Ik volg inderdaad de livestream van Matt. Dat is elk jaar mijn vaste stream en ik ben het zo gewend. Ik vind ook zijn sidekicks leuk, de stream loopt eigenlijk altijd technisch vlot en Matt weet de acts altijd heel goed en helder uit te leggen. Er zijn nog meer streams, maar zolang ik de Matt stream nog niet beu ben, blijf ik lekker die kijken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:12 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Hmm ja dat is helaas ook weer zo, maar idd nog even niet aan denken! Vanaf nu wordt het gewoon iedere dag genieten![]()
![]()
![]()
!!
Ik zag net dat Duncan gelukkig op het eind van de middag moet dus dan kan ik het gewoon in de lerarenkamer volgen. Hoe volg jij de eerste repetities altijd? Via de livestream van Matt?
Ben echt benieuwd naar de reacties op de eerste repetitie van Duncan, ben nu al zenuwachtig.... Ik word met de dag meer fan van het nummer
It goes its little hallway, zoals de Engelsen niet zeggenquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:05 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Wat lief! Hoe gaattie met jou? En je hebt een nieuwe usericon (vorige keer dat ik er was ook al hoor, maar ik moet er alsnog aan wennen)
Je weet wel dat Duncan moet om 14 uur he?quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:12 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Hmm ja dat is helaas ook weer zo, maar idd nog even niet aan denken! Vanaf nu wordt het gewoon iedere dag genieten![]()
![]()
![]()
!!
Ik zag net dat Duncan gelukkig op het eind van de middag moet dus dan kan ik het gewoon in de lerarenkamer volgen. Hoe volg jij de eerste repetities altijd? Via de livestream van Matt?
Ben echt benieuwd naar de reacties op de eerste repetitie van Duncan, ben nu al zenuwachtig.... Ik word met de dag meer fan van het nummer
Gister was z'n eerste eigen concert.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
Whut, gisteravond pas eerste optreden van Duncan Laurence?! /3fm
Jaaa mee eens, dat is ook mijn planquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik volg inderdaad de livestream van Matt. Dat is elk jaar mijn vaste stream en ik ben het zo gewend. Ik vind ook zijn sidekicks leuk, de stream loopt eigenlijk altijd technisch vlot en Matt weet de acts altijd heel goed en helder uit te leggen. Er zijn nog meer streams, maar zolang ik de Matt stream nog niet beu ben, blijf ik lekker die kijken.Ook makkelijk wat betreft meetypen hier, want de meesten hier kijken ook de Matt stream.
Ja, die eerste reactie kijk ik ook heel erg naar uit!In het eerste geval zijn de verwachtingen in het perscentrum te hoog en is de staging wat underwhelming, maar ik weet zeker dat Duncan met iets mooi smaakvols gaat komen wat indruk maakt op de mensen thuis. Toch is het altijd zo'n heerlijke bevestiging als de staging gelijk in het perscentrum al goed overkomt!
Niet zoals dat drama van vorig jaar.
Aaah ja ik was in de war met de tijdzonequote:Op donderdag 2 mei 2019 12:22 schreef libranl het volgende:
[..]
Je weet wel dat Duncan moet om 14 uur he?Gewoon voor de zekerheid hoor, omdat je zegt eind van de middag. Voor mij is 14 uur namelijk nog niet zo heel laat op de middag tenminste.
Kan natuurlijk zijn dat jij hier anders naar kijkt hoor.
Haha ja je zal zelf ook moeten wennenquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
It goes its little hallway, zoals de Engelsen niet zeggenNa jaren Tony ga ik nu even voor een vos
Klein nadeeltje van deze: Tony viel veel meer op als ik een topic door scrollde op zoek naar mijn laatste post
Heel veel sterkte Kyran!quote:
Succes en sterkte!quote:
Ja, dat heb ik ook gelezenquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:09 schreef Dave het volgende:
Ja, ik hoor net dat oorspronkelijk het idee was dat Duncan een interview in de green room zou krijgen, maar dat dat nu is vervangen door een interview met Madonna.
Aja, precies. Ik hoorde dat de recensies in ieder geval goed waren, dus dat we ons geen zorgen hoeven te maken (of juist wel, enorm, als je een beleidsmaker in Amsterdam bent)quote:
Haha oke, mooi zo.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:57 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Aaah ja ik was in de war met de tijdzone. Dank voor je bericht! Ach, ik zorg er hoe dan ook gewoon voor dat ik het kan volgen
. Gelukkig heb ik een soepele stageplek. Ga jij het live volgen
?
Succes.quote:
Succes en sterkte!quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:27 schreef Kyran het volgende:
Jullie zijn lief! Zit hier in een innmens grote wachtruimte. Eng lol ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |