quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Behalve als daar Charlotte3 ipv haags had gestaan zeker.
Leuk maar wat moet ik met deze informatie?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:41 schreef HPLC het volgende:
Barcelona bleef ongeslagen in zijn laatste 31 thuisduels in het miljardenbal. In die serie noteerden de Catalanen 28 overwinningen en drie remises. De laatste keer dat de Blaugranas in eigen huis een Champions League-wedstrijd verloren, was precies zes jaar geleden. Op 1 mei 2013 triomfeerde Bayern München met 0-3 door onder meer een goal van Arjen Robben.
@:haags_kwartiertje
@:vanillekwark
niks, ik bouw nu wat krediet op zodat ik volgende week weer kan schelden zonder een ban te krijgen hahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk maar wat moet ik met deze informatie?
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
niks, ik bouw nu wat krediet op zodat ik volgende week weer kan schelden zonder een ban te krijgen haha
beter verzin je dan wat origineelsquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
niks, ik bouw nu wat krediet op zodat ik volgende week weer kan schelden zonder een ban te krijgen haha
Lijkt me ook wel een mooie, maar vind Liverpool ook een mooie tegenstander voor een finale.quote:
Die club heeft totaal geen flair of uitstraling. Beetje het Feyenoord van Engelandquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een mooie, maar vind Liverpool ook een mooie tegenstander voor een finale.
Eerst volgende week maar overleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |