Alles correct makenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:22 schreef Faux. het volgende:
hahaha ja![]()
gewoon alles correct maken en geen fouten maken
niet hatenquote:
ik durf hier normaal ook nooit te komenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oef dan ben je in de verkeerde buurt, bucko.
Oh lekker, klinkt alsof je het echt nodig hebt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik 10, ik heb alleen maandag gelopen. Misschien morgenochtend nog en dan ga ik op vakantie.
Na de vakantie ben ik hopelijk wat meer uitgerust en pak ik het weer 3 keer per week op.
Echt ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh lekker, klinkt alsof je het echt nodig hebt.
tr gezetquote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben niet zo vaak gebanned hoorik leef op het randje
loop je me te fucken ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha ziedaar het stukje kwaliteit dat deze sc nodig heeft
door die slofjes twijfel ik tochquote:
Maakt niks uit het lichaam wil ook watquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hee sorry ben vreemdgegaan toen je weg was :/
Dat doet toch vet veel pijnquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb ik niet meer, doe nu alleen op blote voeten in het bos.
Nee, ik pak vooral bredere zandpaden, niet paadjes vol met dennenappels, al kan je daar ook wel overheen lopen als je wil omdat je licht loopt, maar echt snel kan je dan niet.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb ik niet meer, doe nu alleen op blote voeten in het bos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |