Maar nog steeds een aapquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel een aap met smaak voor horloges.
Deze ook echtquote:
Heb je iets tegen apen of zo?quote:
Ze schijten in hun hand en gooien ermeequote:
Mooie bluesy.quote:
Hey zit je hierquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en zijn smaak in (blues)gitaristen :S
Ja weet ik veel. Vond hem mooi en 50 ekkies kon wel.quote:
Ah zodoendequote:Op donderdag 2 mei 2019 00:05 schreef Myrr het volgende:
Maar toen kwam dus een van zn rijke neven van Woooww maat heb je een Rolex en zodoende kwamen we erachter.
Ik ookquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sorry ff random momentje (: lig in bed trouwens ;p
Ja je mist zijn cockquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:09 schreef Myrr het volgende:
Ik ga naast kind liggen morgen weer een manloze dag.
Vind singlemommy wel saai worden nu.
Zit mobiel maar bedanktquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Staat rechtsboven bij je reactie
Ja de was lelijk hebben gevouwen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:13 schreef Myrr het volgende:
Maar ook gewoon de stress die ik van hem krijg soms.
Stop.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja de was lelijk hebben gevouwen bijvoorbeeld
Ik ga wel slapen, kan je lekker gezellig klessebessen met flam haquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:23 schreef Myrr het volgende:
Heb geen zin om te slapen maar heb verder ook niks te doen.
Heyyyyyyyyquote:
Kom werken dan, mag alleen niet als je onder invloed bentquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:23 schreef Myrr het volgende:
Heb geen zin om te slapen maar heb verder ook niks te doen.
Shit hij is er echt nu is de pret voorbijquote:
Hihiquote:Op donderdag 2 mei 2019 04:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Shit hij is er echt nu is de pret voorbij
Ga 10 snelkookpannen kopen in 1 keer en kijk of de antiterreureenheid op bezoek komtquote:
Vrees van welquote:Op donderdag 2 mei 2019 04:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga 10 snelkookpannen kopen in 1 keer en kijk of de antiterreureenheid op bezoek komt
Vraag hem danquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:12 schreef Myrr het volgende:
Hoop stiekem ten huwelijk gevraagd te worden. Hoe sad is dat.
Inderdaad. Beetje achterhaald dat een man dat zou moeten doen.quote:
Mooiquote:Op donderdag 2 mei 2019 07:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
"ja dit zijn de nieuwe roerstaafjes, van hout, dat is beter voor het milieu"
Begrijpend knikte ik en bekeek ik de vrachtwagencombinatie terwijl ik het kleine doosje in ontvangst nam
ik denk dat we het wel gaan redden
Zeehonden en ijsberen zullen overlopen van dankbaarheid
Heb zelf ook een traantje weggepinkt, zo fijn dat ik kan bijdragen aan het redden van deze planeetquote:
Maar drink je je koffie ook uit kartonnen bekertjes?quote:Op donderdag 2 mei 2019 07:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
"ja dit zijn de nieuwe roerstaafjes, van hout, dat is beter voor het milieu"
Begrijpend knikte ik en bekeek ik de vrachtwagencombinatie terwijl ik het kleine doosje in ontvangst nam
ik denk dat we het wel gaan redden
Zeehonden en ijsberen zullen overlopen van dankbaarheid
ga je dood?quote:Op donderdag 2 mei 2019 07:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb zelf ook een traantje weggepinkt, zo fijn dat ik kan bijdragen aan het redden van deze planeet
ja, met leuke... sugegstieve teksten als "blijf bij mij" of "houd me vast", "ik hoor bij jou"quote:Op donderdag 2 mei 2019 07:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar drink je je koffie ook uit kartonnen bekertjes?
ja ze zijn wel altijd aandoenlijk fruitig en fris en het eerste half jaar geloven ze ook nog echt dat ze een verschil gaan makenquote:Op donderdag 2 mei 2019 07:37 schreef scrupuleus het volgende:
Zin in een glazenplafond-bestormend huppelkutje
Wat schattig.quote:Op donderdag 2 mei 2019 07:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, met leuke... sugegstieve teksten als "blijf bij mij" of "houd me vast", "ik hoor bij jou"
Het slaat natuurlijk op dat je je bekertje moet hergebruiken, maar met een leuke en guitige kwinkslag
Verder zijn de bekertjes wit, om zo inkt te besparen voor het milieu, ja nee, daar is echt heel goed over nagedacht door een glazenplafond-bestormend huppelkutje, parttime natuurlijk, het moet immers leuk blijven he
in de baai van Taijiquote:Op donderdag 2 mei 2019 07:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat schattig.
Weer een dolfijn gered van verstikking in een propje plastic
Veel plezier vanavondquote:Op donderdag 2 mei 2019 07:42 schreef Remqo het volgende:
Maar goed, ik ga maar weer eens aan het werk.
Mag weer tonnen plastic etiketten gaan stansen
Hopelijk heb je een loshangend kledingstuk en word je de stans in getrokkenquote:Op donderdag 2 mei 2019 07:42 schreef Remqo het volgende:
Maar goed, ik ga maar weer eens aan het werk.
Mag weer tonnen plastic etiketten gaan stansen
Wat onaardig weerquote:Op donderdag 2 mei 2019 07:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een loshangend kledingstuk en word je de stans in getrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |