Ik kom baklava brengenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:50 schreef Cronometer het volgende:
Ik eet nu een koekje, drink een kopje thee. En bedenk mij, dat arme schatje ligt nu onder de grond alleen. En dat zet wel alles in zijn perspectief, want we eindigen allemaal zo, dus waar maak ik mij druk. Dit kan of goed eindigen of ik eindig volgende week in een gesticht.
Komt iemand mij dan opzoeken?.
Pff wat een contrast met dildo's mishandelen op de tuintafel ;squote:Op donderdag 2 mei 2019 21:50 schreef Cronometer het volgende:
Ik eet nu een koekje, drink een kopje thee. En bedenk mij, dat arme schatje ligt nu onder de grond alleen. En dat zet wel alles in zijn perspectief, want we eindigen allemaal zo, dus waar maak ik mij druk. Dit kan of goed eindigen of ik eindig volgende week in een gesticht.
Komt iemand mij dan opzoeken?.
graag, heb vandaag baklava gegeten. Was zo heerlijk. Eerst met zijn allen gehuild en toen gaan eten.quote:
He shit kan mij hier niet laten begraven, want als iemand mijn rechten niet betaalt beland ik op een pleintje ergens.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 22:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
He shit kan mij hier niet laten begraven, want als iemand mijn rechten niet betaalt beland ik op een pleintje ergens.
Moet jij wetenquote:Op donderdag 2 mei 2019 22:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
He shit kan mij hier niet laten begraven, want als iemand mijn rechten niet betaalt beland ik op een pleintje ergens.
Wat mij betreft, mag je van de trap vallen en verlamd raken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 22:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je al dood val je ook nog HAHAHAHA
Ik ben niet BANg voor jou ahahahaquote:Op donderdag 2 mei 2019 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat mij betreft, mag je van de trap vallen en verlamd raken.
Kanker op johquote:Op donderdag 2 mei 2019 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komt zeker omdat ik van het weekend op je BANk zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |