abonnement Unibet Coolblue
pi_186856357
En Black Mirror is er weer! Nou ja 5 juni:

just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_186860240
quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2019 14:42 schreef Apotheose het volgende:
En Black Mirror is er weer! Nou ja 5 juni:

O+ O+ O+
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_186860729
Joepie *O*
pi_186860757
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 09:47 schreef planethugo het volgende:

[..]

ow leuk, S2 helemaal gemist :D
Welke serie is dat?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  woensdag 15 mei 2019 @ 18:10:13 #180
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_186861099
quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2019 14:42 schreef Apotheose het volgende:
En Black Mirror is er weer! Nou ja 5 juni:

Jeuj *O*
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_186861485
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 17:56 schreef Injetta het volgende:

[..]

Welke serie is dat?
3%

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/3%25

De serie speelt zich af in de toekomst in een niet nader bepaald jaar. In deze toekomst hebben alle 20-jarige individuen uit het armzalige "Binnenland" eenmaal de kans om "Het proces" af te leggen en te voltooien om zich zo bij de samenleving van het weelderige "Offshore" te kunnen voegen. Bij het proces worden de meeste van de onsuccesvolle kandidaten simpelweg geëlimineerd, andere sterven, wat uiteindelijk zal leiden tot 3% van de kandidaten die het proces doorstaan.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_186861545
quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2019 14:42 schreef Apotheose het volgende:
En Black Mirror is er weer! Nou ja 5 juni:

Maar 3 eps? ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Redactie Frontpage woensdag 15 mei 2019 @ 18:35:09 #183
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_186861656
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:29 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Maar 3 eps? ;(
Lijkt wel een Britse kwaal te zijn ofzo, het laatste seizoen Luther had ook maar 4 afleveringen en de seizoenen daarvoor waren ook niet bepaald ruim bedeeld. Maar hopelijk zijn in het geval van Black Mirror wel afleveringen van 1+ uur.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_186861696
Oooo zin in!!
pi_186863884
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:35 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Lijkt wel een Britse kwaal te zijn ofzo, het laatste seizoen Luther had ook maar 4 afleveringen en de seizoenen daarvoor waren ook niet bepaald ruim bedeeld. Maar hopelijk zijn in het geval van Black Mirror wel afleveringen van 1+ uur.
Misschien dat ze er over een paar maanden nog 3 doen. Zou ook wel typisch zijn. Dan kan je het weer hypen. Past wel in het format van Netflix. En zeker bij een serie zonder doorlopend verhaal werkt dat prima.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_186867472
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wolfblood – S01 2012 9 | Drama, Tienerserie
Deze bovennatuurlijke dramaserie volgt een tienermeisje met de krachten van een weerwolf: verhoogde zintuigen, superkracht en snelheid.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Frontpage donderdag 16 mei 2019 @ 00:06:15 #187
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_186872544
Aangenaam verrast door Undercover, normaal kijk ik zelden Nederlandstalige series (Hollands Hoop was de laatste). Maar een erg vermakelijk verhaal met prima karakters, alleen het einde viel een beetje tegen.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_186888531
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 Monkeys – 1995 16 2:09 uur | Breinbrekend, Cyberpunk, Fantasy, Sci-Fi, Thriller
In 2035 reist een gevangene terug in de tijd om de oorsprong te achterhalen van een dodelijk virus dat de bevolking jaren geleden grotendeels heeft uitgeroeid.

A Stranger in Town – 1998 9 1:34 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Een tiener is vastbesloten om erachter te komen of de zwerver met wie zijn moeder datet verantwoordelijk is voor een reeks bizarre gebeurtenissen, waaronder een moord.

Battleship – 2012 12 2:11 uur | Actie, Avontuur, Fantasy, Sci-Fi
Dit zee-avontuur is de verfilming van het klassieke gezelschapsspel Zeeslag waarin de aarde verdedigd moet worden tegen een mysterieuze vijandelijke vloot.

Blues Brothers, The – 1980 6 2:12 uur | Actie, Comedy
Twee kleine criminelen willen het katholieke weeshuis waarin ze zijn opgegroeid redden door hun voormalige band weer bijeen te brengen voor een liefdadigheidsconcert.

Emilio Guzman - Alle Mensen Verzamelen – 2017 AL 0:50 uur | Standup-comedy
Door zijn dagdromen belandde Emilio Guzman als kind vaak in de problemen. Maar nu is hij groot - en geeft hij zijn overactieve verbeelding de vrije teugel.

Ffolkes – 1979 6 1:39 uur | Actie, Thriller
Als terroristen een Noors schip kapen en dreigen om twee booreilanden op te blazen, wordt een arrogante avonturier ingehuurd om de situatie te redden.

Fighting – 2009 12 1:45 uur | Actie, Drama
Het leven van een straatverkoper in New York verandert drastisch wanneer hij Harvey Boarden ontmoet: een doorwinterde coach van straatvechters.

Funny People – 2009 12 2:26 uur | Comedy
Een beroemde magiër staat er niet bij stil hoe hij mensen behandelt, tot hij zwaar ziek blijkt. Dat dwingt hem zijn prioriteiten bij te stellen.

Getting Out – 1994 9 1:28 uur | Drama, Misdaad
Een vrouw komt na acht jaar vrij, maar een gemene moeder, een louche ex-pooier en een systeem dat zich tegen haar keert, dreigen haar tweede kans te verknoeien.

Good Sam – 2019 9 1:30 uur - Netflix Original | Drama, Feelgood
Een nieuwsgierige journaliste vindt liefde terwijl ze bezig is aan het verhaal over een geheimzinnige figuur die in New York zakken met geld achterlaat voor onbekenden.

Inside Man – 2006 12 2:08 uur | Actie, Misdaad, Thriller
Een detective is net zo slim als een dief die de politie altijd één stap voor is en als een onhandige onderhandelaar zich erin mengt, lopen de dingen uit de hand.

Land of the Lost – 2009 9 1:41 uur | Actie, Avontuur, Comedy
Dr. Rick Marshall ontdekt een doorgang naar een parallel universum bewoond door vreemde wezens, een universum dat niet zonder gevaar blijkt.

Lenette van Dongen - Tegenwind – 2017 AL 2:10 uur | Standup-comedy
Na een verhuizing van Amsterdam naar een dorpje aan zee maakt cabaretière Lenette van Dongen van de zoektocht naar een huis een komische missie om helemaal zen te worden.

Money Pit, The – 1986 6 1:30 uur | Comedy, Romantisch, Slapstick
Een man en zijn yuppievriendin willen samen hun droomhuis renoveren, maar worstelen met onbetrouwbare aannemers en de vervallen staat van het huis.

Najib Amhali - I Amhali – 2016 2:08 uur | Standup-comedy
In zijn achtste special pakt stand-upcomedian Najib Amhali uit met de moeilijke zwangerschap van zijn vrouw, het vaderschap en de kleine dingen des levens.

Partizanen - Welkom in Partizanie, De – 2016 AL 0:49 uur | Standup-comedy
In jasje-dasje gestoken voert het duo De Partizanen een reeks absurde en ironische sketches op.

Patrick Laureij - Dekking Hoog – 2018 AL 1:15 uur | Standup-comedy
Comedian Patrick Laureij groeide op in een achterbuurt en gebruikt zijn levenservaring om te praten over alcoholgebruik onder minderjarigen, kickboksen en speelgroepen.

Peter Pannekoek - Zacht van Binnen – 2017 AL 1:32 uur | Standup-comedy
Van controversiële leiders tot seksuele intimidatie, in Peter Pannekoeks eerste lange comedyspecial verkent hij op een gewaagde manier hoe angst ons leven regeert.

Pieter Derks - Spot – 2018 AL 1:19 uur | Standup-comedy
Pieter Derks heeft geen tijd om het leven serieus te nemen. Van groot nieuws tot trivialiteiten, voor hem is alles grappig - en niets heilig.

Rayen Panday - Niet Verder Vertellen – 2018 AL 0:50 uur | Standup-comedy
Rayen Panday legt zijn privéleven op tafel met hilarische anekdotes gebaseerd op zijn geheimen.

Rene van Meurs - Even Goede Vrienden – 2018 AL 1:24 uur | Standup-comedy
Van lunch in het koninklijk paleis tot medische onderzoeken, komiek René van Meurs laat de momenten de revue passeren dat hij aan zichzelf twijfelde - én zichzelf vond.

Ronald Goedemondt - Geen Sprake Van – 2018 AL 1:41 uur | Standup-comedy
Stand-upkomiek Ronald Goedemondt zet zijn dagelijkse ervaring als man van in de veertig om in scherpzinnige humor over het vaderschap en ouder worden.

Ronald Snijders - Welke Show – 2018 AL 1:38 uur | Standup-comedy
Begeleid door een tweekoppige band gaat Ronald Snijders op de absurdistische toer met inventieve woorden, persiflages van komieken uit het verleden en zeer weinig logica.

Soundos El Ahmadi - Soundos, Aangenaam – 2010 AL 0:57 uur | Standup-comedy
Gewaagd. Enerverend. Cynisch. Soundos El Ahmadi van Comedytrain praat in haar eerste special over zware onderwerpen zoals het omgaan met ongewenste avances van bejaarden.

Spartacus – 1960 12 3:16 uur | Actie, Avontuur
Dit epische verhaal gaat over de opkomst van een slavenleger onder leiding van de ex-gladiator Spartacus, waardoor de heerschappij van het almachtige Rome wordt bedreigd.

Tim Fransen - Het Failliet van de Moderne Tijd – 2018 AL 1:33 uur | Standup-comedy
Tim Fransen, geïnspireerd door zijn overleden vriend, de filosoof René Gude, verzorgt een optreden dat zowel op de denk- als lachspieren werkt.

Unborn, The – 2009 16 1:27 uur | Bovennatuurlijke horror
In deze griezelige thriller schakelt een tiener spirituele hulp in, omdat ze 's nachts nachtmerries heeft en overdag wordt lastiggevallen door de geest van een jongen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 16 mei 2019 @ 20:37:17 #189
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_186888857
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2019 20:26 schreef Aether het volgende:
Ronald Goedemondt - Geen Sprake Van – 2018 AL 1:41 uur | Standup-comedy
Stand-upkomiek Ronald Goedemondt zet zijn dagelijkse ervaring als man van in de veertig om in scherpzinnige humor over het vaderschap en ouder worden.
Eindelijk.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_186901654

Kijk tot de laatste minuut van de trailer :D
pi_186906385
The Rain seizoen 2 staat er op, vanavond maar kijken..
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  Redactie Games vrijdag 17 mei 2019 @ 14:11:42 #192
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_186907185
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 07:50 schreef Aurelius het volgende:

Kijk tot de laatste minuut van de trailer :D
Cool, tnx for the tip. Ik vond die gast hilarisch in The Interview en hij is ook wel grappig in Fresh off the Boat.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 17 mei 2019 @ 14:35:14 #193
335263 freaky40
pi_186907723
The Rain episode 1 season 2. Check! Zit er gelijk weer midden in.

Wel vreemd dat Netflix geen overzicht meer geeft van het vorige seizoen bij de start van een nieuw seizoen van een serie. Wat is dat toch?
Allemaal cabaretteketet!
pi_186908587
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2019 18:29 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Maar 3 eps? ;(
de vorige was 1 :') Die interactieve... Bandersnatch.

Maar inderdaad, wel mager. Zo doorheen...
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 17 mei 2019 @ 16:25:00 #195
62419 CherryLips
chocoholic
pi_186909548
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 15:23 schreef Apotheose het volgende:

[..]

de vorige was 1 :') Die interactieve... Bandersnatch.

Maar inderdaad, wel mager. Zo doorheen...
Ik moet nog steeds aan die acteur van Sherlock denken als ik dat zie.
Tap tap tap
pi_186909681
quote:
Spartacus – 1960 12 3:16 uur | Actie, Avontuur
Dit epische verhaal gaat over de opkomst van een slavenleger onder leiding van de ex-gladiator Spartacus, waardoor de heerschappij van het almachtige Rome wordt bedreigd.

Mijn favo Spartacus *O*
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_186910605
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 14:35 schreef freaky40 het volgende:
The Rain episode 1 season 2. Check! Zit er gelijk weer midden in.

Wel vreemd dat Netflix geen overzicht meer geeft van het vorige seizoen bij de start van een nieuw seizoen van een serie. Wat is dat toch?
Wel bij de intro toch?
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
live the life you love love the life you live. <3
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 17 mei 2019 @ 18:28:42 #198
335263 freaky40
pi_186911720
Nee hoor
Allemaal cabaretteketet!
pi_186913833
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_186914148
Ik heb "I think you should leave" gekeken. Dat was me een partij kut zeg. Dan weten jullie dat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')