Naat gaat twee radio uitzendingen doen, eentje met freaksongs uit het esf, de ander met onze lievelings inzendingen, dus mooiequote:
ja dit, ik ben nog niet helemaal wakker, sorryquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Naat gaat twee radio uitzendingen doen, eentje met freaksongs uit het esf, de ander met onze lievelings inzendingen, dus mooie
Wel bijna toch?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:19 schreef Aoibhin het volgende:
Deze ging niet naar het echte ESF, maar wel echt freaky:
Ja, ze werden net tweedequote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:20 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wel bijna toch?![]()
Als ik in Estland had gewoond was ik gaan stemmen
Die gaat zich echt afvragen waar hij aan begonnen isquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:32 schreef Greys het volgende:
Arme Naat die dit allemaal aan moet gaan horen.
ik heb morgen wederom een brakdag waar ik dit allemaal op mijn gemakje kan luisterenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:32 schreef Greys het volgende:
Hoe kon ik die vergeten johquote:
Hoe konden we ook anders van jou verwachtenquote:
Daarom ook maar ff twee tussendoor die hij al eens in zijn "reguliere" uitzending heeft gedraaid.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:32 schreef Greys het volgende:
Een jaar eerder een @ijs_beer op het podium bij deze mensenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:15 schreef Fred_B het volgende:
Dit hoogtepunt uit de Wit-Russische voorselectie mag niet ontbreken:
Jaaaa dat pareltje mogen we niet vergetenquote:
Dat nummerquote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Geen freaky nummer, zelfs een van mijn favorieten dat jaar.
Maar in een freaknacht mag, al is het slechts vanwege de titel, A Monster Like Me niet ontbreken imo.![]()
Ik had dit enigszins verdrongen, maar deze mag in een freaknacht idd ook niet ontbreken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:01 schreef aarontje112 het volgende:
Dat constante gehijg in die microfoon, het lied, de outfits; ALLES
Het ging er ook heel gezellig aan toe daar, vond dit netquote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had dit enigszins verdrongen, maar deze mag in een freaknacht idd ook niet ontbreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |