Dat verklaart wel waarom hij ze bij mij via DM probeert te krijgen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:32 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Daarom krijg je geen nudies hier.
Wat is er met de gedeelde dropbox map gebeurd?quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom hij ze bij mij via DM probeert te krijgen.
Waarom zou ik nudies van hier willen hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:32 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Daarom krijg je geen nudies hier.
Geen idee. Alles op een private server hier.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er met de gedeelde dropbox map gebeurd?
Heb het wachtwoord nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er met de gedeelde dropbox map gebeurd?
Terwijl jij normaalgesproken wel van de kraspandamuziek bent toch?quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:37 schreef TaMieke het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist met dat hele Tool![]()
Kan niet zeggen dat ik daar ooit een nummer van geluisterd heb.
Bekend van onder meer Yo momma (shake what ya momma gave ya)quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:37 schreef TaMieke het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist met dat hele Tool![]()
Kan niet zeggen dat ik daar ooit een nummer van geluisterd heb.
Ow ja? Ik denk dat je me verward met Faxquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Terwijl jij normaalgesproken wel van de kraspandamuziek bent toch?
Klinkt meer als iets van de Black Eye Peasquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bekend van onder meer Yo momma (shake what ya momma gave ya)
quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja? Ik denk dat je me verward met Fax
Moest laatst wel lachen toen je ontdekte dat je twee nummers tegelijk had opstaan terwijl je dacht dat je naar 1 nummer zat te luisterenquote:
Gebeurt wel vaker....quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Moest laatst wel lachen toen je ontdekte dat je twee nummers tegelijk had opstaan terwijl je dacht dat je naar 1 nummer zat te luisteren
quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Nu je weer single bent misschien toch maar weer met Faxie?
Omdat Air, Hosti en ik lekkere kerels zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom zou ik nudies van hier willen hebben
Onze Toolsquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Omdat Air, Hosti en ik lekkere kerels zijn.
Lekker samen trekken op nudes van Elviquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
quote:
Dan ben je dementquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:09 schreef MissMSX het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat mensen het vroeger zo vaak hadden over anderen die aan het hosselen zijn
De afgunst druipt er vanaf.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:09 schreef MissMSX het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat mensen het vroeger zo vaak hadden over anderen die aan het hosselen zijn
Dat waren de autisten die vooral behoefte hadden aan overzicht. Toch anders.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ben je dement
Er werden hele schema's gemaakt zelfs![]()
Die wie neukt wie organogram bedoel je?quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ben je dement
Wieneuktwielijstjes zijn wat anders.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:09 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ben je dement
Druipt huehuequote:
Wieneukwielijstje is slechts een voorbeeld. Dat gezwets over anderen die hosselen/daten is hier toch altijd al geweest.quote:
O ik dacht aan vroeger als in begin 20e eeuw.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
Wieneukwielijstje is slechts een voorbeeld. Dat gezwets over anderen die hosselen/daten is hier toch altijd al geweest.
Niet mijn punt. Nevermind.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
Wieneukwielijstje is slechts een voorbeeld. Dat gezwets over anderen die hosselen/daten is hier toch altijd al geweest.
Heb jij wel vrienden dat je dit allemaal al jarenlang bijhoudt?quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
Vroeger is van gisteren tot oneindig dus dat zou ook best kunnenquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik dacht aan vroeger als in begin 20e eeuw.
Nee ik heb gehosseld dus heb het meegemaakt natuurlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij wel vrienden dat je dit allemaal al jarenlang bijhoudt?
Volgens mij wel hoor. Sowieso in Singles.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:09 schreef MissMSX het volgende:
Vuige sletquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:32 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik heb gehosseld dus heb het meegemaakt natuurlijk.
Er was vraag naar, dus ik maakte hetquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat waren de autisten die vooral behoefte hadden aan overzicht. Toch anders.
Ik ga daar geloof ik 3 juni heen!quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:45 schreef TaMieke het volgende:
Kan ik nog iemand blij maken met 7,5 muntje voor de Ziggodome? (geldig t/m 31-7)
Als we doorgaan.....quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk nu tegen wie Ajax moet op 1 juni, hele zieke vrije trap wel
Is het te confronterend?quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:09 schreef MissMSX het volgende:
Ik was nog aan het werk de halve wedstrijd dus zij heeft langer gekekenquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:36 schreef rival het volgende:
[..]
Als we doorgaan.....
Lekker met je meissie gekeken?
Je mag ze overnemen als je wil.quote:
Denk niet dat mijn collega's dat waarderen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nou niet doen als of je niet de hele dag fappend op FOK zit
Nee, zou wel stinkenquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn collega's dat waarderen.
Nigga, ik ben fresher dan een babyotterquote:
Ja? Otters stinken namelijk echt super erg, dus dat zegt niet zo heel veel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nigga, ik ben fresher dan een babyotter
quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:03 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja? Otters stinken namelijk echt super erg, dus dat zegt niet zo heel veel.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:03 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja? Otters stinken namelijk echt super erg, dus dat zegt niet zo heel veel.
Er zit je wel iets met stank dwars ofzo he?quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:05 schreef Halimede het volgende:
[..]
The point is dat Hosti een stinkie is
Ja, ik stink natuurlijk ookquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Er zit je wel iets met stank dwars ofzo he?
Soap ain't got shit on me.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:05 schreef Halimede het volgende:
[..]
The point is dat Hosti een stinkie is
Pure mestlucht jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Krijg je van die vieze Oost Groningse boerenlucht
Leuk dat je dit deelt op een forumquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:20 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb hier een factuur liggen ter goedkeuring, gaat over de Kentalis Hostibakkerij
Ja altijd handig alvast wat muntjes te hebben. DM anders maar!quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je mag ze overnemen als je wil.
Ben even aan het denken of ik nog in Eindhoven kom, anders kan ik ze nog wel opsturen.
Ik heb vrijdag een date, misschien dat hij stinkt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
Dacht na je slechte zoendate komt nu het verhaal van je stinkdate, maar helaas.
Adriaantje!quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:23 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een date, misschien dat hij stinkt.
Mijn akelige Duitse ex stonk wel flinkalleen natuurlijk niet in het begin, toen deed hij nog wel een beetje zijn best qua lichamelijke verzorging. Zodra we samen woonden douchte hij iets van 1x in de week (terwijl hij acrobaat was
) en poetste zijn tanden ook nauwelijks
Oh en ik mocht al gauw ook geen deo en parfum dragen want hij zou daar hoofdpijn van krijgenondertussen was hij zelf wel een kettingroker
Ow, werk je daaaaaaar.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:20 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb hier een factuur liggen ter goedkeuring, gaat over de Kentalis Hostibakkerij
Wat. Wat? WAT!?quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:23 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een date, misschien dat hij stinkt.
Mijn akelige Duitse ex stonk wel flinkalleen natuurlijk niet in het begin, toen deed hij nog wel een beetje zijn best qua lichamelijke verzorging. Zodra we samen woonden douchte hij iets van 1x in de week (terwijl hij acrobaat was
) en poetste zijn tanden ook nauwelijks
Oh en ik mocht al gauw ook geen deo en parfum dragen want hij zou daar hoofdpijn van krijgenondertussen was hij zelf wel een kettingroker
quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:23 schreef Halimede het volgende:
Zodra we samen woonden douchte hij iets van 1x in de week (terwijl hij acrobaat was) en poetste zijn tanden ook nauwelijks
3?!quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:28 schreef CherryLips het volgende:
1 keer in de week douchen en geen tanden poetsendat was ik na drie dagen al beu geweest.
Toen ik samenwoonde kon ik helaas niet zomaar meer wegquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:28 schreef CherryLips het volgende:
1 keer in de week douchen en geen tanden poetsendat was ik na drie dagen al beu geweest.
Ik zal jou eens klefbekkenquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan moet je naar het klefbekken topic.
Lief! Dankjequote:Op donderdag 2 mei 2019 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Dan hoop ik alvast dat daar vrijdag verandering in komt voor je
Alles kan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Toen ik samenwoonde kon ik helaas niet zomaar meer wegheeft 2 jaar geduurd...
Dat stinken was niet het ergste aan hem namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |