Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat doen anderen hier ook hoor maar dan heet het opeens oordelen of veroordelen. Vreemd.
Je antwoord staat in je eigen post.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:14 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Geef eens antwoord, waar geef ik Chris de schuld van?
Joh....quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Laten we het hopen anders wordt ze hier nog eens afgeschoten.
Dat dusquote:
Scrollen is het beste.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:16 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik schrijf hierboven dat ik Chris waarschijnlijk beter begrijp en ineens geef ik haar ergens de schuld van?
Nee, dat was ook met Karin en Britt zo........Britt ging voor haar moeder naar huis en Karin mocht blijven......quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:16 schreef chufi het volgende:
Als ze vrijwillig gaat, mag er straks nog iemand weg
Ze las ook voor dat de jongens het er heel erg moeilijk mee hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht dat ze het voorlas dat haar zus haar ontzettend nodig had......
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je lult jezelf eruitquote:
Kennelijk mag dat niet meer als je eenmaal volwassen bent.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is een aanname van mij hoor, dacht dat hij net gedoucht had.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Als daar een shampootje doorheen gegaan is, vreet ik mijn sokken op
Ja, ga er nog even over doorquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik lees alles en oordeel ook niet..
weet de situatie in de familie niet en de gebeurtenissen niet
En ik denk (weet bijna wel zeker) dat Chris straks achter wel gewoon gaat bellen met haar zus en overlegtquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tsssssssss de olie op het vuurquote:
Dat zal best, maar ik blijf bij mijn shampoo standpuntquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is een aanname van mij hoor, dacht dat hij net gedoucht had.
Dit is UTO2 dus mogelijk andere regelsquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat was ook met Karin en Britt zo........Britt ging voor haar moeder naar huis en Karin mocht blijven......
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
snikkon
deud tis kut ..deus
zo stil ook ineens
de 18e deud
haske deud dus
en gepaneerd
snikkon
deud tis kut ..deus
zo stil ook ineens
de 18e deud
haske deud dus
en gepaneerd
Dat mag hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik blijf bij mijn shampoo standpunt
Teruglezen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:20 schreef schizolientje het volgende:
Elk verhaal heeft 2 kanten en ik hoor nu zeggen ; Mijn vader is dood" Maar niet dat ze geen contact had
Valt nog mee, ik moest 2 maand na het overlijden van m'n vader het lezen in het Hoogovens personeelskrantjequote:Op dinsdag 30 april 2019 17:20 schreef Bestweldonker het volgende:
Chris - Ik stond er niet bij op de kaart, hoe onmenselijk kan je het hebben.
snikkon
deud tis kut ..deus
zo stil ook ineens
de 18e deud
haske deud dus
en gepaneerd
Beetje vreemd allemaal,quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:20 schreef schizolientje het volgende:
Elk verhaal heeft 2 kanten en ik hoor nu zeggen ; Mijn vader is dood" Maar niet dat ze geen contact had
Juist ........maar dan kan je nog met de rest rouwen of praten of boos zijn.......quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:21 schreef schizolientje het volgende:
Ze brengt het niet netjes, al had ze thuis geweest had ze het ook achteraf pas gehoord. En His staat alles in te wrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |