Kom ik ook nooitquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is het Engelse woord voor "hemel".
Muziek is emotie. Op een gitaar kan je muziek maken. Cirkel rond.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
"emotie"?hoe werkt dat op een gitaar dan?
Opquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Muziek is emotie. Op met een gitaar kan je muziek maken. Cirkel rond.
Doe dan Little Wing van hem.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:49 schreef Trollscience het volgende:
Voodoo Chile, a song by Jimi Hendrix on Spotify @:ChevyCaprice
beste bluesgitaarspel ooit, bevecht me
wat doet hij dan?? doet gewoon wo hoor volgens mij.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:17 schreef Quotidien het volgende:
@:wielrennerdt zeg tegen gv eens dat ie een fatsoenlijke studie gaat doen ipv die bagger thuiscursus die hij nu doet
Krak zei de tak. Maar verder zegt dit helemaal niets over het gewicht van die twee.quote:
Pijpen is geen woquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:54 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
wat doet hij dan?? doet gewoon wo hoor volgens mij.
Omdat ik Voodoo Chile saai vind.quote:
All Along the Watchtower is mijn favoriet van hem.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:54 schreef Trollscience het volgende:
omdat dat het enige nummer is behalve purple haze dat je kent zeker :S
mooie coverquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
All Along the Watchtower is mijn favoriet van hem.
Ik vond Wonderful Life altijd wel een prima nummer.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:54 schreef HPLC het volgende:
op zich klonk het niet verkeerd, maar weet nooit wat ik nou van black moet vinden
Beter dan het origineel ja.quote:
freebirdquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:49 schreef Trollscience het volgende:
Voodoo Chile, a song by Jimi Hendrix on Spotify @:ChevyCaprice
beste bluesgitaarspel ooit, bevecht me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |