Ja, begint een beetje vermoeiend te worden ditquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:42 schreef Zipportal het volgende:
"Het sprookje van Ajax "
Kappen met die shit.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:43 schreef Caland het volgende:
Reclame op ziggo
DIT IS TOCH GEWOON PUUR BEDROG
twitter:ZiggoSport twitterde op dinsdag 30-04-2019 om 20:42:28@RenedD Vanaf begin fluitsignaal tot het einde fluitsignaal zal er geen reclame meer te zien zijn! Nu nog voldoende tijd om het toilet te bezoeken en iets lekkers te pakken. 😉 reageer retweet
Mensen die Sierd niet prefereren boven die kneus die bij veronica zit kan je sowieso niet serieus nemen.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die Sierd niet prefereren boven die kneus die bij veronica zit kan je sowieso niet serieus nemen.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:45 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Als ik vanavond voor het eerst dit seizoen Ajax ga kijken, zou dat dan ongeluk brengen?
De analyses heb ik wel liever bij Veronica (op het reclame gedeelte na), maar de wedstrijd zelf inderdaad via El Sierd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die Sierd niet prefereren boven die kneus die bij veronica zit kan je sowieso niet serieus nemen.
Ik hoop dat je je een beetje kan verdedigen tegen hooivorken en fakkels.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:45 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Als ik vanavond voor het eerst dit seizoen Ajax ga kijken, zou dat dan ongeluk brengen?
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Zelfde vetpercentage als Bossie.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:46 schreef TLC het volgende:
Wat heeft dat prinsesje met deze wedstrijd te maken ??
Jij eet geen vette snack tijdens de wedstrijd?quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:46 schreef TLC het volgende:
Zij is mokerdik.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:46 schreef TLC het volgende:
Heel somsquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij eet geen vette snack tijdens de wedstrijd?
maar die wel meer verdient dan een gemiddelde loonslaafquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ik zet hem nu op Veronica, we gaan het meemakenquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je een beetje kan verdedigen tegen hooivorken en fakkels.
Joequote:Op dinsdag 30 april 2019 20:48 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Ik zet hem nu op Veronica, we gaan het meemaken![]()
Groetjes vanaf Rotterdam Zuid.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:48 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Ik zet hem nu op Veronica, we gaan het meemaken![]()
Groetjes vanaf Rotterdam Zuid.
quote:
Geen mods vanavondquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:50 schreef MC-Morgan het volgende:
Zou hier gemodereerd worden nu GGMM er niet is?
Jelly, madquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, begint een beetje vermoeiend te worden dit
Hij kijkt idd alleen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:51 schreef KingRoland het volgende:
VERDOMME
KIJKT GGMM WEER MET VRIENDEN?
@GGMM is er nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:50 schreef MC-Morgan het volgende:
Zou hier gemodereerd worden nu GGMM er niet is?
HAMAS HAMASquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
@:ggmm is er niet
@:onlogisch is er niet
De rest is er sowieso nooit
Vrij spel
TIJD VOOR TIETENquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrij spel
GGMM is druk aan het gastmodden in MEN.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:51 schreef KingRoland het volgende:
VERDOMME
KIJKT GGMM WEER MET VRIENDEN?
We zijn net klaar bij je moeder. Dus net op tijd hier.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrij spel
Koekoek.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn net klaar bij je moeder. Dus net op tijd hier.
10/10quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KOEKquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KOEKOEK.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie dat Don nog mod hier. Welk jaar was hij laatst online?
Fantastischquote:
Bijna dagelijks.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie dat Don nog mod hier. Welk jaar was hij laatst online?
"Is anne Frank hier verstopt"?quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:53 schreef 3rr0r het volgende:
'Liggen de frikandellen hier??'
[ afbeelding ]
Dat zijn geen kerstkilo's vriendquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:53 schreef -XOR- het volgende:
Kerstkilo's zijn er bij mark ook nog niet helemaal af.
Huh, begin dit seizoen nogquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik snap dat europees voetbal al jaren niet meer in jouw agenda staat
Thanks. Als ik iets zie wat niet door de beugel kan tr ik. (dan weet je dat)quote:
Goeiequote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:53 schreef 3rr0r het volgende:
'Liggen de frikandellen hier??'
[ afbeelding ]
😘quote:
Geen probleem maat. Jij staat samen met @Lenny_Leonard bovenaan als het gaat om het plaatsen van TR's.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Thanks. Als ik iets zie wat niet door de beugel kan tr ik. (dan weet je dat)
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen probleem maat. Jij staat samen met @:Lenny_Leonard bovenaan als het gaat om het plaatsen van TR's.
Ajax heeft vlaggetjes uitgevonden idd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:55 schreef franklop het volgende:
Vlaggetjes zoals Ajax, komt Rieu zo ook nog?
Daar is iedereen het unaniem over eensquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax heeft vlaggetjes uitgevonden idd.
Bij elk vliegtuig dat over komt zou ik mij zorgen maken... Ook het geluid van treinen doet beven daar nuquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:56 schreef Caland het volgende:
Zoveel joden geconcentreerd op 1 plek is toch wel de natte droom van menig Oostenrijker.
Telefoon voor de heer wiesentahlquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:56 schreef Caland het volgende:
Zoveel joden geconcentreerd op 1 plek is toch wel de natte droom van menig Oostenrijker.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:56 schreef Caland het volgende:
1000 pond? Je moeder gaat toch niet mee zekers.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Fantastisch
Vier gigantische beeldschermen en een seizoenskaart a 1000 pond
quote:Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong waren nog niet geboren toen Ajax in 1997 voor het laatst de finale van de Champions League haalde.
Als je nog eens zo’n goede anekdote heb, schroom je dan vooral om hem te posten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Mijn collega zit daar nu. Hij is voor Feyenoord dus als Ajax scoort gaat hij alleen beleefd klappen.
Ik had al een referentie richting Palestina gedaan. (om het wat meer in het "nu" te trekken)quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:56 schreef Caland het volgende:
Deed ik wel bij je moeder.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:57 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
kommagebruik was hier wel handig...
In 1997 ja?quote:
Iedereen die je een beetje kent snapt dat.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ben inderdaad zeer benieuwd naar het dichtstbijzijnde eettentje met de lekkerste T-bone. Go Sierd.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je nog eens zo’n goede anekdote heb, schroom je dan vooral om hem te posten.
Dit lijkt me wat onnodig Roland.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:00 schreef heywoodu het volgende:
Commentatoren die door de hymne heen tetteren, zowel die gast op Veronica als die klapjoekel op Ziggo
Wie boeit die CL hymne nouquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:00 schreef heywoodu het volgende:
Commentatoren die door de hymne heen tetteren, zowel die gast op Veronica als die klapjoekel op Ziggo
ik heb je getagged op Twitterquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, er wordt vanavond gevoetbald, leuk zeg.
Het is geen volkslied man...quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:00 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iedereen die je een beetje kent snapt dat.
Mexicaans gegeten?quote:
Ik zou het vooral niet als anekdote beschouwen maar gewoon als flauwekulquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je nog eens zo’n goede anekdote heb, schroom je dan vooral om hem te posten.
en 60.000 man op de tribune, maar dat terzijdequote:Op dinsdag 30 april 2019 21:00 schreef heywoodu het volgende:
Schone onderbroek aan en moed verzamelen.quote:
Ik tetterde gisteren nog door de hymen van je zusje.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:00 schreef heywoodu het volgende:
Beetje gekunsteld vind ik.quote:
Hymenquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik tetterde gisteren nog door de hymen van je zusje.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
SOOOOOOOOOOOWquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
3 eigen doelpunten genotquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Tottenham staan er allemaal spelers van Ajax in de basis.
Pedo gespot.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jammer dat hij door de spanning niet hier durft te postenquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:01 schreef onlogisch het volgende:
Werkelijk niemand begroet @:ChevyCaprice
Deze wilde ik je even niet onthouden @:GGMM (waar ben je? Kwast)
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWW KOEKOEKquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kutstadion.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:03 schreef franklop het volgende:
Camera staat iets te hoog naar mijn idee
Mee eens. veel te hoog.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:03 schreef franklop het volgende:
Camera staat iets te hoog naar mijn idee
alvast oefenen met haxbalquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:01 schreef onlogisch het volgende:
Werkelijk niemand begroet @:ChevyCaprice
Deze wilde ik je even niet onthouden @:GGMM (waar ben je? Kwast)
Tim is er.quote:
@Lenny_Leonard @napoleonfourquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd waar mijn vrienden @:Doublepain en @:JanCees blijven.
Idd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd waar mijn vrienden @:Doublepain en @:JanCees blijven.
Dit is een hoax.quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij bij vrienden kijkt
Dit klinkt onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij bij vrienden kijkt
Ff een lekker trippie, jeej.quote:
Eens een Ajacied altijd een Ajaciedquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:05 schreef Caland het volgende:
Voelt toch vreemd aan om Vertonghen te zien spelen zonder te hopen dat hij ter plekke een tia krijgt.
Alhoewel
Voor wie?quote:
Het is jood tegen jood dus ik kan concluderen dat het me niet zoveel uitmaakt wie er wint.quote:
met dat wank gebaarquote:
Die gasten staan allemaal goed in de olie hoor.quote:
Ik heb wel een duidelijke voorkeurquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is jood tegen jood dus ik kan concluderen dat het me niet zoveel uitmaakt wie er wint.
Liever spurs anders krijg je weer 50x een docu van nummer 14 op de tv. (wist je trouwens dat Tong80 het overlijdenstopic van JC niet heeft geopend?)quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is jood tegen jood dus ik kan concluderen dat het me niet zoveel uitmaakt wie er wint.
tripel karmelietquote:
Netjesquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Samen maken we fok beterquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen probleem maat. Jij staat samen met @:Lenny_Leonard bovenaan als het gaat om het plaatsen van TR's.
okquote:Op dinsdag 30 april 2019 21:11 schreef Vollenhoven het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 8 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |