Chris heeft het dus van geen vreemdequote:
en dat is hun recht...Niet het onze. Wij hebben geen idee wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik hoor anders Chris en familie oordelen..
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Godverr heyquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch. Ze proberen er achter te komen. Waarom het zo moestquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hoppa ook voor de bus gekwakt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef Laysa het volgende:
De zonen van Christel zijn ook flink pissig op die 2e vrouw van hun opa
En ze denkt er ook niet over om naar huis te gaan, er te zijn voor haar kinderen of haar zus.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:06 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Typisch Chris. Iedereen is fout behalve zij. Ze leert niks daar over zichzelf in Utopia. Is zo ontzettend op zichzelf gericht.
Mensen kunnen best wel een weekje ziek zijn van verdriet als iemand van heel dichtbij doodgaat.....en veel bedrijven hebben daar begrip voor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ook helemaal niet asociaal om je werkgever te laten betalen.
Dit.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
en dat is hun recht...Niet het onze. Wij hebben geen idee wat er gebeurd is.
Hun verleden en hun woede en wij hebben nul recht op oordeel daarop
Er is alleen gezegd dat ze afstandelijk is, en dat is ze ook dat zie je aan allesquote:
Dat is geen misschien. Dat heeft ze lang gedaan en op gegeven moment was het genoeg. En haar zus is (ondanks zichzelf) het langer blijven proberen en op gegeven moment ook opgegevenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat pijn doen, maar ik blijf erbij dat ze zelf ook wat aktie had kunnen ondernemen richting haar vader. Misschien heeft ze dat wel gedaan, dat weet ik niet. Maar dan zou het rouwen om haar vader al eerder moeten zijn begonnen en niet pas bij een overlijden.
Ze brengen het naar studio utopia, dan staat gelijk aan delen van het probleemquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja. Echt he.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Godverr hey![]()
Ongelofelijk weer dit
Heel veel wat we posten over de bewoners is een aanname.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:08 schreef Lavenderr het volgende:
Het is één en al aanname. We kennen die familie niet. We weten niet wat er allemaal speelt of gespeeld heeft en iedereen rouwt anders.
Dit dusquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch. Ze proberen er achter te komen. Waarom het zo moest
Dat hoort bij de verwerking. Dus natuurlijk hebben ze enorm veel vragen van waarom.
Was het wel pa die zelf heeft beslist of niet? Er zijn er een paar die dus denken van niet.
Ja het is lullig dat het op de streams is, maar wel nodig voor de verwerking
Dat klopt en het is nog gissen ook..quote:
Waarom denk je dat dat bezoek er nu is?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze denkt er ook niet over om naar huis te gaan, er te zijn voor haar kinderen of haar zus.
Het zegt in mijn ogen genoeg over haar.
En wij hoeven ook hun oordeel niet te weten over die "anderen" die niet deelnemen aan dit programma.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |