Ik ben van de afdeling kontjesquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:31 schreef Halimede het volgende:
[..]
Alleen Faxie heeft tetten privilege sorry
Leuk verhaal, bedankt voor het delenquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Zag laatst op tv een interview programma met sexwerkers.
Was een griet die neukte 5-10 keer per dag maar daarnaast moest ze ook nog 5 keer masturberen om aan haar trekken te komen.
Later bekende ze vanaf haar 12e continue verkracht te zijn.
Ja geen probleem.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Leuk verhaal, bedankt voor het delen
Waar is die trouwens geblevenquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:22 schreef Chia het volgende: Lospedrosa heeft zelfs nog nooit een pop-up van live yasmin gezien
Die blonde hesequote:Op dinsdag 30 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Zag laatst op tv een interview programma met sexwerkers.
Was een griet die neukte 5-10 keer per dag maar daarnaast moest ze ook nog 5 keer masturberen om aan haar trekken te komen.
Later bekende ze vanaf haar 12e continue verkracht te zijn.
Ja dacht eerst lekker geil ding, later vond ik het triest.quote:
Die onderkinbejaarde was ook wel sneu.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dacht eerst lekker geil ding, later vond ik het triest.
Zaten wel meer bijzondere figuren.
Ben niet dikquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn toch altijd zo gezellig?
quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, ik mag dan klein en dik zijn, ik neuk wel lekker.
mag dat van haar moslimgeloofquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zal wel flink uitgewoond zijn dan
Dat kan je toch helemaal niet zeggen als je in totaal 4x geneukt hebt ofzo.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, ik mag dan klein en dik zijn, ik neuk wel lekker.
Maar dan bloedt ze niet meer bij de uithuwelijkingquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alleen moslim als het uitkomt toch?
Sinds wanneer zegt kwantiteit iets over kwaliteit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat kan je toch helemaal niet zeggen als je in totaal 4x geneukt hebt ofzo.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:49 schreef MCH het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Als die kwantiteit over ervaring gaat, genoeg.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds wanneer zegt kwantiteit iets over kwaliteit.
Plakkerig kwartje was dat.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh snap nu pas waar je op doelt.Die ene van truiman
Door trannies?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zal wel flink uitgewoond zijn dan
En wat weet jij er van dan?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Hi Female Faxiequote:Op dinsdag 30 april 2019 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds wanneer zegt kwantiteit iets over kwaliteit.
ik heb m'n tartaartje aan laten brandenquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat heeft moeders de vrouw vandaag gekookt?
quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
4x met zeefje en een keer via Utrecht centraal naar huis gegaan.
Ik kan een oude grap altijd wel waarderen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik zat al te wachten tot iemand het herkende, duurde lang
Op meets met Myra zijn in het verleden wel vieze dingen gebeurd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Faxie heeft niet tijdens jouw meet vieze dingen gedaan in je moeders bed?
quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
4x met zeefje en een keer via Utrecht centraal naar huis gegaan.
Faxie was volgens mij niet eens op de barbecue-meet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:05 schreef MCH het volgende:
Nee dat was iemand andersquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Mij vergeten....quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Faxie was volgens mij niet eens op de barbecue-meet.
Was jij er wel? En dan niet de meet dat je wenkbrauwen eraf gingen, maar de drukke meet dat m'n tuin één grote chaos werd.quote:
Oh ja, dat was hem.quote:
O sorry, die heb ik weggejaagd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Al jouw exen gaan van Fok weg, waar is @:Sting gebleven
Ow die heb ik dan wellicht gemistquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was jij er wel? En dan niet de meet dat je wenkbrauwen eraf gingen, maar de drukke meet dat m'n tuin één grote chaos werd.
Dat is geen ex van mij. Gewoon een leuke user toentertijd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Al jouw exen gaan van Fok weg, waar is @:Sting gebleven
Nee ik zat tegenover hem toen we uit eten gingen. En later ook nog eens naast hem geloof ik. Dus dat kwam niet meer goed.quote:
Rauw?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit prei te knagen en het is best goed te doen.
Ja, die was er ook iddquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
En toen Ratelslangetje nog leefde.![]()
Mooi mens.
Nouja, wel raar dat opeens wifiluv en sting allebei weg zijnquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik zat tegenover hem toen we uit eten gingen. En later ook nog eens naast hem geloof ik. Dus dat kwam niet meer goed.
wifiluv?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Nouja, wel raar dat opeens wifiluv en sting allebei weg zijn
Ivy-lu. Ik weet niet precies hoe je t schrijftquote:
Vakantie, dus wel fijn.quote:
De positieve stabiele factoren van de SC. Daarom is het zo'n ellende hier.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:17 schreef Elvi het volgende:
Ja waar zijn Sting en Yvie eigenlijk? Sting was hier dagelijks.
Zijn jullie verhuisd?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vakantie, dus wel fijn.
Beetje nieuwe spulletjes uitzoeken zodat het meer ons huisje is.
Ja nu moeten we het van dat andere powerkoppel hebbenquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De positieve stabiele factoren van de SC. Daarom is het zo'n ellende hier.
Is het uit? Meestal verdwijnen beide partijen dan evenquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:17 schreef Elvi het volgende:
Ja waar zijn Sting en Yvie eigenlijk? Sting was hier dagelijks.
Oh is dat de bedoeling? Die regel kende ik niet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is het uit? Meestal verdwijnen beide partijen dan even
Is wel gebruikelijk jaquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh is dat de bedoeling? Die regel kende ik niet.
Bij jullie werkte dat uiteindelijk alleen voor de mannelijke helft.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh is dat de bedoeling? Die regel kende ik niet.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja nu moeten we het van dat andere powerkoppel hebben
Koen66 is een schatje hoor, maar zo nietszeggend. Kun je die echt missen? Mij valt het eigenlijk nooit op of hij er nu wel of niet is.quote:
Nee, maar alles wat er stond was van mij in het begin. En Loka had weinig geld en nog studiekosten enzo.quote:
Mokerhard oordeelquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Koen66 is een schatje hoor, maar zo nietszeggend. Kun je die echt missen? Mij valt het eigenlijk nooit op of hij er nu wel of niet is.
Duurde ook 50 pagina`s FB.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij jullie werkte dat uiteindelijk alleen voor de mannelijke helft.
Het valt zo op als de rustige en aardige users weggaan en je overblijft met dit zooitjequote:Op dinsdag 30 april 2019 19:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Koen66 is een schatje hoor, maar zo nietszeggend. Kun je die echt missen? Mij valt het eigenlijk nooit op of hij er nu wel of niet is.
Welkom terugquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh chill.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar alles wat er stond was van mij in het begin. En Loka had weinig geld en nog studiekosten enzo.
Dus langzaam een nieuwe kast, nieuwe gordijnen, nieuwe tafel, nieuwe borden etc.
Oeiquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar alles wat er stond was van mij in het begin. En Loka had weinig geld en nog studiekosten enzo.
Dus langzaam een nieuwe kast, nieuwe gordijnen, nieuwe tafel, nieuwe borden etc.
Alsof je zelf de laatste tijd zo aardig bentquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het valt zo op als de rustige en aardige users weggaan en je overblijft met dit zooitje
Alsof jij het ooit geweest bentquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alsof je zelf de laatste tijd zo aardig bent
Dat tekentje heb je gegoogled hequote:Op dinsdag 30 april 2019 19:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig om z'n verhaal te lezen. Encyclopædia Britannica is er niks bij.
CLviquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:25 schreef MCH het volgende:
Ik vind Elvi altijd de boze versie van CL of CL de lieve versie van Elvi
Moet wel anders overleef ik hier niet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alsof je zelf de laatste tijd zo aardig bent
15 jaar geleden?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Moet wel anders overleef ik hier niet.
Maar ik mis soms wel de tijd dat je hier nog persoonlijkere dingen kwijt kon.
Gelukkig niet. Zure Dino.quote:
Welk powerkoppelquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja nu moeten we het van dat andere powerkoppel hebben
Ja die gaan nu onherroepelijk de database inquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben een soort algoritme aan het maken, de eerste resultaten zeggen in ieder geval dat er ziekelijk negatieve correlatie is tussen het kopen van speelgoedpoppen/lego en neuken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die gaan nu onherroepelijk de database in
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Zure Dino.
Blij dat het niks is geworden met die kuthoer waar 'ie vrolijk en empathisch van werd.
Huh, dat is toch dik aan of zo?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Zure Dino.
Blij dat het niks is geworden met die kuthoer waar 'ie vrolijk en empathisch van werd.
Een powerharem?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daarvoor hadden we nog hosti z’n open relatie experiment
Ik mis vooral de tijd dat we wat gekkies hadden die het topic wel leuk maakte. De AVNZMG-tijd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:25 schreef Elvi het volgende:
en nu die vermoeiende van @Alluresquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, dit is weer een andere.quote:
En dit is anders dan normaal?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:29 schreef CherryLips het volgende:
Prei op. Lekker uit m'n bek en kont stinken de komende 24 tot 48 uur.
Dat is allemaal nog van voor mijn tijdquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mis vooral de tijd dat we wat gekkies hadden die het topic wel leuk maakte. De AVNZMG-tijd.Hoe heette die gast die me geen hand durfde te geven op de meet ook alweer?
En strawberryhill.
En ik zag laatst Kree ergens posten, en toen moest ik weer denken aan zijn verhalen over aardappelpartjes in een blik erwtensoep gooien en avondeten noemen.
Oh. Ik merk al dat ik niet up to date ben.quote:
Miss en ik gaan al wat langer mee dan dat hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je spaart Lego?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben een soort algoritme aan het maken, de eerste resultaten zeggen in ieder geval dat er ziekelijk negatieve correlatie is tussen het kopen van speelgoedpoppen/lego en neuken.
Geenquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh chill.Wat is jullie stijl een beetje?
Typisch millennialkwaaltje.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zodra het dik aan ging verloor hij z'n interesse
Mylifeisgrey?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mis vooral de tijd dat we wat gekkies hadden die het topic wel leuk maakte. De AVNZMG-tijd.Hoe heette die gast die me geen hand durfde te geven op de meet ook alweer?
En strawberryhill.
En ik zag laatst Kree ergens posten, en toen moest ik weer denken aan zijn verhalen over aardappelpartjes in een blik erwtensoep gooien en avondeten noemen.
Degene die je nu hebt en fitgirl in elk geval. Zal in de tussentijd vast ook nog wel wat zijn langskomen.quote:
Owquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zodra het dik aan ging verloor hij z'n interesse
En dit is anders dan normaal?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:29 schreef CherryLips het volgende:
Prei op. Lekker uit m'n bek en kont stinken de komende 24 tot 48 uur.
Dat is m'n standaard aroma.quote:
Wat is m'n laatste aankoop dan?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik noteer elke speelgoedaankoop van je in m'n excel vriend
Dat zijn er zoveel. Mag hopen dat je niet Azpi bedoelt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:31 schreef MCH het volgende:
[..]
spreek jij die topuser uit KLB nog die op #anoniem ging? ben z'n naam kwijt
Azpiquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat zijn er zoveel. Mag hopen dat je niet Azpi bedoelt.
Summer uit 500 days of summer, zo stel ik me loka voor. Althans zo droom ik over haar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.Ik vind Loka wel een vintage jaren 60 typje.
Ja zo'n grote 20.000 volt variantquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je met zo'n elektrische vliegenmepper achter die kinderen aan rent
Een meelezer.quote:
Bij ons is het beter toch lieverd?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:34 schreef Lotusss het volgende:
Ik was ook jaaaaaaaren weg toen ik een relatie kreeg....
Oh dus we hoeven je alleen aan iemand te koppelen dus?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:34 schreef Lotusss het volgende:
Goede oude tijd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:34 schreef Lotusss het volgende:
Ga zelf met Faxie johquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh dus we hoeven je alleen aan iemand te koppelen dus?
FAXIE!
Ik lees hier soms om te kijken of ik mee kan posten. En dan zie ik alleen maar bagger, en dan ga ik weer.quote:
Bah, zo'n lurkerquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een meelezer.Je hebt het gepost laatst.
Laat mij erbuitenquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
FAXIE!
Die gast met dat enge hoofd die telkens zn vriendin wegpaint?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Die post tegenwoordig gewoon onder Kiid.
Lol jaquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Die gast met dat enge hoofd die telkens zn vriendin wegpaint?
quote:
Dank jullie wel lieverdsquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
FAXIE!
Transformerfiguurtjes zijn geen baggerquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik lees hier soms om te kijken of ik mee kan posten. En dan zie ik alleen maar bagger, en dan ga ik weer.
Moet een lelijk mokkel zijn danquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Die gast met dat enge hoofd die telkens zn vriendin wegpaint?
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Transformerfiguurtjes zijn geen baggerDat zijn hoogst gesophisticeerde verzamelobjecten
Je hebt vast een zijkwabje over, hij merkt het verschil toch nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee die enorme penis van m gaat nooit passen
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
FAXIE!
Dat passen is het probleem niet, het opdrogen welquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee die enorme penis van m gaat nooit passen
quote:
Vrouwen met hoge standaarden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik lees hier soms om te kijken of ik mee kan posten. En dan zie ik alleen maar bagger, en dan ga ik weer.
Niemand vind t gezellig hier maar niemand verandert.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weten jullie nog de webcamsessies en als er dan een vrouw haar cam aandeed.
Oh, mannen
Best gezellig meestal hoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Niemand vind t gezellig hier maar niemand verandert.
Altijd fijn, zo'n ervaringsdeskundige die vertelt over zijn verleden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, mannen
TCquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, mannen
Krokant doekje?quote:
Precies. Zou ook zo een biertje met je gaan drinken.quote:
Je moet toch weten hoe ze eruit zien? Anders hossel je dalijk de verkeerde.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd fijn, zo'n ervaringsdeskundige die vertelt over zijn verleden.
Niks gewend jij!quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb verdomme een keer meegedaan aan tinychat en was meteen blind.
Gewoon net als met Pokémonkaarten, alle foto's verzamelen via DM.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet toch weten hoe ze eruit zien? Anders hossel je dalijk de verkeerde.
Een professionele aanpak.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet toch weten hoe ze eruit zien? Anders hossel je dalijk de verkeerde.
Ik heb nog een aantal dubbelen in de categorie 'eeuwige maagden'. Interesse om te ruilen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon net als met Pokémonkaarten, alle foto's verzamelen via DM.
Ooit was er nog geen DM. Kreeg eens ongevraagd nummer (en pics) van een meisje in PM.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon net als met Pokémonkaarten, alle foto's verzamelen via DM.
Vroeger was er gewoon het FoBoquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ooit was er nog geen DM. Kreeg eens ongevraagd nummer (en pics) van een meisje in PM.
Had het pas later in de gaten want ik kreeg nooit PM
Snap wel dat er vrouwen zijn die dat doen obv je eloquente posts.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ooit was er nog geen DM. Kreeg eens ongevraagd nummer (en pics) van een meisje in PM.
Had het pas later in de gaten want ik kreeg nooit PM
Wat bedoel je?quote:
Was daar met meisje aan de praat geraakt, later via msn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Vroeger was er gewoon het FoBoeerst pics zien en dan PMen.
Jammer dat ze in Groningen woonde.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap wel dat er vrouwen zijn die dat doen obv je eloquente posts.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat ze in Groningen woonde.
En ik al een vriendin had (die jaloers werd).
Anders had ik haar zo hard gedaan dat degene die mijn lul uit haar reet trok de nieuwe koning van Engeland zou worden.
[..]
Anders had ik haar zo hard gedaan dat degene die mijn lul uit haar reet trok de nieuwe koning van Engeland zou worden.
Iedereen weet hoe Faxie eruit ziet hoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog een aantal dubbelen in de categorie 'eeuwige maagden'. Interesse om te ruilen?
Ook zijn hoofd?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Iedereen weet hoe Faxie eruit ziet hoor
Wow mooi verwoordquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Iedereen weet hoe Faxie eruit ziet hoor
quote:
Was Bambi toen al actief?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We praten nu over 2007, vriend.
Vond het altijd enorm leuk en gezellig met haar. Dagenlang samen op cam geweest.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat bedoel je?Leuke krullen had zij.
quote:
[..]
Andere vrouw.quote:
Snap ik. Was idd een leuke dame met wie je ook prima een onderhoudend gesprek kon voeren.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het altijd enorm leuk en gezellig met haar. Dagenlang samen op cam geweest.
Oooowquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Andere vrouw.
Maar mijn vriendin van toen zat niet op fok.
Vriendin was zo jaloers op die dame dat ik niet meer alleen naar fairs enzo mochtquote:
Trio zat er niet in dus?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriendin was zo jaloers op die dame dat ik niet meer alleen naar fairs enzo mocht
Ze stond best open voor trio, maar keek daarbij vooral naar mannen.quote:
Kan me voorstellen dat je geen zin had in een nieuwe koningquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze stond best open voor trio, maar keek daarbij vooral naar mannen.
Zeg je dit ook voor de klas met biologie?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had daar op dat moment niet veel behoefte aan, nee. Maar goed, zo lang geleden dit allemaal.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je geen zin had in een nieuwe koning
Nee, mijn jongens hebben nooit van de legende van koning Arthur gehoord.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeg je dit ook voor de klas met biologie?
Maar deze vind ik mooi. Onthouden * klik mi
Engeland kent genoeg medekoningen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je geen zin had in een nieuwe koning
Die Charlesquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vroeg vanmiddag in deze SC nog iemand naar bij mij.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze stond best open voor trio, maar keek daarbij vooral naar mannen.
Allures zeker.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeg vanmiddag in deze SC nog iemand naar bij mij.
En wat zei je?quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeg vanmiddag in deze SC nog iemand naar bij mij.
Bwehehehequote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:28 schreef Debsterr het volgende:
AlbinoBami, die gaat allemaal trouwen enzo.
Was t maar waar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jou al een keer een voorstel gedaan zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |