ja ze zijn wel altijd aandoenlijk fruitig en fris en het eerste half jaar geloven ze ook nog echt dat ze een verschil gaan makenquote:Op donderdag 2 mei 2019 07:37 schreef scrupuleus het volgende:
Zin in een glazenplafond-bestormend huppelkutje
Wat schattig.quote:Op donderdag 2 mei 2019 07:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, met leuke... sugegstieve teksten als "blijf bij mij" of "houd me vast", "ik hoor bij jou"
Het slaat natuurlijk op dat je je bekertje moet hergebruiken, maar met een leuke en guitige kwinkslag
Verder zijn de bekertjes wit, om zo inkt te besparen voor het milieu, ja nee, daar is echt heel goed over nagedacht door een glazenplafond-bestormend huppelkutje, parttime natuurlijk, het moet immers leuk blijven he
in de baai van Taijiquote:Op donderdag 2 mei 2019 07:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat schattig.
Weer een dolfijn gered van verstikking in een propje plastic
Veel plezier vanavondquote:Op donderdag 2 mei 2019 07:42 schreef Remqo het volgende:
Maar goed, ik ga maar weer eens aan het werk.
Mag weer tonnen plastic etiketten gaan stansen
Hopelijk heb je een loshangend kledingstuk en word je de stans in getrokkenquote:Op donderdag 2 mei 2019 07:42 schreef Remqo het volgende:
Maar goed, ik ga maar weer eens aan het werk.
Mag weer tonnen plastic etiketten gaan stansen
Wat onaardig weerquote:Op donderdag 2 mei 2019 07:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een loshangend kledingstuk en word je de stans in getrokken
Niet geklikt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Mooi dit https://www.computeridee.(...)gebouwd-blauwfilter/
Jeetje.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:39 schreef Rozevla het volgende:
IK GING SLAPEN MET EEN DOEZOE WERD WAKKER MET EEN TON
EN IK DENK AAN ME KRANTENWIJJJJJJJK
Echt welquote:
5 seconden?quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Echt wel
Maar dan gewoon een natte kut voor je, je hoeft niks te doen geen voorspel.
Lul erin rammen en na 5 seconde klaar komen en mag je weg lopen.
Op die manier neuken
Gewoon ff tjiep tjiep erin en klaarquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
5 seconden?
Zonder voorspel?
whut
Ja snap ik, maar wat doe ik dan de rest van die tijd allemaal...quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Gewoon ff tjiep tjiep erin en klaar
Beste
Weglopen en kut hoer schreeuwenquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar wat doe ik dan de rest van die tijd allemaal...
Die wijven moeten niet caren, ik pomp zeker 10 tot 13 keer 7 cm romantiek in hun lipvis.quote:
jeetje... wat een toestand johquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Die wijven moeten niet caren, ik pomp zeker 10 tot 13 keer 7 cm romantiek in hun lipvis.
Klopt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jeetje... wat een toestand joh
Precies lang genoeg wegkwijnen achter mijn pc tot ik met goed fatsoen weer naar huis kanquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ga zometeen mijn grasveld verticuteren.
Jij?
was toch over de datumquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:53 schreef Rozevla het volgende:
Waar is vanillekwak eigenlijk ??
Ik heb die blauwe al dagen niet gezien voor mijn gevoel
Knap.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Precies lang genoeg wegkwijnen achter mijn pc tot ik met goed fatsoen weer naar huis kan
prutsenquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:54 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Knap.
Zou nooit een kantoorbaan kunnen uitoefenen, als t echt zou moeten misschien maar nee.
Wat doe je?
Zie je wel vaker toch? Beetje interessant komen doen als je blauw bent tot de nieuwigheid eraf is dan verdwijnen ze weer naar de achtergrond.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:53 schreef Rozevla het volgende:
Waar is vanillekwak eigenlijk ??
Ik heb die blauwe al dagen niet gezien voor mijn gevoel
Daar ben je weerquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die klagen dat ze niet afvallen, maar wel ontbijten met Redbull, wat denk je zelf ?
Gaat het over 1 van je kafjes?quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die klagen dat ze niet afvallen, maar wel ontbijten met Redbull, wat denk je zelf ?
Jammer ik pijp beter met een biertje op.quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kom werken dan, mag alleen niet als je onder invloed bent
quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jammer ik pijp beter met een biertje op.
Vanaf volgende week ga ik weer Anoniemquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Komt mede door jouw frequente aanwezigheid dat het hier leuker is nu
Doe je je hele leven alquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Vanaf volgende week ga ik weer Anoniem
Ik doe met je meequote:Op donderdag 2 mei 2019 09:15 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Vanaf volgende week ga ik weer Anoniem
Ja, ik ben speciaal voor jou teruggekomen.quote:
Dan hebben ze gelijk diabetesquote:
Je hebt mij nog niet voor je gewonnen hoor...quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben speciaal voor jou teruggekomen.
Scheepvaartquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oke
Hihi
Wat voor branche werk jij dan jonge!!
Oke doeiquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt mij nog niet voor je gewonnen hoor...
Wat vind je van jezelf?quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:28 schreef Myrr het volgende:
Heb over het goudenvis wielrennerdt enzo kliekje gedroomd.
Het waren allemaal lelijke wijven met overgewicht.
Heb je wel eens over mij gedroomd?quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:28 schreef Myrr het volgende:
Heb over het goudenvis wielrennerdt enzo kliekje gedroomd.
Het waren allemaal lelijke wijven met overgewicht.
Gast dat is 2 jaar oud nieuws.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Mooi dit https://www.computeridee.(...)gebouwd-blauwfilter/
Hoezo niet je zet het zo aan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En blijkbaar werkt het nog steeds niet
Zijn dat de enige opties waar we uit kunnen kiezen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:33 schreef Flamarande het volgende:
Zal ik vandaag sociaal doen, gamen of in bed series kijken
Uitloggen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:33 schreef Flamarande het volgende:
Ik haat jequote:Op donderdag 2 mei 2019 07:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je leest weer niet goed, probeer het eens met 1 oog anders, dan zie je de letters niet dubbel
Jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zijn dat de enige opties waar we uit kunnen kiezen?
Fifa spelenquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:33 schreef Flamarande het volgende:
Doe wat en wie jij wilquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:33 schreef Flamarande het volgende:
Relax, neem een plakje kaas.quote:
Ik hoop voor jou dat ik je mis als ik je zie fietsenquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, hoe hebben we hem ooit kunnen missen
alsof jou dat lukt met die rollator van jequote:Op donderdag 2 mei 2019 09:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat ik je mis als ik je zie fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |