quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:03 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Dus dátSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook amper contact met familie. En weet ook niet als mijn pa overlijdt of ik er wel heen ga. 'Ik voel' het op dat moment wel. (Man is intussen 94)quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik weet dat sommige kinderen er helemaal niet mee zitten. Vader of moeder doei en de ballen en dat is niet voor niets. Gezin is niet altijd leuk en gezellig
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]PfffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Daar weet ik alles van maar je treft er ook haar kinderen mee. Gaat me echt te ver. Geef ze de gelegenheid om ja of nee te kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik weet dat sommige kinderen er helemaal niet mee zitten. Vader of moeder doei en de ballen en dat is niet voor niets. Gezin is niet altijd leuk en gezellig
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]Zeker hoor @Chea49SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben weer terug
Haar zus is er in ieder geval kapot van blijkbaar. Ik zou het niet snappen als ze daar gewoon zou blijven zitten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze zei net ook. Ik heb heel erg een vader gemist. En het was een lieve vader
Je ziet toch aan de reactie van Chris dat het wel degelijk iets met d'r doet? Ook al je d'r hoort praten, ze hebben vaak geprobeerd er voor hem te zijn, vooral de zus.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wilt in ieder geval de keus hebben neem ik aan?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:05 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb ook amper contact met familie. En weet ook niet als mijn pa overlijdt of ik er wel heen ga. 'Ik voel' het op dat moment wel. (Man is intussen 94)
Als het niet zo is zou me ook niet zoveel uitmaken denk ikquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je wilt in ieder geval de keus hebben neem ik aan?
Dat het iets met je doet ja. Ik maak er verder geen woorden aal vuil.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:06 schreef yaello het volgende:
[..]
Je ziet toch aan de reactie van Chris dat het wel degelijk iets met d'r doet? Ook al je d'r hoort praten, ze hebben vaak geprobeerd er voor hem te zijn, vooral de zus.
Oh jéé nu krijgt Chris zelf de schuld.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:07 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik begrijp nu wel waarom Chris zo graag gezien wil worden als de zorgzame, altijd luisterende, delende, zichzelf wegcijferende vrouw. Ze is het niet, want ze weet waarschijnlijk niet hoe, maar ze zou het heel graag willen.
Ze heeft niet zo'n goed voorbeeld gehad, helaas, zielig.
We weten toch niet wiens wens dit is geweest.....kleinkinderen hadden ook geen contact meer. Het is heel vies als het alleen van de nieuwe familie van haar vader afkomt....maar die vader kan het ook vastgelegd hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar weet ik alles van maar je treft er ook haar kinderen mee. Gaat me echt te ver. Geef ze de gelegenheid om ja of nee te kunnen zeggen.
Ja.Erg hequote:Op dinsdag 30 april 2019 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jéé nu krijgt Chris zelf de schuld.
Oké, voor een ieder anders natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:07 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Als het niet zo is zou me ook niet zoveel uitmaken denk ik
Ik een soortgelijke situatie.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:05 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik heb ook amper contact met familie. En weet ook niet als mijn pa overlijdt of ik er wel heen ga. 'Ik voel' het op dat moment wel. (Man is intussen 94)
Precies. Maar dat gebeurt hier volop. Staat me erg tegen vaak.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik een soortgelijke situatie.
Ik vind het moeilijk om te oordelen erover.
Schuld van wat?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Cossertjes kunnen hier niet over oordelen (hoewel sommigen dat wel doen) omdat ze er simpelweg niet bij waren.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Héél erg moeilijk......quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je familie niet kan uitkiezen. Dat is nou eenmaal zo. Het is soms niet zo als het hoortquote:
Daar kun je ook helemaal niet over oordelen want we weten niet wat er gebeurt is. Er zijn nou eenmaal dingen die kunnen gebeuren waardoor je mensen nooit meer wil zien. Familie of geen familie.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je familie niet kan uitkiezen. Dat is nou eenmaal zo. Het is soms niet zo als het hoort
Mee eensquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je familie niet kan uitkiezen. Dat is nou eenmaal zo. Het is soms niet zo als het hoort
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Precies. Maar dat gebeurt hier volop. Staat me erg tegen vaak.
Ik ben het ook niet eens met een aantal dingen die ik hier zie staan, maar iedereen mag zijn eigen mening erover hebben. Ik scroll wel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Cossertjes kunnen hier niet over oordelen (hoewel sommigen dat wel doen) omdat ze er simpelweg niet bij waren.
Ohw mij stoort het verder ook niet hoor. Ik constateer slechts.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het ook niet eens met een aantal dingen die ik hier zie staan, maar iedereen mag zijn eigen mening erover hebben. Ik scroll wel.
Ja idd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar kun je ook helemaal niet over oordelen want we weten niet wat er gebeurt is. Er zijn nou eenmaal dingen die kunnen gebeuren waardoor je mensen nooit meer wil zien. Familie of geen familie.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw mij stoort het verder ook niet hoor. Ik constateer slechts.
Die blijft als ze kanquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:13 schreef zodeju het volgende:
Ben wel erg benieuwd wat Cris gaat doen......haar zus en haar kinderen steunen .....
Geef eens antwoord, waar geef ik Chris de schuld van?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doen anderen hier ook hoor maar dan heet het opeens oordelen of veroordelen. Vreemd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw mij stoort het verder ook niet hoor. Ik constateer slechts.
Laten we het hopen anders wordt ze hier nog eens afgeschoten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:13 schreef zodeju het volgende:
Ben wel erg benieuwd wat Cris gaat doen......haar zus en haar kinderen steunen .....
Waarom? Die zijn volwassenquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:13 schreef zodeju het volgende:
Die blijft gewoon hoorquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:13 schreef zodeju het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |