Woefquote:Op maandag 6 december 2021 08:24 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
2 dagen hebben we het over. Niks ongeduld.
Waarom moet een post weg die verwijst naar huisarts of apotheker?quote:Op woensdag 29 december 2021 15:20 schreef Peejtur het volgende:
Sorry, meerdere posts verwijderd. Hoort in ander topic.
Prima. Dankjewel.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:41 schreef Peejtur het volgende:
Heb even naar achter gezet. Denk dat ik iets te rigoureus ben geweest.
Fijn voor je dat je dankgevoelens voelt en weet te uiten naar die user. Maar je bent totaal niet transparant in wat er mis is met dat topic en wanneer die weer open kan. Ik hoop voor je dat dit een leermoment is.quote:
Dan moeten ze wel eerst op Fok komen. En dan zien ze die TR ook.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:08 schreef Peejtur het volgende:
Zou ik toch even in de FB van CHI doen. Als het goed is, zien ze dat dan wel
Als het goed is nu wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kwam dit topic tegen en ik zie dat de laatste post uit 2017 is maar ik kan hem niet (meer) kicken?
LIF / Hidradenitis, ervaringen...
donequote:Op maandag 13 juni 2022 21:58 schreef arvensis het volgende:
LIF / [Centraal] Borstverkleining deel 4
Kan dit topic gekickt worden?
Ik heb twee recente topics gevonden en omhoog gekickt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was er niet ergens een topic over baarden?
Ik kan het niet meer vinden.
LIF / Zuunig zijn, it's a way of life! #4 Waar we 'gewoon' zelfscannenquote:Op woensdag 7 september 2022 20:13 schreef -Sigaartje het volgende:
Waarom is Ons ben zuunig dichtgegooid? Het wordt nu actueel met de komende enorme prijsstijgingen.
Ohw, dank je!quote:Op woensdag 7 september 2022 20:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
LIF / Zuunig zijn, it's a way of life! #4 Waar we 'gewoon' zelfscannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |