SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn ook flink wat beleggingen gedaan volgens mij.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat wel en de fiscale mogelijkheden uiteraard
Dilemma!!!quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:06 schreef Simmertje het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)ele-finale-ajax-door
Heb al een aantal collega's die dit dilemma hebben. De toppers
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we John Troost nog om alle energie de goede kant op te sturen.
Die mensen heb je ja, hoogtepunt van het jaar. Zou Halsema al wakker liggen 's nachts? Het idee dat die zaterdagavond Ajax de CL finale speelt en dan ook nog eens de Toppers. 1 GROOT GEKKENHUIS.quote:
wat zal die Froger balenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Die mensen heb je ja, hoogtepunt van het jaar. Zou Halsema al wakker liggen 's nachts? Het idee dat die zaterdagavond Ajax de CL finale speelt en dan ook nog eens de Toppers. 1 GROOT GEKKENHUIS.
Youpi verzette gewoon zijn show om Ajax te kijkenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:24 schreef Heeinz het volgende:
Als je ook maar een beetje Ajacied bent dan kan er toch nooit sprake zijn van een dilemma
Jij dacht ik laat maar even aan iedereen zien dat ik geen smaak heb? Anders kan ik deze post niet verklaren.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Even geniet0n. Niet kunnen zingen, maar wel 50.000 mensen kunnen laten bewegen. Wat een god![]()
![]()
Toch werelds 7500 euro pakken terwijl je geen noot kunt zingenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Jij dacht ik laat maar even aan iedereen zien dat ik geen smaak heb? Anders kan ik deze post niet verklaren.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toch werelds 7500 euro pakken terwijl je geen noot kunt zingen
Grootste katerseizoen ooit in dat gevalquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens maar dan worden we toch uitgelachen dus dan maakt zo'n TT ook niet meer uit
dat is het kutte als je tot einde om de prijzen meedoet, de kater is des te groter, zag je bij Liverpool gisteren ook, 2 jaar op rij er heel dichtbij, zowel CL als PLquote:
Ja, kut... Maar tegelijkertijd heb ik enorm genoten van dit seizoen! Dat was in de seizoenen dat we wél kampioen werden wel eens anders...quote:
Bayer Leverkusen vroeger... Ook qua toekomstquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het kutte als je tot einde om de prijzen meedoet, de kater is des te groter, zag je bij Liverpool gisteren ook, 2 jaar op rij er heel dichtbij, zowel CL als PL
quote:
Dit inderdaadquote:Leverkusen was bezig aan een geweldig seizoen (2001/2002). De treble lag zelfs in het verschiet, maar aan het eind van de rit stond Leverkusen met lege handen.
De Champions League-finale ging verloren tegen Real Madrid (1-2), Schalke 04 mocht na een doelpuntrijke finale de Duitse beker mee naar huis nemen (2-4) en als klap op de vuurpijl zag Leverkusen de laatste drie speelrondes in de Bundesliga zijn voorsprong van vijf punten op de latere kampioen Borussia Dortmund als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Snap daarom ook niet dat mensen de beker willen laten lopen, dan komt er al helemaal een gevoel bij de spelers van: "Wat als we nu alles verneuken?"quote:
Die hebben nooit een serieuze prijs gepakt toch?quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bayer Leverkusen vroeger... Ook qua toekomst
Dit kan toch niet meer misgaan?quote:
Kijk eens naar dat scenario hierboven. Je mag toch hopen dat ze in ieder geval 2 van de 3 pakkenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben nooit een serieuze prijs gepakt toch?
Daarom gewoon een sterke opstelling zondag.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kijk eens naar dat scenario hierboven. Je mag toch hopen dat ze in ieder geval 2 van de 3 pakken
Zeker!quote:
Antony 50 miljoen genotquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom gewoon een sterke opstelling zondag.
Gewoon de sterkste. Zelfs 3 of 4 wijzigingen zijn teveel met onze "bank"quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom gewoon een sterke opstelling zondag.
Je speelt tegen Willem 2 manquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon de sterkste. Zelfs 3 of 4 wijzigingen zijn teveel met onze "bank"
Mazraoui voor Veltman en Huntelaar in de spits kan wel, genoeg competitiepotjes ook zo gedaan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon de sterkste. Zelfs 3 of 4 wijzigingen zijn teveel met onze "bank"
Varela lekker opstellen. Magallan ook opstellen, Huntelaar en Gravenberch erbijquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mazraoui voor Veltman en Huntelaar in de spits kan wel, genoeg competitiepotjes ook zo gedaan.
Maar niet kiezen voor Magallan, Ekkelenkamp of Varela laten debuteren.
Blij dat jij de trainer niet bent.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Varela lekker opstellen. Magallan ook opstellen, Huntelaar en Gravenberch erbijHet is Willem 2 he. MONGOLOIDE club
OOIT met een ander elftal etcc. JR is een doemdenker genot.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We speelden ook ooit tegen PEC Zwolle in een bekerfinale.
Straks janken dat ze onze beste kapot schoppenquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blij dat jij de trainer niet bent.
Willem 2 stelt geen reet voor ouwe pikquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poepzor laat zich makkelijk meeslepen door alle euforie
Willem II heeft een prima elftal en dit is de wedstrijd waar ze al maanden naar uitkijken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
OOIT met een ander elftal etcc. JR is een doemdenker genot.
Ja en misschien valt er eentje wel van de trap de ochtend voor de wedstrijd, shit happens.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Straks janken dat ze onze beste kapot schoppen
@Lenny_Leonardquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Varela lekker opstellen. Magallan ook opstellen, Huntelaar en Gravenberch erbijHet is Willem 2 he. MONGOLOIDE club
Prima elftalquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willem II heeft een prima elftal en dit is de wedstrijd waar ze al maanden naar uitkijken.
[..]
Ja en misschien valt er eentje wel van de trap de ochtend voor de wedstrijd, shit happens.
Kom vechten danquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar is ook alles mee gezegd. Angst hebben voor een g-elftal uit Tilburgquote:
Eens met JR.quote:
Wanneer is de laatste keer dat Ajax de beker heeft gewonnen? Of überhaupt een prijs?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar is ook alles mee gezegd. Angst hebben voor een g-elftal uit TilburgJe hebt 33 landstitels hoor en je heet Ajax, geen NAC
![]()
Ik heb voor iedereen angst met Magallan achterin.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar is ook alles mee gezegd. Angst hebben voor een g-elftal uit TilburgJe hebt 33 landstitels hoor en je heet Ajax, geen NAC
![]()
Maakt dat wat uit als je al zoveel prijzen hebt? Al wint Ajax de komende 5 jaar geen titel, dan nog staan we ruim voor bijv PSV.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat Ajax de beker heeft gewonnen? Of überhaupt een prijs?
twitter:DeporFinanzas twitterde op donderdag 02-05-2019 om 13:38:39📲 TOP 25 football clubs in Europe ranked by #YouTube views during april 19. #SMFL14.@RealBetis 15.@zenit_spb 16.@BVB 17.@Inter 18.@WestHamUtd 19.@GalatasaraySK 20.@Wolves21.@hashtagutd 22.@FCShakhtar23.@PSV24.@acmilan25.@CelticFC https://t.co/CS7Zrftyxk reageer retweet
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit als je al zoveel prijzen hebt? Al wint Ajax de komende 5 jaar geen titel, dan nog staan we ruim voor bijv PSV.
We spelen met 11 niet met 1 tegen 11, alhoewel ik Magallan nog te weinig heb gezien.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb voor iedereen angst met Magallan achterin.
Wanneer heeft Willem 2 voor het laatst iets gewonnen op het hoogste niveau?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat Ajax de beker heeft gewonnen? Of überhaupt een prijs?
JA JA BLAH BLAHquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:13 schreef TheJanitor het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DeporFinanzas twitterde op donderdag 02-05-2019 om 13:38:39📲 TOP 25 football clubs in Europe ranked by #YouTube views during april 19. #SMFL14.@:RealBetis 15.@:zenit_spb 16.@:BVB 17.@:Inter 18.@:WestHamUtd 19.@:GalatasaraySK 20.@:Wolves21.@:hashtagutd 22.@:FCShakhtar23.@:PSV24.@:acmilan25.@:CelticFC https://t.co/CS7Zrftyxk reageer retweet
Niet zo relevant. Willem II is een bescheiden middenmotor. Maar dat je doet alsof je tegen een gehandicapte elftal speelt omdat Ajax na jaren droogte eindelijk weer eens goed draait is wel erg arrogant.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wanneer heeft Willem 2 voor het laatst iets gewonnen op het hoogste niveau?
W2 is voor Ajax begrippen een g-elftal ja. Juist omdat het een middenmotortje is, niks meer of minder.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet zo relevant. Willem II is een bescheiden middenmotor. Maar dat je doet alsof je tegen een gehandicapte elftal speelt omdat Ajax na jaren droogte eindelijk weer eens goed draait is wel erg arrogant.
Dat lijkt mij wel relevant, want daar spelen ze zondag tegen. Verder wel met je eens hoor, dat soort arrogantie past niet. Willem 2 heeft een prima seizoen, maar laten we eerlijk wezen. Als Ajax in vorm is moeten ze er relatief gemakkelijk van winnen. (wat dit seizoen ook 2 keer gebeurde) Dat is niet arrogantie maar realisme.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet zo relevant. Willem II is een bescheiden middenmotor. Maar dat je doet alsof je tegen een gehandicapte elftal speelt omdat Ajax na jaren droogte eindelijk weer eens goed draait is wel erg arrogant.
Lompheid hebben ze wel ja.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:20 schreef Simmertje het volgende:
Bang voor Willem II![]()
Enige waar ik bang voor ben is dat die gasten als debielen erin gaan met blessures tot gevolg, al heeft Willem II gelukkig niet van die hele erge slopers.
Lekker neefquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:20 schreef Simmertje het volgende:
Bang voor Willem II![]()
Enige waar ik bang voor ben is dat die gasten als debielen erin gaan met blessures tot gevolg, al heeft Willem II gelukkig niet van die hele erge slopers.
Uiteraard heeft Willem II geen kans. Ik vind de arrogantie van poepzor alleen een beetje misplaatst.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel relevant, want daar spelen ze zondag tegen. Verder wel met je eens hoor, dat soort arrogantie past niet. Willem 2 heeft een prima seizoen, maar laten we eerlijk wezen. Als Ajax in vorm is moeten ze er relatief gemakkelijk van winnen. (wat dit seizoen ook 2 keer gebeurde) Dat is niet arrogantie maar realisme.
Echte Nederlander gespotquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uiteraard heeft Willem II geen kans. Ik vind de arrogantie van poepzor alleen een beetje misplaatst.
dat is arrogantie altijdquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uiteraard heeft Willem II geen kans. Ik vind de arrogantie van poepzor alleen een beetje misplaatst.
Een kans heb je altijd (die 5-1 tegen PEC staat mij nog op het netvlies). Ik ben wat voorzichtiger ja, laat ze eerst maar eens een prijs pakken. Voorlopig sta je nog altijd met lege handen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onana uitworp > eigen goalquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:26 schreef TheJanitor het volgende:
Als het in de 93ste minuut nog gelijk staat, gewoon een eigen goaltje maken. Extra tijd is niet zo verstandig in combinatie met maar 2 volle rustdagen.
Mwa halve finale CL is geen kut seizoen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:27 schreef Heeinz het volgende:
De beker is ook alleen leuk als je er een andere prijs bij pakt. Met alleen de beker is het alsnog een kutseizoen
Wat een onzin.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:27 schreef Heeinz het volgende:
De beker is ook alleen leuk als je er een andere prijs bij pakt. Met alleen de beker is het alsnog een kutseizoen
Absoluut geen kutseizoen dan. Moet wel kotsen bij het idee van een juichende van Bommel en Luuk de Jongquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:27 schreef Heeinz het volgende:
Toen was het vrij kut allemaal.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Twee jaar geleden was ook geen kutseizoen toen ze niks wonnen hoor.
Daar wil ik niet aan denken...quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:28 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Moet wel kotsen bij het idee van een juichende van Bommel en Luuk de Jong
Ik merk dat ik dat ook zo beleef.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:28 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Absoluut geen kutseizoen dan. Moet wel kotsen bij het idee van een juichende van Bommel en Luuk de Jong
Ja die vierde ster had allang op het shirt moeten staanquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit als je al zoveel prijzen hebt? Al wint Ajax de komende 5 jaar geen titel, dan nog staan we ruim voor bijv PSV.
twitter:FreekJansenVI twitterde op donderdag 02-05-2019 om 13:49:34Susan Lenderink, momenteel CFO van De Bijenkorf, volgt Jeroen Slop na dit seizoen op als financieel directeur van Ajax. #Ajax reageer retweet
Ik zie weinig problemen met een Mazraoui, Huntelaar en Ekkelenkamp bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:05 schreef Class het volgende:
Leuk wanneer je met 3/4 wisselspelers gaat werken zondag.. helemaal geen grotere kans dat het niet draait & de overige 6/7 CL spelers nog dieper moeten gaan om een resultaat te behalen.
Doe maar gewoon niet.
Uiteraard. CL!quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:23 schreef Saekerhett het volgende:
Wat zouden jullie liever willen trouwens? Alleen de CL, of geen CL maar wel kampioen en beker?
Doe mij de CL maar hoor
CLquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:23 schreef Saekerhett het volgende:
Wat zouden jullie liever willen trouwens? Alleen de CL, of geen CL maar wel kampioen en beker?
Doe mij de CL maar hoor
CL. PSV kampioen, Willem 2 de beker. Iedereen blij.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:23 schreef Saekerhett het volgende:
Doe mij de CL maar hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CL, duhhh. Europees kampioen > Nederlands kampioen, indirect ben je dan gewoon kampioen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:23 schreef Saekerhett het volgende:
Doe mij de CL maar hoor
Ik bedoelde meer in het algemeen, niet ons seizoen inderdaadquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Twee jaar geleden was ook geen kutseizoen toen ze niks wonnen hoor.
Absoluut een genotseizoen maar dat wordt het nog meer als je in ieder geval de dubbel pakt en wie weet wat nog meer..quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:55 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ja, kut... Maar tegelijkertijd heb ik enorm genoten van dit seizoen! Dat was in de seizoenen dat we wél kampioen werden wel eens anders...
Snap daar ook he-le-maal niets van. De spelers zelf gelukkig ook niet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap daarom ook niet dat mensen de beker willen laten lopen, dan komt er al helemaal een gevoel bij de spelers van: "Wat als we nu alles verneuken?"
20 miljoen is wel een hoop centjes.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:03 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ajax biedt 20 miljoen op Odegaard en een terugkoopoptie voor Real. https://en.as.com/en/2019/05/02/football/1556805043_841543.html
Dan had je hem beter kunnen huren tot 2021, komt op hetzelfde neerquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:03 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ajax biedt 20 miljoen op Odegaard en een terugkoopoptie voor Real. https://en.as.com/en/2019/05/02/football/1556805043_841543.html
Alleen de CLquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:23 schreef Saekerhett het volgende:
Doe mij de CL maar hoor
Behalve dat de terugkoopoptie niet betekent dat het voor 20m is en je dus winst kan maken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan had je hem beter kunnen huren tot 2021, komt op hetzelfde neer
Aan de andere kant: Stel hij presteert niet ben je 20 miljoen kwijtquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Behalve dat de terugkoopoptie niet betekent dat het voor 20m is en je dus winst kan maken.
En Perr Schuurs was ook een topidee.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wöber inruilen voor Magallán is wel een pijnlijk foutje geweest.
Jong Ajax heeft wel een sterke as achterin volgend seizoen : Scherpen (quote:
Speelt die Varela weleens bij Jong?quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jong Ajax heeft wel een sterke as achterin volgend seizoen : Scherpen (![]()
![]()
) en 2 jongetjes . Een Limbo en een type Guus Til.
Dat was een prima koopje ja.quote:
Nee, de tweede keeper keept nooit bij Jong. (want die moet op de bank zitten)quote:
Kotarski.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds die 2de Wim de Ron/Lamprou
Kotarski is 1.89m. (maar ben er ook niet kapot van nee)quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die kleine ja. Kan ook niet keepen
Met schoenen aan waarschijnlijk 1,89 . Maar die jongen past in het rijtje Vd Hart, Groothuizen en noem ze maar op. Gaat Ajax 1 nooit halen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kotarski is 1.89,volgens transfermarkt dan. Een snelle google levert 1.86 meter op. (maar ben er ook niet kapot van nee)
Dat denk ik ook niet nee, zullen ze wel verhuren gaan volgend jaar.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met schoenen aan waarschijnlijk 1,89 . Maar die jongen past in het rijtje Vd Hart, Groothuizen en noem ze maar op. Gaat Ajax 1 nooit halen.
De commentator bij Barca - Liverpool gaf gisteren aan dat die wel wilde vertrekken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Een goede keeper vinden blijft lastig. Misschien dat de Cil wel terug wil naar de CL houder. Hij moet nu toch wel wat meer minuten gaan maken in aanloop naar het EK zou je zeggen.
Maar Onana blijft komend seizoen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Een goede keeper vinden blijft lastig. Misschien dat de Cil wel terug wil naar de CL houder straks. Hij moet nu toch wel wat meer minuten gaan maken in aanloop naar het EK zou je zeggen.
https://www.rtlz.nl/beurs(...)-lenderink-bijenkorftwitter:RTLZ twitterde op donderdag 02-05-2019 om 14:37:30Ajax haalt nieuwe financieel directeur Susan Lenderink bij de Bijenkorfhttps://t.co/aFo0TM5BMA https://t.co/1ovE3SUuQO reageer retweet
Je kan daar ook alles kopen hequote:Op donderdag 2 mei 2019 17:39 schreef Evertjan het volgende:
https://www.rtlz.nl/beurs(...)-lenderink-bijenkorftwitter:RTLZ twitterde op donderdag 02-05-2019 om 14:37:30Ajax haalt nieuwe financieel directeur Susan Lenderink bij de Bijenkorfhttps://t.co/aFo0TM5BMA https://t.co/1ovE3SUuQO reageer retweet
Pijpbekkie wel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:39 schreef Evertjan het volgende:
Het totaalvoetbal van destijds was in defensief opzicht zonder balbezit echt belachelijk. Men vormde een rennende muur en dook bijna met het hele team op een speler met snoeiharde tackles. Ik weet niet hoe je er zonder vuile tackles vandaag de dag nog mee komt. Maar het hele systeem van Michels lijkt me met het moderne voetbal eigenlijk zo goed als begraven. In aanvallend opzicht ligt het wel ten grondslag aan veel moderne tactieken, maar meer ook niet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Sowieso wel grappig om filmpjes te zien van Oranje in de jaren '70. Geweldige ploeg maar die overtredingen in die tijd..wat een boeven. Neeskens was er een meester in. Nederland - Brazilië in 1974 was bizar..kneiterharde overtredingen van beide kanten.
Dat heeft de Cil ook zelf aangegeven.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
De commentator bij Barca - Liverpool gaf gisteren aan dat die wel wilde vertrekken.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het totaalvoetbal van destijds was in defensief opzicht zonder balbezit echt belachelijk. Men vormde een rennende muur en dook bijna met het hele team op een speler met snoeiharde tackles. Ik weet niet hoe je er zonder vuile tackles vandaag de dag nog mee komt. Maar het hele systeem van Michels lijkt me met het moderne voetbal eigenlijk zo goed als begraven. In aanvallend opzicht ligt het wel ten grondslag aan veel moderne tactieken, maar meer ook niet.
Dan maar de Gea vervangen bij ManU.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Een goede keeper vinden blijft lastig. Misschien dat de Cil wel terug wil naar de CL houder straks. Hij moet nu toch wel wat meer minuten gaan maken in aanloop naar het EK zou je zeggen.
Dit argument geldt voor iedere huur vs koop.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Stel hij presteert niet ben je 20 miljoen kwijtHuren enkel salaris of een deel daarvan.
Ah, dat zou logisch zijn ja.quote:
Dat kan ook natuurlijk.quote:
Zijn er eigenlijk ooit wel eens Limburgers geslaagd in amsterdamquote:
Hoesen natuurlijkquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ooit wel eens Limburgers geslaagd in amsterdam
Willy brokampquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ooit wel eens Limburgers geslaagd in amsterdam
Bekende gast wel hoor. Al komt dat voor mij ook deels door wat derksen anekdotesquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bedoel voetballers die ook echt bekend zijn zeg maar
Ja hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:00 schreef Strani het volgende:
Zouden jullie Cilissen terug willen hebben bij Ajax als Onana weg gaat? En dat hij dan ook echt de komende zeven of acht jaar in het doel staat als veteraan?
Ziyech gaf niet thuis toch dus dit is wel een beetje gek die snappen er niks vanquote:
Die Fitz-Jim schijnt wel een goede te zijn, prima dat ze die talenten vastleggen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:32 schreef Poepz0r het volgende:
Ajax en Tottenham Hotspur ontmoeten elkaar in iets meer dan een week tijd twee keer in de halve finale van de Champions League en de kans is aanwezig dat de twee clubs elkaar ook aankomende zomer op de transfermarkt tegen zullen komen. Record meldt donderdagavond namelijk dat zowel Ajax als the Spurs het hebben voorzien op Diogo Queirós.
Kian Fitz-Jim is na Rio Hillen het volgende talent dat AZ in lijkt te ruilen voor Ajax. De vijftienjarige middenvelder kan een contract tekenen bij de Alkmaarders, maar zou meer zien in een verhuizing naar Amsterdam. (AZ Fanpage)
15mil voor een 20 jarig talent met 0 wedstrijden in het eerste of Alvarez voor 12mil.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:32 schreef Poepz0r het volgende:
Ajax en Tottenham Hotspur ontmoeten elkaar in iets meer dan een week tijd twee keer in de halve finale van de Champions League en de kans is aanwezig dat de twee clubs elkaar ook aankomende zomer op de transfermarkt tegen zullen komen. Record meldt donderdagavond namelijk dat zowel Ajax als the Spurs het hebben voorzien op Diogo Queirós.
Kian Fitz-Jim is na Rio Hillen het volgende talent dat AZ in lijkt te ruilen voor Ajax. De vijftienjarige middenvelder kan een contract tekenen bij de Alkmaarders, maar zou meer zien in een verhuizing naar Amsterdam. (AZ Fanpage)
Inderdaad top, dat Ajax het gentlemen's agreement maar aan hun laars lapt omdat zij het geld toevallig wel hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Fitz-Jim schijnt wel een goede te zijn, prima dat ze die talenten vastleggen.
Is nog niet ingegaan hequote:Op donderdag 2 mei 2019 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Inderdaad top, dat Ajax het gentlemen's agreement maar aan hun laars lapt omdat zij het geld toevallig wel hebben.
Dat gentlemen's agreement is toch ook onzin? Waarom zouden ze geen spelers bij AZ mogen weghalen maar wel bij Sparta of Utrecht?quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Inderdaad top, dat Ajax het gentlemen's agreement maar aan hun laars lapt omdat zij het geld toevallig wel hebben.
Dat wist ik niet. Vanaf komende zomer dan, omdat er dan weer getransfereerd mag worden?quote:
Omdat we er wel een beetje vanuit kunnen gaan dat de clubs die tot dat agreement behoren, waar ook Utrecht tot behoort, het zullen moeten doen in Europees opzicht en dat we er waarschijnlijk niet opgeschoten mee zijn elkaar te verzwakken daarin.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gentlemen's agreement is toch ook onzin? Waarom zouden ze geen spelers bij AZ mogen weghalen maar wel bij Sparta of Utrecht?
Tot welk rijtje behoort dat gentleman's agreement dan? En dan kan dat niet veranderen als er een club lager met ambities zit en ineens Europees voetbal haalt?quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat we er wel een beetje vanuit kunnen gaan dat de clubs die tot dat agreement behoren, waar ook Utrecht tot behoort, het zullen moeten doen in Europees opzicht en dat we er waarschijnlijk niet opgeschoten mee zijn elkaar te verzwakken daarin.
Ja, precies. Vanaf de zomer gaat dat in. Ik heb geen idee of ze zich er aan gaan houden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Vanaf komende zomer dan, omdat er dan weer getransfereerd mag worden?
[..]
Omdat we er wel een beetje vanuit kunnen gaan dat de clubs die tot dat agreement behoren, waar ook Utrecht tot behoort, het zullen moeten doen in Europees opzicht en dat we er waarschijnlijk niet opgeschoten mee zijn elkaar te verzwakken daarin.
anders was hij naar Liverpool gegaan of is daar ook een gentleman's agreement mee?quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat heb jij gezien over hem?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:23 schreef mokkiemok het volgende:
ik zie vooral veel Ajax nieuws vanuit de kant van Isak, maar is dat vanuit Ajax al enigszins gehint?
Ik ervaar het best wel een beetje zoals 95 ja. Hoewel ik toen nog niet zo’n beschadigde supporter was die denkt dat het ieder moment als een kaartenhuis in elkaar kan flikkeren.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 07:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Voor de oude garde onder ons, is dit Ajax en de hele sfeer eromheen in Nederland vergelijkbaar met hoe het ging in '95 en' 71-'73?
Ik krijg de laatste tijd echt een WK gevoel met hoeveel aandacht dit Ajax krijgt. Heerlijk
In 95 was er, wat ik me herinner, nog meer vertrouwen. We waren gewoon kneitergoed in de CL en stonden ongeslagen bovenaan in Nederland.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 07:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Voor de oude garde onder ons, is dit Ajax en de hele sfeer eromheen in Nederland vergelijkbaar met hoe het ging in '95 en' 71-'73?
Ik krijg de laatste tijd echt een WK gevoel met hoeveel aandacht dit Ajax krijgt. Heerlijk
Vertrouwen bij mij was ook groter toen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ervaar het best wel een beetje zoals 95 ja. Hoewel ik toen nog niet zo’n beschadigde supporter was die denkt dat het ieder moment als een kaartenhuis in elkaar kan flikkeren.
Media aandacht is wel iets groter en platter dan toen.
dat mensen rond hem, hem naar Ajax aan het duwen zijn.quote:
Ja, je had toen gewoon niet zo veel van die olijke koppen op het journaal van mensen die compleet verbaasd waren dat er goed gevoetbald werd.quote:
media aandacht veel groter inderdaad, je blijft er nu veel meer in hangen om het zo maar te zeggen en toen zag je het ook meer aankomen, dit is echt een complete verrassing.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ervaar het best wel een beetje zoals 95 ja. Hoewel ik toen nog niet zo’n beschadigde supporter was die denkt dat het ieder moment als een kaartenhuis in elkaar kan flikkeren.
Media aandacht is wel iets groter en platter dan toen.
zoals al meerdere mensen hier beamen was het in 95 meer vanzelfsprekend. Ajax (en andere NL clubs) deden structureel mee in de Europese top, zeker ook vanwege de 3 buitenlandersregel waardoor geld minder een rol speelde. Qua commercie en media aandacht is het voetbal zelf nu vele malen 'groter'. Tel daarbij de verrassing op dat we überhaupt potten kunnen breken en je hebt daar je wk gevoel te pakken.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 07:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)n-weg-bij-ajax-.htmlquote:'Tadic aangeboden bij Real Madrid: Serviër kan voor 15 miljoen weg bij Ajax'
Dusan Tadic is onlangs aangeboden bij Real Madrid. Zijn zaakwaarnemers vertelden de Spaanse grootmacht dat de dertigjarige Serviër voor ongeveer vijftien miljoen euro kan worden overgenomen van Ajax, zo meldt Marca vrijdag.
Tadic maakt in zijn eerste seizoen bij Ajax onder meer veel indruk in de Champions League. Uitgerekend in het Estadio Santiago Bernabéu etaleerde de aanvaller twee maanden geleden zijn klasse. Met een goal en een assist had hij een belangrijk aandeel in de stunt van de ploeg van coach Erik ten Hag in de achtste finale van het miljardenbal (1-4).
Tadic was in de Eredivisie en de Champions League al goed voor dertig goals en vijftien assists dit seizoen. Ook op Real Madrid heeft hij daarmee indruk gemaakt, maar toch vingen zijn zaakwaarnemers bot. Hoewel hij een interessante optie is op de transfermarkt, past hij niet in de plannen van De Koninklijke, zo weet Marca.
Luka Jovic, landgenoot van Tadic, staat nog altijd bovenaan het wensenlijstje van Real. De spits van Eintracht Frankfurt scoorde donderdag nog op fraaie wijze in de Europa League. De Duitse club vraagt zo'n zestig miljoen euro. Dat is de Madrilenen nog iets te gortig.
Ja hij laat het nooit zien in grote wedstrijden. Hij scoorde gemiddeld maar 1 keer per wedstrijd tegen Real en in twee kwart en één halve finale was bij slechts bij de helft van doelpunten direct betrokken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Ziyech gaf niet thuis toch dus dit is wel een beetje gek die snappen er niks van
15 miljoenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 10:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)n-weg-bij-ajax-.html
Sissoko i.p.v. Coutinho of Ziyech en dan klopt dit elftal van de week wel idd.quote:
staat misschien in zijn contract met Ajax.quote:
Woensdag maar weer doen? Wat een wedstrijd inderdaad, had makkelijk 8-3 kunnen zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:25 schreef TornadoDK het volgende:
Precies 2 jaar geleden tegen Lyon, heerlijke pot was dat ook.
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Is dat ook niet ongeveer de prijs waarvoor hij gekocht is?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
staat misschien in zijn contract met Ajax.
Zou ik ook denken ja, gelimiteerde afkoopsom, wellicht voor bepaalde clubs. Anders is dat bedrag een lachertje en gaat Marc Netto hem daar nooit voor laten gaan, in het geval dat Real wél interesse had dan tenminstequote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
staat misschien in zijn contract met Ajax.
Tuurlijk niet. Impact op het lichaam is gigantisch. Volgens mij mogen ze ook gewoon later beginnen ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:45 schreef GwaiLow het volgende:
Wat vinden jullie? Moeten onze Marokkaanse mannen de ramadan gewoon meepakken als ze daar gelukkig van worden?
wie wil dat nietquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:16 schreef Marsenal het volgende:
Had Tadic ook niet eens ergens gezegd dat hij nog wel ambitie had bij Real te voetballen?
Nee, had het in december geweest had het nog wel gekund, maar dit is één van de lastigste maanden om aan ramadan te doen. Op de wedstrijd dag van Tottenham komt de zon op om 5:57 en gaat de zon onder op 21:19. Hij kan dus ook voor de wedstrijd niets eten, dat gaat hem echt niet worden.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:45 schreef GwaiLow het volgende:
Wat vinden jullie? Moeten onze Marokkaanse mannen de ramadan gewoon meepakken als ze daar gelukkig van worden?
Dit sowieso.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:26 schreef Simmertje het volgende:
Verschillen zijn nu ook gewoon veel groter, dit maakt de prestatie eigenlijk ook veel groter. Mocht Ajax de CL uiteindelijk weten te winnen is dit de mooiste en knapste van de 5. Maar zoals hierboven al aangegeven ben je door de afgelopen 20 jaar wel wat beschadigd geraakt, banger voor decepties, terwijl het dit jaar (vooral Europees) eigenlijk enorm stabiel is.
als Ajax de dubbel pakt en de finale CL haalt heeft hij in 1 jaar bereikt met Ajax wat hij in die 2 jaar nooit voor mogelijk had gehouden.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:49 schreef peaceman het volgende:
Was het verhaal bij Tadic niet zo dat hij beloofde twee jaar te blijven en dat Ajax daarna soepel zou meewerken aan een transfer?
Beloftes en (brood)voetballers...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:49 schreef peaceman het volgende:
Was het verhaal bij Tadic niet zo dat hij beloofde twee jaar te blijven en dat Ajax daarna soepel zou meewerken aan een transfer?
Toch eeuwig zonde dat Cruijff er niet meer is om het mee te maken. Als het wonder gebeurd dat we de finale halen tegen Barca mag ik toch hopen dat beide clubs iets bij de start van de wedstrijd organiseren als eerbetoon. Zo'n finale zou namelijk toch wel het ultieme gelijk zijn van Johan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:50 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dit sowieso.
In alles is de huidige prestatie veel knapper dan toen. Alle ogen staan op het team en het voetbal dat ze laten zien. Ajax waar het altijd al bekend om heeft gestaan.
het is sowieso al bewonderingswaardig dat hij naar Ajax is gekomen, natuurlijk niet voor niks maar echt wel voor minder dan hij elders had kunnen pakken.quote:
Sportieve uitdaging in China niet groter, maar wat als ze daar 20 mio betalen?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:57 schreef Craptacular het volgende:
Of Ajax breekt het contract open en komt met een grotere zak geld.
Zat euro's op de bank.
Extra centjes zullen hem wellicht bij Ajax houden al kunnen ze nooit op tegen de zandbak, China etc.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is sowieso al bewonderingswaardig dat hij naar Ajax is gekomen, natuurlijk niet voor niks maar echt wel voor minder dan hij elders had kunnen pakken.
Welke absolute topclub bedoel je dan? Clubs die de halve finale van de CL halen?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Sportieve uitdaging in China niet groter, maar wat als ze daar 20 mio betalen?
En als hij nu ineens naar een absolute topclub kan (wat hij vast zelf ook niet verwacht had toen hij vorig jaar een gok nam met een stap naar Ajax) is het goed te begrijpen op zn 30ste. Dit hele seizoen is mede mogeijk gemaakt door Tadic. Ik hou hem er liever bij, maar ik zou het goed begrijpen als hij gaat.
Dat is een fantastische prestatie en volledig verdiend, maar bij Ajax (zeer) incidenteel. Hoef ik jou niet uit te leggen natuurlijk. Absolute topclub zou iedereen de voorkeur geven, mits je speelt ofcourse.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welke absolute topclub bedoel je dan? Clubs die de halve finale van de CL halen?
wat ik begreep kon hij daar wel heen en nu is hij sowieso hotquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Extra centjes zullen hem wellicht bij Ajax houden al kunnen ze nooit op tegen de zandbak, China etc.
Ik zou als voetballer bovendien echt ziedend worden van dat kunstgras en de armoedige tegenstand als je bij Ajax/PSV en in mindere mate Feyenoord zit.
Dan is de keuze ook nog wel zeer beperkt hè?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is een fantastische prestatie en volledig verdiend, maar bij Ajax (zeer) incidenteel. Hoef ik jou niet uit te leggen natuurlijk. Absolute topclub zou iedereen de voorkeur geven, mits je speelt ofcourse.
Ja is waanzinnig natuurlijk en wij als fans kunnen niet trotser zijn. Maar je speelt zometeen gewoon weer tegen Emmen en Fortuna Sittard.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welke absolute topclub bedoel je dan? Clubs die de halve finale van de CL halen?
Want?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan is de keuze ook nog wel zeer beperkt hè?
Zoveel clubs halen dat niet geregeld.quote:
het is natuurlijk al een verschil of je zeker weet dat je überhaupt CL gaat halen volgend seizoen of dat je eerst een voorronde moet spelen en dan zijn er clubs die zeker de poulefase gaan overleven, daar hoort Ajax ook niet bij.quote:
Eens. En die Eredivisie heb je na één seizoen ook wel weer bekeken.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is een fantastische prestatie en volledig verdiend, maar bij Ajax (zeer) incidenteel. Hoef ik jou niet uit te leggen natuurlijk. Absolute topclub zou iedereen de voorkeur geven, mits je speelt ofcourse.
Klopt. Spurs bijv ook niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is natuurlijk al een verschil of je zeker weet dat je überhaupt CL gaat halen volgend seizoen of dat je eerst een voorronde moet spelen en dan zijn er clubs die zeker de poulefase gaan overleven, daar hoort Ajax ook niet bij.
of 15 spelers van feyenoordquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
15 miljoen slaat verder nergens op, daar mogen ze Bandé voor hebben.
Ik denk dat ze eerder naar Donny aan kijken zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:17 schreef SaferSephy het volgende:
Tadic naar de Spurs? Of is dat een belachelijk idee?
als Eriksen naar Real gaat hebben ze misschien meer aan Ziyechquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder naar Donny aan kijken zijn.
Ik denk dat Ajax dit seizoen juist bewijst dat "met al dat geld" je niet per definitie een beter team hebt. Ik ben het wel met je eens dat dit zeker niet de regel gaat worden, maar mijns inziens heeft dat vooral te maken met Bosman.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:19 schreef GwaiLow het volgende:
Het is niet gelijk gezegd dat Ajax vanaf nu structureel in de CL gaat spelen, zeker gezien de (op dit moment) geringe Nederlandse plekken voor de CL. Je moet toch maar steeds 1e zien te worden, of een kwalificatie overleven. Aan de andere kant met al het geld dat Ajax nu heeft zou dat geen heel groot probleem moeten zijn, maar als je elk jaar weer een aantal nieuwe spelers moet inpassen in je selectie...hmz
En financial fairplay niet te vergeten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:21 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax dit seizoen juist bewijst dat "met al dat geld" je niet per definitie een beter team hebt. Ik ben het wel met je eens dat dit zeker niet de regel gaat worden, maar mijns inziens heeft dat vooral te maken met Bosman.
Tja bij sommige clubs kom je terecht tussen brandhout. Moet je ook niet willen, als je dan keuze hebt tussen Tottenham of United is het voor mij vrij makkelijk. Tenzij je voor het geld kiest dan moet je naar United. Onderhandelen met Daniel Levy word je niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:20 schreef peaceman het volgende:
Spurs zijn de laatste jaren top 5 van Engeland, maar is het echt een topclub?
Ik denk dat er toch aardig wat Engelse clubs hoger aangeschreven worden.
aardig wat? alleen City en Liverpool en qua naam uiteraard ManU, dan heb je het toch wel gehadquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:20 schreef peaceman het volgende:
Spurs zijn de laatste jaren top 5 van Engeland, maar is het echt een topclub?
Ik denk dat er toch aardig wat Engelse clubs hoger aangeschreven worden.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:45 schreef GwaiLow het volgende:
twitter:SpeldSport twitterde op vrijdag 03-05-2019 om 11:55:51KNVB verzet Ramadan: ‘Belangrijk dat Ziyech en Mazraoui fit zijn’ - ‘Dit is in het belang van het Nederlands voetbal’ https://t.co/Es7ZfUt19U reageer retweet
Arsenal, Chelsea, misschien zelfs Everton (al zijn die al jaren heel matig).quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
aardig wat? alleen City en Liverpool en qua naam uiteraard ManU, dan heb je het toch wel gehad
net kijken? het is mijn club niet hoor maar ze waren in de jaren 70/80 ook aardig goed voor zover ik me kan herinneren, als je het over net kijken hebt dan is Chelsea het goede voorbeeldquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Arsenal, Chelsea, misschien zelfs Everton (al zijn die al jaren heel matig).
In principe komen de spurs net kijken hè?! Historisch gezien. Dat telt ook.
Twente was toch ook niet ineens een topclub in Nederland omdat ze een paar seizoenen het goed deden?
Ja oké, al wint Chelsea deze eeuw veel meer.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
net kijken? het is mijn club niet hoor maar ze waren in de jaren 70/80 ook aardig goed voor zover ik me kan herinneren, als je het over net kijken hebt dan is Chelsea het goede voorbeeld
n grapje die ik ergens op n Engelstalig forum lasquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja oké, al wint Chelsea deze eeuw veel meer.
Prijzenkast van The Spurs is ook niet heel groot.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:24 schreef Simmertje het volgende:
https://www.instagram.com/p/Bw_44_4IcJS/?igshid=smyhhe99kgvf
the boss heeft gesprokenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:25 schreef Smoofie het volgende:
Ziyech en maza moeten geen ramadan doen, anders geen basisplek
Die grapjequote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:55 schreef TLC het volgende:
[..]
n grapje die ik ergens op n Engelstalig forum las
What's the difference between the Spurs and a book ?
--> a book has a title
Het is natuurlijk lekker nostalgisch verlangen naar pre-Bosman, maar eigenlijk sloeg dat ook nergens op.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:21 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax dit seizoen juist bewijst dat "met al dat geld" je niet per definitie een beter team hebt. Ik ben het wel met je eens dat dit zeker niet de regel gaat worden, maar mijns inziens heeft dat vooral te maken met Bosman.
Was ik maar een Duits vrouwelijk model.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:24 schreef Simmertje het volgende:
liever Neres danquote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:28 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Was ik maar een Duits vrouwelijk model.
Eerlijk, ik ben aan het cutten en merk het al. Als je om 2100 de CL finale heb en je hebt al 19 uur niets gegeten gedronken, dan kun je echt niet alles geven zoals je normaal zou moeten kunnen.quote:
Walgelijk dat Ajax rapmuziek promoot.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:24 schreef Simmertje het volgende:
Sowieso niet onze CL-kansen de sloot ingooien voor zo'n debiel sprookje.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:25 schreef Smoofie het volgende:
Ziyech en maza moeten geen ramadan doen, anders geen basisplek
Herresgenotquote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:24 schreef Simmertje het volgende:
Haha dat was wel echt totale disrespect, zou nu veel gezeik over zijn gok ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:45 schreef SaferSephy het volgende:
Net effe door de Ajax twitter zitten scrollen, zitten echt prachtfilmpjes tussen, met Sar die een penalty neemt enzo, aanrader!
Oh, als topsporter kan het ook hoor, dan haal je het later in. Zijn er meerdere die dat doen. En tja, als ze toch mee gaan doen en ze trainer heeft het idee dat ze te zwak zijn, dan bank je maar in de beslissende wedstrijden van het seizoen. Prima toch..quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik denk dat beide Marokkanen wel mee gaan doen met ramadan, omdat zij zo punten scoren binnen hun eigen gemeenschap. Maar ik weet dat er uitzonderingen worden gemaakt bij ramadan..als je zwanger bent of ziek mag je deelname dacht ik uitstellen. Wat Mohammed zegt over sportevenementen weet ik niet.
Dan zit je misschien de CL finale op de bank, maar dat hebben ze er wel voor over denk ik...die ramadan is nou eenmaal belangrijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Africa Cup wacht alweer in juni dus zoveel tijd is er niet om het in te halen.
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dan zit je misschien de CL finale op de bank, maar dat hebben ze er wel voor over denk ik...die ramadan is nou eenmaal belangrijk.
Speldgodenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]twitter:SpeldSport twitterde op vrijdag 03-05-2019 om 11:55:51KNVB verzet Ramadan: ‘Belangrijk dat Ziyech en Mazraoui fit zijn’ - ‘Dit is in het belang van het Nederlands voetbal’ https://t.co/Es7ZfUt19U reageer retweet
Aan de andere kant denk ik niet dat Ziyech een wedstrijd tegen Namibië belangrijker vindt dan de Finale Champions League.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klopt niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
.die ramadan is nou eenmaal belangrijk.
dat begrijp ik, als ze verstandig zijn doen ze er gewoon niet aan meequote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eerlijk, ik ben aan het cutten en merk het al. Als je om 2100 de CL finale heb en je hebt al 19 uur niets gegeten gedronken, dan kun je echt niet alles geven zoals je normaal zou moeten kunnen.
gewoon een keer overslaan, geen idee hoe strict die gasten zijn maar de aandacht werkt alleen maar averechtsquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 03-05-2019 om 14:45:22¡Vamos @Nico_Taglia! 🔥🇦🇷❌❌❌ is his home! https://t.co/F7uzj8keuW reageer retweet
Net als Milik en Sneijderquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:47 schreef skysherrif het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA TAGLIAFICO BLIJFT EEN JAAR
mooiquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:47 schreef skysherrif het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 03-05-2019 om 14:45:22¡Vamos @:Nico_Taglia! 🔥🇦🇷❌❌❌ is his home! https://t.co/F7uzj8keuW reageer retweet
GENOTquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:47 schreef skysherrif het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 03-05-2019 om 14:45:22¡Vamos @:Nico_Taglia! 🔥🇦🇷❌❌❌ is his home! https://t.co/F7uzj8keuW reageer retweet
Hiep hoiquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:47 schreef skysherrif het volgende:
Gewoon Joel neerzetten op de vraagtekens hahaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onana
Mazraoui - ??? - Blind - Tagliafico
Schone - Marin
Neres - Van de Beek - Tadic
DOLGOD
Niet per se, Overmars moest antwoord geven op de vraag of er vijf of meer spelers zouden vertrekken (van de eerste 13/14 namen dan denk ik) en toen zei hij nee.quote:
Goeie, gaan we niet doenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gewoon Joel neerzetten op de vraagtekens haha
Alvarez was tweede keuze voor centrale verdediger, dus ben erg benieuwd met wie ze nog bezig zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onana
Mazraoui - ??? - Blind - Tagliafico
Schone - Marin
Neres - Van de Beek - Tadic
DOLGOD
Kiezen tussen Joel en Nous is overigens niet zo makkelijk voor op de back positie. Veltman staat het goed te doen.quote:
Ik overweeg eenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:51 schreef Simmertje het volgende:
Overmars verdient zo langzamerhand een standbeeld
Opportunist.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik overweeg een
Ten Hag en Overmars verdienen een standbeeld! #1
topic te starten.
Ja dan krijg je volgend jaar dus alsnog te maken met een leegloop, want dan zullen Onana, Tagliafico, Neres en v/d Beek allemaal wel vertrekken. En Tadic waarschijnlijk ook als ze zijn afspraak nakomen (lol).quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:55 schreef BobW het volgende:
Contracten laten verlengen lukt niet meer, alleen nog maar salaris verhogen en beloven dat ze nog een jaar blijven
Dan zijn ze volgend jaar dus wel 100% zeker weg
Ja denk dat ze hem daarom niet gaan halen, volgend jaar Dolberg nog één kans geven en anders Traoré naar voren schuiven. Tadic kan er ook nog altijd spelen (zeker als Ödegaard voor Ziyech komt dus hoef je niet veel aan te passen).quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:58 schreef peaceman het volgende:
Ik denk dat Ajax Isak best zou willen hebben. Alleen hebben ze dan wel een probleem. Ze hebben Dolberg, Huntelaar en ook Traore nog.
is het echt zo'n geweldenaar of moeten we dat zondag ervaren?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:58 schreef peaceman het volgende:
Ik denk dat Ajax Isak best zou willen hebben. Alleen hebben ze dan wel een probleem. Ze hebben Dolberg, Huntelaar en ook Traore nog.
Hoeft Ajax van mij niet te kopen hoor. Hij is ook heel lui in het meeverdedigen/druk zetten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het echt zo'n geweldenaar of moeten we dat zondag ervaren?
Mwa ik denk ook dat Labyad te kort komt, maar echt een kans heeft ie ook niet gehad natuurlijk. Denk alleen dat hij zelf wel weg zou willen. Nu speelt ie nauwelijks tot niet. Zie dat volgend jaar niet snel veranderen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet per se, Overmars moest antwoord geven op de vraag of er vijf of meer spelers zouden vertrekken (van de eerste 13/14 namen dan denk ik) en toen zei hij nee.
Ik gok op De Jong (joh), De Ligt en Ziyech die vertrekken, en het doorselecteren van zooi als Kristensen en Labyad.
Labyad heeft gewoon veel te weinig laten zien in de minuten die hij kreeg, en waarschijnlijk blinkt hij op de training ook niet zo erg uit dat Ten Hag het met hem aandurft. Zat in de CL vaak niet eens bij de selectie.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mwa ik denk ook dat Labyad te kort komt, maar echt een kans heeft ie ook niet gehad natuurlijk. Denk alleen dat hij zelf wel weg zou willen. Nu speelt ie nauwelijks tot niet. Zie dat volgend jaar niet snel veranderen.
Ben benieuwd of we volgend jaar Bande nog zullen zien voetballen.
Precies. Die traore doet het bij jong best aardig ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja denk dat ze hem daarom niet gaan halen, volgend jaar Dolberg nog één kans geven en anders Traoré naar voren schuiven. Tadic kan er ook nog altijd spelen (zeker als Ödegaard voor Ziyech komt dus hoef je niet veel aan te passen).
One trick pony. Soort Zivkovic 2.0.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoeft Ajax van mij niet te kopen hoor. Hij is ook heel lui in het meeverdedigen/druk zetten.
Als PSV hem haalt moet eerst de jong weg. Anders ook zonde met Lammers daarachter.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies. Die traore doet het bij jong best aardig ook.
Aan de andere kant.. ik heb Isak liever bij Ajax dan dat ie eventueel naar PSV gaat.
Waar moet hij naartoe? Er is nergens plek voor zijn positie.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:53 schreef skysherrif het volgende:
Ziyech gaat wel weg en daar heeft hij alle recht toe
Mwa niet echt. Ajax wilde Isak jaren geleden al kopen, maar toen ging die voor 8 miljoen naar Dortmund.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
One trick pony. Soort Zivkovic 2.0.
PSV heeft wel andere prioriteiten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Aan de andere kant.. ik heb Isak liever bij Ajax dan dat ie eventueel naar PSV gaat.
Is ook erg matig in de kleine ruimte, en veel van zijn goals zijn penalty's natuurlijk. Leuke speler hoor maar liever niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
One trick pony. Soort Zivkovic 2.0.
wat maakt dat uit, Ajax is alleen maar gebaat bij een sterk PSV, zonder hun had dit elftal er niet gestaanquote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |