Tja, maar ik zeg er niks meer over...Ik ken dit soort mensen..quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Pffff, lekker zeg en dan nu die krokodillentranen
Ik ben het met je eens hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dan nog. Ook al is het contact weg kan er verdriet los komen om het gemis etc etc. Daarbij volledige ontkenning 'van je bestaan gevoel' omdat je niet eens op de kaart staat van je eigen vader.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat er van alles getriggerd word, maar ik schijn een van de weinigen te zijn hier, want hard en veroordelend zullen we zijn
Ja, ja die verhalen ken ik, bij leven totaal geen interesse en na de dood komen de tranen, komt vaak voor bij behoorlijke nalatenschappen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dan nog. Ook al is het contact weg kan er verdriet los komen om het gemis etc etc. Daarbij volledige ontkenning 'van je bestaan gevoel' omdat je niet eens op de kaart staat van je eigen vader.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat er van alles getriggerd word, maar ik schijn een van de weinigen te zijn hier, want hard en veroordelend zullen we zijn
7.000,- dacht ik en nog een rekening van de belasting van 10.000,-quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:55 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Hiske gaat broodje maken met zalm en geitenkaas honing etc.Stonden ze nog in de min?
Nee hoor ,je bent niet de enige die zo denktquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
O en ik las van de week hier, dat de kinderen ook geen contact haddenquote:
Zo zie je maar hoe er hier vaak een heel verhaal bij verzonnen wordt wat totaal niet klopt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en ik las van de week hier, dat de kinderen ook geen contact hadden
Geen contact met die opaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O en ik las van de week hier, dat de kinderen ook geen contact hadden
Logisch toch. Het verdriet , de boosheid moet ergens heen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:58 schreef MariaElena2018 het volgende:
Low budget kaartje lelijk kaartje.... het oordelen
Naar trekje
Dat snap ik ook......en die uitspraak van Cris het is net alsof ik niet besta, kan ik heel goed begrijpen....en haar verdriet......quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Precies , mijn Moerder en ik hebben haar overleden zoon en broer 49 nooit meer gezien , en het in de krant gelezen een week laterquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor. Heb eencpmplexe situatie gehad met mijn vader. Ik heb, op het laatste moment, besloten toch afscheid te willen nemen en dat ook gedaan. Zonder over het verleden te praten. Alleen goede reis gewenst. Dat heeft voor mij goed geholpen.
De kaart was opgelost door te eindigen met kinderen en kleinkinderen.
Niemand kan oordelen over breuken binnen de familie. Er speelt vaak meer dan naar buiten gebracht wordt
Chris vertelde dat deze week zelf tegen Shelley. Ik heb haar dat horen zeggenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe er hier vaak een heel verhaal bij verzonnen wordt wat totaal niet klopt.
Machteloosheid ookquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Logisch toch. Het verdriet , de boosheid moet ergens heen.
Ze moeten de schade inhalen natuurlijk van het gemiste eten op woensdag en high tesquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:55 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Hiske gaat broodje maken met zalm en geitenkaas honing etc.Stonden ze nog in de min?
Dat het de wens van vader is is volgens mij hier ook niet bekend.Dat word gewoon maar aangenomen. Kan net zo goed door 'die nieuwe familie' beslist zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat snap ik ook......en die uitspraak van Cris het is net alsof ik niet besta, kan ik heel goed begrijpen....en haar verdriet......
Maar nu moeten ze toch beseffen dat het is zoals het is en vader dat zo gewild heeft.....Krijg het idee dat de rancune naar het andere gezin erg is.......
Zelf komen ze ook al met het idee dat de kaart zo laat was omdat de andere familie bang waren dat ze toch hadden gekomen ook al was dit vaders wil.
Dan is het weer triest dat je je vaders laatste wens lak aan hebt.
Hahahahaha tsja onze lieve zorgzame Chris deelt weer effe een fikse sneer uit.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:58 schreef Dotteke het volgende:
Het is een zo goedkoop mogelijk kaartje zegt Chris over de rouw kaart van haar vader.
quote:
Ja, net als van de week toen ze bericht kreeg dat haar vader was overleden, ze noemde hem gelijk een eikel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:00 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Hahahahaha tsja onze lieve zorgzame Chris deelt weer effe een fikse sneer uit.
Snertwijf dat het is.
Ik ben ook naar een medium geweest ,niks zweverig aanquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:00 schreef PTLe het volgende:
Cris wil naar een medium , ja ga lekker zweven muts .
Het komt ook vaak door de achter ban .quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, net als van de week toen ze bericht kreeg dat haar vader was overleden, ze noemde hem gelijk een eikel.
Denk het niet, haar jongere zusje trouwde en hoopte dat vader haar wilde weg geven maar vader had een ander feestje terwijl hij had gezegd dat hij ziek was......quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat het de wens van vader is is volgens mij hier ook niet bekend.Dat word gewoon maar aangenomen. Kan net zo goed door 'die nieuwe familie' beslist zijn
Allemaal voor te stellen. Voor mij wel tenminstequote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, net als van de week toen ze bericht kreeg dat haar vader was overleden, ze noemde hem gelijk een eikel.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat snap ik ook......en die uitspraak van Cris het is net alsof ik niet besta, kan ik heel goed begrijpen....en haar verdriet......
Maar nu moeten ze toch beseffen dat het is zoals het is en vader dat zo gewild heeft.....Krijg het idee dat de rancune naar het andere gezin erg is.......
Zelf komen ze ook al met het idee dat de kaart zo laat was omdat de andere familie bang waren dat ze toch hadden gekomen ook al was dit vaders wil.
Dan is het weer triest dat je je vaders laatste wens lak aan hebt.
Gewoon de ziektewet i, klaarquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:00 schreef oma-Nijn het volgende:
De zus heeft deze week niet gewerkt.
Je kriijgt 2 dagen als je vader overlijdt volgens Chris.
Is dat ook als de man al weken dood is?
Ja als je gevoel daar goed bij is , maar wel uitkijken waar je naat toe gaat .quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben ook naar een medium geweest ,niks zweverig aan
Precies schandalig. Die kant kan zich er niet tegen verdedigen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:59 schreef QuarterBack het volgende:
Wel mooi van regie dat familie Chris mag komen om hun harteloze familie voor de bus te gooien, is er toch nog spannende rls tv
Veel kans. Maar het is niet bekend. Maar aannamequote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het niet, haar jongere zusje trouwde en hoopte dat vader haar wilde weg geven maar vader had een ander feestje terwijl hij had gezegd dat hij ziek was......
Dit zegt toch al genoeg.....
Misschien waren de tranen er al eerder maar werden ze niet gezienquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:56 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, ja die verhalen ken ik, bij leven totaal geen interesse en na de dood komen de tranen, komt vaak voor bij behoorlijke nalatenschappen.
En we zullen er nooit meer achter komen........quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:03 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Veel kans. Maar het is niet bekend. Maar aanname
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
En we zullen er nooit meer achter komen........
Ik was gewoon benieuwd.quote:
Typisch Chris. Iedereen is fout behalve zij. Ze leert niks daar over zichzelf in Utopia. Is zo ontzettend op zichzelf gericht.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:04 schreef Zeyina het volgende:
Het ergste vind ik nog dat Chris beschuldigd word van niet van haar kinderen te houden.
Nou, dat heb ik nergens gelezen....alleen dat ze wat afstandelijk is.....quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:04 schreef Zeyina het volgende:
Het ergste vind ik nog dat Chris beschuldigd word van niet van haar kinderen te houden.
Nou het wordt heel vaak geschrevenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik nergens gelezen....alleen dat ze wat afstandelijk is.....
Dat zou ik zo niet zeggen , maar zorgzaan vind ik niet , je gaat niet bij je kids weg , ook al zijn ze groot , ik vind je blijft bij ze tot ze zelf uitvliegen .quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:04 schreef Zeyina het volgende:
Er is overlegd met hun en ze zijn geen kleuters meer.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat zou ik zo nier zeggen , maar zorgzaan vind ik niet , je gaat niet bij je kids weg , ook al zijn ze groot , ik vind je blijft bij ze tot ze zelf uitvliegen .
Gênant, en maar janken over de manier hoe ze op tv te zien isquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, de crazy Bitch was weer op dreef gisteravond .....![]()
[ afbeelding ]
Cris heeft eigenlijk altijd alleen ervoor gestaan......maar denk veel hulp van familie ging vaak reizen.....dus kinderen weten ook niet beter......quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat zou ik zo nier zeggen , maar zorgzaan vind ik niet , je gaat niet bij je kids weg , ook al zijn ze groot , ik vind je blijft bij ze tot ze zelf uitvliegen .
Toch schandalig dat dit besproken wordt hier. Die mensen kiezen er niet voor om hun vuile was buiten te hangen. Chris kiest ervoor om met haar viltkop op tv te komen en gooit en passant even die mensen voor de bus.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het niet, haar jongere zusje trouwde en hoopte dat vader haar wilde weg geven maar vader had een ander feestje terwijl hij had gezegd dat hij ziek was......
Dit zegt toch al genoeg.....
Wat een bullshit zegquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:09 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Toch schandalig dat dit besproken wordt hier. Die mensen kiezen er niet voor om hun vuile was buiten te hangen. Chris kiest ervoor om met haar viltkop op tv te komen en gooit en passant even die mensen voor de bus.
Niet alleen die mensen ook haar zelf.......en maar blijven zitten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:09 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Toch schandalig dat dit besproken wordt hier. Die mensen kiezen er niet voor om hun vuile was buiten te hangen. Chris kiest ervoor om met haar viltkop op tv te komen en gooit en passant even die mensen voor de bus.
Naar mijn idee vinden ze het geen probleem dat iedereen dit hoort .anders los je dit anders op .quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:09 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ik denk de tegenpartij om het zo even te zeggen......die kunnen het best wel als probleem ervaren.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:11 schreef PTLe het volgende:
[..]
Naar mijn idee vinden ze het geen probleem dat iedereen dit hoort .anders los je dit anders op .
Dat mokkel spoort niet, maar dat wisten we alquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:00 schreef PTLe het volgende:
Cris wil naar een medium , ja ga lekker zweven muts .
Het zit een beetje raar in elkaar daar die familie.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:00 schreef oma-Nijn het volgende:
De zus heeft deze week niet gewerkt.
Je kriijgt 2 dagen als je vader overlijdt volgens Chris.
Is dat ook als de man al weken dood is?
Ze snapt niks van haar nominatie, publieksstem en de post waarin wordt gezegd dat ze Dil meer los moet laten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, de crazy Bitch was weer op dreef gisteravond .....![]()
[ afbeelding ]
Natuurlijk mag dat pijn doen, maar ik blijf erbij dat ze zelf ook wat aktie had kunnen ondernemen richting haar vader. Misschien heeft ze dat wel gedaan, dat weet ik niet. Maar dan zou het rouwen om haar vader al eerder moeten zijn begonnen en niet pas bij een overlijden.quote:
Lijkt me voor die "tegenpartij" niet prettig zachtjes gezegd. Hoop voor ze dat ze het programma niet volgen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk de tegenpartij om het zo even te zeggen......die kunnen het best wel als probleem ervaren.
Chris heeft het dus van geen vreemdequote:
en dat is hun recht...Niet het onze. Wij hebben geen idee wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik hoor anders Chris en familie oordelen..
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Godverr heyquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch. Ze proberen er achter te komen. Waarom het zo moestquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hoppa ook voor de bus gekwakt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:13 schreef Laysa het volgende:
De zonen van Christel zijn ook flink pissig op die 2e vrouw van hun opa
En ze denkt er ook niet over om naar huis te gaan, er te zijn voor haar kinderen of haar zus.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:06 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Typisch Chris. Iedereen is fout behalve zij. Ze leert niks daar over zichzelf in Utopia. Is zo ontzettend op zichzelf gericht.
Mensen kunnen best wel een weekje ziek zijn van verdriet als iemand van heel dichtbij doodgaat.....en veel bedrijven hebben daar begrip voor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ook helemaal niet asociaal om je werkgever te laten betalen.
Dit.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
en dat is hun recht...Niet het onze. Wij hebben geen idee wat er gebeurd is.
Hun verleden en hun woede en wij hebben nul recht op oordeel daarop
Er is alleen gezegd dat ze afstandelijk is, en dat is ze ook dat zie je aan allesquote:
Dat is geen misschien. Dat heeft ze lang gedaan en op gegeven moment was het genoeg. En haar zus is (ondanks zichzelf) het langer blijven proberen en op gegeven moment ook opgegevenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:14 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat pijn doen, maar ik blijf erbij dat ze zelf ook wat aktie had kunnen ondernemen richting haar vader. Misschien heeft ze dat wel gedaan, dat weet ik niet. Maar dan zou het rouwen om haar vader al eerder moeten zijn begonnen en niet pas bij een overlijden.
Ze brengen het naar studio utopia, dan staat gelijk aan delen van het probleemquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja. Echt he.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Godverr hey![]()
Ongelofelijk weer dit
Heel veel wat we posten over de bewoners is een aanname.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:08 schreef Lavenderr het volgende:
Het is één en al aanname. We kennen die familie niet. We weten niet wat er allemaal speelt of gespeeld heeft en iedereen rouwt anders.
Dit dusquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch. Ze proberen er achter te komen. Waarom het zo moest
Dat hoort bij de verwerking. Dus natuurlijk hebben ze enorm veel vragen van waarom.
Was het wel pa die zelf heeft beslist of niet? Er zijn er een paar die dus denken van niet.
Ja het is lullig dat het op de streams is, maar wel nodig voor de verwerking
Dat klopt en het is nog gissen ook..quote:
Waarom denk je dat dat bezoek er nu is?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze denkt er ook niet over om naar huis te gaan, er te zijn voor haar kinderen of haar zus.
Het zegt in mijn ogen genoeg over haar.
En wij hoeven ook hun oordeel niet te weten over die "anderen" die niet deelnemen aan dit programma.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |