Doei 1%quote:
Ghehe zou ook wel een goeie zijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zou echt awkward zijn als ie het niet doet en m gewoon geeft
Ik ga een broek aantrekken en dan rijden dus wel doei hahaquote:
Haha doeiquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga een broek aantrekken en dan rijden dus wel doei haha
Dat doe ik alleen hier, ik val juist op van die carrièrevrouwen met een eigen mening enzo.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
Jimmy je moet niet zo moeilijk doen wat vrouwen betreft en het moederdevrouw figuur iets minder op een voetstuk zetten.
Ja daar zijn er zat van maar die willen pas tegen de 40 aan de kinderen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen hier, ik val juist op van die carrièrevrouwen met een eigen mening enzo.
#problematischquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja daar zijn er zat van maar die willen pas tegen de 40 aan de kinderen.
Mooi voorbeeldquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja daar zijn er zat van maar die willen pas tegen de 40 aan de kinderen.
Een grote dikke piemel en een paar sterke armenquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:24 schreef Myrr het volgende:
En die hebben ook helemaal geen vent nodig dus je moet ze wel iets te bieden hebben en ze van hun sokken blazen.
Mijn onweerstaanbare gezelschapquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:24 schreef Myrr het volgende:
En die hebben ook helemaal geen vent nodig dus je moet ze wel iets te bieden hebben en ze van hun sokken blazen.
Heb ik ook.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:24 schreef Myrr het volgende:
quote:
Ja, zag ik ook. Die gast die een hartaanval krijgt van die zwerver.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
damn dat is die gast uit mulholland dr./andere david lynch-films
En wat voor carrière heeft ze dan? Hoeveel kinderen wil je?quote:
Ik val gewoon op intelligente vrouwen die weten wat ze willen, dat zijn vaak vrouwen met een carrièreperspectief.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
En wat voor carrière heeft ze dan? Hoeveel kinderen wil je?
Euh ja een carrière met 7 kinderen zit er niet in. Je zoekt een huisvrouw die bereid is haar zware jaren aan timmeren naar de top op te geven.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik val gewoon op intelligente vrouwen die weten wat ze willen, dat zijn vaak vrouwen met een carrièreperspectief.
Het liefst 7 maar ja, dat is onderhandelbaar.
Dit is allemaal onderhandelbaar.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Euh ja een carrière met 7 kinderen zit er niet in. Je zoekt een huisvrouw die bereid is haar zware jaren aan timmeren naar de top op te geven.
Is dit ergquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ga je doen als je straks op je 30e nog steeds single bent?
Dat hangt helemaal van jezelf afquote:
Hear hearquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:36 schreef Myrr het volgende:
Er zijn ook slimme vrouwen die bijvoorbeeld voor zichzelf zijn gaan werken. Of gewoon onder hun niveau. Boeiend. Kinderen zijn toch belangrijker dan carrière.
Zit soms ook te twijfelen of ik doorga met opleiding. Kan nu ook gewoon aan de bak in een leuk vak en dan lekker nog twee kindertjes maken, dat zou me veel gelukkiger maken dan straks paar honderd per maand meer verdienen.
letterlijk een van de spannendste scenes ooitquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, zag ik ook. Die gast die een hartaanval krijgt van die zwerver.
Probeer dat maar te zeggen nadat je een Rolex hebt aangeschaft.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hear hear![]()
Geluk zit niet in de portemonnee, maar in je hart
Waarom zou ik een Rolex kopen, als ik op mijn telefoon ook kan zien hoe laat het is?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Probeer dat maar te zeggen nadat je een Rolex hebt aangeschaft.
Gaat meer om te status en het plezier dan om de tijd vriend.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom zou ik een Rolex kopen, als ik op mijn telefoon ook kan zien hoe laat het is?
quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom zou ik een Rolex kopen, als ik op mijn telefoon ook kan zien hoe laat het is?
Barcelona - Ajax, mooi affiche tochquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Probeer dat maar te zeggen nadat je een Rolex hebt aangeschaft.
Status boeit me niet, ik ga meer voor praktisch nutquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaat meer om te status en het plezier dan om de tijd vriend.
Daar kan je wel mee aankomen ja.quote:
Ik meestal ook. Alleen een beetje emotie mag af en toe ook.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Status boeit me niet, ik ga meer voor praktisch nut
Status van een Rolex het wordt steeds gekkerquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel 3 van de 100 mensen die dat zien zullen je een baas vinden hoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:50 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Status van een Rolex het wordt steeds gekker
een bj voor 30 euroquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:51 schreef Trollscience het volgende:
heb een horloge van 30 euro van bol.com, is vet mooi en ik kan er op zien hoe laat het is, wat wil je nog meer
Wereldwijd statussymbool. Als je dat niet erkent heb je écht een (wijzer)plaat voor je kop.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:50 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Status van een Rolex het wordt steeds gekker
bij mij hoef je echt niet zoveel te betalen hoor, als je beetje leuk koppie hebt doe ik het wel voor nixquote:
haha jaquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bij mij hoef je echt niet zoveel te betalen hoor, als je beetje leuk koppie hebt doe ik het wel voor nix
Heb je die Rolex ook om als je trucksimulator speelt?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Invicta.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:53 schreef Myrr het volgende:
Heb per ongeluk voor vriend een soort replica van een Rolex gekocht op bol.com maar van een ander merk.
Nee dan heb ik de goede oude (toepasselijker) G-Shock natuurlijk om.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je die Rolex ook om als je trucksimulator speelt?
Maar jij bent volgend jaar ook miljonairquote:
Je kop blijft nog steeds niet om aan te zienquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wereldwijd statussymbool. Als je dat niet erkent heb je écht een (wijzer)plaat voor je kop.
en zijn smaak in (blues)gitaristen :Squote:Op woensdag 1 mei 2019 23:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Je kop blijft nog steeds niet om aan te zien
Jouw probleem vriendin.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ondanks die kou weet je het vuur wel aan zijn schenen te leggen hahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |