Okquote:
Het lijkt mij logisch dat het even aankomt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Altijd gemiep, als iemand overlijdt...Bij het leven laten ze zich niet zien, maar bij een crematie willen ze op de eerste rij zitten en zielig gevonden worden..
En nu helemaal niet meerquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:00 schreef mazaru het volgende:
Oh dat is heftig. Nog geen half uur geleden had ze het nog over hem dat hij nooit een mening had
Ik ook, ruzie of geen ruzie. Kinderen moeten afscheid van hun ouders kunnen nemen. Half-zus is ook gedist en die bracht hen overal naartoe. Is gewoon een rotstreek en onnodig verdriet veroorzaken.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan nog...respectloos van degene die ze niet eens de mogelijkheid heeft gegeven om afscheid te nemen op een nette waardige manier
Ik vind het schandalig
Ze zei net ook. Ik heb heel erg een vader gemist. En het was een lieve vaderquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:00 schreef mazaru het volgende:
Oh dat is heftig. Nog geen half uur geleden had ze het nog over hem dat hij nooit een mening had
quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat wordt dan ook verteld, nadat de crematie al heeft plaatsgevonden. Die was in besloten kring. En dan worden de rouwbrieven pas daarna verstuurd.
precies.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ook, ruzie of geen ruzie. Kinderen moeten afscheid van hun ouders kunnen nemen. Half-zus is ook gedist en die bracht hen overal naartoe. Is gewoon een rotstreek en onnodig verdriet veroorzaken.
Er kwam wel een vliegtuig over. Misschien is de as op het terrein gestrooidquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Er kwam wel een vliegtuig over. Misschien is de as op het terrein gestrooid
Er liep wel iemand te kuchenquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Er kwam wel een vliegtuig over. Misschien is de as op het terrein gestrooid
Dus dátquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben weer terug
Nee hoor ik weet dat sommige kinderen er helemaal niet mee zitten. Vader of moeder doei en de ballen en dat is niet voor niets. Gezin is niet altijd leuk en gezelligquote:Op dinsdag 30 april 2019 17:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ook, ruzie of geen ruzie. Kinderen moeten afscheid van hun ouders kunnen nemen. Half-zus is ook gedist en die bracht hen overal naartoe. Is gewoon een rotstreek en onnodig verdriet veroorzaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |