Dat is wel lastig. Kan je studiebegeleider daarbij niet helpen (of youtube) ?quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja voor coderen helpt het wel ja zeker alleen geen idee of ik het goed doe verder
ja moet naar andere bedrijven toe voor interviews, op zich wel leuk maar krijg er zenuwen van
leuk hoor, heet ie zo Endgame? met wie ga je
Ja komt wel goed hoor, mn begeleider kwam met een boekje over analyseren in kwalitatief onderzoek dus hou die er bij nu.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:16 schreef Flippiee het volgende:
Dat is wel lastig. Kan je studiebegeleider daarbij niet helpen (of youtube) ?
Ohhh dat lijkt me ook wel eng. Wel goed dat je het doet.
gezellig zegquote:
Zal jou eens rellen!!!quote:
Oh dat is wel prettig. Hopelijk helpt het.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja komt wel goed hoor, mn begeleider kwam met een boekje over analyseren in kwalitatief onderzoek dus hou die er bij nu.
Jaaaaaa. Ook zo'n film die ik in de bios wil zien dus dan maar nu.quote:[..]
gezellig zeg
is dat zo'n superhelden film
ik heb het niet zo met superheldenfilms eigenlijkquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal jou eens rellen!!!
[..]
Oh dat is wel prettig. Hopelijk helpt het.
[..]
Jaaaaaa. Ook zo'n film die ik in de bios wil zien dus dan maar nu.
Ja zal vast wel goed komenquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:27 schreef Flippiee het volgende:
Oh dat is wel prettig. Hopelijk helpt het.
Ik wel, heb de meeste ook wel gezien in de bios.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb het niet zo met superheldenfilms eigenlijk
jij wel
haha nee hoor volgens mij zijn die films best populairquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wel, heb de meeste ook wel gezien in de bios.Is dat raar?
Heb je vaker verschil gemerkt met geen ervaring hebben van een bachelor op de uni doen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja zal vast wel goed komen
alleen merk nu wel dat ik ervaring van een bachelor op uni wel mis op dit gebied
Dat is waar. Ze hebben de marketing goed uitgevoerd voor die filmsquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
haha nee hoor volgens mij zijn die films best populair
Het is een prima TTquote:
In een aquarium? Hen je er veel?quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn nieuwe garnalen zitten in de bak
Ik ben content
Voetbal bespreken in de SCquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In het vorige topic bespraken we nog voetbal. Niet dat dat in de echte VBL SC gebeurt.
verder vind ik het wel meevallen, alleen lees je meer wetenschappelijke literatuurquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:42 schreef Flippiee het volgende:
Heb je vaker verschil gemerkt met geen ervaring hebben van een bachelor op de uni doen?
Ja, al krijg ik het niet meequote:Op donderdag 2 mei 2019 12:42 schreef Flippiee het volgende:
Dat is waar. Ze hebben de marketing goed uitgevoerd voor die films
Goedemiddag mijn waardequote:
Oh dat is goed om te weten.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
verder vind ik het wel meevallen, alleen lees je meer wetenschappelijke literatuur
op hbo doe je dat eigenlijk niet of zelden
maar dat kwalitatief onderzoek doen is wel ff anders dan dat ik daar heb gehad
maar komt wel goed hoor, als ik elke (werk)dag er gewoon de hele dag aanzit moet het goedkomen (lijkt mij)
Dat is ook veel leuker dan over voetbal pratenquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is een prima TT
[..]
In een aquarium? Hen je er veel?
Dit doet me aan @:2nutz denken.
Mss kan je in de database van je uni kijken naar wat papers van andere studenten ter voorbeeld?quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
verder vind ik het wel meevallen, alleen lees je meer wetenschappelijke literatuur
op hbo doe je dat eigenlijk niet of zelden
maar dat kwalitatief onderzoek doen is wel ff anders dan dat ik daar heb gehad
maar komt wel goed hoor, als ik elke (werk)dag er gewoon de hele dag aanzit moet het goedkomen (lijkt mij)
Ja, in klein bakje. Hebben nu een klein en een grote bak. Grote voor de vissen, kleine voor de garnalen en slakkenboys.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is een prima TT
[..]
In een aquarium? Hen je er veel?
Dit doet me aan @:2nutz denken.
Dag favorietefokkerquote:
Wat een nozem!quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is ook veel leuker dan over voetbal praten
Mijn pauwoog sprong gisteren uit het water toen ik er eten boven hield en hij beet in mijn vinger
Dikke vreetzak is hetquote:
Zit Dermann in je bak?quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dikke vreetzak is hetde anderen moeten vechten voor eten terwijl hij al apart eten krijgt.
Ze lijken wel op elkaar.quote:
Wij hebben tot nu toe wel beetje pech met vissen. Komen vaak aan met ziektes en zo.quote:
Bestel je die dan online? Stip ofzo?quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hebben tot nu toe wel beetje pech met vissen. Komen vaak aan met ziektes en zo.
Hopelijk gaat het de garnalen boys beter.
Nee, speciaal winkel hier paar dorpen verder. En paar andere van lokale winkel, maar die is weg.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bestel je die dan online? Stip ofzo?
Ik ken de betere speciaalzaakjes wel waar ik mijn diertjes haal. Zit echt heel veel verschil in qua kwekers.
Garnalen zijn wel makkelijker. Vooral cherry's enzo planten zich voort als knijne
Weet niet of stip voor komt bij garnalen maar heb het nog nooit gezien dus wat dat betreft zit je denk ik wel goed.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, speciaal winkel hier paar dorpen verder. En paar andere van lokale winkel, maar die is weg.
Ik weet er het fijne niet van, maar stip iig.
Hopelijk planten ze zich voort. Lijkt me gezellig
Als in 1 bak of als in een muur met allemaal kleinere bakjes?quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb wel eens een aquariummuur gezien in een woning dat is ook wel erg gaaf trouwens.
Is ook andere bak, dus besmetting lijkt niet mogelijk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet niet of stip voor komt bij garnalen maar heb het nog nooit gezien dus wat dat betreft zit je denk ik wel goed.
Elke bak heeft stip, vaak in sleepmode. Kan getriggered worden door stress of veel omwoelen bijv.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook andere bak, dus besmetting lijkt niet mogelijk.
Wat heb jij allemaal in je bak zitten?
Nee echt als afscheiding van ruimten.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als in 1 bak of als in een muur met allemaal kleinere bakjes?
Dus 1 bak. Ja dat is wel nice. Heb ze ook wel gezien.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee echt als afscheiding van ruimten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |