Status van een Rolex het wordt steeds gekkerquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaat meer om te status en het plezier dan om de tijd vriend.
Wel 3 van de 100 mensen die dat zien zullen je een baas vinden hoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:50 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Status van een Rolex het wordt steeds gekker
een bj voor 30 euroquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:51 schreef Trollscience het volgende:
heb een horloge van 30 euro van bol.com, is vet mooi en ik kan er op zien hoe laat het is, wat wil je nog meer
Wereldwijd statussymbool. Als je dat niet erkent heb je écht een (wijzer)plaat voor je kop.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:50 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Status van een Rolex het wordt steeds gekker
bij mij hoef je echt niet zoveel te betalen hoor, als je beetje leuk koppie hebt doe ik het wel voor nixquote:
haha jaquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bij mij hoef je echt niet zoveel te betalen hoor, als je beetje leuk koppie hebt doe ik het wel voor nix
Heb je die Rolex ook om als je trucksimulator speelt?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaat meer om te status en het plezier dan om de tijd vriend.
Invicta.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:53 schreef Myrr het volgende:
Heb per ongeluk voor vriend een soort replica van een Rolex gekocht op bol.com maar van een ander merk.
Nee dan heb ik de goede oude (toepasselijker) G-Shock natuurlijk om.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je die Rolex ook om als je trucksimulator speelt?
Maar jij bent volgend jaar ook miljonairquote:
Je kop blijft nog steeds niet om aan te zienquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wereldwijd statussymbool. Als je dat niet erkent heb je écht een (wijzer)plaat voor je kop.
en zijn smaak in (blues)gitaristen :Squote:Op woensdag 1 mei 2019 23:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Je kop blijft nog steeds niet om aan te zien
Jouw probleem vriendin.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ondanks die kou weet je het vuur wel aan zijn schenen te leggen hahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wel een aap met smaak voor horloges.quote:
Maar nog steeds een aapquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel een aap met smaak voor horloges.
Deze ook echtquote:
Heb je iets tegen apen of zo?quote:
Ze schijten in hun hand en gooien ermeequote:
Mooie bluesy.quote:
Hey zit je hierquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en zijn smaak in (blues)gitaristen :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |