Echt hequote:Op woensdag 1 mei 2019 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is niet het moment om te zeggen dat het 'toebedeelt' is zeker
Oh okéquote:
Ja aankomende week, pingpongtjongquote:
Komt allemaal wel goedquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, liever een vrouw en kinderen en stabiliteit, maar als het lot mij die kaarten niet toebedeeld dan maar zo. Maar ik heb nog goede hoop hoor.
Die zin was eerst anders.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is niet het moment om te zeggen dat het 'toebedeelt' is zeker
Hahaquote:
Doei 1%quote:
Ghehe zou ook wel een goeie zijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zou echt awkward zijn als ie het niet doet en m gewoon geeft
Ik ga een broek aantrekken en dan rijden dus wel doei hahaquote:
Haha doeiquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga een broek aantrekken en dan rijden dus wel doei haha
Dat doe ik alleen hier, ik val juist op van die carrièrevrouwen met een eigen mening enzo.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
Jimmy je moet niet zo moeilijk doen wat vrouwen betreft en het moederdevrouw figuur iets minder op een voetstuk zetten.
Ja daar zijn er zat van maar die willen pas tegen de 40 aan de kinderen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen hier, ik val juist op van die carrièrevrouwen met een eigen mening enzo.
#problematischquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja daar zijn er zat van maar die willen pas tegen de 40 aan de kinderen.
Mooi voorbeeldquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja daar zijn er zat van maar die willen pas tegen de 40 aan de kinderen.
Een grote dikke piemel en een paar sterke armenquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:24 schreef Myrr het volgende:
En die hebben ook helemaal geen vent nodig dus je moet ze wel iets te bieden hebben en ze van hun sokken blazen.
Mijn onweerstaanbare gezelschapquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:24 schreef Myrr het volgende:
En die hebben ook helemaal geen vent nodig dus je moet ze wel iets te bieden hebben en ze van hun sokken blazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |