Dat verklaart wel waarom hij ze bij mij via DM probeert te krijgen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:32 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Daarom krijg je geen nudies hier.
Wat is er met de gedeelde dropbox map gebeurd?quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom hij ze bij mij via DM probeert te krijgen.
Waarom zou ik nudies van hier willen hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:32 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Daarom krijg je geen nudies hier.
Geen idee. Alles op een private server hier.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er met de gedeelde dropbox map gebeurd?
Heb het wachtwoord nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er met de gedeelde dropbox map gebeurd?
Terwijl jij normaalgesproken wel van de kraspandamuziek bent toch?quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:37 schreef TaMieke het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist met dat hele Tool![]()
Kan niet zeggen dat ik daar ooit een nummer van geluisterd heb.
Bekend van onder meer Yo momma (shake what ya momma gave ya)quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:37 schreef TaMieke het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist met dat hele Tool![]()
Kan niet zeggen dat ik daar ooit een nummer van geluisterd heb.
Ow ja? Ik denk dat je me verward met Faxquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Terwijl jij normaalgesproken wel van de kraspandamuziek bent toch?
Klinkt meer als iets van de Black Eye Peasquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bekend van onder meer Yo momma (shake what ya momma gave ya)
quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja? Ik denk dat je me verward met Fax
Moest laatst wel lachen toen je ontdekte dat je twee nummers tegelijk had opstaan terwijl je dacht dat je naar 1 nummer zat te luisterenquote:
Gebeurt wel vaker....quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Moest laatst wel lachen toen je ontdekte dat je twee nummers tegelijk had opstaan terwijl je dacht dat je naar 1 nummer zat te luisteren
quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Nu je weer single bent misschien toch maar weer met Faxie?
Omdat Air, Hosti en ik lekkere kerels zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom zou ik nudies van hier willen hebben
Onze Toolsquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Omdat Air, Hosti en ik lekkere kerels zijn.
Lekker samen trekken op nudes van Elviquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
quote:
Dan ben je dementquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:09 schreef MissMSX het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat mensen het vroeger zo vaak hadden over anderen die aan het hosselen zijn
De afgunst druipt er vanaf.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:09 schreef MissMSX het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat mensen het vroeger zo vaak hadden over anderen die aan het hosselen zijn
Dat waren de autisten die vooral behoefte hadden aan overzicht. Toch anders.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ben je dement
Er werden hele schema's gemaakt zelfs![]()
Die wie neukt wie organogram bedoel je?quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ben je dement
Wieneuktwielijstjes zijn wat anders.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ben je dement
Druipt huehuequote:
Wieneukwielijstje is slechts een voorbeeld. Dat gezwets over anderen die hosselen/daten is hier toch altijd al geweest.quote:
O ik dacht aan vroeger als in begin 20e eeuw.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
Wieneukwielijstje is slechts een voorbeeld. Dat gezwets over anderen die hosselen/daten is hier toch altijd al geweest.
Niet mijn punt. Nevermind.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
Wieneukwielijstje is slechts een voorbeeld. Dat gezwets over anderen die hosselen/daten is hier toch altijd al geweest.
Heb jij wel vrienden dat je dit allemaal al jarenlang bijhoudt?quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
Vroeger is van gisteren tot oneindig dus dat zou ook best kunnenquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik dacht aan vroeger als in begin 20e eeuw.
Nee ik heb gehosseld dus heb het meegemaakt natuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij wel vrienden dat je dit allemaal al jarenlang bijhoudt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |