Geen idee, heb geen Iraanse begrafenissen meegemaaktquote:
Oke, mag ik op de jouwe komen :squote:Op donderdag 2 mei 2019 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, heb geen Iraanse begrafenissen meegemaakt
Over vier jaar en twee wekenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer gaat het daadwerkelijk gebeuren
Ik hoop voorlopig nog niet dood te gaan hoor :squote:
Nou en, kijk toch alleen maar naar zn assquote:
Walgelijkquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou en, kijk toch alleen maar naar zn ass
WIL JE DIE NEMENquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou en, kijk toch alleen maar naar zn ass
Jellyquote:
Misschien kankerquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:39 schreef Cronometer het volgende:
Moet echt weer stoppen met roken man. Last van mijn borst.
Kloptquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja hier kan je toch niet warm van worden
JA JIJ?quote:
Dat staat ook niet ter discussiequote:
Jij houdt wel van anaal hequote:Op donderdag 2 mei 2019 21:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zijn kont niet. Hij mag de mijne wel nemen.
Hehequote:Op donderdag 2 mei 2019 21:41 schreef Cronometer het volgende:
CHLO STOP
Ben te sad hiervoor, begin over je leerlingen ofzo
We gingen voor de vakantie naar de Efteling en toen gingen een paar leerlingen met mij mee in die suffe bootjes omdat ze graag met me ergens in wilden gaanquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:41 schreef Cronometer het volgende:
CHLO STOP
Ben te sad hiervoor, begin over je leerlingen ofzo
We moeten gewoon lief zijn voor haarquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja normaal straf je dit af maar nu is ze echt verdrietig
wwwwow,ben je zo een lieve lerares?quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We gingen voor de vakantie naar de Efteling en toen gingen een paar leerlingen met mij mee in die suffe bootjes omdat ze graag met me ergens in wilden gaan
Ik kijk daar doorheenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar dat is ze zelf vaak ook niet, dus dan wordt het gewoon lastig.
Je kunt het je haast niet voorstellen ehquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
wwwwow,ben je zo een lieve lerares?
Hou je mond gek, als mensen dit soort dingen komen melden ben ik lief. Ben geen heks.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar dat is ze zelf vaak ook niet, dus dan wordt het gewoon lastig.
Dankjequote:Op donderdag 2 mei 2019 21:45 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heel goed, daar moet je ook wel iq voor bezitten. Dat heb je.
Eigenlijk wel, want IRL ben ik ook geen kut snol. Alleen hier.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kunt het je haast niet voorstellen eh
Sorryquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:45 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hou je mond gek, als mensen dit soort dingen komen melden ben ik lief. Ben geen heks.
Ik kan het niet zo goed vinden met blauwquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daarom kan je ook zo goed met iedereen, geloof zelfs dat Haags een vriend is van je.
Zijn ook vaak geen leuke usersquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan het niet zo goed vinden met blauw
Daarna op het terras gezetenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, want IRL ben ik ook geen kut snol. Alleen hier.
Wat heb je allemaal gedaan toen je je dagje Efteling had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |