Krak zei de tak. Maar verder zegt dit helemaal niets over het gewicht van die twee.quote:
Pijpen is geen woquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:54 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
wat doet hij dan?? doet gewoon wo hoor volgens mij.
Omdat ik Voodoo Chile saai vind.quote:
All Along the Watchtower is mijn favoriet van hem.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:54 schreef Trollscience het volgende:
omdat dat het enige nummer is behalve purple haze dat je kent zeker :S
mooie coverquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
All Along the Watchtower is mijn favoriet van hem.
Ik vond Wonderful Life altijd wel een prima nummer.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:54 schreef HPLC het volgende:
op zich klonk het niet verkeerd, maar weet nooit wat ik nou van black moet vinden
Beter dan het origineel ja.quote:
freebirdquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:49 schreef Trollscience het volgende:
Voodoo Chile, a song by Jimi Hendrix on Spotify @:ChevyCaprice
beste bluesgitaarspel ooit, bevecht me
quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Behalve als daar Charlotte3 ipv haags had gestaan zeker.
Leuk maar wat moet ik met deze informatie?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:41 schreef HPLC het volgende:
Barcelona bleef ongeslagen in zijn laatste 31 thuisduels in het miljardenbal. In die serie noteerden de Catalanen 28 overwinningen en drie remises. De laatste keer dat de Blaugranas in eigen huis een Champions League-wedstrijd verloren, was precies zes jaar geleden. Op 1 mei 2013 triomfeerde Bayern München met 0-3 door onder meer een goal van Arjen Robben.
@:haags_kwartiertje
@:vanillekwark
niks, ik bouw nu wat krediet op zodat ik volgende week weer kan schelden zonder een ban te krijgen hahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk maar wat moet ik met deze informatie?
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
niks, ik bouw nu wat krediet op zodat ik volgende week weer kan schelden zonder een ban te krijgen haha
beter verzin je dan wat origineelsquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
niks, ik bouw nu wat krediet op zodat ik volgende week weer kan schelden zonder een ban te krijgen haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |