SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
Nog 90 minuten volgende week ook!quote:
Schöne ook. En Donny op z'n doelpunt na. Veltman verdedigend goed en aanvallend zeer matig.quote:
Veltman heeft ook een hoop weggehaald.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:53 schreef franklop het volgende:
Blind toch wel de beste samen met Donny vanavond.
Blind was een stofzuiger vandaagquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Schöne ook. En Donny op z'n doelpunt na. Veltman verdedigend goed en aanvallend zeer matig.
Donny vond ik redelijk. Veltman gewoon prima waarvoor hij er staat.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Schöne ook. En Donny op z'n doelpunt na. Veltman verdedigend goed en aanvallend zeer matig.
Om je kapot aan te ergeren. Die gozer gaat nooit hogerop, alleen horizontaal.quote:
Miste echt scherpte. Wel de assist.quote:
Zeker. Maar toch zet ik Blind dan weer net bovenquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Veltman heeft ook een hoop weggehaald.
Toch zeker 30 miljoen zo, maar die blijft wel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:00 schreef DaveDave09 het volgende:
Op deze manier raken we blind ook kwijt
Niet normaal hoeveel arbeid hij er in heeft gelegd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:00 schreef coronatus het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel hij wel niet gelopen heeft?
Won dan wel de meeste tackles van het hele veld.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja die komt echt te kort op dit niveau.
Ze lieten hem wel alles opbouwenquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Veltman heeft ook een hoop weggehaald.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet normaal hoeveel arbeid hij er in heeft gelegd.²
Dit vooral.. Alleen maar lange halen en hopen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Spurs weinig uitgespeelde kansen. Veel opportunisme. Terechte, zakelijke overwinning.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:01 schreef PicoMMP het volgende:
Neres en Ziyech waren echt mokerslecht. Van de Beek, wat een vaas
quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:02 schreef TLC het volgende:
Real Madrid - Ajax 1-4
Juventus - Ajax 1-2
Tottenham Hotspur - Ajax 0-1![]()
![]()
Jammer van die bal van Neres op de paal, dan was het over geweest.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Spurs weinig uitgespeelde kansen. Veel opportunisme. Terechte, zakelijke overwinning.
Die gaat de finale ook nog missen denk ik, die pakt volgende week ook nog wel een kaartquote:
Volgende week nous erin. Dan los je dat gezeik door die sissoko meteen opquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze lieten hem wel alles opbouwen
Zou ik ook doen
Meh van neres weet je. 4-5 momenten en dat was het. Niks mis meequote:Op dinsdag 30 april 2019 23:01 schreef PicoMMP het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet normaal hoeveel arbeid hij er in heeft gelegd.²
Eensquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Volgende week nous erin. Dan los je dat gezeik door die sissoko meteen op
Vaasquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:01 schreef PicoMMP het volgende:
Heerlijk toch!quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:03 schreef cherrycoke het volgende:
missie is geslaagd.
de uitgoal is er en uit gewonnen met 0-1, nu hopen dat we Son kunnen stoppen thuis volgende week.
![]()
![]()
![]()
WZAWZDB
Tja.. het is ook de eerste wedstrijd dus niet zo'n grote ontlading.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:03 schreef mikieu het volgende:
Wel raar dat een overwinning in de halve finale van de CL toch niet zo lekker voelt, terwijl een 1-2 overwinning dat misschien wel was geweest.
Konden ook moeilijk anders. Voetballend is het, zonder Son en Kane, wel wat minder. Maar dat had Ajax wel beter gelegen. Juist met dit soort spel hebben ze moeite.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit vooral.. Alleen maar lange halen en hopen.
De Ligt op Sonquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:03 schreef cherrycoke het volgende:
missie is geslaagd.
de uitgoal is er en uit gewonnen met 0-1, nu hopen dat we Son kunnen stoppen thuis volgende week.
![]()
![]()
![]()
WZAWZDB
Je zou denken dat typisch Engels voetbal ze beter ligt maar dat is dus niet zo . Fysiek bij vlagen compleet overlopenquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Konden ook moeilijk anders. Voetballend is het, zonder Son en Kane, wel wat minder. Maar dat had Ajax wel beter gelegen. Juist met dit soort spel hebben ze moeite.
Ja, al kwam die ook niet echt aan voetballen toe zoals hij normaal wel komt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Zeker. Maar toch zet ik Blind dan weer net boven
Gijp zou hier een dikke van krijgen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je zou denken dat typisch Engels voetbal ze beter ligt maar dat is dus niet zo . Fysiek bij vlagen compleet overlopen
Derksen vergeet dat er een extra middenvelder inkwam genaamd sissokoquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:06 schreef franske19 het volgende:
Derksen is echt een grap aan het worden.
B garnituur lol.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Derksen vergeet dat er een extra middenvelder inkwam genaamd sissoko
Dat is wat overdrevenquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Het knappe is dat je het nu ook vanuit een favorietenrol waarmaakt.
Wanyama en Sissoko , grote sterke zwarte Afrikanenquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gijp zou hier een dikke van krijgen.
Dit heb ik even gemist.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:06 schreef VeX- het volgende:
Goeie wedstrijd van Ajax. Tottenham speelt bij vlagen erg mooi combinatiespel en het is fraai om te zien en is eigenlijk het beter voetballende team, maar Ajax speelt veel effectiever. Het team is echt een collectief zonder poespas. De honger is er meer. Wat dat betreft heeft Ten Hag bijna al de juiste zetten gedaan.
Het zal er in de thuiswedstrijd met smaakmakers Son en Kane er weer bij echter lang niet zo makkelijk aan toegaan. Ik ben ook een beetje verbaasd dat Tottenham niet veel opportunistischer is gaan spelen tegen het einde toe, maar misschien is dat de vrees dat Ajax opeens keihard countered en je 0-2 achterstaat. Wat dat betreft zie je echt wel Tottenham respect heeft voor dit Ajax.
Kane zal er dan ook niet bij zijn. Son wel inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:06 schreef VeX- het volgende:
Goeie wedstrijd van Ajax. Tottenham speelt bij vlagen erg mooi combinatiespel en het is fraai om te zien en is eigenlijk het beter voetballende team, maar Ajax speelt veel effectiever. Het team is echt een collectief zonder poespas. De honger is er meer. Wat dat betreft heeft Ten Hag bijna al de juiste zetten gedaan.
Het zal er in de thuiswedstrijd met smaakmakers Son en Kane er weer bij echter lang niet zo makkelijk aan toegaan. Ik ben ook een beetje verbaasd dat Tottenham niet veel opportunistischer is gaan spelen tegen het einde toe, maar misschien is dat de vrees dat Ajax opeens keihard countered en je 0-2 achterstaat. Wat dat betreft zie je echt wel Tottenham respect heeft voor dit Ajax.
Ik vind het wel knap.quote:
Llorente, Sanchez.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wanyama en Sissoko , grote sterke zwarte Afrikanen
Maar wel een lekkere assist.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:08 schreef VeX- het volgende:
Ziyech vind ik echt niet thuisgeven in dit soort wedstrijden. Opvallend dat jongetjes als vd Beek, de Jong, de Ligt juist degenen zijn die opstaan. Wat dat betreft is hij echt nog lang niet klaar voor de grotere clubs.
Wedijveren met blaffende tekkel Rosequote:Op dinsdag 30 april 2019 23:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Llorente, Sanchez.
Lloris is gewoon het kleinste in dat team.
*Lansquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Over die favorietenrol Hans. Was gewoon 50/50.
Die kan er echt geen kut van.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wedijveren met blaffende tekkel Rose
Die staan vanavond bij de Baja club.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Llorente, Sanchez.
Lloris is gewoon het kleinste in dat team.
jammer dat west ham al heeft gescoordquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:11 schreef TLC het volgende:
Eerste Europese nederlaag voor Tottenham in hun nieuwe stadion![]()
De Wit, Ekkelenkamp, Labyad.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:25 schreef Timooon het volgende:
Zondag half Jong Ajax erin met Huntelaar in de punt.
Vind ik ook, wat een gelul dit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:26 schreef TLC het volgende:
Ajax heeft prima gespeeld, tis notabene de halve finale van de CL
Idd, Derksen doet net alsof Ajax tegen FC Bal op t dak speeltquote:
Als je zulke wedstrijden uit even op 0-1 gooit en de 90 minuten doorstaat om het thuis mogelijk even af te maken ben je een groot team.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:26 schreef TLC het volgende:
Ajax heeft prima gespeeld, tis notabene de halve finale van de CL
ik ook jancees ik ook.quote:
Het 4-mans middenveld was wel de oplossing ja.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:29 schreef GGMM het volgende:
Goed resultaat, maar ben er niet gerust op..
Eigenlijk hadden zij geluk dat Vertonghen uitviel, anders hadden we meer gescoord denk ik. Met die wissel werden zij beter.
Als we nu in de Arena winnen of gelijkspelen zijn we er.
Goede analyse!
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:29 schreef GGMM het volgende:
Goed resultaat, maar ben er niet gerust op..
Eigenlijk hadden zij geluk dat Vertonghen uitviel, anders hadden we meer gescoord denk ik. Met die wissel werden zij beter.
Als we nu in de Arena winnen of gelijkspelen zijn we er.
Goede analyse!
Derksen is slechts een analist met een mening.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:28 schreef TLC het volgende:
[..]
Idd, Derksen doet net alsof Ajax tegen FC Bal op t dak speelt
Ja, vond het tien Schone eraf ging overigens wel weer gelijk opgaan. Goeie wissel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Het 4-mans middenveld was wel de oplossing ja.
Je zou bijna willen gaan afwijken van de succesformule Tadic in spits en voor een versterkt middenveld kiezen.
Had het voor Veltman verwacht, maar was wel een prima wissel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vond het tien Schone eraf ging overigens wel weer gelijk opgaan. Goeie wissel.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:29 schreef BobW het volgende:
Zondag:
Dolberg - Huntelaar - Labyad
De Wit - Ekkelenkamp - Mazraoui
Sinkgraven - Magallan - Schuurs - Kristensen
Varela
Ging wel ten koste van het veldspel, maar dat maakte op dat moment niet meer uit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vond het tien Schone eraf ging overigens wel weer gelijk opgaan. Goeie wissel.
Dat elftal verliest gewoon van Willem 2quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:29 schreef BobW het volgende:
Zondag:
Dolberg - Huntelaar - Labyad
De Wit - Ekkelenkamp - Mazraoui
Varela
quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:29 schreef BobW het volgende:
Zondag:
Dolberg - Huntelaar - Labyad Brobby
De Wit - Ekkelenkamp - Mazraoui Ünüvar
Varela
Nee, gewoon 50/50 en anders boeiend.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat elftal verliest gewoon van Willem 2
Roda JC > Willem 2quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, gewoon 50/50 en anders boeiend.
hahahaah! Absoluut!quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:39 schreef TornadoDK het volgende:
Als je voor het seizoen had gezegd dat Ajax de eerste wedstrijd in de halve finale van de CL uit zou winnen, dan had je nu nog opgesloten gezeten 😂
Zondag een B team graag!
Jinx.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:39 schreef Heeinz het volgende:
Het is toch echt bizar dat je nu eigenlijk al met één been in de finale staat
En als je er dan inkomt. Dan moet je hem winnen ook. Maar ik vrees Barca is een stap te ver. Elke ander team kunnen ze hebben. Ja, zelfs Liverpool.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:39 schreef Heeinz het volgende:
Over 1 wedstrijd kun je gewoon van iedereen winnen. Dat laat dit seizoen CL wel zien.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En als je er dan inkomt. Dan moet je hem winnen ook. Maar ik vrees Barca is een stap te ver. Elke ander team kunnen ze hebben. Ja, zelfs Liverpool.²
Één been? Daar is de marge veel te mager voor. Hooguit een voet. Werk aan de winkel en alle hens aan dek volgende week.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:39 schreef Heeinz het volgende:
De les vandaag:quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Één been? Daar is de marge veel te mager voor. Hooguit een voet. Werk aan de winkel en alle hens aan dek volgende week.
Balen van die bal op de paal. Dan was je er wel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Beetje gemengde gevoelens. Begin was wel erg sterk, jammer dat ze dat niet door konden drukken. Tweede helft toch wel veel moeite met het fysieke spel van Tottenham, zonder dat ze echt gevaarlijk werden. Had eigenlijk wel de hoop dat ze in de omschakeling een tweede zouden maken, maar ik vond ze voorin erg slordig met de ruimte.
Hopelijk geen voetbal op twee gedachten volgende week, maar gewoon op de aanval. Op de counter vond ik Spurs totaal niet gevaarlijk namelijk, alleen met lange ballen hadden ze wat succes.
Uit met 0-1 winnen vind ik wel één been jaquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:46 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Één been? Daar is de marge veel te mager voor. Hooguit een voet. Werk aan de winkel en alle hens aan dek volgende week.
Ja vond ik serieus ook. snap er niks van. Die man moet echt héél goed spelen voordat ze hem waarderen. Ik hoor niemand over Frenkie die was écht matig vandaag.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:54 schreef Ramboetan het volgende:
Mensen die Ziyech slecht vonden hebben erg weinig verstand van. Zowel aanvallend als verdedigend sterk gespeeld.
Ben eigenlijk wel benieuwd of Spurs niet op twee gedachten gaat hinken. Met Son erbij toch weer op de counter spelen, of de fysieke strategie met lange ballen op Llorente van vandaag. Waarschijnlijk beide: eerst de hoop op counteren met Son en als dat geen resultaat oplevert alle ballen op Llorente in een alles of niets poging. Als Ajax weer een uitstekend half uur op de mat kan leggen en daarin kan scoren dan moeten we het over de streep kunnen trekken zoals vandaag.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk geen voetbal op twee gedachten volgende week, maar gewoon op de aanval. Op de counter vond ik Spurs totaal niet gevaarlijk namelijk, alleen met lange ballen hadden ze wat succes.
https://sportnieuws.nl/fu(...)nalyse-man-is-blind/quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:54 schreef Ramboetan het volgende:
Mensen die Ziyech slecht vonden hebben erg weinig verstand van. Zowel aanvallend als verdedigend sterk gespeeld.
Ik zou er niet rouwig om zijn als ze Llorente opofferen voor Son. Ajax heeft vaak moeite met kopsterke spitsen die een bal goed weg kunnen leggen, ook in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd of Spurs niet op twee gedachten gaat hinken. Met Son erbij toch weer op de counter spelen, of de fysieke strategie met lange ballen op Llorente van vandaag. Waarschijnlijk beide: eerst de hoop op counteren met Son en als dat geen resultaat oplevert alle ballen op Llorente in een alles of niets poging. Als Ajax weer een uitstekend half uur op de mat kan leggen en daarin kan scoren dan moeten we het over de streep kunnen trekken zoals vandaag.
Zij hoeven maar 2x te scoren om Ajax in diepe diepe problemen te brengen. Zo link met die uitgoals.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Uit met 0-1 winnen vind ik wel één been ja
Ik kan me herinneren dat we twee jaar geleden al zo in shock waren.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:39 schreef Heeinz het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja vond ik serieus ook. snap er niks van. Die man moet echt héél goed spelen voordat ze hem waarderen. Ik hoor niemand over Frenkie die was écht matig vandaag.²
"Maar twee keer".quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zij hoeven maar 2x te scoren om Ajax in diepe diepe problemen te brengen. Zo link met die uitgoals.
Ja ik ben er ook nog absoluut niet gerust op, we zagen zelf in Turijn en Madrid hoe een ploeg ineens bang kan worden als de uitploeg scoort. En die Veltman was vandaag ook weer matig, en dan die Son die er staat.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zij hoeven maar 2x te scoren om Ajax in diepe diepe problemen te brengen. Zo link met die uitgoals.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Eens... we zijn er nog lang niet..
Ik verwacht inderdaad een overwinning, maar Spurs gaat wel scoren.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
"Maar twee keer".
Ze hebben in eigen huis geen enkele goede kans gehad.
Ajax maakt dit thuis af. En niet zo zuinig ook: 3-0.
Kritisch blijven hoort ook bij Ajax.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zegt ook wel veel dat je niet euforisch bent na een 0-1 uitoverwinning in de halve finale champions league
ahhahaahahah!!!quote:
Eens, misschien 1 á 2 wisselingen zoals een andere spits of Mazraoui op rechtsback.quote:
Dolgod en Kristensen of zoquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens, misschien 1 á 2 wisselingen zoals een andere spits of Mazraoui op rechtsback.
Kan namelijk ook een kick geven zo'n gewonnen prijs, ook al is het maar de beker.
Vooral ook omdat het zoveel vergt van de backs en de middenvelders op verdedigend vlak. De centrale verdedigers staan in de rug bij zo'n kapstok, komen niet bij de bal en medespelers van die kapstok sluiten aan. Dan is het aan de niet-centrale verdedigers om goed mee te verdedigen. Niet alleen meelopen maar ook echt eerder bij de bal zijn dan die spelers die aansluiten. Hetzelfde principe als de rol van Tadic bij ons met het verschil dat Tadic over de grond wordt aangespeeld (voetballend) en die kapstok bij hun door de lucht (opportunistisch).quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zou er niet rouwig om zijn als ze Llorente opofferen voor Son. Ajax heeft vaak moeite met kopsterke spitsen die een bal goed weg kunnen leggen, ook in de Eredivisie.
Precies, bovendien neemt de druk gigantisch toe als er zondag verloren wordt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens, misschien 1 á 2 wisselingen zoals een andere spits of Mazraoui op rechtsback.
Kan namelijk ook een kick geven zo'n gewonnen prijs, ook al is het maar de beker.
dat heeft ook met de 2e helft te maken, 1e helft was echt goedquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zegt ook wel veel dat je niet euforisch bent na een 0-1 uitoverwinning in de halve finale champions league
Kristensen is wel echt heel erg slecht.quote:
Nooit goed voor het moraal, sta je ook nog in de verkeerde badjas.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Precies, bovendien neemt de druk gigantisch toe als er zondag verloren wordt.
Alles is Lit met de puber media afdeling bij Ajaxquote:
Kan gebeuren. Volgende week herkansingquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh verrek, nu je het zegt. Heb ik helemaal gemist!
Op basis van wat? Die gasten zijn aanvallend vrij zwak. Ook met Son. Thuis 0-1 verlies van West Ham, magere 1-0 winst tegen Brighton, gemiddeld 1.85 goal per wedstrijd in de PL. Het is niet echt een doelpuntenmachine.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik verwacht inderdaad een overwinning, maar Spurs gaat wel scoren.
Eens.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima tactische wissel overigens met Mazraoui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de Beek - Mazraoui - Marinquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens.
Mazraoui als middenvelder is best prima, interessant voor volgend seizoen.
Van de Beek houden wordt ook wel lastig met zijn laatste CL-potjesquote:
Altijd fan geweest van VdB.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van de Beek houden wordt ook wel lastig met zijn laatste CL-potjes
Wat een baas toch. En dan vonden sommige mensen hem zelfs minder dan Klaassen (lol)
die heeft zich ook wel ontwikkeld, jammer van die ene kans had hij misschien toch moeten geven aan Neresquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van de Beek houden wordt ook wel lastig met zijn laatste CL-potjes
Wat een baas toch. En dan vonden sommige mensen hem zelfs minder dan Klaassen (lol)
Siem komt terugquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Altijd fan geweest van VdB.
Inderdaad wel lastig om te houden, maar heb hem ergens horen zeggen dat hij graag nog een jaar blijft. Maar ja, de gekke voetbalwereld biedt gewoon straks 60 miljoen, en dan?
Hebben we nog een Klaassen 3.0 rondlopen?
PSG is volgens mij helemaal wild van Donny, en als die echt in paniek zijn leggen die ook wel 80 miljoen oid neerquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Altijd fan geweest van VdB.
Inderdaad wel lastig om te houden, maar heb hem ergens horen zeggen dat hij graag nog een jaar blijft. Maar ja, de gekke voetbalwereld biedt gewoon straks 60 miljoen, en dan?
Hebben we nog een Klaassen 3.0 rondlopen?
Klopt, al begreep ik wel dat hij zelf schoot.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
die heeft zich ook wel ontwikkeld, jammer van die ene kans had hij misschien toch moeten geven aan Neres
Ünüvar is pas 16 toch? En Gravenberch mag wel eens minuten gaan maken in het eerste.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
G is volgens mij helemaal wild van Donny, en als die echt in paniek zijn leggen die ook wel 80 miljoen oid neer een paar CL-goals in dit stadium schroeven de prijs wel op.
Volgens mij is die Kenneth Taylor wel een aardig talent in de jeugd die er wat op lijkt. Verder Gravenberch en Ünüvar als de nieuwe goden.
Naar PSG zou ik niet gaan. De meest waardeloze club. Totaal geen ziel en ondanks al die toppers presteren ze niets. Het is eigenlijk schandalig. Je zult maar supporter zijn van die club. Bovendien lijkt mij die Franse competitie ook niet erg interessant.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSG is volgens mij helemaal wild van Donny, en als die echt in paniek zijn leggen die ook wel 80 miljoen oid neereen paar CL-goals in dit stadium schroeven de prijs wel op.
Volgens mij is die Kenneth Taylor wel een aardig talent in de jeugd die er wat op lijkt. Verder Gravenberch en Ünüvar als de nieuwe goden.
[..]
Klopt, al begreep ik wel dat hij zelf schoot.
Toen Neres op de paal schoot vond ik eigenlijk dat Tadic ook wel zelf kon gaan, stond in een betere hoek ervoor.
Hij is 15 zelfs, het duurt dus nog wel eventjes voor hij de basis gaat halenquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ünüvar is pas 16 toch? En Gravenberch mag wel eens minuten gaan maken in het eerste.
Je vergeet Ekkelenkamp trouwens.
Ekkelenkamp, De Wit en Eiting het hart van Ajax volgend seizoen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is 15 zelfs, het duurt dus nog wel eventjes voor hij de basis gaat halenGravenberch komt volgend jaar wel aan bod als ze hopelijk Ekkelenaids en De Wit hebben gedumpt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:31 schreef PicoMMP het volgende:
@:JR-Style-93
Kun je een Donny van de Beek UI voor me fixen?
Frenkie ging er ook bijna naartoe, ik ben het verder met je eens hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:31 schreef Cherni het volgende:
[..]
Naar PSG zou ik niet gaan. De meest waardeloze club. Totaal geen ziel en ondanks al die toppers presteren ze niets. Het is eigenlijk schandalig. Je zult maar supporter zijn van die club. Bovendien lijkt mij die Franse competitie ook niet erg interessant.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ekkelenkamp, De Wit en Eiting het hart van Ajax volgend seizoen.Dan gaan we eruit in de voorrondes tegen Kopenhagen, leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh.
eens maar ik dacht dat Sanchez er nog stond om te blockenquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSG is volgens mij helemaal wild van Donny, en als die echt in paniek zijn leggen die ook wel 80 miljoen oid neereen paar CL-goals in dit stadium schroeven de prijs wel op.
[..]
Klopt, al begreep ik wel dat hij zelf schoot.
Toen Neres op de paal schoot vond ik eigenlijk dat Tadic ook wel zelf kon gaan, stond in een betere hoek ervoor.
Gewoon weer hard in de kruising net als in Madrid.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens maar ik dacht dat Sanchez er nog stond om te blocken
Oke Frankquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat zijn we toch azijnzijkers. De eerste helft had Ajax op een gegeven ogenblok 66% balbezit!!!
Daar zullen ze op moeten gaan voortborduren.²
quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem ook voor jou gekozen.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ekkelenkamp, De Wit en Eiting het hart van Ajax volgend seizoen.De Wit en Eiting kunnen er niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zout op met je aidsgimmickquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat zijn we toch azijnzijkers. De eerste helft had Ajax op een gegeven ogenblok 66% balbezit!!!
Daar zullen ze op moeten gaan voortborduren.²
Nuriquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ijlt iedereen over die Ünuvar man. Nuri was altijd de beste en kreeg pas heel laat een kans in het eerste. Why??²
@Frozen-assassin is fan van Eiting.quote:
Nuri wie?quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ijlt iedereen over die Ünuvar man. Nuri was altijd de beste en kreeg pas heel laat een kans in het eerste. Why??²
Leave Carel alonequote:Op woensdag 1 mei 2019 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:Frozen-Assassin is fan van Eiting.
Jij bent fan van Ekkelenkamp.
Wie is er nog een De Wit fan hier? @:PowerLoungen ?
Ik heb het aangepast. Ik bedoelde Nouri. Was een ontzettend goede voetballer en werd altijd het grootste talent uit de jeugdelftallen genoemd. Die kreeg pas heel laat een kans in het 1ste.quote:
7x zelfs uit mijn hoofd, van 1995 tot 1997 Real, Ferencvaros, Dortmund, Panathinaikos, Auxerre, Rangers, Grasshoppers.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:51 schreef TheJanitor het volgende:
Hebben we wel eens 4x op rij uit gewonnen in de champions league?
Ga wegquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast. Ik bedoelde Nouri. Was een ontzettend goede voetballer en werd altijd het grootste talent uit de jeugdelftallen genoemd. Die kreeg pas heel laat een kans in het 1ste.²
Lijkt me een gebroken neus.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:41 schreef MrStock het volgende:
Al duidelijkheid over Verthongen? Hij was echt groggy..
Zo!!!!!!!!! Dat zag erg eng uit man.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:41 schreef MrStock het volgende:
Al duidelijkheid over Verthongen? Hij was echt groggy..
Bedankt Hansquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast. Ik bedoelde Nouri. Was een ontzettend goede voetballer en werd altijd het grootste talent uit de jeugdelftallen genoemd. Die kreeg pas heel laat een kans in het 1ste.²
Was fysiek pas laat klaar voor het echte werk.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ijlt iedereen over die Ünuvar man. Nouri was altijd de beste en kreeg pas heel laat een kans in het eerste. Why??²
Ik hou wel van de inteelt 3-ling Beugelsdijk-Verheydt-De Witquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:Frozen-Assassin is fan van Eiting.
Jij bent fan van Ekkelenkamp.
Wie is er nog een De Wit fan hier? @:PowerLoungen ?
Dat Auxerre hoor je ook niets meer van zeg.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
7x zelfs uit mijn hoofd, van 1995 tot 1997 Real, Ferencvaros, Dortmund, Panathinaikos, Auxerre, Rangers, Grasshoppers.
Ah ok we moeten dus nog even haha.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
7x zelfs uit mijn hoofd, van 1995 tot 1997 Real, Ferencvaros, Dortmund, Panathinaikos, Auxerre, Rangers, Grasshoppers.
Dan snap ik niet waarom mensen nu al om die Unilever vragen. Die is ook klein en tenger en vochtig.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Was fysiek pas laat klaar voor het echte werk.
Unilever?quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom mensen nu al om die Unilever vragen. Die is ook klein en tenger en vochtig.²
Wanneer ga je eens iets toevoegen in plaats van je posts met Nuri en Unilever en je kankersmiley ?quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom mensen nu al om die Unilever vragen. Die is ook klein en tenger en vochtig.²
13e in de Ligue 2 (lol)quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat Auxerre hoor je ook niets meer van zeg.²
quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:21 schreef PicoMMP het volgende:
Ik hoop sowieso dat Jan, Toby en Chris er volgende week bij zijn. Met een megaspandoek. Wat een vazen zijn dat!
Ziedend.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens iets toevoegen in plaats van je posts met Nuri en Unilever en je kankersmiley ?²
Ja het is ook niet slecht, maar het blijft 50/50 voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is een magnifiek resultaat. Elk club zou hiervoor tekenen in een uitwedstrijd
We gaan naar de finale.quote:Op woensdag 1 mei 2019 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is ook niet slecht, maar het blijft 50/50 voor mijn gevoel.
Donny was eerste helft de beste man en tweede helft misschien wel de slechtstequote:Op dinsdag 30 april 2019 22:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze Blind de hele tijd dat kopduel aan lieten gaan ipv de Ligt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zou er niet rouwig om zijn als ze Llorente opofferen voor Son. Ajax heeft vaak moeite met kopsterke spitsen die een bal goed weg kunnen leggen, ook in de Eredivisie.
Toch vond ik dit wel een leuke statistiektwitter:BassTunedToRed twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 23:04:58Ajax have won as many Champions League knockout away games this season as Manchester City have ever. reageer retweet
Als je Frenkie echt matig vond snap je er ook niks van.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja vond ik serieus ook. snap er niks van. Die man moet echt héél goed spelen voordat ze hem waarderen. Ik hoor niemand over Frenkie die was écht matig vandaag.²
Die afhaalchinees moeten ze gewoon elke minuut een ijsbeentje geven, dan wisselen ze hem vanzelf welquote:Op woensdag 1 mei 2019 02:29 schreef duo-penotti het volgende:
Eerste half uur was grandioos. Maar toen die Franse beer erin kwam. Werden we fysiek afgetroefd en kregen we niet zoveel ruimte meer op het middenveld.
Maar hoeveel kansen heeft Tottenham nou gehad na rust ? En de beste kans was ook nog eens voor Ajax. Enige wat Tottenham deed... is fysiek spelen en lange ballen op Llorente. Snap de negatieve reacties deels wel. Maar Ajax heeft het gewoon netjes professioneel uitgespeeld.
Ajax moet volgende week zorgen om uit de duels te blijven. We moeten gewoon ons eigen spelletje spelen. Dan komt het wel goed.
Gelijkspelletje is al genoeg.
P.S. De laatste uitwedstrijd die Tottenham won, was in Januari.
Heb er zelf wel vertrouwen in. Zelfs met Sonny boy terug bij Tottenham.
Droogquote:Op woensdag 1 mei 2019 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch vond ik dit wel een leuke statistiektwitter:BassTunedToRed twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 23:04:58Ajax have won as many Champions League knockout away games this season as Manchester City have ever. reageer retweet
Dat hangt er helemaal vanaf welke tactiek beide in de Arena gebruiken en hoe goed men in de wedstrijd zit. Tottenham is ook met veel geluk langs Man. City gekomen dus het wordt geen makkelijke pot.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
"Maar twee keer".
Ze hebben in eigen huis geen enkele goede kans gehad.
Ajax maakt dit thuis af. En niet zo zuinig ook: 3-0.
Echt heerlijk dat er bij Ajax achterin altijd wel een beentje tussenzit om de doorweg te verhinderenquote:Op woensdag 1 mei 2019 06:32 schreef Montagui het volgende:
Al met al was het spel van Spurs nogal pover. Alleen had Ajax verdomd veel moeite om de afvallende lange bal, en dus de controle op het middenveld, te krijgen. Niet dat Spurs er veel profijt van had, verdedigend stond Ajax dan weer erg sterk met met name De Ligt en Blind, maar dat afvangen van die lange bal moet echt beter.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:33 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Die afhaalchinees moeten ze gewoon elke minuut een ijsbeentje geven, dan wisselen ze hem vanzelf wel
Ik op Bali in een Nederlandse kroeg vol Ajacieden. Lag het aan mij (en het hele vele bier) of waren Ziyech en Frenkie zwak?quote:Op woensdag 1 mei 2019 01:44 schreef over_hedge het volgende:
Ik zit op Bonaire. Was wel mooi. Stuk of 80 man in een cafetje zitten kijken.
Blind blijft wel echt een held. Speelt steeds zo sterk
Ziyech was fantastisch met druk zetten, aanvallend wat minder.quote:Op woensdag 1 mei 2019 07:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik op Bali in een Nederlandse kroeg vol Ajacieden. Lag het aan mij (en het hele vele bier) of waren Ziyech en Frenkie zwak?
Pico minder dan 1 jaar geleden : Blind kan er niets vanquote:
Zo sterk is de Bintang toch niet?quote:Op woensdag 1 mei 2019 07:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik op Bali in een Nederlandse kroeg vol Ajacieden. Lag het aan mij (en het hele vele bier) of waren Ziyech en Frenkie zwak?
Bij Eiting deel ik zijn mening wel. Dat is niveau AZquote:Op woensdag 1 mei 2019 07:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Pico minder dan 1 jaar geleden : Blind kan er niets van
Alleen al de arbeid die Ziyech heeft geleverd, niet normaal. Die heeft 80 minuten volgas gegeven, vooruit en achteruit. Niet alles even gelukkig maar wel weer een assist.quote:Op woensdag 1 mei 2019 07:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ziyech was fantastisch met druk zetten, aanvallend wat minder.
Frenkie was in de opbouw de belangrijkste man.
zwak? dat lag dan aan jou. is alleen een compleet ander spel dan tegen real of juve
nee, ziyech was goedquote:Op woensdag 1 mei 2019 07:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat ding lever ik hoogstpersoonlijk in Tilburg af. Heb liever dat ze bijkomen van het slagveld van gisterenquote:
Precies dit, leuk als je wint anders boeiend. Snap echt niet waarom bepaalde mensen met de sterkste opstelling zouden willen komen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:11 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dat ding lever ik hoogstpersoonlijk in Tilburg af. Heb liever dat ze bijkomen van het slagveld van gisteren
vanaf de wissel van Jantje tot de wissel van Nous was spurs beterquote:Op woensdag 1 mei 2019 08:19 schreef Tyron het volgende:
ajax is een beetje verwend met de laatste uitwedstrijden maar het is natuurlijk niet gek als je het een helft bij spurs moeilijk hebt
spurs speelde voetbal dat het voor ajax moeilijk maakt
eigenlijk was spurs met dat karige elftal door een betere tactiek beter opgewassen tegen ajax dan real of juve
Nee, winnenquote:Op woensdag 1 mei 2019 08:21 schreef Simmertje het volgende:
Mja jongens nu even serieus, B-team erin zondag?
Wat mij betreft wel.quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:21 schreef Simmertje het volgende:
Door een B-elftal weg te zetten, geef je een signaal af dat je de beker niet serieus neemt. Hiermee declasseer je onze vrienden uit Rotterdam.quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:21 schreef Simmertje het volgende:
Rot op met je rust, lekker voetballen en in dat ritme blijven.quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Precies dit, leuk als je wint anders boeiend. Snap echt niet waarom bepaalde mensen met de sterkste opstelling zouden willen komen.
Geef op z'n minst spelers als Blind, Tadic en de Jong rust
Grote knul hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:27 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Door een B-elftal weg te zetten, geef je een signaal af dat je de beker niet serieus neemt. Hiermee declasseer je onze vrienden uit Rotterdam.
Tuurlijk willen die dat. Ritme houden, finale spelen, treble winnen. Waarom zou je niet voor die unieke kans gaan?!?!quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:28 schreef Tarado het volgende:
ik denk dat de spelers die zelf echt wel willen spelen
quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:39 schreef TornadoDK het volgende:
Als je voor het seizoen had gezegd dat Ajax de eerste wedstrijd in de halve finale van de CL uit zou winnen, dan had je nu nog opgesloten gezeten 😂
Zondag een B team graag!
daarom, mentaal zit het wel goed met zequote:Op woensdag 1 mei 2019 08:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Tuurlijk willen die dat. Ritme houden, finale spelen, treble winnen. Waarom zou je niet voor die unieke kans gaan?!?!
Nee, ritme houden en doorspelen, eventueel bij een 3-0 voorsprong wat spelers eraf halen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:21 schreef Simmertje het volgende:
desnoods laat je die 1 helft spelen (mits resultaat er naar is)quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:29 schreef mokkiemok het volgende:
Op de beek rust geven zondag die zal wel op zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |