Jaaaaa.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
ZIN ANNNNN
MORGEN REPETITIESSSS
BLOEDDRUK HOLADIEJEE
Nee geen koorts, wel voel ik me misselijk. Het is ook aan één kant van mijn ribben.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:18 schreef ato het volgende:
[..]
Heb je koorts? Ik zou voor de zekerheid, als het aanhoudt naar de huisarts gaan.
Nee he, wij zijn het mooiste stukje Fokquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn ook best tof al zeg ik het zelf. En geen gezeik en ruzie en gedoe.
Gezondheid!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee geen koorts, wel voel ik me misselijk. Het is ook aan één kant van mijn ribben.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:14 schreef Greys het volgende:
De wappervlaggetjes voor de ESF-meet zijn binnen! (En ik ben er speciaal voor jullie even in gaan liggen om ze in te zegenen met wat Doezepwa-force.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij kan ik beter gaan roken
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Precies dit inderdaadquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn ook best tof al zeg ik het zelf. En geen gezeik en ruzie en gedoe.
Zelfs nadat je de live versie hebt gezien?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn oma is vandaag 81 gewordenJij ziet er niet uit als 81. Eerder als een groen blaadje van 30.
Thanks. Ik hoop echt dat het morgen beter isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Giraffen moeten zich ook voortplantenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs nadat je de live versie hebt gezien?![]()
[ afbeelding ]
Zo hoor ik het graagquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie het werkt nu al.
Pais en vree en alles!
Jullie zijn ook zo liefquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iedereen blijft hier plakken, echt zo mooi
quote:
Ik zou het in de smiezen houden, hoeft niets te zijn hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee geen koorts, wel voel ik me misselijk. Het is ook aan één kant van mijn ribben.
Wij vinden jou ook liefquote:
Sterkte met alle freak nummers luisteren straksquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
Okok, ik houd al op. Ik heb vandaag op blauw briefpapier iemand mee gevraagd naar een gala wat ik op de dag na de halve finale meet heb.
Cute!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
Okok, ik houd al op. Ik heb vandaag op blauw briefpapier iemand mee gevraagd naar een gala wat ik op de dag na de halve finale meet heb.
Ahw.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
Leuk!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |