Nu eigenlijk de OP nog leeg.quote:
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga vanavond naar een all you can eat buffet.
Behoorlijk. Gisteren gewicht verhoogd en reps aangepast. Mijn buik trekt ook in lijkt het, ik kan de riem steeds strakker doenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je thuis gym werpt zijn vruchten af ja?
Welke keuken?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:40 schreef Lokasenna het volgende:
Meestal zijn dat van die "wereld" restaurants toch? Waar dan alsnog het meeste wok/chinees/sushi is....quote:
En minifrikandellenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Meestal zijn dat van die "wereld" restaurants toch? Waar dan alsnog het meeste wok/chinees/sushi is....
All you can eat ribsquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Meestal zijn dat van die "wereld" restaurants toch? Waar dan alsnog het meeste wok/chinees/sushi is....
Wat goedquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Behoorlijk. Gisteren gewicht verhoogd en reps aangepast. Mijn buik trekt ook in lijkt het, ik kan de riem steeds strakker doen
Moet ook wel voor de gezondheidquote:
Tell me about itquote:
Mwah, ik moet wel. En nu heb ik de kans om mijn conditie ook wat verder op te bouwen naast spiermassa. Wat ook wel mijn doel is. Ik heb wat overgewicht maar het is niet enorm.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tell me about itAl vind ik sporten wel leuk in het algemeen. Maar afvallen blijkt toch minder makkelijker te gaan dan vroegah
Heel veel sterktequote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
het is weer eens zo ver.
Bijna weekend.
Voorkomen is beter dan genezenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mwah, ik moet wel. En nu heb ik de kans om mijn conditie ook wat verder op te bouwen naast spiermassa. Wat ook wel mijn doel is. Ik heb wat overgewicht maar het is niet enorm.
Geniet ervanquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen
Ik ben er weg van, fijn weekend allemaal alvast
Sterkte.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:40 schreef Lokasenna het volgende:
Niet de XL nemen, straks zit je alleen knoflook te boeren bij het zoenenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:54 schreef Samzz het volgende:
Ik ga morgen entrecote eten. Verheug me nu al.
Bij Mama Essi?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:56 schreef Myraela het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst Ethiopisch eten.
Lekker!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:56 schreef Myraela het volgende:
Gewoon de 450 gram. Lekker.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet de XL nemen, straks zit je alleen knoflook te boeren bij het zoenen
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
het is weer eens zo ver.
Bijna weekend.
Goed voor de lijn huehuequote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:56 schreef Myraela het volgende:
Friet of chinees.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is vast te ver buiten fax z'n comfortzone.
Zit er niet een in Zeeland denk ik.quote:
Och, heb wel eens wat pittige dingen voor de fax gemaakt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is vast te ver buiten fax z'n comfortzone.
Was lekker jaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit er niet een in Zeeland denk ik.
[..]
Och, heb wel eens wat pittige dingen voor de fax gemaakt.
Ook leuk, inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zin in.![]()
En ik heb zin om met m'n handen te eten, dat vind ik ook altijd een pre.
Kans is groot van niet idd.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit er niet een in Zeeland denk ik.
[..]
Och, heb wel eens wat pittige dingen voor de fax gemaakt.
is best lekkerquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Babi pangang met friet lijkt me ook interessant.
Hoezo moet hij betalenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij moet toch dokken dus zou het er van nemen
nu de meeste snackbars gerund worden door chinezen, kun je dat gewoon kopen..quote:
Meteen eerste date toch. Bam.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:46 schreef Lospedrosa het volgende:
@:samzz Jij hebt een lekker vooruitzicht morgen.
Ga je het doen?
Frietje Pangang.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu de meeste snackbars gerund worden door chinezen, kun je dat gewoon kopen..
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:54 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dus die pruim gaat morgenmiddag door de wasstraat.
Hou op met me, serieusquote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:07 schreef rival het volgende:
Er zijn hier nu bureaufietsen
Dus dan zit er een collega ergens in de buurt waar je de hele tijd zo'n trap / fietsgeluid hoort.
Oh dat lijkt me wel een goede manier om een dag achter je bureau vol te houden eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:07 schreef rival het volgende:
Dus dan zit er een collega ergens in de buurt waar je de hele tijd zo'n trap / fietsgeluid hoort.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:07 schreef rival het volgende:
Zelf de stroom opwekken voor je laptop.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:11 schreef Faxie het volgende:
Voordat je het weet krijg je een voedingspijp en bureaustoelen met een gat in de zetel....
Voordat je het weet heb jij een opblaaspop gekochtquote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:11 schreef Faxie het volgende:
Voordat je het weet krijg je een voedingspijp en bureaustoelen met een gat in de zetel....
Is die collega een fatty?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:07 schreef rival het volgende:
Vinden wij thuis heel normaal.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:12 schreef ElDinosaur het volgende:
Zin om in foetushouding onder mn bureau te liggen
Die kans is groter dan dat jij eens een leuk persoon gaat worden jaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Voordat je het weet heb jij een opblaaspop gekocht
Ergens de komende 50 jaar raakt hij into mechtronics en bouwt hij zijn eigen sekstransformer.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Voordat je het weet heb jij een opblaaspop gekocht
Bij mijn ex werkgever hadden van die dingen ingevoerd die je op de grond kunt zetten en dan vanaf je bureaustoel kunt gebruiken. Hadden ze er alleen niet bij nagedacht dat je dan met je knieen tegen de onderkant van je bureau beuktquote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:07 schreef rival het volgende:
Oh, ik wil dat ookquote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:07 schreef rival het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet wel bij jouw thuis dan anders schijten de mannen in de keuken terwijl jij weg bent
Godsammequote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij mijn ex werkgever hadden van die dingen ingevoerd die je op de grond kunt zetten en dan vanaf je bureaustoel kunt gebruiken. Hadden ze er alleen niet bij nagedacht dat je dan met je knieen tegen de onderkant van je bureau beukt
En zij zich maar afvragen waarom niemand die dingen gebruikte.
Zou wel voor velen een uitkomst zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ergens de komende 50 jaar raakt hij into mechtronics en bouwt hij zijn eigen sekstransformer.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
Krijg je op je functioneringsgesprek te horen dat je volgend jaar echt wat extra kilometers moet gaan maken.
Wehe dan komt je date en jij zo van 'sorry ik ben ongesteld'.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:44 schreef Samzz het volgende:
Eens zien of ik vandaag wat eerder naar huis kan. Zou mooi zijn.
Hele huis ligt onder t bloed van Mier zijn pootje. t Is gelukkig vrij snel opgehouden.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wehe dan komt je date en jij zo van 'sorry ik ben ongesteld'.
Of zo van 'sorry ik heb zojuist voor het eerst geoefend maar gaat wel lukken hoor'.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wehe dan komt je date en jij zo van 'sorry ik ben ongesteld'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |