Ik ben van de afdeling kontjesquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:31 schreef Halimede het volgende:
[..]
Alleen Faxie heeft tetten privilege sorry
Leuk verhaal, bedankt voor het delenquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Zag laatst op tv een interview programma met sexwerkers.
Was een griet die neukte 5-10 keer per dag maar daarnaast moest ze ook nog 5 keer masturberen om aan haar trekken te komen.
Later bekende ze vanaf haar 12e continue verkracht te zijn.
Ja geen probleem.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Leuk verhaal, bedankt voor het delen
Waar is die trouwens geblevenquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:22 schreef Chia het volgende: Lospedrosa heeft zelfs nog nooit een pop-up van live yasmin gezien
Die blonde hesequote:Op dinsdag 30 april 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Zag laatst op tv een interview programma met sexwerkers.
Was een griet die neukte 5-10 keer per dag maar daarnaast moest ze ook nog 5 keer masturberen om aan haar trekken te komen.
Later bekende ze vanaf haar 12e continue verkracht te zijn.
Ja dacht eerst lekker geil ding, later vond ik het triest.quote:
Die onderkinbejaarde was ook wel sneu.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dacht eerst lekker geil ding, later vond ik het triest.
Zaten wel meer bijzondere figuren.
Ben niet dikquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn toch altijd zo gezellig?
quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, ik mag dan klein en dik zijn, ik neuk wel lekker.
mag dat van haar moslimgeloofquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zal wel flink uitgewoond zijn dan
Dat kan je toch helemaal niet zeggen als je in totaal 4x geneukt hebt ofzo.quote:Op zaterdag 6 april 2019 14:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, ik mag dan klein en dik zijn, ik neuk wel lekker.
Maar dan bloedt ze niet meer bij de uithuwelijkingquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alleen moslim als het uitkomt toch?
Sinds wanneer zegt kwantiteit iets over kwaliteit.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat kan je toch helemaal niet zeggen als je in totaal 4x geneukt hebt ofzo.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:49 schreef MCH het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Als die kwantiteit over ervaring gaat, genoeg.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds wanneer zegt kwantiteit iets over kwaliteit.
Plakkerig kwartje was dat.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh snap nu pas waar je op doelt.Die ene van truiman
Door trannies?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zal wel flink uitgewoond zijn dan
En wat weet jij er van dan?quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Hi Female Faxiequote:Op dinsdag 30 april 2019 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds wanneer zegt kwantiteit iets over kwaliteit.
ik heb m'n tartaartje aan laten brandenquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat heeft moeders de vrouw vandaag gekookt?
quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
4x met zeefje en een keer via Utrecht centraal naar huis gegaan.
Ik kan een oude grap altijd wel waarderen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:05 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik zat al te wachten tot iemand het herkende, duurde lang
Op meets met Myra zijn in het verleden wel vieze dingen gebeurd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Faxie heeft niet tijdens jouw meet vieze dingen gedaan in je moeders bed?
quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
4x met zeefje en een keer via Utrecht centraal naar huis gegaan.
Faxie was volgens mij niet eens op de barbecue-meet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:05 schreef MCH het volgende:
Nee dat was iemand andersquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Mij vergeten....quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Faxie was volgens mij niet eens op de barbecue-meet.
Was jij er wel? En dan niet de meet dat je wenkbrauwen eraf gingen, maar de drukke meet dat m'n tuin één grote chaos werd.quote:
Oh ja, dat was hem.quote:
O sorry, die heb ik weggejaagd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Al jouw exen gaan van Fok weg, waar is @:Sting gebleven
Ow die heb ik dan wellicht gemistquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was jij er wel? En dan niet de meet dat je wenkbrauwen eraf gingen, maar de drukke meet dat m'n tuin één grote chaos werd.
Dat is geen ex van mij. Gewoon een leuke user toentertijd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Al jouw exen gaan van Fok weg, waar is @:Sting gebleven
Nee ik zat tegenover hem toen we uit eten gingen. En later ook nog eens naast hem geloof ik. Dus dat kwam niet meer goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |