Die hypocriete viequheuhn die haar drie stemmen heeft gegevenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:33 schreef yaello het volgende:
Adje tegen Chris: dat je maar weet dat ik er voor je bent
Chris: ja mompelmompelmompel, laat maar
jaaaaaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die hypocriete viequheuhn die haar drie stemmen heeft gegeven
Dat staat natuurlijk los van wat er nu aan de hand is bij Chris. Chris kan t gewoon niet hebben dat hij op haar gestemd heeft, met of zonder het overlijden van haar vader. Al zou ik Adje z'n woorden sowieso niet serieus nemen als hij zegt dat hij er voor iemand isquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die hypocriete viequheuhn die haar drie stemmen heeft gegeven
Chris heeft toch ook drie stemmen gegeven, er moet gestemd wordenquote:
Misschien kort door de bocht, maar Hiske moet Christel onder controle houden??quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:34 schreef Dotteke het volgende:
Snap niet dat Hiske Chris nu niet even alleen haar familie op laat wachten
Wordt een emotioneel weerzien met heel veel beladen heid.
Waarom moet zij er bij zijn?
Zodat ze gelijk in kan grijpen als er over naar huis gaan gesproken gaatworden?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:34 schreef Dotteke het volgende:
Snap niet dat Hiske Chris nu niet even alleen haar familie op laat wachten
Wordt een emotioneel weerzien met heel veel beladen heid.
Waarom moet zij er bij zijn?
Haar kinderen komen daar niet graagquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:35 schreef Dotteke het volgende:
Gerrit kan gewoon gaan bakken, hij hoeft niet op mij te wachten, zegt His
De moeder en de zus van His komen, gek dat ze haar kinderen niet mee heeft laten komen
Het telt als een gewoon bezoek hoorde ik net
Te bang dat de familie haar overhaalt om weg te gaanquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien kort door de bocht, maar Hiske moet Christel onder controle houden??
Chris heeft het aan haar zus overgelaten om degene die willen mee te laten komen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:35 schreef Dotteke het volgende:
Gerrit kan gewoon gaan bakken, hij hoeft niet op mij te wachten, zegt His
De moeder en de zus van His komen, gek dat ze haar kinderen niet mee heeft laten komen
Het telt als een gewoon bezoek hoorde ik net
Vindt het toch wel erg, dat de familie helemaal daar naar toe moeten met de febo praten wachten totdat ze naar binnenkunnen op streams moeten komen en alleen maar omdat Cris niet naar huis wil.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Chris heeft het aan haar zus overgelaten om degene die willen mee te laten komen.
Dus het is helemaal niet zo dat Chris de kinderen niet laat komen. De kinderen willen dan zelf niet als ze niet mee komen
Ja. Ik denk daar heel anders over. Maar ik laat het maarquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het toch wel erg, dat de familie helemaal daar naar toe moeten met de febo praten wachten totdat ze naar binnenkunnen op streams moeten komen en alleen maar omdat Cris niet naar huis wil.
Ik bedoel je laatste zin. Zijn woorden zeggen helemaal niks.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:35 schreef yaello het volgende:
[..]
Dat staat natuurlijk los van wat er nu aan de hand is bij Chris. Chris kan t gewoon niet hebben dat hij op haar gestemd heeft, met of zonder het overlijden van haar vader. Al zou ik Adje z'n woorden sowieso niet serieus nemen als hij zegt dat hij er voor iemand is
Chris is ook dik geweest, vertelde ze eensquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:38 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ze moeten bij de deur wachten totdat ze een seintje van de regie krijgen dat ze naar binnen mogen
Is die zus zwanger of gewoon heel dikkig?
Het is een beetje een vreemd gebeuren daar.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik vind Chris maar raar doen.
Dat de zuster moest bepalen wie ze meeneemt.
Euhhh, als je kinderen behoefte aan hun moeder hebben, dan komen ze toch gewoon.
Dat werd ook bedoeld. Tenminste Ik zie het dat haar zus bekijkt en overlegd met die jongens of ze wel of niet willen komen. Dat haar zus dat beter kan inschatten dan Chris zelfquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Euhhh, als je kinderen behoefte aan hun moeder hebben, dan komen ze toch gewoon.
Geen idee hoe het zit, maar wonen de jongens bij de papa??quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:43 schreef DKUp het volgende:
Chrissie is altijd lekker afstandelijk naar haar kinderen.
Het kan ook zijn dat Cris door de situatie van vroeger ook totaal niet in staat is te voelen hoe het eigenlijk ook kan en alleen eigenlijk haar eigen gevoelens volgt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Nee die wonen nu met z'n tweetjes dacht ik. Zijn ook al wel 18+ volgens mijquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:43 schreef magnaal het volgende:
[..]
Geen idee hoe het zit, maar wonen de jongens bij de papa??
Ja, en dan janken om een pa waar ze al jaren geen contact mee hadquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:43 schreef DKUp het volgende:
Chrissie is altijd lekker afstandelijk naar haar kinderen.
Nee, die woonde nog bij ma, die zitten nu alleen in het huisquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:43 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het was er helemaal niet.....Cris kwam vader vaak tegen op straat maar liepen elkaar straal voorbij.....zus heeft het langer contact met vader maar is ook mis gegaan. Cris haar kinderen konden opa niet eens.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:42 schreef BloesBloes het volgende:
Ben wel benieuwd naar de relatie tussen die overleden vader en Christel en haar zus. Volgens mij was die niet al te best
Nee. Die leven zelfstandig sinds Chris weg is met indien nodig ondersteuning van haar zus etcquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:43 schreef magnaal het volgende:
[..]
Salinero ik ga stukquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Salinero in 'n draf achter Christel en haar bezoek aan
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hopelijk een flink stuk tape op zijn mond
Maar waarom moet die zuster dat bepalen. Dat kunnen de kinderen toch zelf wel?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:43 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat werd ook bedoeld. Tenminste Ik zie het dat haar zus bekijkt en overlegd met die jongens of ze wel of niet willen komen. Dat haar zus dat beter kan inschatten dan Chris zelf
En ze genieten er van. Vinden het heerlijk dat ze zelfstandig zijn nu. Ze zijn 23 of zo.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die woonde nog bij ma, die zitten nu alleen in het huis
Ik hoorde haar gisteren zeggen dat de botox er weer aan komtquote:
Ja. Maar Chris kan hun dat toch niet vragen als ze daar zit. Dus dat heeft ze bij haar zus gelegd.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maar waarom moet die zuster dat bepalen. Dat kunnen de kinderen toch zelf wel?
Maar maakt ook niet uit.
Aha, dat dacht ik al, al jaren niet naar Pa omgekeken en nu zijn daar de krokodillentranen. Dat vermoeden had ik gisteren al toen mijn posts die dat onderwerp raakten werden weggepoetst!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en dan janken om een pa waar ze al jaren geen contact mee had
Zelf niet doorhebben hoe afstandelijk ze zelf is naar haar kinderen
Dat ze zelf niet te behoefte voelde om haar kinderen bij zich te hebben, maar haar zus en moeder alleen en dat die zus mocht bepalen wie er verder nog mee kwamen
Voorals nog lachen ze en hebben het het over ditjes en datjes
Hoeft ze toch twee woorden minder te zeggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:46 schreef danaqui het volgende:
Kriss noemt haar kinderen tweeling? Ze zegt net "kijk 2ling het huisje"
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:48 schreef mcspicy het volgende:
Staat die Andrea op haar knieen voor het aanrecht?
Pffff, lekker zeg en dan nu die krokodillentranenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het was er helemaal niet.....Cris kwam vader vaak tegen op straat maar liepen elkaar straal voorbij.....zus heeft het langer contact met vader maar is ook mis gegaan. Cris haar kinderen konden opa niet eens.
Er is al jaren geen contact, weet niet wat er speelde allemaal.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Aha, dat dacht ik al, al jaren niet naar Pa omgekeken en nu zijn daar de krokodillentranen. Dat vermoeden had ik gisteren al toen mijn posts die dat onderwerp raakten werden weggepoetst!
Dan nog. Ook al is het contact weg kan er verdriet los komen om het gemis etc etc. Daarbij volledige ontkenning 'van je bestaan gevoel' omdat je niet eens op de kaart staat van je eigen vader.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Aha, dat dacht ik al, al jaren niet naar Pa omgekeken en nu zijn daar de krokodillentranen. Dat vermoeden had ik gisteren al toen mijn posts die dat onderwerp raakten werden weggepoetst!
Keek ik ook al na, geloof een stuk afgebroken haar ofzquote:
En evt zelf een kaart gaan maken ? wat is het nut er van .quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is al jaren geen contact, weet niet wat er speelde allemaal.
Waarom dit toneel stukje wordt opgevoerd snap ik ook niet.
Ze vinden het nu onmenselijk dat ze niet op de kaart staan
Maar van wat ik heb gelezen hier is de keuze door vader gemaakt om afstand van zijn kinderen te nemen.
We gaan ook niet veel horen want ze willen er hier niet over praten dat doen ze wel een andere keer hoor ik ze zeggen
En dat mag dus geen pijn doen?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is al jaren geen contact, weet niet wat er speelde allemaal.
Waarom dit toneel stukje wordt opgevoerd snap ik ook niet.
Ze vinden het nu onmenselijk dat ze niet op de kaart staan
Maar van wat ik heb gelezen hier is de keuze door vader gemaakt om afstand van zijn kinderen te nemen.
We gaan ook niet veel horen want ze willen er hier niet over praten dat doen ze wel een andere keer hoor ik ze zeggen
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dan nog. Ook al is het contact weg kan er verdriet los komen om het gemis etc etc. Daarbij volledige ontkenning 'van je bestaan gevoel' omdat je niet eens op de kaart staat van je eigen vader.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat er van alles getriggerd word, maar ik schijn een van de weinigen te zijn hier, want hard en veroordelend zullen we zijn
Gemis? Dan hadden ze contact moeten zoeken.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dan nog. Ook al is het contact weg kan er verdriet los komen om het gemis etc etc. Daarbij volledige ontkenning 'van je bestaan gevoel' omdat je niet eens op de kaart staat van je eigen vader.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat er van alles getriggerd word, maar ik schijn een van de weinigen te zijn hier, want hard en veroordelend zullen we zijn
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:53 schreef mcspicy het volgende:
Shelly moet een salade maken van Hiske voor de gasten
Daar hebben ze veel pogingen voor gedaan destijds. Maar als pa dat steeds maar afwijst houdt het op gegeven moment toch op?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:52 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
[..]
Gemis? Dan hadden ze contact moeten zoeken.
Dan maakt Hiske het zelf.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:53 schreef mcspicy het volgende:
Shelly moet een salade maken van Hiske voor de gasten
Ik snap je wel hoor. Heb eencpmplexe situatie gehad met mijn vader. Ik heb, op het laatste moment, besloten toch afscheid te willen nemen en dat ook gedaan. Zonder over het verleden te praten. Alleen goede reis gewenst. Dat heeft voor mij goed geholpen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Tja, maar ik zeg er niks meer over...Ik ken dit soort mensen..quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Pffff, lekker zeg en dan nu die krokodillentranen
Ik ben het met je eens hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja, ja die verhalen ken ik, bij leven totaal geen interesse en na de dood komen de tranen, komt vaak voor bij behoorlijke nalatenschappen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
7.000,- dacht ik en nog een rekening van de belasting van 10.000,-quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:55 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Hiske gaat broodje maken met zalm en geitenkaas honing etc.Stonden ze nog in de min?
Nee hoor ,je bent niet de enige die zo denktquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
O en ik las van de week hier, dat de kinderen ook geen contact haddenquote:
Zo zie je maar hoe er hier vaak een heel verhaal bij verzonnen wordt wat totaal niet klopt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en ik las van de week hier, dat de kinderen ook geen contact hadden
Geen contact met die opaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en ik las van de week hier, dat de kinderen ook geen contact hadden
Logisch toch. Het verdriet , de boosheid moet ergens heen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:58 schreef MariaElena2018 het volgende:
Low budget kaartje lelijk kaartje.... het oordelen
Naar trekje
Dat snap ik ook......en die uitspraak van Cris het is net alsof ik niet besta, kan ik heel goed begrijpen....en haar verdriet......quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Precies , mijn Moerder en ik hebben haar overleden zoon en broer 49 nooit meer gezien , en het in de krant gelezen een week laterquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor. Heb eencpmplexe situatie gehad met mijn vader. Ik heb, op het laatste moment, besloten toch afscheid te willen nemen en dat ook gedaan. Zonder over het verleden te praten. Alleen goede reis gewenst. Dat heeft voor mij goed geholpen.
De kaart was opgelost door te eindigen met kinderen en kleinkinderen.
Niemand kan oordelen over breuken binnen de familie. Er speelt vaak meer dan naar buiten gebracht wordt
Chris vertelde dat deze week zelf tegen Shelley. Ik heb haar dat horen zeggenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe er hier vaak een heel verhaal bij verzonnen wordt wat totaal niet klopt.
Machteloosheid ookquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Logisch toch. Het verdriet , de boosheid moet ergens heen.
Ze moeten de schade inhalen natuurlijk van het gemiste eten op woensdag en high tesquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:55 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Hiske gaat broodje maken met zalm en geitenkaas honing etc.Stonden ze nog in de min?
Dat het de wens van vader is is volgens mij hier ook niet bekend.Dat word gewoon maar aangenomen. Kan net zo goed door 'die nieuwe familie' beslist zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat snap ik ook......en die uitspraak van Cris het is net alsof ik niet besta, kan ik heel goed begrijpen....en haar verdriet......
Maar nu moeten ze toch beseffen dat het is zoals het is en vader dat zo gewild heeft.....Krijg het idee dat de rancune naar het andere gezin erg is.......
Zelf komen ze ook al met het idee dat de kaart zo laat was omdat de andere familie bang waren dat ze toch hadden gekomen ook al was dit vaders wil.
Dan is het weer triest dat je je vaders laatste wens lak aan hebt.
Hahahahaha tsja onze lieve zorgzame Chris deelt weer effe een fikse sneer uit.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:58 schreef Dotteke het volgende:
Het is een zo goedkoop mogelijk kaartje zegt Chris over de rouw kaart van haar vader.
quote:
Ja, net als van de week toen ze bericht kreeg dat haar vader was overleden, ze noemde hem gelijk een eikel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:00 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hahahahaha tsja onze lieve zorgzame Chris deelt weer effe een fikse sneer uit.
Snertwijf dat het is.
Ik ben ook naar een medium geweest ,niks zweverig aanquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:00 schreef PTLe het volgende:
Cris wil naar een medium , ja ga lekker zweven muts .
Het komt ook vaak door de achter ban .quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, net als van de week toen ze bericht kreeg dat haar vader was overleden, ze noemde hem gelijk een eikel.
Denk het niet, haar jongere zusje trouwde en hoopte dat vader haar wilde weg geven maar vader had een ander feestje terwijl hij had gezegd dat hij ziek was......quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat het de wens van vader is is volgens mij hier ook niet bekend.Dat word gewoon maar aangenomen. Kan net zo goed door 'die nieuwe familie' beslist zijn
Allemaal voor te stellen. Voor mij wel tenminstequote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, net als van de week toen ze bericht kreeg dat haar vader was overleden, ze noemde hem gelijk een eikel.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat snap ik ook......en die uitspraak van Cris het is net alsof ik niet besta, kan ik heel goed begrijpen....en haar verdriet......
Maar nu moeten ze toch beseffen dat het is zoals het is en vader dat zo gewild heeft.....Krijg het idee dat de rancune naar het andere gezin erg is.......
Zelf komen ze ook al met het idee dat de kaart zo laat was omdat de andere familie bang waren dat ze toch hadden gekomen ook al was dit vaders wil.
Dan is het weer triest dat je je vaders laatste wens lak aan hebt.
Gewoon de ziektewet i, klaarquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:00 schreef oma-Nijn het volgende:
De zus heeft deze week niet gewerkt.
Je kriijgt 2 dagen als je vader overlijdt volgens Chris.
Is dat ook als de man al weken dood is?
Ja als je gevoel daar goed bij is , maar wel uitkijken waar je naat toe gaat .quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben ook naar een medium geweest ,niks zweverig aan
Precies schandalig. Die kant kan zich er niet tegen verdedigen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:59 schreef QuarterBack het volgende:
Wel mooi van regie dat familie Chris mag komen om hun harteloze familie voor de bus te gooien, is er toch nog spannende rls tv
Veel kans. Maar het is niet bekend. Maar aannamequote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het niet, haar jongere zusje trouwde en hoopte dat vader haar wilde weg geven maar vader had een ander feestje terwijl hij had gezegd dat hij ziek was......
Dit zegt toch al genoeg.....
Misschien waren de tranen er al eerder maar werden ze niet gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, ja die verhalen ken ik, bij leven totaal geen interesse en na de dood komen de tranen, komt vaak voor bij behoorlijke nalatenschappen.
En we zullen er nooit meer achter komen........quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Veel kans. Maar het is niet bekend. Maar aanname
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
En we zullen er nooit meer achter komen........
Ik was gewoon benieuwd.quote:
Typisch Chris. Iedereen is fout behalve zij. Ze leert niks daar over zichzelf in Utopia. Is zo ontzettend op zichzelf gericht.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:04 schreef Zeyina het volgende:
Het ergste vind ik nog dat Chris beschuldigd word van niet van haar kinderen te houden.
Nou, dat heb ik nergens gelezen....alleen dat ze wat afstandelijk is.....quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:04 schreef Zeyina het volgende:
Het ergste vind ik nog dat Chris beschuldigd word van niet van haar kinderen te houden.
Nou het wordt heel vaak geschrevenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik nergens gelezen....alleen dat ze wat afstandelijk is.....
Dat zou ik zo niet zeggen , maar zorgzaan vind ik niet , je gaat niet bij je kids weg , ook al zijn ze groot , ik vind je blijft bij ze tot ze zelf uitvliegen .quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:04 schreef Zeyina het volgende:
Er is overlegd met hun en ze zijn geen kleuters meer.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat zou ik zo nier zeggen , maar zorgzaan vind ik niet , je gaat niet bij je kids weg , ook al zijn ze groot , ik vind je blijft bij ze tot ze zelf uitvliegen .
Gênant, en maar janken over de manier hoe ze op tv te zien isquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, de crazy Bitch was weer op dreef gisteravond .....![]()
[ afbeelding ]
Cris heeft eigenlijk altijd alleen ervoor gestaan......maar denk veel hulp van familie ging vaak reizen.....dus kinderen weten ook niet beter......quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat zou ik zo nier zeggen , maar zorgzaan vind ik niet , je gaat niet bij je kids weg , ook al zijn ze groot , ik vind je blijft bij ze tot ze zelf uitvliegen .
Toch schandalig dat dit besproken wordt hier. Die mensen kiezen er niet voor om hun vuile was buiten te hangen. Chris kiest ervoor om met haar viltkop op tv te komen en gooit en passant even die mensen voor de bus.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het niet, haar jongere zusje trouwde en hoopte dat vader haar wilde weg geven maar vader had een ander feestje terwijl hij had gezegd dat hij ziek was......
Dit zegt toch al genoeg.....
Wat een bullshit zegquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:09 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Toch schandalig dat dit besproken wordt hier. Die mensen kiezen er niet voor om hun vuile was buiten te hangen. Chris kiest ervoor om met haar viltkop op tv te komen en gooit en passant even die mensen voor de bus.
Niet alleen die mensen ook haar zelf.......en maar blijven zitten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:09 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Toch schandalig dat dit besproken wordt hier. Die mensen kiezen er niet voor om hun vuile was buiten te hangen. Chris kiest ervoor om met haar viltkop op tv te komen en gooit en passant even die mensen voor de bus.
Naar mijn idee vinden ze het geen probleem dat iedereen dit hoort .anders los je dit anders op .quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:09 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ik denk de tegenpartij om het zo even te zeggen......die kunnen het best wel als probleem ervaren.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:11 schreef PTLe het volgende:
[..]
Naar mijn idee vinden ze het geen probleem dat iedereen dit hoort .anders los je dit anders op .
Dat mokkel spoort niet, maar dat wisten we alquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:00 schreef PTLe het volgende:
Cris wil naar een medium , ja ga lekker zweven muts .
Het zit een beetje raar in elkaar daar die familie.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:00 schreef oma-Nijn het volgende:
De zus heeft deze week niet gewerkt.
Je kriijgt 2 dagen als je vader overlijdt volgens Chris.
Is dat ook als de man al weken dood is?
Ze snapt niks van haar nominatie, publieksstem en de post waarin wordt gezegd dat ze Dil meer los moet laten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, de crazy Bitch was weer op dreef gisteravond .....![]()
[ afbeelding ]
Natuurlijk mag dat pijn doen, maar ik blijf erbij dat ze zelf ook wat aktie had kunnen ondernemen richting haar vader. Misschien heeft ze dat wel gedaan, dat weet ik niet. Maar dan zou het rouwen om haar vader al eerder moeten zijn begonnen en niet pas bij een overlijden.quote:
Lijkt me voor die "tegenpartij" niet prettig zachtjes gezegd. Hoop voor ze dat ze het programma niet volgen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk de tegenpartij om het zo even te zeggen......die kunnen het best wel als probleem ervaren.
Chris heeft het dus van geen vreemdequote:
en dat is hun recht...Niet het onze. Wij hebben geen idee wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik hoor anders Chris en familie oordelen..
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Godverr heyquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch. Ze proberen er achter te komen. Waarom het zo moestquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hoppa ook voor de bus gekwakt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef Laysa het volgende:
De zonen van Christel zijn ook flink pissig op die 2e vrouw van hun opa
En ze denkt er ook niet over om naar huis te gaan, er te zijn voor haar kinderen of haar zus.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:06 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Typisch Chris. Iedereen is fout behalve zij. Ze leert niks daar over zichzelf in Utopia. Is zo ontzettend op zichzelf gericht.
Mensen kunnen best wel een weekje ziek zijn van verdriet als iemand van heel dichtbij doodgaat.....en veel bedrijven hebben daar begrip voor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ook helemaal niet asociaal om je werkgever te laten betalen.
Dit.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
en dat is hun recht...Niet het onze. Wij hebben geen idee wat er gebeurd is.
Hun verleden en hun woede en wij hebben nul recht op oordeel daarop
Er is alleen gezegd dat ze afstandelijk is, en dat is ze ook dat zie je aan allesquote:
Dat is geen misschien. Dat heeft ze lang gedaan en op gegeven moment was het genoeg. En haar zus is (ondanks zichzelf) het langer blijven proberen en op gegeven moment ook opgegevenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat pijn doen, maar ik blijf erbij dat ze zelf ook wat aktie had kunnen ondernemen richting haar vader. Misschien heeft ze dat wel gedaan, dat weet ik niet. Maar dan zou het rouwen om haar vader al eerder moeten zijn begonnen en niet pas bij een overlijden.
Ze brengen het naar studio utopia, dan staat gelijk aan delen van het probleemquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja. Echt he.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Godverr hey![]()
Ongelofelijk weer dit
Heel veel wat we posten over de bewoners is een aanname.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:08 schreef Lavenderr het volgende:
Het is één en al aanname. We kennen die familie niet. We weten niet wat er allemaal speelt of gespeeld heeft en iedereen rouwt anders.
Dit dusquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch. Ze proberen er achter te komen. Waarom het zo moest
Dat hoort bij de verwerking. Dus natuurlijk hebben ze enorm veel vragen van waarom.
Was het wel pa die zelf heeft beslist of niet? Er zijn er een paar die dus denken van niet.
Ja het is lullig dat het op de streams is, maar wel nodig voor de verwerking
Dat klopt en het is nog gissen ook..quote:
Waarom denk je dat dat bezoek er nu is?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze denkt er ook niet over om naar huis te gaan, er te zijn voor haar kinderen of haar zus.
Het zegt in mijn ogen genoeg over haar.
En wij hoeven ook hun oordeel niet te weten over die "anderen" die niet deelnemen aan dit programma.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welja we betalen nog niet genoeg premie. En verdriet om iemand waar je jaren geen contact mee heb gehadquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mensen kunnen best wel een weekje ziek zijn van verdriet als iemand van heel dichtbij doodgaat.....en veel bedrijven hebben daar begrip voor.
Eensquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:18 schreef DKUp het volgende:
Ik begrijp best wel dat ze pissig zijn op die andere familie. Het is gewoon een kutstreek.
Bij John was dat toch ook zo.....niks over zijn kinderen alleen over die van zijn nieuwe vrouw.....quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik had de beste vader voor mijn kinderen wenselijk, deed alles met ze, in bed in bad verhaaltjes voetbal school vriendjes niets was te gek, maar oo de dag dat hij verliefd werd op een andere vrouw met kinderen, zijn de zijne op plaats 10 terecht gekomen. Een nieuwe liefde is van grote invloed
Jaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:19 schreef QuarterBack het volgende:
Het begint inmiddels een beetje op een wraakactie te lijken, na 15 dagen de "onrechtvaardige boel" even op de media gooien
Ik heb het over het algemeen niet over hun........quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:18 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Welja we betalen nog niet genoeg premie. En verdriet om iemand waar je jaren geen contact mee heb gehad
En net wordt gezegd dat Benjamin de moed had om naar opa toe te gaan, dus is er wel contact mogelijk geweest?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat is geen misschien. Dat heeft ze lang gedaan en op gegeven moment was het genoeg. En haar zus is (ondanks zichzelf) het langer blijven proberen en op gegeven moment ook opgegeven
Aan de andere kant, blijkbaar mocht Chris niet naar buiten. Vind het niet meer dan logisch dat ze nu uitspreken wat ze willen uitspreken. Dat hadden ze buiten de poorten ook gedaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:19 schreef QuarterBack het volgende:
Het begint inmiddels een beetje op een wraakactie te lijken, na 15 dagen de "onrechtvaardige boel" even op de media gooien
Precies dit bedoel ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:18 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat klopt en het is nog gissen ook..
Als zoiets naars speelt na een overlijden, dan ga je dat toch niet te uit en te na op televisie gooien?
Dat schreef ik afgelopen week al, na de brief..Ik kreeg er kippenvel van..
Best hoor. Blijf er maar aan hangen. Als je nu luistert hoor je hoe het wel zitquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:20 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En net wordt gezegd dat Benjamin de moed had om naar opa toe te gaan, dus is er wel contact mogelijk geweest?
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:21 schreef yaello het volgende:
[..]
Aan de andere kant, blijkbaar mocht Chris niet naar buiten. Vind het niet meer dan logisch dat ze nu uitspreken wat ze willen uitspreken. Dat hadden ze buiten de poorten ook gedaan.
Ja klopt, vond dat ook naar om te horen altijdquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij John was dat toch ook zo.....niks over zijn kinderen alleen over die van zijn nieuwe vrouw.....
Dus dit, ga lekker naar huis en rouw en wees boos zoveel als je wilt, maar op tv dit doen vind ik laagquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:18 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat klopt en het is nog gissen ook..
Als zoiets naars speelt na een overlijden, dan ga je dat toch niet te uit en te na op televisie gooien?
Dat schreef ik afgelopen week al, na de brief..Ik kreeg er kippenvel van..
Viel mij ook al op, Dotteke had er nog een gifje van gemaaktquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:21 schreef yvondenise het volgende:
Leuk dat afgeknipte stuk haar van die zus.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:21 schreef yaello het volgende:
[..]
Aan de andere kant, blijkbaar mocht Chris niet naar buiten. Vind het niet meer dan logisch dat ze nu uitspreken wat ze willen uitspreken. Dat hadden ze buiten de poorten ook gedaan.
Cris had dan nog even 2dagen moeten wachten, wordt ze er niet uitgestemd had ze evengoed eruit kunnen gaan.......quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:21 schreef yaello het volgende:
[..]
Zolang ze op de stream dingen vertellen mogen wij daar onze mening over geven.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
denk eerder dat er een haarspeld in heeft gezeten ?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, Dotteke had er nog een gifje van gemaakt
Ik dacht hetzelfde.....quote:
Maar dit ligt toch iets gevoeligequote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel veel wat we posten over de bewoners is een aanname.
Buiten het zicht van een camera.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:21 schreef yaello het volgende:
[..]
jupquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang ze op de stream dingen vertellen mogen wij daar onze mening over geven.
Dan hadden ze het niet over de streams moeten doen
Dat is niet hun keuze. De regie zet de camera erop.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:23 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Buiten het zicht van een camera.
Vind ik ook......daar is dit programma voor en juist die verschillende meningen zet je aan het denken.......quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang ze op de stream dingen vertellen mogen wij daar onze mening over geven.
Dan hadden ze het niet over de streams moeten doen
Geen idee, misschien zat er wel iets in haar haar, en moest ze het afknippen ofzquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
denk eerder dat er een haarspeld in heeft gezeten ?
Talpa denkt kijkcijfers en weer artikel telegraaf.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:23 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Buiten het zicht van een camera.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee, misschien zat er wel iets in haar haar, en moest ze het afknippen ofz
Ik hoor voornamelijk boosheid en verbolgenheid. Ik heb het gewoon anders aangepakt dan Christel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:21 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Best hoor. Blijf er maar aan hangen. Als je nu luistert hoor je hoe het wel zit
Daar hebben ze voor getekend.....dus lekker naar huis en kunnen het zolang ze willen het verwerken......quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:24 schreef yaello het volgende:
[..]
Dat is niet hun keuze. De regie zet de camera erop.
Ook dat en zij kunnen ook weten dat het op de streams te volgen is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:24 schreef yaello het volgende:
[..]
Yep.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:25 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Talpa denkt kijkcijfers en weer artikel telegraaf.
Volgens mij was het al bij shownieuws......geen beelden maar wel de aankondiging.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:25 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Talpa denkt kijkcijfers en weer artikel telegraaf.
Vandaag nog aubquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar hebben ze voor getekend.....dus lekker naar huis en kunnen het zolang ze willen het verwerken......
Dus dan mogen ze niet bespreken wat ze willen bespreken? Ik snap het niet haha. Als je aan het rouwen bent moet je alles kunnen uitspreken.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:26 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ook dat en zij kunnen ook weten dat het op de streams te volgen is.
Ze kan ook naar huis gaan he, zo iets verwerk en bespreek je niet in drie uurtjesquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:21 schreef yaello het volgende:
[..]
En dat is dus de weg afsluiten voor een gesprek...Men wil toch weten hoe het allemaal gegaan is met papa/opa? Of is dat verdriet allemaal theater??quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:25 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik hoor voornamelijk boosheid en verbolgenheid. Ik heb het gewoon anders aangepakt dan Christel.
Het feit dat dit nu allemaal over streams gaat vind ik trouwens ook ongepast. De 'koude kant' zal nu helemaal geen contact meer willen.
Ja thuis.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:27 schreef yaello het volgende:
[..]
Dus dan mogen ze niet bespreken wat ze willen bespreken? Ik snap het niet haha. Als je aan het rouwen bent moet je alles kunnen uitspreken.
Door naar binnentte gaan weet je dat je dit niet zonder camera's kan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:24 schreef yaello het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat is wederom haar keuze. En blijkbaar eist de familie van haar ook niet dat ze naar huis gaat want haar zus sprak net zelfs uit dat ze het belachelijk vindt dat Chris op de bank zit.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kan ook naar huis gaan he, zo iets verwerk en bespreek je niet in drie uurtjes
Het is zo makkelijk voor haar, ze zit op de bank, ze kan zich er zo uit laten stemmen.
Dan kunnen ze met zijn alle aan het verwerkings proces beginnen en er voor elkaar zijn..
Dat weet je niet of dat het geval isquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Cris had dan nog even 2dagen moeten wachten, wordt ze er niet uitgestemd had ze evengoed eruit kunnen gaan.......
Owwww echt waar?????quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat weet je niet of dat het geval is
Ik kan me nog herinneren dat de ouders van Isa hebben geprobeerd haar er uit te halen.
Advocaten ingeschakeld en al. Maar het was niet te doen, vechten tegen Talpa
Dus stel dat, als Chris wel zelf weggaat. Ze is sowieso haar borg kwijt, die volgens mij minimaal iets van 3000 euro is en daarnaast naar inkomen.
Misschien wel een boete er over heen als ze zelf weg zou gaan.
Dus lullig of niet, maar dat kan ook best wel eens een rol spelen.
Vanuit Utopia de schuldsanering in. Dat lijkt me nu ook niet bepaald een leuk vooruitzicht.
Haar zus schreef in de brief dat ze haar nodig had, dat kan niet als je in Utopia blijft zitten hequote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:28 schreef yaello het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat is wederom haar keuze. En blijkbaar eist de familie van haar ook niet dat ze naar huis gaat want haar zus sprak net zelfs uit dat ze het belachelijk vindt dat Chris op de bank zit.
Laat me niet lachen, nee hun oordeel zal niet eenzijdig en gekleurd zijn. En oordeel, mensen geven hun mening en dat is hun goed recht, het is tenslotte een vrij land. Wat een opmerkingquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Had ze een Petertje van kunnen maken......quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat de ouders van Isa hebben geprobeerd haar er uit te halen.
Dus stel dat, als Chris wel zelf weggaat. Ze is sowieso haar borg kwijt, die volgens mij minimaal iets van 3000 euro is en daarnaast naar inkomen.
Vanuit Utopia de schuldsanering in. Dat lijkt me nu ook niet bepaald een leuk vooruitzicht.
Mensen denken niet voor niks zo hard voordat ze beslissen weg te gaan.quote:
Regie blijft beslissen he.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had ze een Petertje van kunnen maken......
Dat dusquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hear hearquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:17 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ze brengen het naar studio utopia, dan staat gelijk aan delen van het probleem
Het verdriet is wel echt, zeker bij haar zus. Maar vindt het gewoon niet gepast.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
En dat is dus de weg afsluiten voor een gesprek...Men wil toch weten hoe het allemaal gegaan is met papa/opa? Of is dat verdriet allemaal theater??
Zo voelt ze zich gesterkt .quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:33 schreef Dotteke het volgende:
Adriaan heeft Chris in haar hart geraakt, hij durfde niet op andere.
Ja, en daarom maar op jou, flikker op, zegt een van de zoons
Dank je Jianquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Laat me niet lachen, nee hun oordeel zal niet eenzijdig en gekleurd zijn. En oordeel, mensen geven hun mening en dat is hun goed recht, het is tenslotte een vrij land. Wat een opmerking
Zou Lotus ook haar borg kwijt zijn?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ga ik wel van uit. Tenzij Talpa het wel een leuke manier vond om haar te lozenquote:
Je hebt helemaal gelijk. En in dit geval zou ik persoonlijk met de echtgenoot van mijn vader willen spreken, al is het maar om alles duidelijk te krijgen, voor beiden kanten. Anders blijft een ieder er mooi mee zitten..quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:35 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het verdriet is wel echt, zeker bij haar zus. Maar vindt het gewoon niet gepast.
Mensen staan er vaak niet bij stil dat ze zelf ook een stukje verantwoordelijkheid hebben voor contact in gebrouilleerde relaties. Je kan hulpeloos gaan zitten afwachten als een Calimero tot het beter wordt maar dat gaat dus niet vanzelf.
Wat probeer je nou, even te laten zien dat ik nog een account heb. Dat weer iedereen hier allang hoor, dus geen dank!quote:
Beetje moeilijk he. Als de andere kant daar niet toe bereid is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. En in dit geval zou ik persoonlijk met de echtgenoot van mijn vader willen spreken, al is het maar om alles duidelijk te krijgen, voor beiden kanten. Anders blijft een ieder er mooi mee zitten..
ahquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:38 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wat probeer je nou, even te laten zien dat ik nog een account heb. Dat weer iedereen hier allang hoor, dus geen dank!
Met politiequote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ga ik wel van uit. Tenzij Talpa het wel een leuke manier vond om haar te lozen
Precies!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. En in dit geval zou ik persoonlijk met de echtgenoot van mijn vader willen spreken, al is het maar om alles duidelijk te krijgen, voor beiden kanten. Anders blijft een ieder er mooi mee zitten..
Het feit dat men niet direct op de hoogte is gesteld, hoeft niet te betekenen ,dat praten niet kan. al heeft dat uiteraard voor iedereen tijd nodig, zodat de scherpe kantjes eraf zijn... Ik denk dat die weg echter nu afgesloten is...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Beetje moeilijk he. Als de andere kant daar niet toe bereid is.
Andere kant, andere kant. Ik ben ervan overtuigd dat beide kanten fout zitten op de één of andere manier dingen hebben gedaan die de oorzaak zijn van zo'n situatie..en dan moet je achteraf niet zo lopen mieren en ook eens bij jezelf te rade gaan ...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Beetje moeilijk he. Als de andere kant daar niet toe bereid is.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:43 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Andere kant, andere kant. Ik ben ervan overtuigd dat beide kanten fout zitten op de één of andere manier dingen hebben gedaan die de oorzaak zijn van zo'n situatie..en dan moet je achteraf niet zo lopen mieren en ook eens bij jezelf te rade gaan ...
absoluutquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:43 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Andere kant, andere kant. Ik ben ervan overtuigd dat beide kanten fout zitten op de één of andere manier dingen hebben gedaan die de oorzaak zijn van zo'n situatie..en dan moet je achteraf niet zo lopen mieren en ook eens bij jezelf te rade gaan ...
Dat heb je jens niet horen zeggen. Dit was volgens mij een aanname, die gestoeld is op de rijkdom van pa en ma en het leven in Dubai etc.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Mensen denken niet voor niks zo hard voordat ze beslissen weg te gaan.
En uit een opmerking van de week maakte ik zelfs op dat de borg van Jens bijv. enorm hoog is, die was ongekend hoog in vergelijking van anderen.
(Veel kans dat pa heeft betaald) dus ja dan denk je wel even wat verder dan weggaan als je het even zat bent
Zoon van |Chrisquote:
Ze vertellen net dat telefoontjes niet lukte. Hoorn er op gegooid. Apjes sturen, werd geblokkeerd etc etc.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het feit dat men niet direct op de hoogte is gesteld, hoeft niet te betekenen ,dat praten niet kan. al heeft dat uiteraard voor iedereen tijd nodig, zodat de scherpe kantjes eraf zijn... Ik denk dat die weg echter nu afgesloten is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |