Altijd goed om even je gezicht te laten zien aan een groep grotendeels bijzonder fijne en gezellige mensenquote:
Sowieso wel stoere vissen, prehistorischquote:
In welk godverlaten gedeelte van Europa (of de wereld) hang je uit op dit moment?quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd goed om even je gezicht te laten zien aan een groep grotendeels bijzonder fijne en gezellige mensen
dank je flipsiequote:Op donderdag 2 mei 2019 12:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat is goed om te weten.
Wel heel leerzaam denk ik om te weten /doen.
En dat lijkt mij ook. Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het je gaat lukken
Bulgarije tog, deze bitch blijf ik trouwquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In welk godverlaten gedeelte van Europa (of de wereld) hang je uit op dit moment?
ben je weg uit veliko tarnovoquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Bulgarije tog, deze bitch blijf ik trouw
Huisje in een dorp in the middle of nowhere gekocht. Beetje tuinieren
Ah, ok, ik dacht dat je aan het rondreizen was, maar je bent gaan settlen, nice! Ik was klein poosje terug nog in Slovenië, daar zou ik wel een vakantiehuisje willen hebben ooit.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn ze moeilijk te houden?quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso wel stoere vissen, prehistorisch
https://www.google.nl/sea(...)oq=bichir&gs_l=img.3..0j0i67j0i30l8.2805.3784..3970...0.0..0.68.281.6......0....1..gws-wiz-img.BFauKKxBywo
Als je op Bichir zoekt, dat is de engelse term.
Ja.quote:
Nope, zijn opportunistische eters. Eten bijna alles wel.quote:
Nee joh, idee was om zes maanden te blijven en er dan weer vandoor te gaan maar het beviel wel dus is wat langer geworden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, ok, ik dacht dat je aan het rondreizen was, maar je bent gaan settlen, nice! Ik was klein poosje terug nog in Slovenië, daar zou ik wel een vakantiehuisje willen hebben ooit.
Wel een mooi gebied om op vakantie te gaan, maar een vakantie huisje zou ik toch liever ergens in tropisch gebied willen hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, ok, ik dacht dat je aan het rondreizen was, maar je bent gaan settlen, nice! Ik was klein poosje terug nog in Slovenië, daar zou ik wel een vakantiehuisje willen hebben ooit.
Ik heb daar alleen zoveel minder verstand van dus ik lees dan de conversaties.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is ook veel leuker dan over voetbal praten
Mijn pauwoog sprong gisteren uit het water toen ik er eten boven hield en hij beet in mijn vinger
Dat is wel grappigquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, in klein bakje. Hebben nu een klein en een grote bak. Grote voor de vissen, kleine voor de garnalen en slakkenboys.
Heb er 15 gekocht
Voor palingen wel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Wel een lekker weertje vandaag palingen.
Italië heeft gewoon al die kust veroverdquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh, idee was om zes maanden te blijven en er dan weer vandoor te gaan maar het beviel wel dus is wat langer geworden.
Slovenië is erg mooi ja! Eén van de mooiste Balkanlanden zelfs. Beetje jammer dat er wat weinig kust is
Wel drie keer wat anders?quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:47 schreef Kopjechino het volgende:
Deze week drie keer uit eten. Luxe probleem
ik heb weinig met warme gebieden, doe mij maar mooi en een beetje fris tijdens de zomerquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een mooi gebied om op vakantie te gaan, maar een vakantie huisje zou ik toch liever ergens in tropisch gebied willen hebben.
Maar daardoor is Italië nu ook een stukje Balkanquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Italië heeft gewoon al die kust veroverd
Ja, snap ik. Heb ik met voetbal... alleen lees het dan ook nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb daar alleen zoveel minder verstand van dus ik lees dan de conversaties.
Had je een wondje? Of viel het mee?
[..]
Dat is wel grappig
[..]
Voor palingen wel.
Zal er iemand een grap makenquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel grappig
[..]
Voor palingen wel.
Broekpaling.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel grappig
[..]
Voor palingen wel.
Ja, drie keer ander gezelschap, en ander etenquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel drie keer wat anders?En ander gezelschap?
Maar niet zo goedkoop als de balkan volgens mij...quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar daardoor is Italië nu ook een stukje Balkan
Dat snap ikquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Heb ik met voetbal... alleen lees het dan ook niet
Nee niks aan het handje, is ie nog niet groot genoeg voor gelukkigvoelde het wel...
quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal er iemand een grap maken
[..]
Broekpaling.
Dat is wel heel gezellig en lekkerquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, drie keer ander gezelschap, en ander eten
Ik vind vochtiger klimaat (hihaho) juist wel fijn, al zijn koelere zomers wel fijner om in te sporten overdag.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb weinig met warme gebieden, doe mij maar mooi en een beetje fris tijdens de zomer
Nouja, je kan ook een wintervakantiehuisje en zomervakantiehuisje wensen inderdaadquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind vochtiger klimaat (hihaho) juist wel fijn, al zijn koelere zomers wel fijner om in te sporten overdag.
Misschien moet ik toch gaan sparen voor meerdere vakantie huisjes
Kende een gozer die noemde hem altijd zo.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat snap ikAls het je maar niet wegjaagt of iets.
Wordt hij wel groter nog ? En hehe nooit gedacht eigenlijk dat zulke vissen echt bijten
[..]gelukkig doe je het zelf.
[..]
Dat is wel heel gezellig en lekker
oeps autocorrect, wilde alleen "hoi" zeggenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:03 schreef Trollscience het volgende:
stijgt jullie libido ook altijd met 600% wanneer het lente wordt?
Dan heb je nog echt wel eventjes te gaanquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
Nu weer terug aan het werk.
Ik moet nog tot 20:00 maar heb nu al geen zin meer
Echtquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kende een gozer die noemde hem altijd zo.
En eerlijk is eerlijk, zo'n formaat was het ook wel.
Jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:03 schreef Trollscience het volgende:
stijgt jullie libido ook altijd met 600% wanneer het lente wordt?
Ik bedoel hoiquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oeps autocorrect, wilde alleen "hoi" zeggen
uhh hoe dat danquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarmee probeer ik iedereen geld af te troggelen.
Ben nog weinig succesvol
Sterkte.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
Nu weer terug aan het werk.
Ik moet nog tot 20:00 maar heb nu al geen zin meer
je kunt ook andere dingen doen als ze gehypnotiseerd zijnquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als mensen gehypnotiseerd zijn, stuur ik ze een tikkie
#metooquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt ook andere dingen doen als ze gehypnotiseerd zijn![]()
![]()
![]()
Dit is mijn fetisj.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt ook andere dingen doen als ze gehypnotiseerd zijn![]()
![]()
![]()
Meestal welquote:Op donderdag 2 mei 2019 13:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat snap ikAls het je maar niet wegjaagt of iets.
Wordt hij wel groter nog ? En hehe nooit gedacht eigenlijk dat zulke vissen echt bijten
[..]gelukkig doe je het zelf.
[..]
Dat is wel heel gezellig en lekker
heyyyquote:
Ah, helder.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn pimmel is bi mijn hart is homo
Paar maanden geleden zou je nog zeker weten naar Zweden vertrekken. Wel eerlijk blijven op het forum, hè knul.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:37 schreef Dven het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |