Welja we betalen nog niet genoeg premie. En verdriet om iemand waar je jaren geen contact mee heb gehadquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mensen kunnen best wel een weekje ziek zijn van verdriet als iemand van heel dichtbij doodgaat.....en veel bedrijven hebben daar begrip voor.
Eensquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:18 schreef DKUp het volgende:
Ik begrijp best wel dat ze pissig zijn op die andere familie. Het is gewoon een kutstreek.
Bij John was dat toch ook zo.....niks over zijn kinderen alleen over die van zijn nieuwe vrouw.....quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik had de beste vader voor mijn kinderen wenselijk, deed alles met ze, in bed in bad verhaaltjes voetbal school vriendjes niets was te gek, maar oo de dag dat hij verliefd werd op een andere vrouw met kinderen, zijn de zijne op plaats 10 terecht gekomen. Een nieuwe liefde is van grote invloed
Jaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:19 schreef QuarterBack het volgende:
Het begint inmiddels een beetje op een wraakactie te lijken, na 15 dagen de "onrechtvaardige boel" even op de media gooien
Ik heb het over het algemeen niet over hun........quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:18 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Welja we betalen nog niet genoeg premie. En verdriet om iemand waar je jaren geen contact mee heb gehad
En net wordt gezegd dat Benjamin de moed had om naar opa toe te gaan, dus is er wel contact mogelijk geweest?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat is geen misschien. Dat heeft ze lang gedaan en op gegeven moment was het genoeg. En haar zus is (ondanks zichzelf) het langer blijven proberen en op gegeven moment ook opgegeven
Aan de andere kant, blijkbaar mocht Chris niet naar buiten. Vind het niet meer dan logisch dat ze nu uitspreken wat ze willen uitspreken. Dat hadden ze buiten de poorten ook gedaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:19 schreef QuarterBack het volgende:
Het begint inmiddels een beetje op een wraakactie te lijken, na 15 dagen de "onrechtvaardige boel" even op de media gooien
Precies dit bedoel ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:18 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat klopt en het is nog gissen ook..
Als zoiets naars speelt na een overlijden, dan ga je dat toch niet te uit en te na op televisie gooien?
Dat schreef ik afgelopen week al, na de brief..Ik kreeg er kippenvel van..
Best hoor. Blijf er maar aan hangen. Als je nu luistert hoor je hoe het wel zitquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:20 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En net wordt gezegd dat Benjamin de moed had om naar opa toe te gaan, dus is er wel contact mogelijk geweest?
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:21 schreef yaello het volgende:
[..]
Aan de andere kant, blijkbaar mocht Chris niet naar buiten. Vind het niet meer dan logisch dat ze nu uitspreken wat ze willen uitspreken. Dat hadden ze buiten de poorten ook gedaan.
Ja klopt, vond dat ook naar om te horen altijdquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bij John was dat toch ook zo.....niks over zijn kinderen alleen over die van zijn nieuwe vrouw.....
Dus dit, ga lekker naar huis en rouw en wees boos zoveel als je wilt, maar op tv dit doen vind ik laagquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:18 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat klopt en het is nog gissen ook..
Als zoiets naars speelt na een overlijden, dan ga je dat toch niet te uit en te na op televisie gooien?
Dat schreef ik afgelopen week al, na de brief..Ik kreeg er kippenvel van..
Viel mij ook al op, Dotteke had er nog een gifje van gemaaktquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:21 schreef yvondenise het volgende:
Leuk dat afgeknipte stuk haar van die zus.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:21 schreef yaello het volgende:
[..]
Aan de andere kant, blijkbaar mocht Chris niet naar buiten. Vind het niet meer dan logisch dat ze nu uitspreken wat ze willen uitspreken. Dat hadden ze buiten de poorten ook gedaan.
Cris had dan nog even 2dagen moeten wachten, wordt ze er niet uitgestemd had ze evengoed eruit kunnen gaan.......quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:21 schreef yaello het volgende:
[..]
Zolang ze op de stream dingen vertellen mogen wij daar onze mening over geven.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
en dat is hun recht...Niet het onze. Wij hebben geen idee wat er gebeurd is.
Hun verleden en hun woede en wij hebben nul recht op oordeel daarop
denk eerder dat er een haarspeld in heeft gezeten ?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, Dotteke had er nog een gifje van gemaakt
Ik dacht hetzelfde.....quote:
Maar dit ligt toch iets gevoeligequote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel veel wat we posten over de bewoners is een aanname.
Buiten het zicht van een camera.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:21 schreef yaello het volgende:
[..]
jupquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang ze op de stream dingen vertellen mogen wij daar onze mening over geven.
Dan hadden ze het niet over de streams moeten doen
Dat is niet hun keuze. De regie zet de camera erop.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:23 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Buiten het zicht van een camera.
Vind ik ook......daar is dit programma voor en juist die verschillende meningen zet je aan het denken.......quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang ze op de stream dingen vertellen mogen wij daar onze mening over geven.
Dan hadden ze het niet over de streams moeten doen
Geen idee, misschien zat er wel iets in haar haar, en moest ze het afknippen ofzquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
denk eerder dat er een haarspeld in heeft gezeten ?
Talpa denkt kijkcijfers en weer artikel telegraaf.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:23 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Buiten het zicht van een camera.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee, misschien zat er wel iets in haar haar, en moest ze het afknippen ofz
Ik hoor voornamelijk boosheid en verbolgenheid. Ik heb het gewoon anders aangepakt dan Christel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:21 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Best hoor. Blijf er maar aan hangen. Als je nu luistert hoor je hoe het wel zit
Daar hebben ze voor getekend.....dus lekker naar huis en kunnen het zolang ze willen het verwerken......quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:24 schreef yaello het volgende:
[..]
Dat is niet hun keuze. De regie zet de camera erop.
Ook dat en zij kunnen ook weten dat het op de streams te volgen is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:24 schreef yaello het volgende:
[..]
Dat is niet hun keuze. De regie zet de camera erop.
Yep.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:25 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Talpa denkt kijkcijfers en weer artikel telegraaf.
Volgens mij was het al bij shownieuws......geen beelden maar wel de aankondiging.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:25 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Talpa denkt kijkcijfers en weer artikel telegraaf.
Vandaag nog aubquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar hebben ze voor getekend.....dus lekker naar huis en kunnen het zolang ze willen het verwerken......
Dus dan mogen ze niet bespreken wat ze willen bespreken? Ik snap het niet haha. Als je aan het rouwen bent moet je alles kunnen uitspreken.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:26 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ook dat en zij kunnen ook weten dat het op de streams te volgen is.
Ze kan ook naar huis gaan he, zo iets verwerk en bespreek je niet in drie uurtjesquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:21 schreef yaello het volgende:
[..]
En dat is dus de weg afsluiten voor een gesprek...Men wil toch weten hoe het allemaal gegaan is met papa/opa? Of is dat verdriet allemaal theater??quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:25 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik hoor voornamelijk boosheid en verbolgenheid. Ik heb het gewoon anders aangepakt dan Christel.
Het feit dat dit nu allemaal over streams gaat vind ik trouwens ook ongepast. De 'koude kant' zal nu helemaal geen contact meer willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |