Damn. Ja, dan snap ik dat vandaag klaar is voor je.quote:
Ja maar ik ben te lui om mn laptop te pakkenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
http://stream-cr7.net/arsenal-live-stream.html
Ja gewoon hier
Bij welk familielid niet?quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Damn. Ja, dan snap ik dat vandaag klaar is voor je.
make me happyquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Damn. Ja, dan snap ik dat vandaag klaar is voor je.
Jonge, doe niet :squote:
Geeft niet, ik verwacht ook niet dat je gaat kijkenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar ik ben te lui om mn laptop te pakken
Ik heb tot nu toe gelukkig alleen ouderen mee hoeven makenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Oudere mensen
Jongeren, baby's, mensen voor hun 50ste is 100000 x erger.
Ik kijk wel gewoon naar Frankfurt die sterker is dan Chelseaquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geeft niet, ik verwacht ook niet dat je gaat kijken
Denk dat je gewoon maar in bed moet gaan en de wereld kapot moet wensenquote:
Doe mijquote:
Mijn oma kon ik handelen. Bij een tiener is het al extra zwaar. Maar dit was te zwaar.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe gelukkig alleen ouderen mee hoeven maken
Moet even rustig worden, net thuis. Wees maar lief voor een xtje.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat je gewoon maar in bed moet gaan en de wereld kapot moet wensen
1-1quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kijk wel gewoon naar Frankfurt die sterker is dan Chelsea
Ja same, is allemaal ook al zo lang geleden. Laatste begrafenis was afgelopen jaar van de moeder van mijn stiefvader, maar die was ruim in de 90 en mooi leven gehad dus dat was wel oké zeg maar.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:21 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Mijn oma kon ik handelen. Bij een tiener is het al extra zwaar. Maar dit was te zwaar.
En allochtoonse shizzle is extra zwaar. Die verwachten ook eten.
Maar ik kom nooit buiten klb scquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
GA NAAR EEN FUCKING VOETBAL TOPIC HOOR
Wat doen jullie eigenlijk als iemand begraven is?quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja same, is allemaal ook al zo lang geleden. Laatste begrafenis was afgelopen jaar van de moeder van mijn stiefvader, maar die was ruim in de 90 en mooi leven gehad dus dat was wel oké zeg maar.
Hoop het nooit te hoeven meemaken een (te) jong persoon.
En ja allochtoonse geen ervaring mee, alleen de standaard Nederlandse begrafenissen. Kan me daar niet echt iets bij voorstellen
Ja, de dag beetje laten bezinken. Heb je al thee gezetquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Moet even rustig worden, net thuis. Wees maar lief voor een xtje.
Alsof dat je ooit heeft weerhoudenquote:
Dansen op z'n graf meestal.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wat doen jullie eigenlijk als iemand begraven is?
Nee, heb maar watertje gepakt, ben lui. Maar thee is eigenlijk wel een goed idee ja. thanksquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, de dag beetje laten bezinken. Heb je al thee gezet
graf was serieus waar 30 bij 60 cm lang. Geen plek om te dansen in dit geval.Maar bedoel drinken jullie iets, eten jullie iets met zijn allen?quote:
Gaan daarna altijd naar de wokquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
graf was serieus waar 30 bij 60 cm lang. Geen plek om te dansen in dit geval.Maar bedoel drinken jullie iets, eten jullie iets met zijn allen?
Ceremonie waar mensen kunnen spreken en daarna koffie en koek zeg maar in zo’n zaal en iedereen lachen met elkaar, daarna de naasten met kist of urn (volgens mij is dat altijd pas later?) naar het grafquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wat doen jullie eigenlijk als iemand begraven is?
Niets weerhoudt mij ervanquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof dat je ooit heeft weerhouden
Binnendoor met de kist?quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ceremonie waar mensen kunnen spreken en daarna koffie en koek zeg maar in zo’n zaal en iedereen lachen met elkaar, daarna de naasten met kist of urn (volgens mij is dat altijd pas later?) naar het graf
Heel kort door de bocht maar zoiets
Jullie?
Netjesquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begin wel erectie te ontwikkelen nu
Oh je bent serieusquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
graf was serieus waar 30 bij 60 cm lang. Geen plek om te dansen in dit geval.Maar bedoel drinken jullie iets, eten jullie iets met zijn allen?
Ik ook niet, vind het maar een droevige gebeurtenisquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben geen ervaren begrafenisganger hoor
Is het ookquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind het maar een droevige gebeurtenis
Nou danquote:
Oh ja belegde bolletjes, was vorige keer ook jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:32 schreef Chloroform het volgende:
Koffie en cake is wel beetje de standaard ja. Of van die belegde bolletjes.Heb 1 keer gehad dat er daarna echt dikke borrel met drank en alles was. Zo zou hij het ook gewild hebben. Dat was de mooiste manier die ik heb bijgewoond
En bij Iraanse mensen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:32 schreef Chloroform het volgende:
Koffie en cake is wel beetje de standaard ja. Of van die belegde bolletjes.Heb 1 keer gehad dat er daarna echt dikke borrel met drank en alles was. Zo zou hij het ook gewild hebben. Dat was de mooiste manier die ik heb bijgewoond
Kutzooi. Sterktequote:Op donderdag 2 mei 2019 21:19 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Oudere mensen
Jongeren, baby's, mensen voor hun 50ste is 100000 x erger.
Geen idee, heb geen Iraanse begrafenissen meegemaaktquote:
Oke, mag ik op de jouwe komen :squote:Op donderdag 2 mei 2019 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, heb geen Iraanse begrafenissen meegemaakt
Over vier jaar en twee wekenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer gaat het daadwerkelijk gebeuren
Ik hoop voorlopig nog niet dood te gaan hoor :squote:
Nou en, kijk toch alleen maar naar zn assquote:
Walgelijkquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou en, kijk toch alleen maar naar zn ass
WIL JE DIE NEMENquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou en, kijk toch alleen maar naar zn ass
Jellyquote:
Misschien kankerquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:39 schreef Cronometer het volgende:
Moet echt weer stoppen met roken man. Last van mijn borst.
Kloptquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja hier kan je toch niet warm van worden
JA JIJ?quote:
Dat staat ook niet ter discussiequote:
Jij houdt wel van anaal hequote:Op donderdag 2 mei 2019 21:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zijn kont niet. Hij mag de mijne wel nemen.
Hehequote:Op donderdag 2 mei 2019 21:41 schreef Cronometer het volgende:
CHLO STOP
Ben te sad hiervoor, begin over je leerlingen ofzo
We gingen voor de vakantie naar de Efteling en toen gingen een paar leerlingen met mij mee in die suffe bootjes omdat ze graag met me ergens in wilden gaanquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:41 schreef Cronometer het volgende:
CHLO STOP
Ben te sad hiervoor, begin over je leerlingen ofzo
We moeten gewoon lief zijn voor haarquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja normaal straf je dit af maar nu is ze echt verdrietig
wwwwow,ben je zo een lieve lerares?quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We gingen voor de vakantie naar de Efteling en toen gingen een paar leerlingen met mij mee in die suffe bootjes omdat ze graag met me ergens in wilden gaan
Ik kijk daar doorheenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar dat is ze zelf vaak ook niet, dus dan wordt het gewoon lastig.
Je kunt het je haast niet voorstellen ehquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
wwwwow,ben je zo een lieve lerares?
Hou je mond gek, als mensen dit soort dingen komen melden ben ik lief. Ben geen heks.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar dat is ze zelf vaak ook niet, dus dan wordt het gewoon lastig.
Dankjequote:Op donderdag 2 mei 2019 21:45 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heel goed, daar moet je ook wel iq voor bezitten. Dat heb je.
Eigenlijk wel, want IRL ben ik ook geen kut snol. Alleen hier.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kunt het je haast niet voorstellen eh
Sorryquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:45 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hou je mond gek, als mensen dit soort dingen komen melden ben ik lief. Ben geen heks.
Ik kan het niet zo goed vinden met blauwquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarom kan je ook zo goed met iedereen, geloof zelfs dat Haags een vriend is van je.
Zijn ook vaak geen leuke usersquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan het niet zo goed vinden met blauw
Daarna op het terras gezetenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want IRL ben ik ook geen kut snol. Alleen hier.
Wat heb je allemaal gedaan toen je je dagje Efteling had?
Ik kom baklava brengenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:50 schreef Cronometer het volgende:
Ik eet nu een koekje, drink een kopje thee. En bedenk mij, dat arme schatje ligt nu onder de grond alleen. En dat zet wel alles in zijn perspectief, want we eindigen allemaal zo, dus waar maak ik mij druk. Dit kan of goed eindigen of ik eindig volgende week in een gesticht.
Komt iemand mij dan opzoeken?.
Pff wat een contrast met dildo's mishandelen op de tuintafel ;squote:Op donderdag 2 mei 2019 21:50 schreef Cronometer het volgende:
Ik eet nu een koekje, drink een kopje thee. En bedenk mij, dat arme schatje ligt nu onder de grond alleen. En dat zet wel alles in zijn perspectief, want we eindigen allemaal zo, dus waar maak ik mij druk. Dit kan of goed eindigen of ik eindig volgende week in een gesticht.
Komt iemand mij dan opzoeken?.
graag, heb vandaag baklava gegeten. Was zo heerlijk. Eerst met zijn allen gehuild en toen gaan eten.quote:
He shit kan mij hier niet laten begraven, want als iemand mijn rechten niet betaalt beland ik op een pleintje ergens.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 22:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
He shit kan mij hier niet laten begraven, want als iemand mijn rechten niet betaalt beland ik op een pleintje ergens.
Moet jij wetenquote:Op donderdag 2 mei 2019 22:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
He shit kan mij hier niet laten begraven, want als iemand mijn rechten niet betaalt beland ik op een pleintje ergens.
Wat mij betreft, mag je van de trap vallen en verlamd raken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 22:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je al dood val je ook nog HAHAHAHA
Ik ben niet BANg voor jou ahahahaquote:Op donderdag 2 mei 2019 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat mij betreft, mag je van de trap vallen en verlamd raken.
Kanker op johquote:Op donderdag 2 mei 2019 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komt zeker omdat ik van het weekend op je BANk zit.
Hier klopt iets nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 22:28 schreef TARDIS. het volgende:
Wow als je naar VBL gaat en je wordt doodgewenst en je krijgt daar een ban voor en dan vertel je hier dat er een ban is gevallen krijg je gewoon een ban.
Oh dat is kut, gecondoleerd, had ik niet gelezen. Ik reageerde op TARDIS.quote:
ik ging je serieus IRL opzoekenquote:Op donderdag 2 mei 2019 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat is kut, gecondoleerd, had ik niet gelezen. Ik reageerde op TARDIS.
Ja zou zeggen dat het voldoende moet zijnquote:Op donderdag 2 mei 2019 22:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
klasse, kan nog een leuke return worden
heb geen ps4quote:Op donderdag 2 mei 2019 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dan ga ik altijd bears cant drift spelen
10/10 gamequote:Op donderdag 2 mei 2019 23:07 schreef Cronometer het volgende:
https://www.playstation.com/en-us/games/bears-cant-drift-ps4/
Ow zo. Ja heb een leven.quote:Op donderdag 2 mei 2019 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe kun je nou geen ps4 hebben
lekker driftenquote:Op donderdag 2 mei 2019 23:10 schreef Cronometer het volgende:
Maar misschien wel leuk voor als ik het even niet meer weet.
M'n hart.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:27 schreef Cronometer het volgende:
[..]
graf was serieus waar 30 bij 60 cm lang.
Hoe gaat het met je behaarde kinderen, hopelijk zijn ze niet ten prooi gevallen aan Myrrmanquote:
Denk dat jij gillend gek gaat worden na een tijdje.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:37 schreef Myrr het volgende:
Chillen in bed leef.
Misschien wil ik toch wel huisvrouw worden.
Undercover in Nederland?quote:
Is dat er nog op?quote:
Ja dat wel maar de afgelopen twee weken bevallen me wel. Geen contacturen op school dus ook niet verplicht te gaan. Kind pit ook wel tot half 9 en dan nog half uurtje chillen in bed of inclusief ontbijt een uurtje.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk dat jij gillend gek gaat worden na een tijdje.
Ja lekker hè!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat wel maar de afgelopen twee weken bevallen me wel. Geen contacturen op school dus ook niet verplicht te gaan. Kind pit ook wel tot half 9 en dan nog half uurtje chillen in bed of inclusief ontbijt een uurtje.
Vakantieleef beste leef.
Netflixquote:
Kijk maar in de spiegel zie je hetzelfde.quote:
Hilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarischquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:27 schreef Chia het volgende:
https://speld.nl/2019/05/(...)n-mazraoui-fit-zijn/
Huhjj de knvb kan dat toch helemaal niet bepalenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:27 schreef Chia het volgende:
https://speld.nl/2019/05/(...)n-mazraoui-fit-zijn/
Pannenkoek?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:18 schreef Rozevla het volgende:
JONGENS IK HEB NIEUWE LIEVELINGSETEN ERBIJ. !!!!!!!!
NEE!!!!!quote:
wtf?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]
NEE!!!!!
Zeebonk, laagje sambal en moeilijk veel smeerkaas mosterd
Ik snap ook niet waarom hij het over me heeft.quote:
Sinds wanneer ben jij mosterd dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij het over me heeft.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt altijd na de maaltijd natuurlijk![]()
hahaha
Insgelijks, kompaan.quote:
Volgens @Flamarande omdat VK terug is maar ik zie die oeter niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom is dit deel nog steeds open manman
Sinds na de maaltijd. HAHAHAHAquote:
hahaatjesquote:
Too slow.quote:
quote:
Ja echt lekker bezig man.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt altijd na de maaltijd natuurlijk![]()
hahaha
Ga gewoon zelf, wees solidair met het beleid.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
Haha nou dan kan ik ook wel dag zeggen met mijn handje nu
Wat heb je opquote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:52 schreef Rozevla het volgende:
Het is toch bij wet geregeld dat als ik een filmcamera meeneem en iemand in zijn kop steek met een mes maar daarna schreeuw HET IS EEN PRANK DOE CHILL HET IS EEN PRANK!!!! De poltiie je niet mag oppakken ????
Genoeg antwoord voor mij.quote:
Niet voor het filmen maar wel voor het steken zelf.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:52 schreef Rozevla het volgende:
Het is toch bij wet geregeld dat als ik een filmcamera meeneem en iemand in zijn kop steek met een mes maar daarna schreeuw HET IS EEN PRANK DOE CHILL HET IS EEN PRANK!!!! De poltiie je niet mag oppakken ????
Ja is natuurlijk vet cool en grappig om een x aantal notes te hebben/krijgen vanwege infantiel gedragquote:
Ja zie je wel, dan is het waarschijnlijk omdat ik zwart ben ze ze pik op me hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet voor het filmen maar wel voor het steken zelf.
Gek je vindt het normaal altijd zo heerlijk om een pik op je te hebbenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja zie je wel, dan is het waarschijnlijk omdat ik zwart ben ze ze pik op me hebben.
Vieze racisten.
En ik?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja is natuurlijk vet cool en grappig om een x aantal notes te hebben/krijgen vanwege infantiel gedrag
Jaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja is natuurlijk vet cool en grappig om een x aantal notes te hebben/krijgen vanwege infantiel gedrag
Meh die tijd heb ik wel gehad toen in 2010 ofzo ergensquote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij zwart?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja zie je wel, dan is het waarschijnlijk omdat ik zwart ben ze ze pik op me hebben.
Vieze racisten.
Nee inquote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gek je vindt het normaal altijd zo heerlijk om een pik op je te hebben
Wat ik ervan gezien heb kloppen ze ook vaak de penis tegen de billenpartij los en komen ze er ook weleens op klaar door de laatste stoot tussen de bilnaad te doen zodat het over de onderrug vloeit in die kuil langs de ruggengraat.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee in
Niet op
Dombo
Jij snapt ook niks van homo’s neuken he
Erectie gekregen op het werk.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat ik ervan gezien heb kloppen ze ook vaak de penis tegen de billenpartij los en komen ze er ook weleens op klaar door de laatste stoot tussen de bilnaad te doen zodat het over de onderrug vloeit in die kuil langs de ruggengraat.
Ook de buitenkant van de wang bij het pijpen komt vaak aan bod.
Nee, jij kreeg altijd wel een ban op een mooie manierquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meh die tijd heb ik wel gehad toen in 2010 ofzo ergens
Ben niet zo vaak gebanned hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, jij kreeg altijd wel een ban op een mooie manier
Kom klaar in mijn endeldarm.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben niet zo vaak gebanned hoorik leef op het randje
Is goed.quote:
Hoeveel hardloop km's heb je er al opzitten deze week?quote:
Ik 10, ik heb alleen maandag gelopen. Misschien morgenochtend nog en dan ga ik op vakantie.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoeveel hardloop km's heb je er al opzitten deze week?
Ik 15, mijn knie buigt weer als vanouds.
Alles correct makenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:22 schreef Faux. het volgende:
hahaha ja![]()
gewoon alles correct maken en geen fouten maken
niet hatenquote:
ik durf hier normaal ook nooit te komenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oef dan ben je in de verkeerde buurt, bucko.
Oh lekker, klinkt alsof je het echt nodig hebt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik 10, ik heb alleen maandag gelopen. Misschien morgenochtend nog en dan ga ik op vakantie.
Na de vakantie ben ik hopelijk wat meer uitgerust en pak ik het weer 3 keer per week op.
Echt ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh lekker, klinkt alsof je het echt nodig hebt.
tr gezetquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben niet zo vaak gebanned hoorik leef op het randje
loop je me te fucken ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha ziedaar het stukje kwaliteit dat deze sc nodig heeft
door die slofjes twijfel ik tochquote:
Maakt niks uit het lichaam wil ook watquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hee sorry ben vreemdgegaan toen je weg was :/
Dat doet toch vet veel pijnquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb ik niet meer, doe nu alleen op blote voeten in het bos.
Nee, ik pak vooral bredere zandpaden, niet paadjes vol met dennenappels, al kan je daar ook wel overheen lopen als je wil omdat je licht loopt, maar echt snel kan je dan niet.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb ik niet meer, doe nu alleen op blote voeten in het bos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |