Platteland strugglesquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zo de taxi van mijn dochter weer geregeld, ze kan volgend jaar weer gewoon naar school
Vertel ons alles...quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:37 schreef Myrr het volgende:
Bohhhh allerlekkerste gezichtscreme gekregen van schoonmoeders.
Beetje net als Hans alleen dat hij gewoon ging fietsen op zijn racefietsquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou nee, dit omdat ze 40 km verderop op school moet omdat ze naar speciale school moet
Ik ga zaterdag zalm met tagliatelle makenquote:
Die linksback van ajax?quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag zalm met tagliatelle maken
Daarom nooit kinderen nemen. Dan heb je dat dilemma ook nietquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:05 schreef Myrr het volgende:
Shit ik geef weer teveel geld uit aan kind maar alles is zo leuk.
Heb er gek genoeg nooit achteraf spijt van als ik weer dingen voor hem koop dus zo erg is het niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom nooit kinderen nemen. Dan heb je dat dilemma ook niet
Verkopen die zooi.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:43 schreef Myrr het volgende:
Word alleen echt helemaal leip van al die tering onzin speelgoed die hij steeds krijgt.
Ben nu aan het sorteren en weggooien. Hij gaat echt bad.
Niemand wil dit. Is alleen plastic troep. Wat duur was hou ik zelf se rest gewoon bij de pmd en een deel voor broertje/ zusje de schuur in.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verkopen die zooi.
Wel herkenbaar hoor. Alles compleet houden is ook een kut klus
Nice.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niemand wil dit. Is alleen plastic troep. Wat duur was hou ik zelf se rest gewoon bij de pmd en een deel voor broertje/ zusje de schuur in.
Wel lief. Als het voor broertje/ zusje is vind 'ie het helemaal niet erg.
Daar kan je best goed aan verdienen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb op zolder heel veel playmobil dat vind ik wel tof speelgoed
Ja klopt, heb hele kist vol van die zooi. Vind het ook gewoon leuk, maar mijn dochter vond het nietsquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kan je best goed aan verdienen.
Geef dan weg johquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja klopt, heb hele kist vol van die zooi. Vind het ook gewoon leuk, maar mijn dochter vond het niets
Dat is zonde.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja klopt, heb hele kist vol van die zooi. Vind het ook gewoon leuk, maar mijn dochter vond het niets
Ken iemand die het koopt, opknapt en weer verkoopt. Die boekt van dat geld even twee vakanties per jaar.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Playmobil is verschrikkelijk duur speelgoed, dat geef ik niet even leuk weg
Saai speelgoedquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |