Die hypocriete viequheuhn die haar drie stemmen heeft gegevenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:33 schreef yaello het volgende:
Adje tegen Chris: dat je maar weet dat ik er voor je bent
Chris: ja mompelmompelmompel, laat maar
jaaaaaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die hypocriete viequheuhn die haar drie stemmen heeft gegeven
Dat staat natuurlijk los van wat er nu aan de hand is bij Chris. Chris kan t gewoon niet hebben dat hij op haar gestemd heeft, met of zonder het overlijden van haar vader. Al zou ik Adje z'n woorden sowieso niet serieus nemen als hij zegt dat hij er voor iemand isquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die hypocriete viequheuhn die haar drie stemmen heeft gegeven
Chris heeft toch ook drie stemmen gegeven, er moet gestemd wordenquote:
Misschien kort door de bocht, maar Hiske moet Christel onder controle houden??quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:34 schreef Dotteke het volgende:
Snap niet dat Hiske Chris nu niet even alleen haar familie op laat wachten
Wordt een emotioneel weerzien met heel veel beladen heid.
Waarom moet zij er bij zijn?
Zodat ze gelijk in kan grijpen als er over naar huis gaan gesproken gaatworden?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:34 schreef Dotteke het volgende:
Snap niet dat Hiske Chris nu niet even alleen haar familie op laat wachten
Wordt een emotioneel weerzien met heel veel beladen heid.
Waarom moet zij er bij zijn?
Haar kinderen komen daar niet graagquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:35 schreef Dotteke het volgende:
Gerrit kan gewoon gaan bakken, hij hoeft niet op mij te wachten, zegt His
De moeder en de zus van His komen, gek dat ze haar kinderen niet mee heeft laten komen
Het telt als een gewoon bezoek hoorde ik net
Te bang dat de familie haar overhaalt om weg te gaanquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien kort door de bocht, maar Hiske moet Christel onder controle houden??
Chris heeft het aan haar zus overgelaten om degene die willen mee te laten komen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:35 schreef Dotteke het volgende:
Gerrit kan gewoon gaan bakken, hij hoeft niet op mij te wachten, zegt His
De moeder en de zus van His komen, gek dat ze haar kinderen niet mee heeft laten komen
Het telt als een gewoon bezoek hoorde ik net
Vindt het toch wel erg, dat de familie helemaal daar naar toe moeten met de febo praten wachten totdat ze naar binnenkunnen op streams moeten komen en alleen maar omdat Cris niet naar huis wil.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Chris heeft het aan haar zus overgelaten om degene die willen mee te laten komen.
Dus het is helemaal niet zo dat Chris de kinderen niet laat komen. De kinderen willen dan zelf niet als ze niet mee komen
Ja. Ik denk daar heel anders over. Maar ik laat het maarquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het toch wel erg, dat de familie helemaal daar naar toe moeten met de febo praten wachten totdat ze naar binnenkunnen op streams moeten komen en alleen maar omdat Cris niet naar huis wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |