Is dit ergquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat ga je doen als je straks op je 30e nog steeds single bent?
Dat hangt helemaal van jezelf afquote:
Hear hearquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:36 schreef Myrr het volgende:
Er zijn ook slimme vrouwen die bijvoorbeeld voor zichzelf zijn gaan werken. Of gewoon onder hun niveau. Boeiend. Kinderen zijn toch belangrijker dan carrière.
Zit soms ook te twijfelen of ik doorga met opleiding. Kan nu ook gewoon aan de bak in een leuk vak en dan lekker nog twee kindertjes maken, dat zou me veel gelukkiger maken dan straks paar honderd per maand meer verdienen.
letterlijk een van de spannendste scenes ooitquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, zag ik ook. Die gast die een hartaanval krijgt van die zwerver.
Probeer dat maar te zeggen nadat je een Rolex hebt aangeschaft.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hear hear![]()
Geluk zit niet in de portemonnee, maar in je hart
Waarom zou ik een Rolex kopen, als ik op mijn telefoon ook kan zien hoe laat het is?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Probeer dat maar te zeggen nadat je een Rolex hebt aangeschaft.
Gaat meer om te status en het plezier dan om de tijd vriend.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom zou ik een Rolex kopen, als ik op mijn telefoon ook kan zien hoe laat het is?
quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom zou ik een Rolex kopen, als ik op mijn telefoon ook kan zien hoe laat het is?
Barcelona - Ajax, mooi affiche tochquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Probeer dat maar te zeggen nadat je een Rolex hebt aangeschaft.
Status boeit me niet, ik ga meer voor praktisch nutquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaat meer om te status en het plezier dan om de tijd vriend.
Daar kan je wel mee aankomen ja.quote:
Ik meestal ook. Alleen een beetje emotie mag af en toe ook.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Status boeit me niet, ik ga meer voor praktisch nut
Status van een Rolex het wordt steeds gekkerquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel 3 van de 100 mensen die dat zien zullen je een baas vinden hoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:50 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Status van een Rolex het wordt steeds gekker
een bj voor 30 euroquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:51 schreef Trollscience het volgende:
heb een horloge van 30 euro van bol.com, is vet mooi en ik kan er op zien hoe laat het is, wat wil je nog meer
Wereldwijd statussymbool. Als je dat niet erkent heb je écht een (wijzer)plaat voor je kop.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:50 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Status van een Rolex het wordt steeds gekker
bij mij hoef je echt niet zoveel te betalen hoor, als je beetje leuk koppie hebt doe ik het wel voor nixquote:
haha jaquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bij mij hoef je echt niet zoveel te betalen hoor, als je beetje leuk koppie hebt doe ik het wel voor nix
Heb je die Rolex ook om als je trucksimulator speelt?quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Invicta.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:53 schreef Myrr het volgende:
Heb per ongeluk voor vriend een soort replica van een Rolex gekocht op bol.com maar van een ander merk.
Nee dan heb ik de goede oude (toepasselijker) G-Shock natuurlijk om.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je die Rolex ook om als je trucksimulator speelt?
Maar jij bent volgend jaar ook miljonairquote:
Je kop blijft nog steeds niet om aan te zienquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wereldwijd statussymbool. Als je dat niet erkent heb je écht een (wijzer)plaat voor je kop.
en zijn smaak in (blues)gitaristen :Squote:Op woensdag 1 mei 2019 23:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Je kop blijft nog steeds niet om aan te zien
Jouw probleem vriendin.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ondanks die kou weet je het vuur wel aan zijn schenen te leggen hahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wel een aap met smaak voor horloges.quote:
Maar nog steeds een aapquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel een aap met smaak voor horloges.
Deze ook echtquote:
Heb je iets tegen apen of zo?quote:
Ze schijten in hun hand en gooien ermeequote:
Mooie bluesy.quote:
Hey zit je hierquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en zijn smaak in (blues)gitaristen :S
Ja weet ik veel. Vond hem mooi en 50 ekkies kon wel.quote:
Ah zodoendequote:Op donderdag 2 mei 2019 00:05 schreef Myrr het volgende:
Maar toen kwam dus een van zn rijke neven van Woooww maat heb je een Rolex en zodoende kwamen we erachter.
Ik ookquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sorry ff random momentje (: lig in bed trouwens ;p
Ja je mist zijn cockquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:09 schreef Myrr het volgende:
Ik ga naast kind liggen morgen weer een manloze dag.
Vind singlemommy wel saai worden nu.
Zit mobiel maar bedanktquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Staat rechtsboven bij je reactie
Ja de was lelijk hebben gevouwen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:13 schreef Myrr het volgende:
Maar ook gewoon de stress die ik van hem krijg soms.
Stop.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja de was lelijk hebben gevouwen bijvoorbeeld
Ik ga wel slapen, kan je lekker gezellig klessebessen met flam haquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:23 schreef Myrr het volgende:
Heb geen zin om te slapen maar heb verder ook niks te doen.
Heyyyyyyyyquote:
Kom werken dan, mag alleen niet als je onder invloed bentquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:23 schreef Myrr het volgende:
Heb geen zin om te slapen maar heb verder ook niks te doen.
Shit hij is er echt nu is de pret voorbijquote:
Hihiquote:Op donderdag 2 mei 2019 04:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Shit hij is er echt nu is de pret voorbij
Ga 10 snelkookpannen kopen in 1 keer en kijk of de antiterreureenheid op bezoek komtquote:
Vrees van welquote:Op donderdag 2 mei 2019 04:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga 10 snelkookpannen kopen in 1 keer en kijk of de antiterreureenheid op bezoek komt
Vraag hem danquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:12 schreef Myrr het volgende:
Hoop stiekem ten huwelijk gevraagd te worden. Hoe sad is dat.
Inderdaad. Beetje achterhaald dat een man dat zou moeten doen.quote:
Mooiquote:Op donderdag 2 mei 2019 07:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
"ja dit zijn de nieuwe roerstaafjes, van hout, dat is beter voor het milieu"
Begrijpend knikte ik en bekeek ik de vrachtwagencombinatie terwijl ik het kleine doosje in ontvangst nam
ik denk dat we het wel gaan redden
Zeehonden en ijsberen zullen overlopen van dankbaarheid
Heb zelf ook een traantje weggepinkt, zo fijn dat ik kan bijdragen aan het redden van deze planeetquote:
Maar drink je je koffie ook uit kartonnen bekertjes?quote:Op donderdag 2 mei 2019 07:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
"ja dit zijn de nieuwe roerstaafjes, van hout, dat is beter voor het milieu"
Begrijpend knikte ik en bekeek ik de vrachtwagencombinatie terwijl ik het kleine doosje in ontvangst nam
ik denk dat we het wel gaan redden
Zeehonden en ijsberen zullen overlopen van dankbaarheid
ga je dood?quote:Op donderdag 2 mei 2019 07:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb zelf ook een traantje weggepinkt, zo fijn dat ik kan bijdragen aan het redden van deze planeet
ja, met leuke... sugegstieve teksten als "blijf bij mij" of "houd me vast", "ik hoor bij jou"quote:Op donderdag 2 mei 2019 07:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar drink je je koffie ook uit kartonnen bekertjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |