Trolquote:
Dan nog...respectloos van degene die ze niet eens de mogelijkheid heeft gegeven om afscheid te nemen op een nette waardige manierquote:
Chris zegt net dat d'r halfzusje nog alles voor d'r pa deed.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Alsnog wat? Ik snap het probleem niet zo. Zo gaat dat wel vaker. Dat je familie bent wil niet zeggen dat je van elkaar moet houden. Contact was er niet meer en pa of stiefma heeft waarschijnlijk een reden gehad om het zo af te handelen.
Ja die kwam even baggeren volgens mij.quote:
Helemaal met je eens, die zus had nog altijd van het is en blijft je vader.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan nog...respectloos van degene die ze niet eens de mogelijkheid heeft gegeven om afscheid te nemen op een nette waardige manier
Ik vind het schandalig
In ieder geval deed Chris niks voor hem, die zit liever in Utopia...quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:54 schreef yaello het volgende:
[..]
Chris zegt net dat d'r halfzusje nog alles voor d'r pa deed.
Vindt niet dat stiefma daar over kan beslissen, het is wat anders als het haar vaders zijn wens is....dan komen er inderdaad alleen maar mensen die zijn uitgenodigd......quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Alsnog wat? Ik snap het probleem niet zo. Zo gaat dat wel vaker. Dat je familie bent wil niet zeggen dat je van elkaar moet houden. Contact was er niet meer en pa of stiefma heeft waarschijnlijk een reden gehad om het zo af te handelen.
Nee. Haar zusje. Maar ook dat is al lang geleden van wat ik begreepquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:54 schreef yaello het volgende:
[..]
Chris zegt net dat d'r halfzusje nog alles voor d'r pa deed.
Ach hou toch op, niemand weet wat er heeft afgespeeld.quote:
Sorry slaat helemaal nergens op wat er ook is geweest, je hebt als kind het recht om te weten wanneer je vader is overleden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
In ieder geval deed Chris niks voor hem, die zit liever in Utopia...
Ook weer niet waar. Want ze heeft het over behoorlijk lang in het verleden en niet over 'nu'quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
In ieder geval deed Chris niks voor hem, die zit liever in Utopia...
Jij ook niet dusquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach hou toch op, niemand weet wat er heeft afgespeeld.
Dan nog. Het is haar vader en zij was zn kindquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee daarom oordeel ik nietquote:
Doeiquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:57 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Dan nog. Het is haar vader en zij was zn kind
Dat wordt dan ook verteld, nadat de crematie al heeft plaatsgevonden. Die was in besloten kring. En dan worden de rouwbrieven pas daarna verstuurd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sorry slaat helemaal nergens op wat er ook is geweest, je hebt als kind het recht om te weten wanneer je vader is overleden.
Mee eens. Het is allemaal gissen wat er is gebeurd en wat de reden is.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Altijd gemiep, als iemand overlijdt...Bij het leven laten ze zich niet zien, maar bij een crematie willen ze op de eerste rij zitten en zielig gevonden worden..quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ook weer niet waar. Want ze heeft het over behoorlijk lang in het verleden en niet over 'nu'
Okquote:
Het lijkt mij logisch dat het even aankomt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Altijd gemiep, als iemand overlijdt...Bij het leven laten ze zich niet zien, maar bij een crematie willen ze op de eerste rij zitten en zielig gevonden worden..
En nu helemaal niet meerquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:00 schreef mazaru het volgende:
Oh dat is heftig. Nog geen half uur geleden had ze het nog over hem dat hij nooit een mening had
Ik ook, ruzie of geen ruzie. Kinderen moeten afscheid van hun ouders kunnen nemen. Half-zus is ook gedist en die bracht hen overal naartoe. Is gewoon een rotstreek en onnodig verdriet veroorzaken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan nog...respectloos van degene die ze niet eens de mogelijkheid heeft gegeven om afscheid te nemen op een nette waardige manier
Ik vind het schandalig
Ze zei net ook. Ik heb heel erg een vader gemist. En het was een lieve vaderquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:00 schreef mazaru het volgende:
Oh dat is heftig. Nog geen half uur geleden had ze het nog over hem dat hij nooit een mening had
quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat wordt dan ook verteld, nadat de crematie al heeft plaatsgevonden. Die was in besloten kring. En dan worden de rouwbrieven pas daarna verstuurd.
precies.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ook, ruzie of geen ruzie. Kinderen moeten afscheid van hun ouders kunnen nemen. Half-zus is ook gedist en die bracht hen overal naartoe. Is gewoon een rotstreek en onnodig verdriet veroorzaken.
Er kwam wel een vliegtuig over. Misschien is de as op het terrein gestrooidquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Er kwam wel een vliegtuig over. Misschien is de as op het terrein gestrooid
Er liep wel iemand te kuchenquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Er kwam wel een vliegtuig over. Misschien is de as op het terrein gestrooid
Dus dátquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben weer terug
Nee hoor ik weet dat sommige kinderen er helemaal niet mee zitten. Vader of moeder doei en de ballen en dat is niet voor niets. Gezin is niet altijd leuk en gezelligquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ook, ruzie of geen ruzie. Kinderen moeten afscheid van hun ouders kunnen nemen. Half-zus is ook gedist en die bracht hen overal naartoe. Is gewoon een rotstreek en onnodig verdriet veroorzaken.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:03 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Dus dátSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook amper contact met familie. En weet ook niet als mijn pa overlijdt of ik er wel heen ga. 'Ik voel' het op dat moment wel. (Man is intussen 94)quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik weet dat sommige kinderen er helemaal niet mee zitten. Vader of moeder doei en de ballen en dat is niet voor niets. Gezin is niet altijd leuk en gezellig
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]PfffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Daar weet ik alles van maar je treft er ook haar kinderen mee. Gaat me echt te ver. Geef ze de gelegenheid om ja of nee te kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik weet dat sommige kinderen er helemaal niet mee zitten. Vader of moeder doei en de ballen en dat is niet voor niets. Gezin is niet altijd leuk en gezellig
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]Zeker hoor @Chea49SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben weer terug
Haar zus is er in ieder geval kapot van blijkbaar. Ik zou het niet snappen als ze daar gewoon zou blijven zitten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze zei net ook. Ik heb heel erg een vader gemist. En het was een lieve vader
Je ziet toch aan de reactie van Chris dat het wel degelijk iets met d'r doet? Ook al je d'r hoort praten, ze hebben vaak geprobeerd er voor hem te zijn, vooral de zus.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wilt in ieder geval de keus hebben neem ik aan?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:05 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb ook amper contact met familie. En weet ook niet als mijn pa overlijdt of ik er wel heen ga. 'Ik voel' het op dat moment wel. (Man is intussen 94)
Als het niet zo is zou me ook niet zoveel uitmaken denk ikquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je wilt in ieder geval de keus hebben neem ik aan?
Dat het iets met je doet ja. Ik maak er verder geen woorden aal vuil.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:06 schreef yaello het volgende:
[..]
Je ziet toch aan de reactie van Chris dat het wel degelijk iets met d'r doet? Ook al je d'r hoort praten, ze hebben vaak geprobeerd er voor hem te zijn, vooral de zus.
Oh jéé nu krijgt Chris zelf de schuld.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:07 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik begrijp nu wel waarom Chris zo graag gezien wil worden als de zorgzame, altijd luisterende, delende, zichzelf wegcijferende vrouw. Ze is het niet, want ze weet waarschijnlijk niet hoe, maar ze zou het heel graag willen.
Ze heeft niet zo'n goed voorbeeld gehad, helaas, zielig.
We weten toch niet wiens wens dit is geweest.....kleinkinderen hadden ook geen contact meer. Het is heel vies als het alleen van de nieuwe familie van haar vader afkomt....maar die vader kan het ook vastgelegd hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar weet ik alles van maar je treft er ook haar kinderen mee. Gaat me echt te ver. Geef ze de gelegenheid om ja of nee te kunnen zeggen.
Ja.Erg hequote:Op dinsdag 30 april 2019 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jéé nu krijgt Chris zelf de schuld.
Oké, voor een ieder anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Als het niet zo is zou me ook niet zoveel uitmaken denk ik
Ik een soortgelijke situatie.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:05 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb ook amper contact met familie. En weet ook niet als mijn pa overlijdt of ik er wel heen ga. 'Ik voel' het op dat moment wel. (Man is intussen 94)
Precies. Maar dat gebeurt hier volop. Staat me erg tegen vaak.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik een soortgelijke situatie.
Ik vind het moeilijk om te oordelen erover.
Schuld van wat?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Cossertjes kunnen hier niet over oordelen (hoewel sommigen dat wel doen) omdat ze er simpelweg niet bij waren.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Héél erg moeilijk......quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je familie niet kan uitkiezen. Dat is nou eenmaal zo. Het is soms niet zo als het hoortquote:
Daar kun je ook helemaal niet over oordelen want we weten niet wat er gebeurt is. Er zijn nou eenmaal dingen die kunnen gebeuren waardoor je mensen nooit meer wil zien. Familie of geen familie.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je familie niet kan uitkiezen. Dat is nou eenmaal zo. Het is soms niet zo als het hoort
Mee eensquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je familie niet kan uitkiezen. Dat is nou eenmaal zo. Het is soms niet zo als het hoort
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Precies. Maar dat gebeurt hier volop. Staat me erg tegen vaak.
Ik ben het ook niet eens met een aantal dingen die ik hier zie staan, maar iedereen mag zijn eigen mening erover hebben. Ik scroll wel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Cossertjes kunnen hier niet over oordelen (hoewel sommigen dat wel doen) omdat ze er simpelweg niet bij waren.
Ohw mij stoort het verder ook niet hoor. Ik constateer slechts.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het ook niet eens met een aantal dingen die ik hier zie staan, maar iedereen mag zijn eigen mening erover hebben. Ik scroll wel.
Ja idd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar kun je ook helemaal niet over oordelen want we weten niet wat er gebeurt is. Er zijn nou eenmaal dingen die kunnen gebeuren waardoor je mensen nooit meer wil zien. Familie of geen familie.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw mij stoort het verder ook niet hoor. Ik constateer slechts.
Die blijft als ze kanquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:13 schreef zodeju het volgende:
Ben wel erg benieuwd wat Cris gaat doen......haar zus en haar kinderen steunen .....
Geef eens antwoord, waar geef ik Chris de schuld van?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doen anderen hier ook hoor maar dan heet het opeens oordelen of veroordelen. Vreemd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw mij stoort het verder ook niet hoor. Ik constateer slechts.
Laten we het hopen anders wordt ze hier nog eens afgeschoten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:13 schreef zodeju het volgende:
Ben wel erg benieuwd wat Cris gaat doen......haar zus en haar kinderen steunen .....
Waarom? Die zijn volwassenquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:13 schreef zodeju het volgende:
Die blijft gewoon hoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:13 schreef zodeju het volgende:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat doen anderen hier ook hoor maar dan heet het opeens oordelen of veroordelen. Vreemd.
Je antwoord staat in je eigen post.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:14 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Geef eens antwoord, waar geef ik Chris de schuld van?
Joh....quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Laten we het hopen anders wordt ze hier nog eens afgeschoten.
Dat dusquote:
Scrollen is het beste.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:16 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik schrijf hierboven dat ik Chris waarschijnlijk beter begrijp en ineens geef ik haar ergens de schuld van?
Nee, dat was ook met Karin en Britt zo........Britt ging voor haar moeder naar huis en Karin mocht blijven......quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:16 schreef chufi het volgende:
Als ze vrijwillig gaat, mag er straks nog iemand weg
Ze las ook voor dat de jongens het er heel erg moeilijk mee hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat ze het voorlas dat haar zus haar ontzettend nodig had......
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je lult jezelf eruitquote:
Kennelijk mag dat niet meer als je eenmaal volwassen bent.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is een aanname van mij hoor, dacht dat hij net gedoucht had.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Als daar een shampootje doorheen gegaan is, vreet ik mijn sokken op
Ja, ga er nog even over doorquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik lees alles en oordeel ook niet..
weet de situatie in de familie niet en de gebeurtenissen niet
En ik denk (weet bijna wel zeker) dat Chris straks achter wel gewoon gaat bellen met haar zus en overlegtquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tsssssssss de olie op het vuurquote:
Dat zal best, maar ik blijf bij mijn shampoo standpuntquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is een aanname van mij hoor, dacht dat hij net gedoucht had.
Dit is UTO2 dus mogelijk andere regelsquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat was ook met Karin en Britt zo........Britt ging voor haar moeder naar huis en Karin mocht blijven......
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
snikkon
deud tis kut ..deus
zo stil ook ineens
de 18e deud
haske deud dus
en gepaneerd
snikkon
deud tis kut ..deus
zo stil ook ineens
de 18e deud
haske deud dus
en gepaneerd
Dat mag hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik blijf bij mijn shampoo standpunt
Teruglezen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:20 schreef schizolientje het volgende:
Elk verhaal heeft 2 kanten en ik hoor nu zeggen ; Mijn vader is dood" Maar niet dat ze geen contact had
Valt nog mee, ik moest 2 maand na het overlijden van m'n vader het lezen in het Hoogovens personeelskrantjequote:Op dinsdag 30 april 2019 17:20 schreef Bestweldonker het volgende:
Chris - Ik stond er niet bij op de kaart, hoe onmenselijk kan je het hebben.
snikkon
deud tis kut ..deus
zo stil ook ineens
de 18e deud
haske deud dus
en gepaneerd
Beetje vreemd allemaal,quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:20 schreef schizolientje het volgende:
Elk verhaal heeft 2 kanten en ik hoor nu zeggen ; Mijn vader is dood" Maar niet dat ze geen contact had
Juist ........maar dan kan je nog met de rest rouwen of praten of boos zijn.......quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:21 schreef schizolientje het volgende:
Ze brengt het niet netjes, al had ze thuis geweest had ze het ook achteraf pas gehoord. En His staat alles in te wrijven
En waarom dat dan?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:22 schreef Elounda2019 het volgende:
Niet genoemd op de kaart... o dat is ut
*trek mijn empathie terug*
In deze eens.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:21 schreef Elounda2019 het volgende:
De schuimpjes op FB gaan ook los over het feit dat ze dit zo laat te horen krijgt....
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Valt nog mee, ik moest 2 maand na het overlijden van m'n vader het lezen in het Hoogovens personeelskrantje
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:23 schreef Bestweldonker het volgende:
Chris - Hij had COPD, vaak zuurstof..
Ger - Was hij ziek?
Nee Ger, verslaafd aan lachgaspatronenquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:23 schreef Bestweldonker het volgende:
Ger - Was hij ziek?
Dus dat.......quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Valt nog mee, ik moest 2 maand na het overlijden van m'n vader het lezen in het Hoogovens personeelskrantje
Oh dat klinkt wel erg fout.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
na meid je ken dr voor je zus zijn hoor
hopla
vergeet vooral je leuke Kunst nuet mee te nemen
dag dag
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee Ger, verslaafd aan lachgaspatronen
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:23 schreef Bestweldonker het volgende:
Ger - Was hij ziek?
Dus dit!quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:23 schreef danaqui het volgende:
Kriss: ik kan er niet voor mn zusje zijn,Je kan er wel voor je zusje zijn en je kids, gewoon oprotten naar huis
Nu doet ze het op met alle Utopianen en op tv, haar keuzequote:Op dinsdag 30 april 2019 17:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Juist ........maar dan kan je nog met de rest rouwen of praten of boos zijn.......
Ze zegt net dat haar zus het ook vandaag pas gehoord heeftquote:
Ik denk dat ze gaat vragen of ze een paar dagen weg mag.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:25 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Nu doet ze het op met alle Utopianen en op tv, haar keuze
Ohhquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja anders had ik het nu nog niet geweten
Waarom. Alles is achter de rug al.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gaat vragen of ze een paar dagen weg mag.
Zelfs Sjellie wist wat het wasquote:
Dus dat, snel wegwezen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:23 schreef danaqui het volgende:
Kriss: ik kan er niet voor mn zusje zijn,Je kan er wel voor je zusje zijn en je kids, gewoon oprotten naar huis
beste Ovens ookquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja. Lenie heeft er ook last vanquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:26 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Zelfs Sjellie wist wat het was
L O V Equote:Op dinsdag 30 april 2019 17:27 schreef Inca het volgende:
[..]
Die blik ook altijd van Hiske naar Crystel toe![]()
Het ziet er raar uit, maar ze bedoelt het wel lief.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:27 schreef Inca het volgende:
[..]
Eng gewoonquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:27 schreef Inca het volgende:
[..]
gaten in de longen oeps nee longblaasjes stukquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:28 schreef wildstar het volgende:
Ger - Was hij ziek?
Ger - Wat is dat ?
Shel - Gaten in je longen
Twas ook wel natuurlijk een beetje der schoonvaderquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Het ziet er raar uit, maar ze bedoelt het wel lief.
Pffffff ff uitmelken dit momentje dit vind ik nog erger dan dat ze niet op de kaart staatquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ga nooit weg zonder te groeten
... tering Kriss
ga naar je zus
DRama Kween
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gaten in de longen oeps nee longblaasjes stuk
Scherpe diagnosequote:Op dinsdag 30 april 2019 17:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gaten in de longen oeps nee longblaasjes stuk
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:29 schreef Inca het volgende:
[..]
Twas ook wel natuurlijk een beetje der schoonvader![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:23 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze echt van Cris houdt.....en misschien niet als minnaars maar wel heel veel om Cris geeft......quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Het ziet er raar uit, maar ze bedoelt het wel lief.
Ze had al jaren geen contact meerquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
een moment van stilte
een kaars
een fodo
.. maar eh
ze was toch niet in speaking ietsen met die ouwe
ut was niet een fijn mens
weet iemand dat nog
naadje van de kous graag mensons
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kneiterharde plop in je rotte smoel Bevert
een dikke vleeschpaal
Volgens mij was ie verslaafd aan drank daardoor geen fijne jeugd gehad, vandaag vertelde ze nog dat ie niet goed had gereageerd terwijl ze heeeeeel mooi had gezongen, echt heel mooiquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
een moment van stilte
een kaars
een fodo
.. maar eh
ze was toch niet in speaking ietsen met die ouwe
ut was niet een fijn mens
weet iemand dat nog
naadje van de kous graag mensons
Ze vraagt zich af wie dat bepaalt of ze afscheid wil nemen.....maar de wens van de overledene wordt altijd gerespecteerd.......quote:
Leven die boompjes nog??quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:32 schreef FOKoffieleut het volgende:
doen ze nog aan gedenkboompjes of is die hype ook weer over daar?
Kijkquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oke .. zoiets staat me ook bij
was een vervelende man
niet zo fijn
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze vraagt zich af wie dat bepaalt of ze afscheid wil nemen.....maar de wens van de overledene wordt altijd gerespecteerd.......
Goeiequote:Op dinsdag 30 april 2019 17:28 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
deepthroaten en kettingroken, niet doen
Ze is net geweestquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:34 schreef zodeju het volgende:
Wanneer is Cris naar achtere geweest??
Zus bepaalt wanneer ze komt??
Daarstraks. Toen Hiske met Adriaan stond te praten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:34 schreef zodeju het volgende:
Wanneer is Cris naar achtere geweest??
Zus bepaalt wanneer ze komt??
De Febo heeft misschien gebeld en het Chris doorgegeven.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Daarstraks. Toen Hiske met Adriaan stond te praten.
Ze heeft dus al gebeld met haar zus
Als deze blikken konden dodenquote:
Dan zegt ze niet 'Ik heb gezegd'quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De Febo heeft misschien gebeld en het Chris doorgegeven.
Die weet nog van niets dan...quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:36 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
In bed gelegen vanaf na de stemmingen. Komt er eindelijk eens uit
Nopequote:
ff lekker hoestdrankjequote:Op dinsdag 30 april 2019 17:36 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
In bed gelegen vanaf na de stemmingen. Komt er eindelijk eens uit
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
Chris denkt ook, dit lekker uitspelen op de tv er een mooi verhaallijntje van maken dan blijft ze vast en zeker
Hoop het niet. Het is ook wel mooi geweest. Ze zit er zo goed als een jaar, mooie tijd om te wieberen...quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
Chris denkt ook, dit lekker uitspelen op de tv er een mooi verhaallijntje van maken dan blijft ze vast en zeker
Nou, vindt het geen mooi verhaallijntje......mensen vragen zich af of ze dan niet liever met familie is.....quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
Die heeft t ff moeilijk. Oma heeft ook copd en vader is nu ook aan t sukkelen met zijn gezondheid.quote:
Dat is ze ook nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:38 schreef Bestweldonker het volgende:
Dat vind ik dus vreemd aan Chris - Zus schrijft, ik heb je nodig en jongens hebben het ook moeilijk...maar ze blijft gewoon zitten. Dat snap ik niet, niet als je beweert zo warm en invoelend, emphatisch.......etc te zijn.
Okequote:Op dinsdag 30 april 2019 17:39 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Die heeft t ff moeilijk. Oma heeft ook copd en vader is nu ook aan t sukkelen met zijn gezondheid.
Die zus deed nog veel voor haar vader en Chris niks....zegt alles over chrisquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:38 schreef Bestweldonker het volgende:
Dat vind ik dus vreemd aan Chris - Zus schrijft, ik heb je nodig en jongens hebben het ook moeilijk...maar ze blijft gewoon zitten. Dat snap ik niet, niet als je beweert zo warm en invoelend, emphatisch.......etc te zijn.
Zus is ook een stukje jonger en Cris waarschijnlijk al de deur uit......quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Die zus deed nog veel voor haar vader en Chris niks....zegt alles over chris
Met nadruk op 'deed'. Allemaal al jaren geleden en soms is het ook goed om de ijdele hoop te laten varen. Uiteindelijk heeft haar zus dat ook ingezienquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Chris is druk met kunst en zwerversquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Nee ze zegt net wat andersquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Maaike is haar echte zus.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is die zus een halve
zus
een echte Hardy ..ander ei dr bij
vragen vragen
Nee, vader heeft bij die andere ook een dochter gekregen en die half zus heeft de brief en rouwkaart naar haar eigen zus geschreven.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is die zus een halve
zus
een echte Hardy ..ander ei dr bij
vragen vragen
Kan best, maar dat kost haar haar borgquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:43 schreef MariaElena2018 het volgende:
Naar dat ik
Mijn zusje niet kan troosten zegt Chris
Dus nog vier dagen wachten??quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Kan best, maar dat kost haar haar borg
is dat een volle zusquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:43 schreef Soury het volgende:
Het is van jongs af aan al niet goed dus. Zusje heeft nog wel contact gezocht
Ik heb je net geantwoordquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
is dat een volle zus
snap er geen ruk meer van
daar zou ze nu vast als eerste aan denkenquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:37 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ja, het jongere echt zus van Cristel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
is dat een volle zus
Truequote:Op dinsdag 30 april 2019 17:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
"hoestdrankjes" mogen 'smorgens om 7 uur al
Ik ook niet maar dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
is dat een volle zus
Tja, maar het ene verhaal is het andere verhaal niet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Dooie pa van Chris komt iets te dicht bij huis, zijn moeder lijdt ook aan COPD.
ke dank u Uquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:42 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Maaike is haar echte zus.
Haar halfzus is dus die nu bij pa woonde. (zijn nieuwe familie)
Die halfzus heeft dus vandaag een mail / brief gestuurd naar Maaike met de rouwbrief er bij en Maaike heeft dat dus vandaag meteen doorgestuurd naar Talpa
dat vind ik nog kleffer overkomen steeds dan de ergste kleffies en beffies bij elkaar daar. Ze gaat gewoon aan hem hangen en dan kan hij al geen kant meer opquote:
Dus?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tja, maar het ene verhaal is het andere verhaal niet.
Ja en hij blijft met zijn handen in zijn zakken staan en vraagt of ze niet moet gaan koken. Vraagt ze wil je me weg hebben. Ja zegt die..quote:
Oh jesus ik voorspelde het alquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:46 schreef Zeyina het volgende:
Kaylee: Waar was je?
Dylan: In de silo
Kaylee: Met de hele groep? Waarom heb je mij niet geroepen?
Je weet niet in welk stadium het was bij de vader van Christel en hoe dat is bij Jessie's moeder...quote:
Als ie ademt doet ie al iets fout in haar ogenquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:46 schreef Zeyina het volgende:
Kaylee: Waar was je?
Dylan: In de silo
Kaylee: Met de hele groep? Waarom heb je mij niet geroepen?
Ja. Klopt. Ze denkt dat Maaike er veel meer moeite nog mee heeft dan zij zelfquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ke dank u U![]()
vlgde vraaag
tis dus voor Maaike nu erg tot Kriss
Maaike niet ken troosten
zoiets
ff draadje zoeken
Hiske vindt ze eikelsquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Gebrouilleerde familie van Chris wordt door Merel even uitgemaakt voor asociaal....
Niet zijn moeder maar zijn oma heeft COPD en zijn vader is aan t sukkelen met zijn gezondheid.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Dooie pa van Chris komt iets te dicht bij huis, zijn moeder lijdt ook aan COPD.
De cos ook tochquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Gebrouilleerde familie van Chris wordt door Merel even uitgemaakt voor asociaal....
Ah, bedankt voor de correctiequote:Op dinsdag 30 april 2019 17:48 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Niet zijn moeder maar zijn oma heeft COPD en zijn vader is aan t sukkelen met zijn gezondheid.
Hij ontneemt gewoon de lucht van Kay...... de egoïstquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ie ademt doet ie al iets fout in haar ogen
Tuurlijk, maar het is al achter de rug......quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:47 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nou de stiefmoeder van mijn kinderen is 21 april overleden en wordt morgen pas gecremeerd ivm drukte op het crematorium dus kan echt wel zo lang duren
En wat ie uitademt stinkt ongetwijfeldquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij ontneemt gewoon de lucht van Kay...... de egoïst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |