Die accusystemen kosten zo’n $50 miljoen voor 100MWh opslag en 159MW piekvermogen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Leuke temp ook altijd in dat land.
Ik ga meer voor wat nog niet iedereen heeft, dan ben ik iets moeilijker te melken.
Dat kan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:48 schreef john2406 het volgende:
Ik ga ook niet voor laadpalen, dan blijf ik wel op lpg rijden.
Schoonste brandstof tot nog toe, en ik kom ver genoeg ermee.
ja totdat ze dat ook onmogelijk maken natuurlijk en dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:48 schreef john2406 het volgende:
Ik ga ook niet voor laadpalen, dan blijf ik wel op lpg rijden.
Schoonste brandstof tot nog toe, en ik kom ver genoeg ermee.
Jij kan prima een lpg installatie in je Audi Etron plug-in hybride (laten) zetten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:49 schreef john2406 het volgende:
Begrijp ook niet die hybride wagens, waarom draait die hulpmotor niet op lpg?
Kunnen ze die niet zwaar genoeg belasten?
Olie hebben ze altijd nodig, panty etc. lpg is een afvalproduct van olie, kan zelfs op haarlak lopen een auto, als het zijn moet, het kon zo eenvoudig allemaal.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:51 schreef kree het volgende:
[..]
ja totdat zee dat ook onmogelijk maken natuurlijk en dan?
In Duitsland toch niet he, of in Belgie?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij kan prima een lpg installatie in je Audi Etron plug-in hybride (laten) zetten.
Wordt ie alleen nog duurder.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
In Duitsland toch niet he, of in Belgie?
De installatie of het belasten, dat is nu namelijk ook niet in die landen, waarom zou het dan wel komen?quote:
Daarom is het verstandig om juist meer onderzoek en ontwikkeling in deze techniek te steken, er valt dus nog enorm veel te winnen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt, en dan helpt het niet als je onder de streep 50% van je energie weggooit voor een waterstofauto.
Iran fakkelt veel meer lpg af dan ze aan kernenergie opwekken. Doen meer olieproducerende landen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Olie hebben ze altijd nodig, panty etc. lpg is een afvalproduct van olie, kan zelfs op haarlak lopen een auto, als het zijn moet, het kon zo eenvoudig allemaal.
Die brandstof is al eeuwen maar de overheid wil het niet, waarom niet ze maken het expres duur, houderschapsbelasting, verwacht maar niet dat met laadpaal goedkoper, daar hebben we toch het bewijs van uit het verleden. LPG wordt/werd zwaar belast, dus ze willen helemaal niet schoon.
tja idd het kwartje van kok is ook nog lang niet terug en gaat nooit meer gebeuren ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Olie hebben ze altijd nodig, panty etc. lpg is een afvalproduct van olie, kan zelfs op haarlak lopen een auto, als het zijn moet, het kon zo eenvoudig allemaal.
Die brandstof is al eeuwen maar de overheid wil het niet, waarom niet ze maken het expres duur, houderschapsbelasting, verwacht maar niet dat met laadpaal goedkoper, daar hebben we toch het bewijs van uit het verleden. LPG wordt/werd zwaar belast, dus ze willen helemaal niet schoon.
Ik snap niet wat je hier wilt zeggen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
De installatie of het belasten, dat is nu namelijk ook niet in die landen, waarom zou het dan wel komen?
Tot nog toe is het alleen Nederland die deze mensen de stempel veel rijders geven!
Garanderen kan ik dat niet maar ik steek mijn handen er niet voor in het vuur.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
tja idd het kwartje van kok is ook nog lang niet terug en gaat nooit meer gebeuren ook.
Maar garandeer je nu al dat als je later E gaat rijden dat ze er wel weer iets op gaan verzinnen
Zoals btw heffen op de stroom die je eigen PV panelen produceren en je zelf verbruiktquote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
tja idd het kwartje van kok is ook nog lang niet terug en gaat nooit meer gebeuren ook.
Maar garandeer je nu al dat als je later E gaat rijden dat ze er wel weer iets op gaan verzinnen
Wegenbelasting, houderschapsbelasting in die landen, als ik die had dan had ik nog meer auto s staan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je hier wilt zeggen.
Wat wil je hier nu mee zeggen? Druk je eens duidelijk uit,.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wegenbelasting, houderschapsbelasting in die landen, als ik die had dan had ik nog meer auto s staan.
nee dat niet, maar je moet je bedenken hoeveel de overheid binnen haalt op benzine en diesel.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoals btw heffen op de stroom die je eigen PV panelen produceren en je zelf verbruikt
3mnd wegenbelasting in Nederland daar heb ik in Duitsland een auto een jaar voor staan. Belgie idem dito.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat wil je hier nu mee zeggen? Druk je eens duidelijk uit,.
Alsof er nog niet genoeg accijns op stroom zit.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat niet, maar je moet je bedenken hoeveel de overheid binnen haalt op benzine en diesel.
Wat als we allemaal elektrisch gaan rijden. Eigen installatie zan dan meevallen. Maar dan komt de accijns op laadpalen ook
En wat is nu je punt met lpg niet kunnen inbouwen? Zeg nu gewoon eens wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
3mnd wegenbelasting in Nederland daar heb ik in Duitsland een auto een jaar voor staan. Belgie idem dito.
Zonder de lpg opcenten wel te verstaan, Duitsland belast niet extra en Belgie ook niet, dat is de straf van Nederland voor het schoon willen rijden.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En wat is nu je punt met lpg niet kunnen inbouwen? Zeg nu gewoon eens wat je bedoeld.
jawel ik volg je wel. Maar daarom zijn alle plannen ook beetje teveel vanuit een kantoor uitgevonden van 1 of andere pik met ton salaris.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alsof er nog niet genoeg accijns op stroom zit.
Stroom wordt de komende 20 jaar vanzelf erg duur. Kolencentrales uit, gas centrales uit, kerncentrales uit, huizen van het gas af en aan de andere kant een verveelvoudigen van de vraag door warmtepompen en elektrisch rijden.
En wat is nu het probleem met het kunnen inbouwen van een lpg installatie in een Audi Etron plug-in hybride, of in een Prius?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zonder de lpg opcenten wel te verstaan, Duitsland belast niet extra en Belgie ook niet, dat is de straf van Nederland voor het schoon willen rijden.
Ik denk dat brandstof catogorie en het gewicht, Nederland zou hoeveel erbij tellen daar het max gewicht boven de norm zit?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En wat is nu het probleem met het kunnen inbouwen van een lpg installatie in een Audi Etron plug-in hybride, of in een Prius?
Heb je zelf door wat voor een wartaal en onbegrijpelijkheden je altijd post?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:10 schreef john2406 het volgende:
Duitsland benzine 1,50 op het moment Belgie 1,40 en Nederland wat is het 1,90 tot nog toe?
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik denk dat brandstof catogorie en het gewicht, Nederland zou hoeveel erbij tellen daar het max gewicht boven de norm zit?
Onder een bepaalde gewichtsklasse is nul bijtelling, maar dat zijn wagens waar men niet levend uitkomt bij een ongeval vermoed ik.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En wat is nu het probleem met het kunnen inbouwen van een lpg installatie in een Audi Etron plug-in hybride, of in een Prius?
Waarom in Nederland zo duur en in onze buurlanden niet. Begrijp je de vraag niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je zelf door wat voor een wartaal en onbegrijpelijkheden je altijd post?
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom in Nederland zo duur en in onze buurlanden niet. Begrijp je de vraag niet.
Duitsland zijn meer inwoners begrijp het wel, hoe zit het met Belgie dan.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En wat is nu het probleem met het kunnen inbouwen van een lpg installatie in een Audi Etron plug-in hybride, of in een Prius?
Als er ruimte is voor een reserve band kan er ook een lpg tank in, zeg het maar hoor ik weet het anders niet. Ken ik niet ligt op het kerkhof en wil ik niet ligt ernaast!quote:
Zoals ik al zeiquote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als er ruimte is voor een reserve band kan er ook een lpg tank in, zeg het maar hoor ik weet het anders niet. Ken ik niet ligt op het kerkhof en wil ik niet ligt ernaast!
Leer eens gewoon op te schrijven wat je wilt zeggenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij kan prima een lpg installatie in je Audi Etron plug-in hybride (laten) zetten.
Wordt ie alleen nog duurder.
Een goede lpg installatie voor een DI motor kost inmiddels 2000-2500¤. Het verbruik ligt op 5l/100km.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:49 schreef john2406 het volgende:
Begrijp ook niet die hybride wagens, waarom draait die hulpmotor niet op lpg?
Kunnen ze die niet zwaar genoeg belasten?
In Nederland wel ja, daar moet je veel voor rijden dan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Een goede lpg installatie voor een DI motor kost inmiddels 2000-2500¤. Het verbruik ligt op 5l/100km.
Je moet echt veel rijden om het terug te verdienen.
Daarnaast ben je die 20% CO2 besparing van lpg deels weer kwijt doordat de motor iets minder efficiënt brand.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:07 schreef john2406 het volgende:
Die 20% is trouwens te verwaarlozen daar deze de accu s opladen doet en geen pk s hoeft te leveren.
Hij weet geeneens hoe hij zijn gedachtes moet uitschrijvenquote:
john, tijd voor je groene platte pilletje....quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:07 schreef john2406 het volgende:
Die 20% is trouwens te verwaarlozen daar deze de accu s opladen doet en geen pk s hoeft te leveren.
Maar zo moeilijk kan het niet zijn de accu s krijgen een dip en het hulpmotortje (grasmachine) gaat lopen en drijft de dynamo aan, die vult dan de accu s weer bij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |