens volgend jaar gaan krijgen. Die laatste .... ja weet niet of hij die ooit gaat maken / halen. Heel gezond ziet hij er niet uit en als die er tien jaar over zou doen dan is die al ruim in de 80, dus ja ...

Hopelijk heeft hij genoeg op papier staan dat iemand ander het verhaal af kan maken. Hebben we tenminste nog iets.
Ik meen me te herinneren dat hij niet wou dat iemand anders het zou afmaken.
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 mei 2019 @ 12:10:14 #254
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186624604
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar hoe je op de bestemming komt van een verhaal maakt vaak een groot verschil of het logisch en vervullend is, of totaal uit het niks komt.
Mee eens! Het scheelt dan in ieder geval dat wij niet een belachelijke einde krijgen. Omdat ik mij niet heel erg stoorde aan aflevering drie heb ik nog hoop in ieder geval.
  zondag 5 mei 2019 @ 12:10:18 #255
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186624605
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hij schijnt er juist weer best goed mee bezig te zijn. Ook een cameo rol afgeslagen in laatste aflevering van seizoen 8 bijvoorbeeld. Denk dat wij volgende boek ergens volgend jaar gaan krijgen. Die laatste .... ja weet niet of hij die ooit gaat maken / halen. Heel gezond ziet hij er niet uit en als die er tien jaar over zou doen dan is die al ruim in de 80, dus ja ...

Hopelijk heeft hij genoeg op papier staan dat iemand ander het verhaal af kan maken. Hebben we tenminste nog iets.
In dat blog zegt hij nog steeds dat hij genoeg te schrijven heeft, dus denk niet dat hij er al bijna klaar mee is.
Oh.
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 mei 2019 @ 12:10:39 #256
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186624609
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:10 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Ik meen me te herinneren dat hij niet wou dat iemand anders het zou afmaken.
Dan moet die oude knakker eens doorschrijven verdomme :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 mei 2019 @ 12:11:26 #257
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186624623
quote:
10s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In dat blog zegt hij nog steeds dat hij genoeg te schrijven heeft, dus denk niet dat hij er al bijna klaar mee is.
Had nog niet gelezen, sorry. Ga ik nu doen :D Info wat ik had was van een eerdere interview (2 maanden geleden ofzo).
pi_186624631
Tuurlijk komt dat nooit meer af.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_186624656
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:10 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dan moet die oude knakker eens doorschrijven verdomme :P
Tja.
Ik denk dat ik m'n boeken maar gewoon dump bij de kringloop uiteindelijk :')
  Grootste filosoof 2022 zondag 5 mei 2019 @ 12:13:17 #260
442397 UitStraling
pi_186624672
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:10 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dan moet die oude knakker eens doorschrijven verdomme :P
Ik vind hem echt wel een zeer beperkte schrijver, ik bedoel zijn fantasie maakt ons blij maar zijn schrijfstijl is bijna zwakzinnig.
  zondag 5 mei 2019 @ 12:13:26 #261
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186624678
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Had nog niet gelezen, sorry. Ga ik nu doen :D Info wat ik had was van een eerdere interview (2 maanden geleden ofzo).
In 2015 oid zei hij ook dat hij hoopvol was dat het binnenkort af zou komen.

Hij verzint telkens wat nieuws, of vindt ineens een plothole in wat hij geschreven heeft waardoor alles opnieuw moet.
Oh.
  zondag 5 mei 2019 @ 12:13:55 #262
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186624689
quote:
11s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:13 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik vind hem echt wel een zeer beperkte schrijver, ik bedoel zijn fantasie maakt ons blij maar zijn schrijfstijl is bijna zwakzinnig.
Dit valt wel mee.
Oh.
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 mei 2019 @ 12:14:53 #263
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186624707
Denken jullie niet dat het juist door de show komt dat het nu zo traag gaat?
pi_186624725
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:14 schreef Kyran het volgende:
Denken jullie niet dat het juist door de show komt dat het nu zo traag gaat?
Nee, daarvoor ging het al zo traag als dikke stront door een trechter.
pi_186624760
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:14 schreef Kyran het volgende:
Denken jullie niet dat het juist door de show komt dat het nu zo traag gaat?
Ik geloof dat zeker, sterker nog ik denk juist omdat de show al een einde gaat krijgen de kwaliteit van het boek achteruit gaat.
Ik ben er ook niet zeker van of er nog een boek gaat komen, kan mij goed voorstellen dat de show veel te veel afleid.
  Grootste filosoof 2022 zondag 5 mei 2019 @ 12:17:09 #266
442397 UitStraling
pi_186624761
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dit valt wel mee.
Ik vind bijvoorbeeld James Clemens al veel beter in het genre.
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 mei 2019 @ 12:17:38 #267
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186624772
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:15 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Nee, daarvoor ging het al zo traag als dikke stront door een trechter.
Valt wel mee toch?

1996
1998 +2
2000 +2
2005 +5
2011 +6

Toen kwam de serie uit :P

Laatste twee boeken waren ook al 5 en 6 jaar, dus deze is zelfs nog langer en als het maar omhoog blijft gaan zien we boek 7 ergens in 203x (nooit).
  zondag 5 mei 2019 @ 12:17:58 #268
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186624782
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:17 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik vind bijvoorbeeld James Clemens al veel beter in het genre.
Zijn schrijfstijl is ook niet het beste ooit, maar het is prima genoeg. En hij schrijft prima dialogen.
Oh.
  zondag 5 mei 2019 @ 12:18:05 #269
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186624785
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:14 schreef Kyran het volgende:
Denken jullie niet dat het juist door de show komt dat het nu zo traag gaat?
Het is wel dat hij en zijn werk populairder zijn geworden door de show. Er wordt meer van hem gevraagd, niet alleen qua tijd en ander werk, maar ook zegt hij meer druk te voelen op zijn werk.

Ik kan me er iets bij voorstellen, maar ik kan me ook voorstellen dat de boekenserie, die al aardig opgeblazen is tov zijn eerste idee, zoveel plots heeft die hij af moet zien te ronden, dat het erg lastig wordt om dit voor hem zelf bevredigend te doen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 5 mei 2019 @ 12:20:19 #270
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186624839
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:17 schreef Kyran het volgende:

[..]

Valt wel mee toch?

1996
1998 +2
2000 +2
2005 +5
2011 +6

Toen kwam de serie uit :P

Laatste twee boeken waren ook al 5 en 6 jaar, dus deze is zelfs nog langer en als het maar omhoog blijft gaan zien we boek 7 ergens in 203x (nooit).
Die eerste drie gingen het makkelijkst omdat hij toen al wist dat hij moest toewerken naar de Red Wedding. Daarna wilde hij toen eigenlijk een timeskip doen (met Bran in de tree en Arya in Braavos die dan veel zaken off-screen hadden geleerd), maar dat werkte niet omdat hij dan ook de plotlijn in Kings Landing en met Stannis moest stil leggen en dat was niet echt logisch. Daarom duurde dat wel langer allemaal.

Vraag me af wat nu het probleem is.
Oh.
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 mei 2019 @ 12:20:30 #271
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186624842
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het is wel dat hij en zijn werk populairder zijn geworden door de show. Er wordt meer van hem gevraagd, niet alleen qua tijd en ander werk, maar ook zegt hij meer druk te voelen op zijn werk.

Ik kan me er iets bij voorstellen, maar ik kan me ook voorstellen dat de boekenserie, die al aardig opgeblazen is tov zijn eerste idee, zoveel plots heeft die hij af moet zien te ronden, dat het erg lastig wordt om dit voor hem zelf bevredigend te doen.
Als je kijkt hoeveel moeite ze in de serie al hebben met het afronden van verhaallijnen, terwijl ze echt maar een HEEL KLEIN deel van alles uit de boeken hebben gebruikt, snap ik wel dat het schrijven van de boeken geen pretje is.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 mei 2019 @ 12:25:00 #272
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186624909
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nog goedkopere grappen dan Tyrion en in tegenstelling tot Tyrion brengt hij ze niet eens leuk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186624919
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Forum Admin zondag 5 mei 2019 @ 12:25:52 #274
58651 crew  murp
murp
pi_186624924
Ik zet mezelf alvast schrap voor de komende week in deze reeks :7
  Forum Admin zondag 5 mei 2019 @ 12:26:04 #275
58651 crew  murp
murp
pi_186624993
Even terugkomend op het wel/niet afgeronde verhaal van de WW's; Qyburn heeft nog een hand liggen van de wight die ze hem vorig jaar brachten.
  zondag 5 mei 2019 @ 12:31:52 #277
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186625028
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die eerste drie gingen het makkelijkst omdat hij toen al wist dat hij moest toewerken naar de Red Wedding. Daarna wilde hij toen eigenlijk een timeskip doen (met Bran in de tree en Arya in Braavos die dan veel zaken off-screen hadden geleerd), maar dat werkte niet omdat hij dan ook de plotlijn in Kings Landing en met Stannis moest stil leggen en dat was niet echt logisch. Daarom duurde dat wel langer allemaal.

Vraag me af wat nu het probleem is.
Ik las dat hij een herstart had gedaan van het laatste boek een jaar terug ofzo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 mei 2019 @ 12:33:12 #278
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186625059
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:29 schreef Poes. het volgende:
Even terugkomend op het wel/niet afgeronde verhaal van de WW's; Qyburn heeft nog een hand liggen van de wight die ze hem vorig jaar brachten.
Maar die doet niks meer want de White Walkers zijn kapot :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186625061
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:29 schreef Poes. het volgende:
Even terugkomend op het wel/niet afgeronde verhaal van de WW's; Qyburn heeft nog een hand liggen van de wight die ze hem vorig jaar brachten.
And?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Grootste filosoof 2022 zondag 5 mei 2019 @ 12:33:26 #280
442397 UitStraling
pi_186625063
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:29 schreef Poes. het volgende:
Even terugkomend op het wel/niet afgeronde verhaal van de WW's; Qyburn heeft nog een hand liggen van de wight die ze hem vorig jaar brachten.
In Winterfell liggen nog 70.000 handen.
pi_186625073
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar die doet niks meer want de White Walkers zijn kapot :+
Prcs. Magic is gone baby gone.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 mei 2019 @ 12:34:15 #282
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186625078
Overigens lomp irritant om zo nu en dan eens een review te lezen waar ze white walkers en wights door elkaar halen. Godverdomme man, het zijn toch heel duidelijk totaal andere dingen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186625100
Qyburn kennende heeft hij er nog wel wat mee gedaan :Y
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 mei 2019 @ 12:37:43 #284
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186625151
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:35 schreef Poes. het volgende:
Qyburn kennende heeft hij er nog wel wat mee gedaan :Y
Hij heeft hem aan The Mountain bevestigd. T-Rexarmpjes ftw.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Grootste filosoof 2022 zondag 5 mei 2019 @ 12:38:59 #285
442397 UitStraling
pi_186625176
quote:
9s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Hij heeft hem aan The Mountain bevestigd. T-Rexarmpjes ftw.
;(
  zondag 5 mei 2019 @ 12:40:40 #286
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186625211
quote:
9s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nog goedkopere grappen dan Tyrion en in tegenstelling tot Tyrion brengt hij ze niet eens leuk.
Tyrion brengt ze ook al jarenlang niet leuk meer.
Oh.
  zondag 5 mei 2019 @ 12:41:31 #287
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186625232
quote:
9s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:34 schreef heywoodu het volgende:
Overigens lomp irritant om zo nu en dan eens een review te lezen waar ze white walkers en wights door elkaar halen. Godverdomme man, het zijn toch heel duidelijk totaal andere dingen.
Tja acteurs noemen de white walkers zelfs nog ijszombies, terwijl white walkers duidelijk geen zombies zijn.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 mei 2019 @ 12:42:11 #288
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186625248
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tyrion brengt ze ook al jarenlang niet leuk meer.
Daar zijn we het dan mooi over oneens.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 mei 2019 @ 12:42:48 #289
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186625262
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tja acteurs noemen de white walkers zelfs nog ijszombies, terwijl white walkers duidelijk geen zombies zijn.
Ook zo'n tenenkrommend slechte benaming. Noem het gewoon white walkers en wights, niet 'walkers' (als je wights bedoelt) of 'zombies' ofzo.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 5 mei 2019 @ 12:44:19 #290
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186625299
quote:
6s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Daar zijn we het dan mooi over oneens.
Jij kan daadwerkelijk nog lachen om die eunuch-grappen?
quote:
9s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ook zo'n tenenkrommend slechte benaming. Noem het gewoon white walkers en wights, niet 'walkers' (als je wights bedoelt) of 'zombies' ofzo.
Ja maar ik zag zelfs mensen op YouTube dit fout doen die de boeken 300x hebben gelezen _O-
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 mei 2019 @ 12:45:23 #291
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186625319
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jij kan daadwerkelijk nog lachen om die eunuch-grappen?

Ik vind ze altijd lekker droog ja :Y

Waarschijnlijk zou ik het van 99 van de 100 andere mensen niet leuk vinden, maar ik vind dat hij ze zo heerlijk droog brengt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Grootste filosoof 2022 zondag 5 mei 2019 @ 12:49:24 #292
442397 UitStraling
  zondag 5 mei 2019 @ 12:55:00 #293
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186625503
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik vind ze altijd lekker droog ja :Y

Waarschijnlijk zou ik het van 99 van de 100 andere mensen niet leuk vinden, maar ik vind dat hij ze zo heerlijk droog brengt.
Dan verschillen we daarover wel flink van mening.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 mei 2019 @ 12:55:42 #294
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186625517
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan verschillen we daarover wel flink van mening.
Zou ook maar saai zijn als iedereen dezelfde mening had.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186625531
Waar ik vorige week uitkeek naar een leam boeit het me nu geen kut.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_186625532
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:35 schreef Poes. het volgende:
Qyburn kennende heeft hij er nog wel wat mee gedaan :Y
Dat ding hadden ze in de fik gezet h?
En kijkende hoe een Wight spontaan vlam vat lijkt het mij dat dat halve armpje gewoon is opgebrand.
  zondag 5 mei 2019 @ 12:56:49 #297
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186625542
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Waar ik vorige week uitkeek naar een leam boeit het me nu geen kut.
leam?
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 5 mei 2019 @ 12:57:38 #298
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_186625555
Hopen op een leak doe ik sowieso niet, ik kan toch pas woensdag in alle rust en met goede speakers en goed scherm enzo kijken :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186625569
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

leam?
Leak. Oeps.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zondag 5 mei 2019 @ 13:00:38 #300
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186625603
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:58 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Leak. Oeps.
Oh.

Ja ik kijk er ook helemaal niet naar uit, denk dat ik geen eens moeite meer ga doen om spoilers te ontwijken.
Oh.
pi_186626009
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')